Kuinka yleistä on Siskon naiminen? Osa 2

Anonyymi-ap

Osa 1 kommentointi on suljettu.
Jaetaan tähän lisää tämän aihepiirin kokemuksia!

29

4433

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Oltiin mummon mökillä pikkusiskoni ja minä. Pikkusisko oli yhdeksän ja minä olin yksitoista. Vietimme sadepäivää mökin lisärakennuksessa ja mummo oli päämökissä. Yhtäkkiä pikkusisko pamautti, että haluks panna. Panoja jatkui noin kaksi vuotta. Kun olin kuudennella ja koulussa puhuttiin seksiasioista, niin lopetimme leikkimme siskon kanssa. Tosin vieläkin muistelen runkatessani noita hetkiä, joista on kulunut jo 20 vuotta.

• Anonyymi00003

Ja noin siis siellä Pohjois-pohjanmaalla 👍

• Anonyymi00004

Tiedän, että oikea pappani on mummini veli. Tämän mummi kertoi vähän ennen kuolemaansa. Äitini on myös harrastanut seksiä veljensä kanssa. Olen itse nähnyt. Ja jatkan näemmä sukuni perinteitä harrastamalla seksiä oman veljeni kanssa. Tosin käytän pillereitä, sillä en halua toistaa mummoni virhettä.

• Anonyymi00005

Kyllä kyllä, noinhan te lestadiolaiset juuri toimitte

• Anonyymi00006

Tuohan on varsin mukava perinne. Oletteko keskustelleet asiasta äitisi kanssa?

• Anonyymi00026

On siitä muistaakseni tutkimustakin, että insesti menee suvuttain.

• Anonyymi00007

Mulla oli isosiskoon panosuhde muutaman vuoden. Siinä opin kaiken panemisesta peppupanoa myöden.

• Anonyymi00009

Mullapa on panosuhde sun äitis kans

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mullapa on panosuhde sun äitis kans

sä poikanen et taida viel edes tietää mikä on pano,, koulus vaa esität kovista

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

sä poikanen et taida viel edes tietää mikä on pano,, koulus vaa esität kovista

Äitis opetti, joten älä ole huolissas

• Anonyymi00010

En ole pannut ikinä siskoani ja hyvä niin.
      Olen kuitenkin aika usein saanut pillua hänen kavereiltaan. Mikä on ollut iso bonus siitä, että on sisko kenen, kanssa on pieni, noin 1,5 vuoden ikäero.
      Olen kai hänen kavereidensa silmissä se "frendin söpö pikkuveli"..
      Ja mikäs siinä, kelpaa.

• Anonyymi00011

Itsellä ei ole siskoa mutta haluaisin nähdä kun vaimoni veli nussisi vaimoani ja laskisi spermansa hänen sisään

• Anonyymi00018

Meilläkään ei ole siskoa mutta tavallaan yhteinen vaimo löytyy. 2010 paikkeilla veli meni naimisiin lähi-idästä kotoisin olevan naisen kanssa johon minäkin olin ihastunut ensinäkemältä. He saivat nopeaan tahtiin kolme lasta, mutta vielä siinä vaiheessa kukaan ei tiennyt että ne lapset oli muiden miesten lapsia. Heidän liitto alkoi rakoilla seitsemän avioliittovuoden jälkeen kun nuo yöjuoksut alkoi lopulta paljastua. Siinä vaiheessa eräänä viikonloppuna minä astuin myös kuvaan mukaan. Tiesin tietysti että heidän liitto rakoili ja veli halusi häipyä kuvioista. Nainen vietteli minut ja muutaman kuukauden päästä sain tietää että hän on raskaana ja että minä olen isä. Veli ei tiennyt sitä, mutta eroprosessi heillä oli jo menossa finaaliin samalla kun vatsa kasvoi. Ihan helkkarin painostavaa aikaa.

Nainen synnytti ja auttelin heitä sen minkä pystyin ja yritin välttää karikoita veljen osalta. Sitten heidän avioliitto oli virallisesti ohi. Meillä synkkasi hyvin ja lopulta päädyttiin yhteen ja naimisiin.

Ensimmäiset kolme on yhä veljeni koska hän ei tiennyt että hänen vaimonsa petti ja siksi hän on vieläkin virallisesti heidän isä. Me mentiin naisen kanssa naimisiin ja nyt olen virallisesti lasten huoltaja ja oman lapsen isä..

Kommenttien perusteella ei ihan tainnut liittyä aiheeseen, mutta kerroin nyt kuitenkin että veljeni on nainut vaimoani..

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Meilläkään ei ole siskoa mutta tavallaan yhteinen vaimo löytyy. 2010 paikkeilla veli meni naimisiin lähi-idästä kotoisin olevan naisen kanssa johon minäkin olin ihastunut ensinäkemältä. He saivat nopeaan tahtiin kolme lasta, mutta vielä siinä vaiheessa kukaan ei tiennyt että ne lapset oli muiden miesten lapsia. Heidän liitto alkoi rakoilla seitsemän avioliittovuoden jälkeen kun nuo yöjuoksut alkoi lopulta paljastua. Siinä vaiheessa eräänä viikonloppuna minä astuin myös kuvaan mukaan. Tiesin tietysti että heidän liitto rakoili ja veli halusi häipyä kuvioista. Nainen vietteli minut ja muutaman kuukauden päästä sain tietää että hän on raskaana ja että minä olen isä. Veli ei tiennyt sitä, mutta eroprosessi heillä oli jo menossa finaaliin samalla kun vatsa kasvoi. Ihan helkkarin painostavaa aikaa.

Nainen synnytti ja auttelin heitä sen minkä pystyin ja yritin välttää karikoita veljen osalta. Sitten heidän avioliitto oli virallisesti ohi. Meillä synkkasi hyvin ja lopulta päädyttiin yhteen ja naimisiin.

Ensimmäiset kolme on yhä veljeni koska hän ei tiennyt että hänen vaimonsa petti ja siksi hän on vieläkin virallisesti heidän isä. Me mentiin naisen kanssa naimisiin ja nyt olen virallisesti lasten huoltaja ja oman lapsen isä..

Kommenttien perusteella ei ihan tainnut liittyä aiheeseen, mutta kerroin nyt kuitenkin että veljeni on nainut vaimoani..

Niin vissiin sitten

• Anonyymi00012

Minä olen nussinut veljeni kanssa jo pidempään. Ollaan kolmikymppisiä ja löydettiin toisemme oikeastaan vasta viime kesänä, kun minulla työkuviot muuttui ja muutin veljeni maatilalle auttelemaan heinätöissä. Veli erosi joitakin aikoja sitten vaimostaan ja minullakaan ei nyt ole ollut miestä, niin mikäpä meillä tässä, annan pillua veljelle ja minä saan häneltä kyrpää.

Minulta meni nyt työt, firmaan tuli YT:t ja minua ei tarvittu. Muutin tänne veljen luokse, auttelen häntä näissä maatilan töissä. Veli loukkasi jalkansa viime syksynä, ajoin leikkuupuimuriakin syksyllä, kun hän ei itse pystynyt sitä ajamaan. Nyt on veljen jalkaa kuntoutettu, käyty vesijumpassa uimahallilla ja kotona me naidaan!

Ei me kovin julkisesti olla pariskuntana liikuttu, kesällä käytiin kyllä lavatansseissa, kun tuo veljen jalka ei ollut loukkaantunut, mutta ei pussailtu tai muutenkaan esitetty rakastavaisia. Vaikka mitä se kenellekään kuuluu, että mitä me keskenämme kaksi aikuista tehdään!

Hyvin me on pärjätty, kulut kuitenkin pienet, minä saan ansiosidonnaista ja veljelle tulee sairaspäivärahat. Perunoita saatiin viime syksynä ihan mukavasti, vaikka huono vuosi olikin. Annoin oman asuntoni vuokralle, niin vuokralainen maksaa minun lainanlyhennykset ja muut kulut asunnosta. Verkot vietiin nyt järvelle, kun veli pystyi ajamaan moottorikelkalla, saatiin aika monta kuhaa, niillä on nyt herkuteltu. Välillä on katseltu revontulia ulkona ja sitten taas sisälle naimaan. On ollut tosi hieno talvi meillä nyt!

• Anonyymi00017

Keskustan kannattajakortit löytyy ilmeisesti?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kokoomuslaisia kyllä ollaan, ei olla koskaan Keskustaa äänestetty, että pieleen meni arvauksesi. Ja mitä se puoluekanta tähän liittyy?

• Anonyymi00021

Ette ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen sisaruspariskunta maatilaa pitämässä. Toki tuo oli yleisempää silloin kun maaseutu oli vielä voimissaan. Tiedä sitten oliko ne vanhat ajat muuten parempia, moni väittää niin.

Vaikka tilanpito oli silloinkin se pääasia, niin kyllä siellä isäntä ja emäntä nussivat illalla kammarissa keskenään, oli sitten sisarukset tai ei. Niin kuin sanoit, veli antaa kyrpää ja sinä pillua, homma toimii tuttujen ihmisten kesken tasapuolisesti ilman että pitää olla jotenkin erityisen rakastavaisia. Nykyään ei tarvitse edes jännittää vahinkoraskautta niin kuin joskus ennen.

Ei muuta kuin nautitte vaan elämästä!

• Anonyymi00023

Nauttikaa vaan toisistanne. Mitä se muille kuuluu, että mitä teette!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eipäs olekkan kun demarin. Me demarit panna vaan sukkulaisia ettei aate väljähdy eikä meille titty kunnon ihmiset antaskaan. Tää oma porukka vaan.

• Anonyymi00028

KIIHOTTAVAA KUN SISKO SAA KYRPÄÄ PALJAALLA

• Anonyymi00030
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ette ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen sisaruspariskunta maatilaa pitämässä. Toki tuo oli yleisempää silloin kun maaseutu oli vielä voimissaan. Tiedä sitten oliko ne vanhat ajat muuten parempia, moni väittää niin.

Vaikka tilanpito oli silloinkin se pääasia, niin kyllä siellä isäntä ja emäntä nussivat illalla kammarissa keskenään, oli sitten sisarukset tai ei. Niin kuin sanoit, veli antaa kyrpää ja sinä pillua, homma toimii tuttujen ihmisten kesken tasapuolisesti ilman että pitää olla jotenkin erityisen rakastavaisia. Nykyään ei tarvitse edes jännittää vahinkoraskautta niin kuin joskus ennen.

Ei muuta kuin nautitte vaan elämästä!

Kyllä me nautitaankin, että kiitos vaan!

On meillä tietty ehkäisyt kunnossa, ettei tosiaan tarvitse pelätä vahinkoraskautta.

Olihan tämä meillä hieman yllättävä, kun kesällä heinätöiden aikaan löydettiin toisemme nyt näin kolmikymppisinä. Ei meillä silloin nuorina teineinä ollut mitään seksijuttuja, vaikka hieman jotain leikillämme silloin kisuiltiin.

Katsotaan nyt, että miten me tästä edetään. Tuo veljen jalka alkaa olemaan jo kohtalaisen hyvin kuntoutunut, että varmaan ensi kesänä jo pääsee kunnolla töihinkin. Nyt on oltu tosiaan vesijumpassa kunnan uimahallilla ja kotona sitten kunnon patjabalettia siihen päälle.

Moottorikelkalla veli on pystynyt ajamaan, että on päästy järvelle verkoille ja kuhaa on saatu mukavasti. Paperitöitä on tehty, minäkin niissä olen ollut hieman avustamassa tietokoneen kanssa, se kun ollut töissä enempi minun alaa. Veroilmoituksia on valmisteltu, että sellaista pientä naimisen ohessa! On nautittu!!

• Anonyymi00014

siihen en tiedä vastausta kuin yleistä nykyään on siskon ja veljen keskinäinen paneminen ,Mutta sen tiedän että sitä tehdään ihan oikeastikkin eikä vain fantasiassa,
      Itse muutamia vuosia sitten yhtenä yönä siskoni kanssa naimme. Ei kai se ku aikuisia ollaan niin mukavaa oli,, kumpikin sitten homman jälkeen vaan naureskeli että no niin tulipa tehtyy sit tuollaista keskenään

• Anonyymi00016

Kempele kuittaa

• Anonyymi00024

Varmasti on myös sattunut niitä vahinkoja joissa sisko on tullut raskaaksi veljelleen

• Anonyymi00027

Niinpä.
        Itsekin päädyin aikanaan panemaan siskoni kanssa ollessamme kaksistaan suvun mökillä. Nuoria oltiin, alle kaksikymppisiä.
        Hekten päähäpistosta johtunut kokeilu, mikä kyllä jatkui säännöllisen epäsäännöllisesti jonkin aikaa.
        Siskoni teki aloitteen vielä, tai no, otti asian ainakin puheeksi, kun oli katsellut mua saunassa ja kyllähän mäkin olin häntä vilkuillut sivusilmällä.
        Uteliaisuuttani enemmänkin kuin himosta.
        Tuntuihan se ekaksi ja kea aktin aikana helvetin oudoltakin ussia omaa siskoa, mutta myös hyvältäkin ja rivolta mukavalla tavalla.
        Laukeamisen vaiheessa varsinkin tuli myös vähän ei helvetti-olo, kun katselin siskoani ja hän mua samalla, kun mulkkuni hänen pillunsa sisällä spermaani hänen sisuksiinsa.
        En osaa sitä tunnetta oikein selittää, mutta kuitenkin..
        Jähmetyin orkkuni alkaessa aloilleni ja aloin katselemaan siskoani, joka makasi selällään allani jalat koukussa, melkeinpä sikiöasennossa ja hän alkoi katsomaan mua hieman hymyillen silmiini ja sitten mulkkuni alkoi sykkimään hänen lämpimässä ja limaisessa pillussaan. Sanoikin vielä jotain, että anna kaiken tulla vaan muhun, mulla on pillerit.
        Totesi jälkeen päin vielä, että halusi silläkin mun laukeavan itseensä, että saisi pidettyä osan musta sisällään vielä aktin jälkeen. Tarkoittaen nesteitäni.

• Anonyymi00031
        UUSI

Kyllä sitä nykyäänkin varmaan on, että sisko ja veli paneskelevat toisiaan.

Meillä se oli aikoinaan nuoruudessa ihan yleistä, kun asuttiin niin korvessa tuolla pohjoisessa asutustilalla rintamamiestalossa. Meitä oli kolme tyttöä ja yksi poika. Veljelle oli pieni huone yläkerrassa, joka tehty silloin 50-luvun alussa mummolle. Sitten meille tytöille tehtiin isompi huone sinne yläkertaan talon toiseen päätyyn.

Kun sitten tultiin 70-luvun puolessa välin siihen ikään, että seksi alkoi kiinnostamaan, niin alkuun me tytöt hierottiin pillujamme ja sitten huomattiin, että velipoika runkuttelee mulkkuaan yksin siellä pikkuhuoneessaan, että hetekka narisee. Päätettiin, että piruako me pillujamme tässä hierotaan, kun velipojalla on ehtaa mulkkua tarjolla toisessa huoneessa. Niin me päätettiin yllättää velipoika runkuttelemasta mulkkuaan ja niin tehtiin.

Kiristämistähän se tavallaan oli, kun velipoikaa nolotti, mutta suostui kuitenkin meitä kolme likkaa panemaan aina vuorollaan, kun luvattiin ettei me kerrota hänen runkutteluistaan mitään. Olihan velipojalla melkoinen mulkku, ikinä en ole sen kokoista kellään miehellä sen jälkeen nähnyt, ihan valtava, vaikka muuten on velipoika pieni kokoinen.

Kortonkeja me toki ostettiin, kun vanhin meistä oli jo ammattikoulussa ja pääsi ostamaan niitä helpommin. Eihän me mistään kyläkaupasta niitä kehdattu ostaa. Paljaalla ei yhtään annettu velipojalle pillua, ei haluttu kläppejä!

Ei me kovin pitkään sitä peliä velipojan kanssa pidetty, mutta kyllä me monta pakettia niitä kortonkeja siinä pelissä käytettiin. Tarkkaan vaan piti ne käytetyt kortongin aina hävittää, poltettiin ne siellä yläkerran Porin-Matti uunissa, ettei niitä vaan jäänyt mihinkään vanhempien näkyville.

Meistä on nyt jo vanhempi sisko kuollutkin syöpään, joka niitä kortonkeja hankki meille. Ei me olla siitä puhuttu, vaikka joskus tapaillaankin keskenämme. Se oli sitä nuoruutta silloin.

• Anonyymi00022

Kyllä viime kesänä tuli paneskeltua siskoni kanssa mökillä kun olimme kaksin.(systeri 22v mie 25 ) Humalassa sitä on rohkeempi ja estot häippäsee, Mutta hyvää oli vaikka harvoin se huonoa on ;)

• Anonyymi00029

Hyi helvata, kuinka ette häpeä ? ?.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5577
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2036
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      115
      1626
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1603
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1177
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      988
    Aihe