Keksin, miten saan välitettyä facebookissa viestejä naiselleni, tarvitsematta kuitenkaan lähettää viestejä hänen postilaatikkoonsa ja nolaamatta itseäni sukulaisten edessä.
Olen nero!
11
268
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No keroppa tästä tyhmästä ideasta lisää?
En usko että hän tajuaa sinun vijailusi ilman puhetta tai kirjoitustaito mies...
Naiselta- Anonyymi00002UUSI
Kirjoitan muistiinpanoja, jotka jaan vain hänelle. Hän stalkkaan profiilini.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aika hyvä!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sinulle kyllä pitäis antaa NOBEL tuosta, koska olet älykkäämpi mitä Albert Einstein.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinulle kyllä pitäis antaa NOBEL tuosta, koska olet älykkäämpi mitä Albert Einstein.
Minulla on sama persoonallisuustyyppi Einsteinin kanssa ja olen melkein yhtä älykäs kuin hän.
- Anonyymi00003UUSI
Mikset vaan lähetä yksityisviestiä?
- Anonyymi00006UUSI
En halua pommittaa häntä viesteillä. Saa tulla itse lukemaan tunteistani.
- Anonyymi00005UUSI
Voi olla että käy ohrasesti...
- Anonyymi00007UUSI
Ongelma tässä nyt vain on se, että käyn facebookissa ehkä kerran viikossa jolloin tsekkaan ilmoitukset. En selaa juuri koskaan eikä kavereideni tekemiset näy minulle ellen mene heidän sivulle. Itseltäni menisi kyllä ohi jos ei ole henkilökohtaisesti laitettu ja vaikka olisi henkilökohtainen viesti laitettu niin messengerin avaan vielä harvemmin mutta ne viestit sentä tulevat perille. Instan avaan vähän useammin vaikka en sinne ole kavereita keräillytkään enkä edes oikein osaa sieltä kstsoa juttuja.
- Anonyymi00011UUSI
Kuvitteletko että naisesi käy sivuillasi katsomassa, ikinä?
- Anonyymi00012UUSI
Kyllä.vain kuvittelen. Miksi ei kävisi? Olen kuitenkin stalkannut häntä jo vuosia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli399371"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn433955Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.402724Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1272576Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1022509Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271977Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161655Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331457- 711287
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1791184