En ole nainen ikinä stalkannut ketään

Anonyymi-ap

Varmuuden vuoksi kirjoitan tänne. Toivottavasti kaivattuni (nainen) ei luule että olisin stalkannut häntä, kun täällä moni kirjoittaa koko ajan stalkkaamisesta. Voi olla myös yksi ex kyseessä.

En ole ikinä vakoillut, rikkonut mitään rajoja, häiriköinyt tai ollut painostava. En ole kirjoittanut tänne mitään ilkeitä viestejä. En ole sellainen ihminen, vaan empaattinen.

Ihmissuhteissa yleensäkin kunnioitan aina toista ja tpisen rajoja, annan tilaa, enkä painosta ketään.

Kaikille palstalla olisi hyvä ohje: luottakaa siihen, millainen kaivattune on irl. Ei kukaan ole irl hyvä ihminen ja täällä ilkeile. Ei kannata myöskään uskoa muiden puheisiin kaivatusta, vaan mitä itse tietää ja mistä voi olla varma.

Normaali kanssakäyminen ei myöskään ole stalkkaamista. Moni täällä ei sitä tunnu ymmärtävän.

48

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

👍

• Anonyymi00002

En tee itse täällä koskaan mitään "varmoja" tulkintoja, vaan luotan siihen millainen kaivattuni on irl.

Täällä tulee helposti väärinkäsityksiä, jos kuvittelee kaivattunsa aina kirjoittavan. Ei siis kannata luulla, vaan kysyä irl, jos on epäselvyyksiä. Puhumalla irl asiat selviää.

• Anonyymi00003

Hän stalkkasi, mutta ei haitannut.

• Anonyymi00007

Jos olet joku hyvänpäiväntuttu jonka kanssa jakanut pari lausetta, niin ei se kaunis hymy kerro vielä millainen olet kun pääset puskista huutelemaan.

• Anonyymi00009

Oletat, että joku hyvänpäivän tuttu alkaa yhtäkkiä stalkkaamaan ja vainoamaan sinua keskustelupalstalla?

• Anonyymi00011

Kaivattuni tuntee hyvin, millainen olen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oletat, että joku hyvänpäivän tuttu alkaa yhtäkkiä stalkkaamaan ja vainoamaan sinua keskustelupalstalla?

Mulla ei ole sellaisesta kokemusta.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kaivattuni tuntee hyvin, millainen olen.

No sitten sulla on kaikki hyvin. Varsinkin jos kaivattuja romanttisessa mielessä on vain yksi.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Palstalla pyörii osittain ihmissaastaa, joten kommentoin siitä vinkkelistä, en yrittäen tunnistaa sinua,

• Anonyymi00035
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ottaen huomioon palstaäijä että kirjoittelit tänne aiemmin muksuista dösäpysäkeillä, ihan kaikkea voi olettaa noin sairaalta äijältä. Jammusedän tarinoinnit on aika kylmäävää luettavaa varmaan aika monelle tälläkin hetkellä.. Olet roskaa, ei mitään muuta.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ottaen huomioon palstaäijä että kirjoittelit tänne aiemmin muksuista dösäpysäkeillä, ihan kaikkea voi olettaa noin sairaalta äijältä. Jammusedän tarinoinnit on aika kylmäävää luettavaa varmaan aika monelle tälläkin hetkellä.. Olet roskaa, ei mitään muuta.

Harhainen näkee näitä outoja setiä joka paikassa kannattaisikohan mennä nukkumaan ja muistaa ne lääkkeet!

• Anonyymi00019

Perhehelvettiä pyörittävät narsistit näyttelevät ulospäin hyvää tyyppiä koko elämänsä ajan eikä heidän uhrejaan siksi uskota.

• Anonyymi00020

Voi Nössykkä Mössykkä Mieheni 🥰😘💞💋
      Minähän olen sinun Rakas pikku pullukka VAIMOSI ja minä ymmärrän, että SINÄ ET NÄE MINUA kuin TARKKAAN KATSOMALLA, koska minä olen niin LYHYT PIKKU PULLUKKA VAIMOSI niin sinun pitää KATSOA, että OLENKO VARMASTI MINÄ EIKÄ TANHU PALLO!

• Anonyymi00021

J mies stalkkaa kyllä. Raportoi vielä tänne tekemiset ja menemiset. ..ja kenelle muulle? Vanha sairas guppe.

• Anonyymi00026

Ei mun kommentti, vaikka joskus jmiehen stalkkauksesta kirjoittelinkin. Ei jaksa tänään noita teidän höpinöitä.

• Anonyymi00039

Vanha ja limainen Jii mies stalkkaa kyllä.

• Anonyymi00022

Minusta(kin) tuntuu joskus, että "hän" ajattelee minun stalkkaavan häntä. Irl tapahtumien takia.

Yritän olla täällä palstalla oma itseni. Taidan olla vaan aika outo ajatusmaailmaltani, niin yritän rajoittaa ilmaisuani täällä, enkä halua tulla palstratrolliksi. Ei sinänsä haittaa, että kukaan tuttu minua tunnistaisi, mutta erinäisistä motiiveista, kaikki ystävätkään, saati tuttavat, eivät ole minulle lojaaleja. Älkää tunnistavat loukkaantuko. :) Ihmisiä kiinnostaa puhua ja juoruta.. vaikka vain ilkeyksissään.

Onhan tää palsta itsessään tosi sekava paikka. Viestejä poistuu niin, että viestien järjestys muuttuu ja viestien sanoma muuttuu ketjussa.
      Niin monella voi olla samankaltainen tilanne. Tilastollisesti. Palstalla taitaa pyöriä jatkuvasti samat kirjoittelijat ja jonkun aikaa aktiivisesti ne ikävöijät joilla on tilanne päällä. Kyllähän se on aika olematon todennäköisyys sille, että juuri se yksi ihminen, jota kaipailee on myös täällä ja kaipailee juuri "minua." Harva täällä olisi jos olisi mahdollisuus johonkin irl.
      Kirjoittelu täällä on minulle enemmän pakopaikka kuin ajanvietettä. Onneksi on oikeaa elämää palstan ulkopuolella, mutta en yhtään väheksy heitä joilla sitä ei juuri ole.
      Nyt ruokaa laittamaan, ajatukset ehkä kuitenkin jossain muualla.

• Anonyymi00023

Eiköhän siitä stalkkaamisesta puhu täällä tosissaan mieleltään sairaat.

• Anonyymi00025

Aika pihalla pitää nykyajasta olla jos ei tiedä mitä on stalkkaaminen. Vaikka voi kai sitä vakoiluksikin kutsua, jos tykkää enemmän suomenkielisistä termeistä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Aika pihalla pitää nykyajasta olla jos ei tiedä mitä on stalkkaaminen. Vaikka voi kai sitä vakoiluksikin kutsua, jos tykkää enemmän suomenkielisistä termeistä.

Oikeassa olet. Stalkkaamista ei ole vaikka julkisten julkaisujen lukeminen somessa." Stalkkaaminen (vainoaminen) tarkoittaa toisen henkilön toistuvaa ja luvatonta seuraamista, tarkkailua, uhkailua tai yhteydenottoa esimerkiksi fyysisesti tai netissä, tarkoituksena aiheuttaa uhriin pelkoa ja ahdistusta."

• Anonyymi00031

Joo ei siitä kauheasti huudella, tavallaan. Loppuu kylläkin kuin seinään.

• Anonyymi00024

Olet ainoa mahdollinen vaihtoehto ja sellaista hyperselitystä en ainakaan usko, että joku KGB:n agentti esittäisi sinua.

• Anonyymi00027

Mä olen. Anteeksi siitä. Haluaan kuitenkin tietää missä mennään. Realiteetit on tärkeitä. Hyi minua joka tapauksessa.

👩🏽‍💻

• Anonyymi00028

Sun hommasi on kaikkinensa läpinäkyvämpää kuin ymmärräkään. Ja toki ymmärrät että sitä myötä on täysin ymmärrettävää että menetät kaikki empatiat.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Sun hommasi on kaikkinensa läpinäkyvämpää kuin ymmärräkään. Ja toki ymmärrät että sitä myötä on täysin ymmärrettävää että menetät kaikki empatiat.

Kenen sun?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Miksi sinä palstaäijä olet niin sairas? Potilashistorias tuskin selittää kaikkea. Maalitat kuitenkin pitkin nettiä entuudestaan tuntemattomia naisia niin onko juurisyy se, että itse haluaisit olla nämä naiset? Ei sillä oikeastaan väliä. Poliisi on ystävä, ehkä sinullekin muiden laitteilla sekoileva psykoositonttu..

• Anonyymi00032

Täytyy olla sairautta, jos alkaa syyttämään jotakuta stalkkaajaksi. Jos joku käy katsomassa jouluna satunnaisesti toisen facesivua ja lähettää viestin, niin se ei ole mitään stalkkaamista.

• Anonyymi00037

Stalkkaaminen on esim. kännykän vakoilua:

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001885099.html

Osa ohjelmista näyttää kännykältä kaiken ja niillä on yhteys myöskin kännykän kameraan ja mikrofoniin, eli lähettää suoraa lähetystä kohteen elämästä ja keskusteluista.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Osa ohjelmista näyttää kännykältä kaiken ja niillä on yhteys myöskin kännykän kameraan ja mikrofoniin, eli lähettää suoraa lähetystä kohteen elämästä ja keskusteluista.

Minua vakoillaan tällaisella sovelluksella.

• Anonyymi00040

"Netissä tarjotaan ohjelmia, joilla saadaan haltuun uhrin koko tietokone kameroineen ja mikrofoneineen."

<- sitaatti tuolta linkittämästäni jutusta.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Minua vakoillaan tällaisella sovelluksella.

Luultavastikin juuri tämän ketjun aloittaja on kyseinen henkilö.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Tuollaisen kun lähettää alaikäisen kännykkään niin henki lähtee, se on ihan varma, palstaäijä.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ei ikäiseni miehet käytä aikaa ja energiaa tuollaiseen. Älkää aina lukeko lehtijuttuja niin, että kaikki tekee noin, kun lehdessä kerrotaan.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ei ikäiseni miehet käytä aikaa ja energiaa tuollaiseen. Älkää aina lukeko lehtijuttuja niin, että kaikki tekee noin, kun lehdessä kerrotaan.

Sähän oletkin elämän ehtoo puolella oleva ja naisiksi tekeytyvä rotta? Moraali mennyt jo pesuvedessä vuosikymmeniä sitten. Nettiluuseri.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

No ei sitä lehdestä lueta vaan omasta elämästä huomataan.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Tuollaisen kun lähettää alaikäisen kännykkään niin henki lähtee, se on ihan varma, palstaäijä.

Öö siis kuka tappaa kenet? Tuota tapahtuu kaiken aikaa ja suurin osa kohteista ei edes tiedä.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Öö siis kuka tappaa kenet? Tuota tapahtuu kaiken aikaa ja suurin osa kohteista ei edes tiedä.

Sitä suuremmalla syyllä varmasti monen elämä helpottuu kun tämä ns palstaäijä lähtee paremmille transsuklubeille joraamaan

• Anonyymi00049
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Pääseekö ne ohjelmat kännykälle niin että klikataan jotain linkkiä? Mitä muita keinoja?

• Anonyymi00054

Toki perustyypit klikkaavat helposti jotain joka näyttää puhelimen varoitukselta jostain virushyökkäyksestä tms. Ja sitten juuri saadaankin joku virus tai hiippari niskaan läähättämään tätä kautta.

• Anonyymi00051

Täällä on ne kaikki harhaisimmat joka näkyy kyllä kirjoituksista, ei täällä moni fiksu aikaansa vietä mutta joillekin tämä on henki ja elämä ja harhat sen mukaisia. Tätä luetaan niin kuin piru Raamattua näillä harhaisilla on ihan sama ne tarttuu yhteen sanaan ja kehittää päässään siitä kaiken maailman skenaarioita.
      Joskus nämä skenaariot vievät sitten ihan viranomaisten puheille kun ne tarpeeksi jaksaa jotain ihmistä vainota, sillä tällä palstalla vainoa riittää ja taas uudestaan tarttuvat jokaiseen joka heidän mielestään on jotenkin epäilyttävä mutta onneksi näitä voi nykyisin ilmiantaa ja poliisiviranomaiset sitten tutkivat että alkakaapa säästää sitä rahaa, sillä sakkojahan näistä tulee ihan kivasti.
      Lehdissä näitä aina välillä näkee kun kerrotaan kuinka vainoaja on saanut mukavat sakot typerästä toiminnastaan. Kannattaa varmaan lukea niitä oikeita uutisia eikä elää täällä palstalla 24/7
      Ja jos poliisi saa rikollisliigat ja huumediilerit netissä kiinni ne kyllä ne teidät harhaluuloiset saa myös turha niitä ip:itä on vaihdella ei poliisi yhtä tyhmä ole kuin te.

• Anonyymi00052

Hyvä kirjoitus tänne sekoboltsien sekaan.
      Normaalit erottaa hyvin kuin sinäkin.

• Anonyymi00055

Olisin pettynyt jos et olisi koskaan "stalkannut" mua. Jos et olisi seurannut mun julkisia tai kavereille näkyviä postauksia somessa, tullut tilaisuuksiin, joihin kerron osallistuvani, törmännyt "vahingossa" samoihin paikkoihin. Niinhän minäkin olen joskus tehnyt. Olen jäänyt siitä jopa kiinni ;) En siis ole syyttänyt sinua stalkkauksesta täällä enkä muuallakaan. Älä huoli.
      n>m

• Anonyymi00056

Stalkkauksesta muutenkin hysterisoidaan ihan liikaa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      154
      8329
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      432
      7412
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      71
      3831
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      150
      3522
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      111
      2998
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      51
      2557
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2016
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1863
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1684
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1520
    Aihe