Mies, olen mustasukkainen susta

Anonyymi-ap

enemmän kuin kenestäkään ikinä. Luulenko omistavani sut? Jos olen rakastastunut jotakuta enemmän en ole ollut näin mustis. Sairasta.

28

664

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minne päin tää menee?

• Anonyymi00017

Hyvä ajatella, jos se alkaa liikaa vaikuttamaan omaan tekemiseen, silloin syytä ottaa asia puheeksi toisen kanssa. Se miten toinen reakoi ei voi olla kuin hyvä juttu, silloin tiedät onko tykkääminen oikein vai väärin?

Väärin ollessa toisen käytös on sellaista, että se mustasukkaisuus muuttuu järjen käytöksi itsellä, eikä tarvetta olla enää mustasukkainen toisesta. Suosittelen toimimaan näin, muussa tapauksessa voit rikkoa itsesi tahtomattasi?

• Anonyymi00002

Mmmm.... Niitä ole erilaisia? Eikös se haidu kerrasta kun oikein menee.

• Anonyymi00003

Kabanossit kabanossina.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kabanossit kabanossina.

Paperilla ei niitä sukkahousuihista syödä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Paperilla ei niitä sukkahousuihista syödä.

Hot potatoa lisukkeeksi, kelpaako?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Hot potatoa lisukkeeksi, kelpaako?

Hunkseilla sellaiset hot padotid ei ne pitkään pysy hollila pomppii hulluna vaan eteenpäin.

Vähän kuin rokkareiden sea-of-hands...

Autottomien juttuja nää jutut.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hunkseilla sellaiset hot padotid ei ne pitkään pysy hollila pomppii hulluna vaan eteenpäin.

Vähän kuin rokkareiden sea-of-hands...

Autottomien juttuja nää jutut.

Tässä vaan ollaan mahallaa, sea-of-handsissa se on selällää. Silleen voi kulkussuunta vaihtaa halutessaa....

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tässä vaan ollaan mahallaa, sea-of-handsissa se on selällää. Silleen voi kulkussuunta vaihtaa halutessaa....

Teillä menee autoissa elämä ohi eikä se ole valonnopeutta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Aika toimii magneettilukoilla, ainoa tapa liikkua niitä ilman apuvälineitä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Aika toimii magneettilukoilla, ainoa tapa liikkua niitä ilman apuvälineitä.

Emootioilla ohi...

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Autolla pääsee paikasta toiseen. Voi mennä tapaamaan kavereita, tai ostaa isomman määrän ruokaa kotiin. Minä koen suurta vapauden tunnetta, kun istahdan penkille ja käynnistän moottorin. Pysyn liikkeellä, olen selvin päin ja kaikin puolin (!)kunnossa.

• Anonyymi00007

On niitä miehiä parempia muuallakin. Turhaan minua kaipailet. Vai mikä tuossa asiassa on sitten esteenä ettei homma ole päässyt etenemään?

• Anonyymi00008

Vai tämäkö se on ongelma? No, hyvä tietää. Ehkä se helpottaa, kun poistuu paikalta.

• Anonyymi00011

No se ei ole reilua ainakaan miehen kannalta jos haluat antaa hänelle vain antirakkautta.

• Anonyymi00014

Jos olet nuorempi nainen hän niin voisit saada ehkä minulta sitten ne valkoisetsukat mustiensukkien tilalle. m-n

• Anonyymi00015

Voi sua...

• Anonyymi00018

Ei minulta...

• Anonyymi00019

Kuka kenestä mä olen lasteni kanssa oppinu jo tulemaan toimeen mustasukkaisuuden kanssa isältä peritty ominaisuus mitä luultavammin se pitää oppia hallitsemaan muuten sillä voi aiheuttaa suhteen päättymisen sitoo liikaa toista

• Anonyymi00020

Mustasukkaisuus on sairaus. Se tarkoittaa, että sulla on heikko itsetunto!

• Anonyymi00021

Repikää kissat toisianne kyllä siinä joku mirri voiton vie kellä pisimmät ja terävimmät kynnet. Värillä ei ole väliä vaan kellä teräviin kieli ja kynnet kestävimmät. Sivusta

• Anonyymi00022

Tuo on ihan normaali reaktio, se on samanlainen tunne kuin muutkin. Kunhan siitä ei tule itsellesi painolastia elämääsi. Kaikilla ihmisillä on noita samoja tunteita, se on vain todiste että olet elossa.

• Anonyymi00023

Tää ei oo multa. Välillä joku mustasukkaisuus häivähtää mielessä, mut se katoaa pian. Sä et tosiaan ole mun. Enkä mä sun. Ja jos sä haluat jonkun muun, olet vapaa hänen kanssaan olemaan. Mut sit sä et saa koskaan mua.

• Anonyymi00024

Eikös pieni mustasukkaisuus ole tervettä,mutta jos luulee omistavansa toisen niin sitte menee sairauden puolelle.

• Anonyymi00025

Heh?

• Anonyymi00026

Eli joku vajakki.

• Anonyymi00027

ei se kannata

• Anonyymi00028

Juu mulla on tunteet jo kadonnut tai sen sait aikaan et ole yhtään mukava ihminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      186
      7908
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      142
      5425
    3. Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa

Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/
      Maailman menoa
      150
      4333
    4. Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa

Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.
      Maailman menoa
      4
      3509
    5. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      73
      2877
    6. Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan

kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.
      Maailman menoa
      17
      2647
    7. Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat

Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi
      Maailman menoa
      11
      2563
    8. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      285
      2501
    9. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      147
      2410
    10. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      582
      2217
    Aihe