Voi hyvin ja elä elämääsi.
Näkemiin T
41
731
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos❤️
- Anonyymi00014
Nautin rauhasta, vapaudesta ja halusta olla vaan ;-) Tiedostan, sen että on ihmisiä, joista voisin olla kiinnostunut, mutta en usko, että he ovat minusta samalla tavalla kiinnostuneita siksi koen miten koen.
- Anonyymi00002
Paremmin ilman sua😄💖 mulla jo paras rakastaja, pitkä mies joka vie mut maailman ääriiin, pitkät miehet(190- On niin hottiksiii, nostaa yhdellä sormella ilmaan, pitkien miesten sormet on isommat kun sun K 🥕 ll i.
- Anonyymi00005
Ja trikoos helma nousee niille kaikille? :D
-sivu - Anonyymi00019
Siinä on muuten vahva mies, jos nostaa yhdellä sormella. Käytännössä siis ammattilaistason kiipeilijä tai painonnostaja?
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Siinä on muuten vahva mies, jos nostaa yhdellä sormella. Käytännössä siis ammattilaistason kiipeilijä tai painonnostaja?
Ei kertonut, että mitä sillä yhdellä sormella nostaa. Kahvikupin?
- Anonyymi00003
Ameeba
- Anonyymi00004
ei nähdä!
T-mieheltä- Anonyymi00006
Luojan kiitos!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Luojan kiitos!
Hyvä Taisto.
- Anonyymi00007
Kiitos samoin myös nuoremmalle. m-n
- Anonyymi00009
Katse on suunnattu jo toisaalle.
- Anonyymi00011
https://youtu.be/7Ebwhu3nsM8?si=sgOxNZQ2xSLYWMp8 Juna jatkaa jälleen kulkuaan
- Anonyymi00012
En tarvitse sanoja, koska rakastan sinua. T. T.
- Anonyymi00013
Miten T lle toivotat jotain hyvää??
- Anonyymi00015
Varmaan jos on hyväsydäminen eikä ole mikään pahansuopa. -sivusta-
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Varmaan jos on hyväsydäminen eikä ole mikään pahansuopa. -sivusta-
T on kylmä ja pahansuopa valehtelija raukkamainen mies.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Te mielenterveyspotilaat voitte nostaa ristiin ihan vapaasti kenet haluatte. Se on teidän oikeus ja suomen laissa turvattu.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos olisit itse sitten parempi niin et kyseenalaistaisi edes hyvää toivottamisen.
- Anonyymi00026UUSI
Peukuttamalla helposti.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tykkäätkö yleensäkin mustamaalata muita, tuntematta huonoa omaatuntoa? Ymmärrän, olen kohdannut kaltaisiasi muitakin. Kaikki voi olla myös sinun käytöksestäsi johtuvaa, että koet noin kuin koet? Puute on sekin, kun kokee, että vika aina muissa, ei itsessä?
- Anonyymi00017
Kalastaja trolli
- Anonyymi00018
No höh..moi sitten
- Anonyymi00022
Ei hyvästejä, en voi hyvin ja en pysty elämään ilman sua!! Jutellaan..
- Anonyymi00024
En aloittaja, mutta toivotan hänelle T:lle vilpittömästi Ihanaa elämää.
- Anonyymi00025
Oi kiitos ❤️ samat sanat
- Anonyymi00027UUSI
Tattis. Tuo yksi toivottaa minulle huonoa joulua ja teki olutta joululahjaksi ja jätti itse tulematta.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tattis. Tuo yksi toivottaa minulle huonoa joulua ja teki olutta joululahjaksi ja jätti itse tulematta.
Mitä äitimuori sanoi kun sait olutta?
- Anonyymi00029UUSI
Aivan sama teksti ja aloitus jo 5 lle kirjoittajalle tänään. Merkeille M E H R ja T... Trollikka joraa!
- Anonyymi00030UUSI
Alkuperäinen kirjoitti vain J: lle, T: lle ja P: lle ja nämä kaikki kolme ovat miehiä. Minä nainen M= alkuperäinen kirjoittaja.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Alkuperäinen kirjoitti vain J: lle, T: lle ja P: lle ja nämä kaikki kolme ovat miehiä. Minä nainen M= alkuperäinen kirjoittaja.
Jollakin on ehkä suuri tarve mustamaalata/maalittaa toista. Sivusta totean
- Anonyymi00031UUSI
olette kirottu koko porukka myös Emilia kokemaan kaikki tekonsa itse ja saamaan kunnolla turpaan. myrsky sinetöi, tulkoot pahuus teille ja vaikuttskoot yhtä pitkään.
- Anonyymi00032UUSI
pelätkää seuraavat 15 vuotta, jokaista asiaa mitä ootte tehnyt, estänyt, vienyt ja tuhonnut kiusa tulkoot pahana teille ja repiykööt elämäänne, autojanne ja rahojanne. töitä ne, sodisslists elämää ja estökööt unta ne.
- Anonyymi00033UUSI
iskekööt hulluus hakjayksien myötä!
- Anonyymi00034UUSI
ottakoot pirulainaiset ja miehet turpaansa!
- Anonyymi00035UUSI
tuuli kuule tuskani ja ku uhrasivat minut, kuljeta tuskani heille ja viillä heitä. näytä luonto mahtisi aina uudelleen ja uudelleen!!!!
- Anonyymi00036UUSI
heidän talot merkitty, heidät merkitty, näytä luonto mahtisi. noin juuri näytä raivosi ja käytä vesiäsi ja vuoroasi ä, tapa pahuus ja kurita heitä kunnolla! veitset hakattu kuljeta viiltoja iske kunnolla!
- Anonyymi00037UUSI
minun laisyenibeobtarvitse luontoa pelätä, kunnioittaa kyllä, te saatte olla jo kauhuissaan. niin ne osat vaihtuu jäät pettää, riehuu routa ja tuli 😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00038UUSI
niiden teot Tuhoaa niiden otetta luonnosta, pahuus vie niitä aina pahempaan. uhraukset muilla ihmisillä vie niitä uhrattavaksi. luonto näytä lisää näytä mahtisi, puhdista ja säästä. hyviä tuhoa pahoja. viillä ikkunat, räjäytä rakennukset ja sylje pelkoa 😂
- Anonyymi00041UUSI
Jollakin taitaa keittää vähän yli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1476588Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul323587Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3023168Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota702814Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma52262- 201807
Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp381669- 141632
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri51604Kokoomuksen ja perussuomalaisten kannattaisi yhdistyä
Näin saataisiin yksi yli 30 prosentin puolue, jolla olisi riittävästi voimaa jatkaa tarpeellisten rakennemuutosten läpi81376