seksi toisen miehen kanssa

Anonyymi-ap

kysyisin että kannattaako mun aloittaa seksi miesten kanssa kun en enää saa naisilta seksiä ja en halua maksaa huoralle seksistä olen jo vanhempi mies ja vielä hyvin toimii pelit ja kiinnostaisi seksi miehen kanssa saisinko asiallisia vastauksia toisilta kokeneilta miehiltä? eli miltä se tuntuu kun saa seksiä mieheltä?

8

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Tietysti kannattaa, varmasti nautit kun mies ottaa suihin antaumuksella ja nielee koko spermalastin kun olet tullut suuhun ;)

• Anonyymi00003

Ei kannata missään nimessä. Sillä sinun pääkoppasi ja omatuntosi ei hyväksysi ikinä homoseksuaalisuuteen lankeamista.

Homo- ja bipiireissä on suhteet lyhyitä, kertapano ja pako on tavallisia, mielenterveysongelmia, korkea itsemurha%, alkoholisoitumista, huumausaineita käytettään homopiireissä, pettämistä....

Suhteet ei kestä Ja lisäksi mm ja nn piireissä tehdään puolisomurhia huomattavasti enemmän suhteellisesti kuin heteroparien piirissä. Viiden vuoden jakso vv. 2020-2024 tehtiin mm ja nn parien keskuudessa puolismurhia suhteelisesti niin paljon, että jos asiaa verrataan mn pareihin, niin heidän keskuudessaan menisi 93 vuotta, ennekuin he olisivat tehneet puolisomurhia yhtä paljon suhteellisesti.

Laskelma on tehty siis puolisomurhat-tilastojen pohjalta. Laskelmissa on katsottu mm ja nn vuosittaiset puolisomurhien määrä keskimäärinä. Ja niitä on verrattu mn parien keskuudesssa tehtyihin vuosittaisiin, keskimääräisiin, puolisomurhiin .

• Anonyymi00004

Entä jos on "hetero" joka ei ole kiinnostunut perinteisestä homoudesta eikä identifioidu bisseksekään, mutta homma saattaisi toimia feminiinisessä roolissa, eli täysin laittautuneena CD/TV-tyttönä? Onko tämä homoille turn off?

• Anonyymi00005

Keskity sinä vain niihin naisiin sait tai et. Ja jätä tuo miesten välinen seksi nuorille.

• Anonyymi00007

Olen se alkuperäinen kysyjä ja kirjoitan että turha pelotella itsemurhilla tai mielenterveysongelmilla sillä olen jo eläkkeellä ja oon kärsittyy aikanaan mielenterveysongelmat ja oon sinut itseni kanssa ja haen vaan seksiä ja nautintoa en hae pitkiä suhteita miesten kanssa en voisi kuvitella seurustelevani miehen kanssa ja minulle kelpaa myös tyttöilijät miehet siis jotka käyttää naisten vaatteita se olisikin ihanaa aion etsiä sellaisiakin kokemuksia minua ei tule kaduttamaan sillä naiset on jo koettu

• Anonyymi00010

Itse ole tuollainen tyttöilijä, jolla feminiinen puoli on todella vahva joskus. Oikeastaan voisi jo sanoa että toinen persoona tai persoonallisuuden osa (en nyt puhu mistää psykiatrisesta häiriöstä). Olen aina välillä miettinyt, että miten homot kokevat tällaiset tapaukset. Tuntuu ainakin siltä että osaa heteroista kiinnostaa. En ole itse kokeillut siis olla kenenkään kanssa tyttönä, teoretisoin ja haaveilen vaan toistaiseksi.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Itse ole tuollainen tyttöilijä, jolla feminiinen puoli on todella vahva joskus. Oikeastaan voisi jo sanoa että toinen persoona tai persoonallisuuden osa (en nyt puhu mistää psykiatrisesta häiriöstä). Olen aina välillä miettinyt, että miten homot kokevat tällaiset tapaukset. Tuntuu ainakin siltä että osaa heteroista kiinnostaa. En ole itse kokeillut siis olla kenenkään kanssa tyttönä, teoretisoin ja haaveilen vaan toistaiseksi.

Tutun kuuloista settiä. Tytön hepenissä uskallan olla oma itseni. Olla hetki ilman heteromiehen kuorta. Käsitellä kiellettyjä haluja ja kaipuuta suhteeseenkin miehen kanssa. Niissä ei ole mitään väärää ja parhaiten kesytät ne hyväksymällä ne osaksi itseäsi. On hyvä muistaa oikean bisseyden tarkoittavan voivan olla suhteessa saman sukupuolen kanssakin. Oikean bisseyden hyväksyminen itsessään on varmasti yhtä vaikeaa kuin homouden.

• Anonyymi00008

Kyllä kannattaa ehdottomasti kokeilla. Yksi kerta ei välttämättä vielä ns. sano mitään, joten tiedät asian vasta kun olet saanut nauttia seksistä ueamman miehen kanssa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe