Taas jostain?
Oletko suuttunut
29
452
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Ei jaksa tätä nimetöntä pelleilyä ja draamaleikkejä tällä palstalla.
Jos kaipaatte jotain ihmistä niin kirjoittakaa siitä, menkää leikkimään muualle.- Anonyymi00023UUSI
Onko tämä sinun yksityinen oma palsta ja omat säännöt? Vai sattuuko totuus
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Onko tämä sinun yksityinen oma palsta ja omat säännöt? Vai sattuuko totuus
Mikä vatun "totuus"? Puhut ihan sekavia.
- Anonyymi00006UUSI
Jos joku suuttuu suhteessa ollessa eikä puhu siitä toiselle, on se ihan oma moka. Tämä koskee siis todellista suhdetta, ei mielikuvitussuhdetta.
- Anonyymi00024UUSI
Täällä taitaa kaikkien tyttöjen suhteet olla pikku prinsessojen tarinoita. Diiida daada daa.
- Anonyymi00007UUSI
toivoisin tänne hyvästi H elä elämääsi ja voi hyvin.
- Anonyymi00008UUSI
Kirjoittelen toiselle jo.
- Anonyymi00009UUSI
Ai nyt jo
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ai nyt jo
No ei vaiskaan. Sulle kirjottelen edelleen.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
No ei vaiskaan. Sulle kirjottelen edelleen.
😂😂😂😂
- Anonyymi00011UUSI
Taas 😆
- Anonyymi00013UUSI
En ole ikinä suuttunut mistään sille naiselle.
- Anonyymi00034UUSI
Sama 👉🏻 miehelle.
- Anonyymi00016UUSI
Mä en ole suuttunut, mutta täällä lukeminen/kirjoittelu/tykkääminen/kysely ei johda mihinkään. En näe tässä vaan mitään järkeä. Lyhesti sanottuna täällä hengailu on turhauttavaa. -n-
- Anonyymi00017UUSI
Aina.
- Anonyymi00018UUSI
Joo, sun naama ttuu.
- Anonyymi00019UUSI
En suutu hänelle oikeastaan, koskaan, vaikka joskus olisi ollut syytä. Olen kiukutellut pienesti joskus. Käymässä, edellisen tavoin turhautuneena. Kuitenkin, tarvitsisin, keinoja käsitellä ikävääni. Jos hän haluaa torjua minut, niin pyydän selkeyttä. -m-
- Anonyymi00033UUSI
Oon tuolta ylempää turhautunut nainen. Kuulostat vähän kaipaamaltani mieheltä, mutta et se kuitenkaan ole…. Vaikka niin kovasti toivonkin. En oikein voi uskoa, että hän täällä tuhlaa aikaansa, kun on niin järkevän oloinen. Ja hällä varmasti läheisiäkin on, joista välittää.
- Anonyymi00020UUSI
Aina vihainen sulle.
- Anonyymi00021UUSI
Voi Rakas Nössykkä Mössykkä Mieheni 🥰😘💞💋💋💋
En tietenkään ole suuttunut, koska MEIDÄN RAKKAUS ON PARASTA MITÄ VOI OLLA!
Meidän rakkaus PARANTAA KOKO MAAILMAN JA KAIKKI HALUAA RAKKAUTTA! - Anonyymi00025UUSI
Ei se ole suuttumusta. En vain voi unohtaa sanoja joita on lausuttu ja tekoja joita on tehty. Ne kertovat sinusta ihmisenä. Olen hyvin varautunut nykyään kaikessa, joka liittyy sinuun. Tiedän että puukkoa voi tulla selkään tai oikeastaan rintaan, hetkenä minä hyvänsä, jos vain turhaudut minuun. Kykenet tekoihin ja sanoihin, joihin itse en pysty. Siksi peitän kaipaukseni ja tunteeni. En halua tulla enää enempää haavoitetuksi.
n>m- Anonyymi00030UUSI
Juu.
- Anonyymi00026UUSI
En ole. Pitäisi opetella puhumaan asioista.
- Anonyymi00028UUSI
En koe suuttumusta, lähinnä huvittuneisuutta. Se taas ei ole minun vikani että hoksottimet pelaa paremmin kuin teillä prserunttaajilla yhteensä.
- Anonyymi00038UUSI
Mistä huvittuneisuutta?
- Anonyymi00029UUSI
En.ole suuttunut sydän täynnä tunnetta sitä oikeaa kohtaan. Mistä olisin suuttunut?
- Anonyymi00032UUSI
En ole suuttunut. Sydän niiin täynnä rakkautta!✨️
- Anonyymi00035UUSI
Kinkku loppui🍖
🧢
😠
🎽👎
🩳- Anonyymi00037UUSI
😡😡
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439688Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.704943"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594317Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372826Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1302652Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1752475Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait241834- 201617
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361530Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72980