Voi hyvin ja elä elämääsi.
Näkemiin R
13
234
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei multa, toivoisin kyllä et näkisin vielä... J
- Anonyymi00008UUSI
Hyvä, että vatasit. Olisin itse vastannut samoin. 😊
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä Raineria voi tulla tapaan, muista vierailu ajat.
- Anonyymi00003UUSI
Kateus, kateus, kateus.
- Anonyymi00004UUSI
Tiedän millainen olet kulissien ulkopuolella. Se riittää.
Et rakastanut minua, mutta nautit siitä, että minä rakastin sinua.- Anonyymi00005UUSI
Ny meni kyllä metsään jos minusta kyse.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ny meni kyllä metsään jos minusta kyse.
Olen R nainen
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen R nainen
Ei ole minulta sinulle tämän kaltaiset viestit mitä ap on kirjoittanut.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ole minulta sinulle tämän kaltaiset viestit mitä ap on kirjoittanut.
Mukava kuulla, jos eivät ole.
- Anonyymi00007UUSI
Laittaisit näihin että ne on sille yhdelle ja samalle R miehelle joka on sut jo ainakin kerran torjunut...
- Anonyymi00009UUSI
Ai se itsekeskeinen selfiemies. En koskaan ennen nähnytkään, enkä jälkeen. Esitystä oli. Ei kiinnostaisi. Teatteri kappale. Tuli vaan mieleen. Kaukaa sivusta.
- Anonyymi00012UUSI
En ole tätä kirjoittanut , uskotaan sen?! Ethän vastannut samoin. Minä haluaisin Rn vieläkin vuosien jälkeen, sanoit ei mutta välitithän sinäkin nyt sen uskon, enhän ole liian myöhässä??
- Anonyymi00013UUSI
Rakkaus ei ole koskaan liian myöhässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439648Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.634344"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn584294Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372776Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1162593Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1572387Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait211770Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331517- 191306
Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72940