Näkemiin T

Anonyymi-ap

Voi hyvin ja elä elämääsi.

41

731

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiitos❤️

• Anonyymi00014

Nautin rauhasta, vapaudesta ja halusta olla vaan ;-) Tiedostan, sen että on ihmisiä, joista voisin olla kiinnostunut, mutta en usko, että he ovat minusta samalla tavalla kiinnostuneita siksi koen miten koen.

• Anonyymi00002

Paremmin ilman sua😄💖 mulla jo paras rakastaja, pitkä mies joka vie mut maailman ääriiin, pitkät miehet(190- On niin hottiksiii, nostaa yhdellä sormella ilmaan, pitkien miesten sormet on isommat kun sun K 🥕 ll i.

• Anonyymi00005

Ja trikoos helma nousee niille kaikille? :D
        -sivu

• Anonyymi00019

Siinä on muuten vahva mies, jos nostaa yhdellä sormella. Käytännössä siis ammattilaistason kiipeilijä tai painonnostaja?

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Siinä on muuten vahva mies, jos nostaa yhdellä sormella. Käytännössä siis ammattilaistason kiipeilijä tai painonnostaja?

Ei kertonut, että mitä sillä yhdellä sormella nostaa. Kahvikupin?

• Anonyymi00003

Ameeba

• Anonyymi00004

ei nähdä!
      T-mieheltä

• Anonyymi00006

Luojan kiitos!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Luojan kiitos!

Hyvä Taisto.

• Anonyymi00007

Kiitos samoin myös nuoremmalle. m-n

• Anonyymi00009

Katse on suunnattu jo toisaalle.

• Anonyymi00011
    • Anonyymi00012

En tarvitse sanoja, koska rakastan sinua. T. T.

• Anonyymi00013

Miten T lle toivotat jotain hyvää??

• Anonyymi00015

Varmaan jos on hyväsydäminen eikä ole mikään pahansuopa. -sivusta-

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Varmaan jos on hyväsydäminen eikä ole mikään pahansuopa. -sivusta-

T on kylmä ja pahansuopa valehtelija raukkamainen mies.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Te mielenterveyspotilaat voitte nostaa ristiin ihan vapaasti kenet haluatte. Se on teidän oikeus ja suomen laissa turvattu.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jos olisit itse sitten parempi niin et kyseenalaistaisi edes hyvää toivottamisen.

• Anonyymi00026
        UUSI

Peukuttamalla helposti.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tykkäätkö yleensäkin mustamaalata muita, tuntematta huonoa omaatuntoa? Ymmärrän, olen kohdannut kaltaisiasi muitakin. Kaikki voi olla myös sinun käytöksestäsi johtuvaa, että koet noin kuin koet? Puute on sekin, kun kokee, että vika aina muissa, ei itsessä?

• Anonyymi00017

Kalastaja trolli

• Anonyymi00018

No höh..moi sitten

• Anonyymi00022

Ei hyvästejä, en voi hyvin ja en pysty elämään ilman sua!! Jutellaan..

• Anonyymi00024

En aloittaja, mutta toivotan hänelle T:lle vilpittömästi Ihanaa elämää.

• Anonyymi00025

Oi kiitos ❤️ samat sanat

• Anonyymi00027
        UUSI

Tattis. Tuo yksi toivottaa minulle huonoa joulua ja teki olutta joululahjaksi ja jätti itse tulematta.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tattis. Tuo yksi toivottaa minulle huonoa joulua ja teki olutta joululahjaksi ja jätti itse tulematta.

Mitä äitimuori sanoi kun sait olutta?

• Anonyymi00029
      UUSI

Aivan sama teksti ja aloitus jo 5 lle kirjoittajalle tänään. Merkeille M E H R ja T... Trollikka joraa!

• Anonyymi00030
        UUSI

Alkuperäinen kirjoitti vain J: lle, T: lle ja P: lle ja nämä kaikki kolme ovat miehiä. Minä nainen M= alkuperäinen kirjoittaja.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Alkuperäinen kirjoitti vain J: lle, T: lle ja P: lle ja nämä kaikki kolme ovat miehiä. Minä nainen M= alkuperäinen kirjoittaja.

Jollakin on ehkä suuri tarve mustamaalata/maalittaa toista. Sivusta totean

• Anonyymi00031
      UUSI

olette kirottu koko porukka myös Emilia kokemaan kaikki tekonsa itse ja saamaan kunnolla turpaan. myrsky sinetöi, tulkoot pahuus teille ja vaikuttskoot yhtä pitkään.

• Anonyymi00032
      UUSI

pelätkää seuraavat 15 vuotta, jokaista asiaa mitä ootte tehnyt, estänyt, vienyt ja tuhonnut kiusa tulkoot pahana teille ja repiykööt elämäänne, autojanne ja rahojanne. töitä ne, sodisslists elämää ja estökööt unta ne.

• Anonyymi00033
      UUSI

iskekööt hulluus hakjayksien myötä!

• Anonyymi00034
      UUSI

ottakoot pirulainaiset ja miehet turpaansa!

• Anonyymi00035
      UUSI

tuuli kuule tuskani ja ku uhrasivat minut, kuljeta tuskani heille ja viillä heitä. näytä luonto mahtisi aina uudelleen ja uudelleen!!!!

• Anonyymi00036
      UUSI

heidän talot merkitty, heidät merkitty, näytä luonto mahtisi. noin juuri näytä raivosi ja käytä vesiäsi ja vuoroasi ä, tapa pahuus ja kurita heitä kunnolla! veitset hakattu kuljeta viiltoja iske kunnolla!

• Anonyymi00037
      UUSI

minun laisyenibeobtarvitse luontoa pelätä, kunnioittaa kyllä, te saatte olla jo kauhuissaan. niin ne osat vaihtuu jäät pettää, riehuu routa ja tuli 😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00038
      UUSI

niiden teot Tuhoaa niiden otetta luonnosta, pahuus vie niitä aina pahempaan. uhraukset muilla ihmisillä vie niitä uhrattavaksi. luonto näytä lisää näytä mahtisi, puhdista ja säästä. hyviä tuhoa pahoja. viillä ikkunat, räjäytä rakennukset ja sylje pelkoa 😂

• Anonyymi00041
      UUSI

Jollakin taitaa keittää vähän yli.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      147
      6588
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      32
      3587
    3. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      302
      3168
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      70
      2814
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      5
      2262
    6. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1807
    7. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      38
      1669
    8. 14
      1632
    9. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      5
      1604
    10. Kokoomuksen ja perussuomalaisten kannattaisi yhdistyä

Näin saataisiin yksi yli 30 prosentin puolue, jolla olisi riittävästi voimaa jatkaa tarpeellisten rakennemuutosten läpi
      Maailman menoa
      8
      1376
    Aihe