Osa 1 kommentointi on suljettu.
Jaetaan tähän lisää tämän aihepiirin kokemuksia!
Kuinka yleistä on Siskon naiminen? Osa 2
165
21001
Vastaukset
- Anonyymi00002
Oltiin mummon mökillä pikkusiskoni ja minä. Pikkusisko oli yhdeksän ja minä olin yksitoista. Vietimme sadepäivää mökin lisärakennuksessa ja mummo oli päämökissä. Yhtäkkiä pikkusisko pamautti, että haluks panna. Panoja jatkui noin kaksi vuotta. Kun olin kuudennella ja koulussa puhuttiin seksiasioista, niin lopetimme leikkimme siskon kanssa. Tosin vieläkin muistelen runkatessani noita hetkiä, joista on kulunut jo 20 vuotta.
- Anonyymi00004
Tiedän, että oikea pappani on mummini veli. Tämän mummi kertoi vähän ennen kuolemaansa. Äitini on myös harrastanut seksiä veljensä kanssa. Olen itse nähnyt. Ja jatkan näemmä sukuni perinteitä harrastamalla seksiä oman veljeni kanssa. Tosin käytän pillereitä, sillä en halua toistaa mummoni virhettä.
- Anonyymi00006
Tuohan on varsin mukava perinne. Oletteko keskustelleet asiasta äitisi kanssa?
- Anonyymi00026
On siitä muistaakseni tutkimustakin, että insesti menee suvuttain.
- Anonyymi00038
Anonyymi00026 kirjoitti:
On siitä muistaakseni tutkimustakin, että insesti menee suvuttain.
Tuosta haluaisin kuulla tarkemmin. Koska omassa suvussa on muutamakin juttu.
- Anonyymi00040
minkä virheen mummi teki, jos se kerran paljastui vasta hänen kuolinvuoteellaan?
- Anonyymi00068
Onko sulla joku hätänä? Lestadiolaiset ei taia tähän liittyä
- Anonyymi00093
Oispa tuollainen sisko
- Anonyymi00109
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuohan on varsin mukava perinne. Oletteko keskustelleet asiasta äitisi kanssa?
Olen kuullut jostakin tutkimuksesta, että se insesti jatkuu suvuttain.
- Anonyymi00007
Mulla oli isosiskoon panosuhde muutaman vuoden. Siinä opin kaiken panemisesta peppupanoa myöden.
- Anonyymi00009
Mullapa on panosuhde sun äitis kans
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mullapa on panosuhde sun äitis kans
sä poikanen et taida viel edes tietää mikä on pano,, koulus vaa esität kovista
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
sä poikanen et taida viel edes tietää mikä on pano,, koulus vaa esität kovista
Äitis opetti, joten älä ole huolissas
- Anonyymi00097
Peppupano siskon kanssa on tosi upeaa
- Anonyymi00010
En ole pannut ikinä siskoani ja hyvä niin.
Olen kuitenkin aika usein saanut pillua hänen kavereiltaan. Mikä on ollut iso bonus siitä, että on sisko kenen, kanssa on pieni, noin 1,5 vuoden ikäero.
Olen kai hänen kavereidensa silmissä se "frendin söpö pikkuveli"..
Ja mikäs siinä, kelpaa. - Anonyymi00011
Itsellä ei ole siskoa mutta haluaisin nähdä kun vaimoni veli nussisi vaimoani ja laskisi spermansa hänen sisään
- Anonyymi00018
Meilläkään ei ole siskoa mutta tavallaan yhteinen vaimo löytyy. 2010 paikkeilla veli meni naimisiin lähi-idästä kotoisin olevan naisen kanssa johon minäkin olin ihastunut ensinäkemältä. He saivat nopeaan tahtiin kolme lasta, mutta vielä siinä vaiheessa kukaan ei tiennyt että ne lapset oli muiden miesten lapsia. Heidän liitto alkoi rakoilla seitsemän avioliittovuoden jälkeen kun nuo yöjuoksut alkoi lopulta paljastua. Siinä vaiheessa eräänä viikonloppuna minä astuin myös kuvaan mukaan. Tiesin tietysti että heidän liitto rakoili ja veli halusi häipyä kuvioista. Nainen vietteli minut ja muutaman kuukauden päästä sain tietää että hän on raskaana ja että minä olen isä. Veli ei tiennyt sitä, mutta eroprosessi heillä oli jo menossa finaaliin samalla kun vatsa kasvoi. Ihan helkkarin painostavaa aikaa.
Nainen synnytti ja auttelin heitä sen minkä pystyin ja yritin välttää karikoita veljen osalta. Sitten heidän avioliitto oli virallisesti ohi. Meillä synkkasi hyvin ja lopulta päädyttiin yhteen ja naimisiin.
Ensimmäiset kolme on yhä veljeni koska hän ei tiennyt että hänen vaimonsa petti ja siksi hän on vieläkin virallisesti heidän isä. Me mentiin naisen kanssa naimisiin ja nyt olen virallisesti lasten huoltaja ja oman lapsen isä..
Kommenttien perusteella ei ihan tainnut liittyä aiheeseen, mutta kerroin nyt kuitenkin että veljeni on nainut vaimoani.. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Meilläkään ei ole siskoa mutta tavallaan yhteinen vaimo löytyy. 2010 paikkeilla veli meni naimisiin lähi-idästä kotoisin olevan naisen kanssa johon minäkin olin ihastunut ensinäkemältä. He saivat nopeaan tahtiin kolme lasta, mutta vielä siinä vaiheessa kukaan ei tiennyt että ne lapset oli muiden miesten lapsia. Heidän liitto alkoi rakoilla seitsemän avioliittovuoden jälkeen kun nuo yöjuoksut alkoi lopulta paljastua. Siinä vaiheessa eräänä viikonloppuna minä astuin myös kuvaan mukaan. Tiesin tietysti että heidän liitto rakoili ja veli halusi häipyä kuvioista. Nainen vietteli minut ja muutaman kuukauden päästä sain tietää että hän on raskaana ja että minä olen isä. Veli ei tiennyt sitä, mutta eroprosessi heillä oli jo menossa finaaliin samalla kun vatsa kasvoi. Ihan helkkarin painostavaa aikaa.
Nainen synnytti ja auttelin heitä sen minkä pystyin ja yritin välttää karikoita veljen osalta. Sitten heidän avioliitto oli virallisesti ohi. Meillä synkkasi hyvin ja lopulta päädyttiin yhteen ja naimisiin.
Ensimmäiset kolme on yhä veljeni koska hän ei tiennyt että hänen vaimonsa petti ja siksi hän on vieläkin virallisesti heidän isä. Me mentiin naisen kanssa naimisiin ja nyt olen virallisesti lasten huoltaja ja oman lapsen isä..
Kommenttien perusteella ei ihan tainnut liittyä aiheeseen, mutta kerroin nyt kuitenkin että veljeni on nainut vaimoani..Niin vissiin sitten
- Anonyymi00012
Minä olen nussinut veljeni kanssa jo pidempään. Ollaan kolmikymppisiä ja löydettiin toisemme oikeastaan vasta viime kesänä, kun minulla työkuviot muuttui ja muutin veljeni maatilalle auttelemaan heinätöissä. Veli erosi joitakin aikoja sitten vaimostaan ja minullakaan ei nyt ole ollut miestä, niin mikäpä meillä tässä, annan pillua veljelle ja minä saan häneltä kyrpää.
Minulta meni nyt työt, firmaan tuli YT:t ja minua ei tarvittu. Muutin tänne veljen luokse, auttelen häntä näissä maatilan töissä. Veli loukkasi jalkansa viime syksynä, ajoin leikkuupuimuriakin syksyllä, kun hän ei itse pystynyt sitä ajamaan. Nyt on veljen jalkaa kuntoutettu, käyty vesijumpassa uimahallilla ja kotona me naidaan!
Ei me kovin julkisesti olla pariskuntana liikuttu, kesällä käytiin kyllä lavatansseissa, kun tuo veljen jalka ei ollut loukkaantunut, mutta ei pussailtu tai muutenkaan esitetty rakastavaisia. Vaikka mitä se kenellekään kuuluu, että mitä me keskenämme kaksi aikuista tehdään!
Hyvin me on pärjätty, kulut kuitenkin pienet, minä saan ansiosidonnaista ja veljelle tulee sairaspäivärahat. Perunoita saatiin viime syksynä ihan mukavasti, vaikka huono vuosi olikin. Annoin oman asuntoni vuokralle, niin vuokralainen maksaa minun lainanlyhennykset ja muut kulut asunnosta. Verkot vietiin nyt järvelle, kun veli pystyi ajamaan moottorikelkalla, saatiin aika monta kuhaa, niillä on nyt herkuteltu. Välillä on katseltu revontulia ulkona ja sitten taas sisälle naimaan. On ollut tosi hieno talvi meillä nyt!- Anonyymi00017
Keskustan kannattajakortit löytyy ilmeisesti?
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kokoomuslaisia kyllä ollaan, ei olla koskaan Keskustaa äänestetty, että pieleen meni arvauksesi. Ja mitä se puoluekanta tähän liittyy?
- Anonyymi00021
Ette ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen sisaruspariskunta maatilaa pitämässä. Toki tuo oli yleisempää silloin kun maaseutu oli vielä voimissaan. Tiedä sitten oliko ne vanhat ajat muuten parempia, moni väittää niin.
Vaikka tilanpito oli silloinkin se pääasia, niin kyllä siellä isäntä ja emäntä nussivat illalla kammarissa keskenään, oli sitten sisarukset tai ei. Niin kuin sanoit, veli antaa kyrpää ja sinä pillua, homma toimii tuttujen ihmisten kesken tasapuolisesti ilman että pitää olla jotenkin erityisen rakastavaisia. Nykyään ei tarvitse edes jännittää vahinkoraskautta niin kuin joskus ennen.
Ei muuta kuin nautitte vaan elämästä! - Anonyymi00023
Nauttikaa vaan toisistanne. Mitä se muille kuuluu, että mitä teette!
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eipäs olekkan kun demarin. Me demarit panna vaan sukkulaisia ettei aate väljähdy eikä meille titty kunnon ihmiset antaskaan. Tää oma porukka vaan.
- Anonyymi00028
KIIHOTTAVAA KUN SISKO SAA KYRPÄÄ PALJAALLA
- Anonyymi00030
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ette ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen sisaruspariskunta maatilaa pitämässä. Toki tuo oli yleisempää silloin kun maaseutu oli vielä voimissaan. Tiedä sitten oliko ne vanhat ajat muuten parempia, moni väittää niin.
Vaikka tilanpito oli silloinkin se pääasia, niin kyllä siellä isäntä ja emäntä nussivat illalla kammarissa keskenään, oli sitten sisarukset tai ei. Niin kuin sanoit, veli antaa kyrpää ja sinä pillua, homma toimii tuttujen ihmisten kesken tasapuolisesti ilman että pitää olla jotenkin erityisen rakastavaisia. Nykyään ei tarvitse edes jännittää vahinkoraskautta niin kuin joskus ennen.
Ei muuta kuin nautitte vaan elämästä!Kyllä me nautitaankin, että kiitos vaan!
On meillä tietty ehkäisyt kunnossa, ettei tosiaan tarvitse pelätä vahinkoraskautta.
Olihan tämä meillä hieman yllättävä, kun kesällä heinätöiden aikaan löydettiin toisemme nyt näin kolmikymppisinä. Ei meillä silloin nuorina teineinä ollut mitään seksijuttuja, vaikka hieman jotain leikillämme silloin kisuiltiin.
Katsotaan nyt, että miten me tästä edetään. Tuo veljen jalka alkaa olemaan jo kohtalaisen hyvin kuntoutunut, että varmaan ensi kesänä jo pääsee kunnolla töihinkin. Nyt on oltu tosiaan vesijumpassa kunnan uimahallilla ja kotona sitten kunnon patjabalettia siihen päälle.
Moottorikelkalla veli on pystynyt ajamaan, että on päästy järvelle verkoille ja kuhaa on saatu mukavasti. Paperitöitä on tehty, minäkin niissä olen ollut hieman avustamassa tietokoneen kanssa, se kun ollut töissä enempi minun alaa. Veroilmoituksia on valmisteltu, että sellaista pientä naimisen ohessa! On nautittu!! - Anonyymi00042
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kyllä me nautitaankin, että kiitos vaan!
On meillä tietty ehkäisyt kunnossa, ettei tosiaan tarvitse pelätä vahinkoraskautta.
Olihan tämä meillä hieman yllättävä, kun kesällä heinätöiden aikaan löydettiin toisemme nyt näin kolmikymppisinä. Ei meillä silloin nuorina teineinä ollut mitään seksijuttuja, vaikka hieman jotain leikillämme silloin kisuiltiin.
Katsotaan nyt, että miten me tästä edetään. Tuo veljen jalka alkaa olemaan jo kohtalaisen hyvin kuntoutunut, että varmaan ensi kesänä jo pääsee kunnolla töihinkin. Nyt on oltu tosiaan vesijumpassa kunnan uimahallilla ja kotona sitten kunnon patjabalettia siihen päälle.
Moottorikelkalla veli on pystynyt ajamaan, että on päästy järvelle verkoille ja kuhaa on saatu mukavasti. Paperitöitä on tehty, minäkin niissä olen ollut hieman avustamassa tietokoneen kanssa, se kun ollut töissä enempi minun alaa. Veroilmoituksia on valmisteltu, että sellaista pientä naimisen ohessa! On nautittu!!90 luvulla kun kävin armeijan, siskon kanssa tuli muutaman kuukauden tauko ettei nähty toisiamme. Näin vanhana ajattelee että muutama kuukausi sinne tai tänne mutta silloin se oli pitkä aika. Sitä ennen oltiin harrastettu vähän suuseksiä ja hiplailua. Olin19 ja sisko oli 24. Armeijassa sitten alettiin soitteleen melkein joka ilta. Sisko laittoi kirjeitäkin melkein joka viikko ja minä lähetin kortteja. Siskosta tuli vitsi että tyttöystävä soittaa. Oikeassa lopulta olivat vaikka mitään en tietenkään tunnustanut. Siskolle tietenkin kerroin ja molemmat tykättiin siitä vitsistä. Sitten kun armeija loppui sisko tuli hakemaan juna asemalta ja sisko ilmoitti autossa sanat jotka jäi päähäni ikuisiksi ajoiksi. "Mulla on pillerit!"
Voi jessus sitä tunnetta kun mentiin siskon hiljaiseen ja hämärään asuntoon ja aivan helkkarinmoinen kiima päällä. Sisko asui kaupungissa lähellä asemaa. Se oli armeijan eka ja vika kerta kun sisko tuli hakemaan. Meidän vanhemmat asui parinkymmenen kilsan päässä ja kun asuin kotona ne oli tulleet muuten hakemaan.
Me ei oltu suudeltu ennen mutta kun oltiin saatu otettua takit pois ja laitettua tavarat jääkaappiin, mikä tuntui ihan kidutukselta kun aloin jo epäillä että sisko oli huijannut. Sitten lopulta sisko otti minut halaukseen olohuoneessa ja sanoi kuinka paljon hän on minua kaivannut ja suuteli suoraan suulle!!! Seisoi niin että meinasi järki lähteä. Ajattelin kauan sen jälkeen että tällaista on kun on tyttöystävä. Siihen mennessä ei ollut ollut tyttöystäviä eikä oikein seksiäkään.
Sisko sanoi silloin vielä pari lausetta jotka jäi päähän. Toinen oli että sä voit tulla nyt aina muhun ja sitten kun oltiin sängyssä sisko sanoi että sä voit nukkua mun kanssa. Nuorena tuollaiset oli niin tärkeitä.
Me rakasteltiin muutama vuosi mutta sitten epäonneksi tutustuin erääseen kylmään naiseen ja pilasin sillä oman elämäni.En viitsi sitä kaivella mutta hänen kanssa nuo muutamat lauseet muodostui tärkeäksi kun muisti ja tunsi sen kuinka toinen ihminen voikaan välittää sinusta niin paljon! Jos nyt saisin valita en ikinä olisi jättänyt minun siskoa! - Anonyymi00044
Anonyymi00030 kirjoitti:
Moottorikelkalla veli on pystynyt ajamaan, että on päästy järvelle verkoille ja kuhaa on saatu mukavasti. Paperitöitä on tehty, minäkin niissä olen ollut hieman avustamassa tietokoneen kanssa, se kun ollut töissä enempi minun alaa. Veroilmoituksia on valmisteltu, että sellaista pientä naimisen ohessa! On nautittu!!Onko kalaa tullut nyt verkoilla?
- Anonyymi00058
Anonyymi00030 kirjoitti:
Moottorikelkalla veli on pystynyt ajamaan, että on päästy järvelle verkoille ja kuhaa on saatu mukavasti. Paperitöitä on tehty, minäkin niissä olen ollut hieman avustamassa tietokoneen kanssa, se kun ollut töissä enempi minun alaa. Veroilmoituksia on valmisteltu, että sellaista pientä naimisen ohessa! On nautittu!!Siinä on iso ero kolmekymppisen ja teini-ikäisen ajatusmaailman välillä. Runsaan vuosikymmenen aikana ehtii elämänkokemusta karttua ja asioihin suhtautuu eri tavalla, myös seksiin. Vanhempana osaa arvostaa kaikkea pientä luksusta arkiasioiden rinnalla ja silloin niitä pakollisia arjen rutiineja on myös mukavampaa tehdä.
Patjabalettia ja paneskelua vaan sopivasti paperitöiden oheen, niin pysyy elämä balanssissa. - Anonyymi00118
Itse en tuollaiseen asetelmaan varmaan joudu, mutta tosi kuva ja lämminhenkinen tarina. Autatte toisianne siinä puuhasteluissa ja ulospäin näyttää varmaan juuri siltä, että autttelette toisia ja olet työttömyyttä elelmässä kotitilalla. En minä tuossa mitään väärää näe, päinvastoin. Minusta ihanteellinen tilanne elää toisen tutun ihmisen kanssa ja pitää seksi seksinä Ilman turhia paineita.
- Anonyymi00014
siihen en tiedä vastausta kuin yleistä nykyään on siskon ja veljen keskinäinen paneminen ,Mutta sen tiedän että sitä tehdään ihan oikeastikkin eikä vain fantasiassa,
Itse muutamia vuosia sitten yhtenä yönä siskoni kanssa naimme. Ei kai se ku aikuisia ollaan niin mukavaa oli,, kumpikin sitten homman jälkeen vaan naureskeli että no niin tulipa tehtyy sit tuollaista keskenään- Anonyymi00016
Kempele kuittaa
- Anonyymi00024
Varmasti on myös sattunut niitä vahinkoja joissa sisko on tullut raskaaksi veljelleen
- Anonyymi00027
Niinpä.
Itsekin päädyin aikanaan panemaan siskoni kanssa ollessamme kaksistaan suvun mökillä. Nuoria oltiin, alle kaksikymppisiä.
Hekten päähäpistosta johtunut kokeilu, mikä kyllä jatkui säännöllisen epäsäännöllisesti jonkin aikaa.
Siskoni teki aloitteen vielä, tai no, otti asian ainakin puheeksi, kun oli katsellut mua saunassa ja kyllähän mäkin olin häntä vilkuillut sivusilmällä.
Uteliaisuuttani enemmänkin kuin himosta.
Tuntuihan se ekaksi ja kea aktin aikana helvetin oudoltakin ussia omaa siskoa, mutta myös hyvältäkin ja rivolta mukavalla tavalla.
Laukeamisen vaiheessa varsinkin tuli myös vähän ei helvetti-olo, kun katselin siskoani ja hän mua samalla, kun mulkkuni hänen pillunsa sisällä spermaani hänen sisuksiinsa.
En osaa sitä tunnetta oikein selittää, mutta kuitenkin..
Jähmetyin orkkuni alkaessa aloilleni ja aloin katselemaan siskoani, joka makasi selällään allani jalat koukussa, melkeinpä sikiöasennossa ja hän alkoi katsomaan mua hieman hymyillen silmiini ja sitten mulkkuni alkoi sykkimään hänen lämpimässä ja limaisessa pillussaan. Sanoikin vielä jotain, että anna kaiken tulla vaan muhun, mulla on pillerit.
Totesi jälkeen päin vielä, että halusi silläkin mun laukeavan itseensä, että saisi pidettyä osan musta sisällään vielä aktin jälkeen. Tarkoittaen nesteitäni. - Anonyymi00031
Kyllä sitä nykyäänkin varmaan on, että sisko ja veli paneskelevat toisiaan.
Meillä se oli aikoinaan nuoruudessa ihan yleistä, kun asuttiin niin korvessa tuolla pohjoisessa asutustilalla rintamamiestalossa. Meitä oli kolme tyttöä ja yksi poika. Veljelle oli pieni huone yläkerrassa, joka tehty silloin 50-luvun alussa mummolle. Sitten meille tytöille tehtiin isompi huone sinne yläkertaan talon toiseen päätyyn.
Kun sitten tultiin 70-luvun puolessa välin siihen ikään, että seksi alkoi kiinnostamaan, niin alkuun me tytöt hierottiin pillujamme ja sitten huomattiin, että velipoika runkuttelee mulkkuaan yksin siellä pikkuhuoneessaan, että hetekka narisee. Päätettiin, että piruako me pillujamme tässä hierotaan, kun velipojalla on ehtaa mulkkua tarjolla toisessa huoneessa. Niin me päätettiin yllättää velipoika runkuttelemasta mulkkuaan ja niin tehtiin.
Kiristämistähän se tavallaan oli, kun velipoikaa nolotti, mutta suostui kuitenkin meitä kolme likkaa panemaan aina vuorollaan, kun luvattiin ettei me kerrota hänen runkutteluistaan mitään. Olihan velipojalla melkoinen mulkku, ikinä en ole sen kokoista kellään miehellä sen jälkeen nähnyt, ihan valtava, vaikka muuten on velipoika pieni kokoinen.
Kortonkeja me toki ostettiin, kun vanhin meistä oli jo ammattikoulussa ja pääsi ostamaan niitä helpommin. Eihän me mistään kyläkaupasta niitä kehdattu ostaa. Paljaalla ei yhtään annettu velipojalle pillua, ei haluttu kläppejä!
Ei me kovin pitkään sitä peliä velipojan kanssa pidetty, mutta kyllä me monta pakettia niitä kortonkeja siinä pelissä käytettiin. Tarkkaan vaan piti ne käytetyt kortongin aina hävittää, poltettiin ne siellä yläkerran Porin-Matti uunissa, ettei niitä vaan jäänyt mihinkään vanhempien näkyville.
Meistä on nyt jo vanhempi sisko kuollutkin syöpään, joka niitä kortonkeja hankki meille. Ei me olla siitä puhuttu, vaikka joskus tapaillaankin keskenämme. Se oli sitä nuoruutta silloin. - Anonyymi00050
Anonyymi00031 kirjoitti:
Meillä se oli aikoinaan nuoruudessa ihan yleistä, kun asuttiin niin korvessa tuolla pohjoisessa asutustilalla rintamamiestalossa. Meitä oli kolme tyttöä ja yksi poika. Veljelle oli pieni huone yläkerrassa, joka tehty silloin 50-luvun alussa mummolle. Sitten meille tytöille tehtiin isompi huone sinne yläkertaan talon toiseen päätyyn.
Kun sitten tultiin 70-luvun puolessa välin siihen ikään, että seksi alkoi kiinnostamaan, niin alkuun me tytöt hierottiin pillujamme ja sitten huomattiin, että velipoika runkuttelee mulkkuaan yksin siellä pikkuhuoneessaan, että hetekka narisee. Päätettiin, että piruako me pillujamme tässä hierotaan, kun velipojalla on ehtaa mulkkua tarjolla toisessa huoneessa. Niin me päätettiin yllättää velipoika runkuttelemasta mulkkuaan ja niin tehtiin.
Kiristämistähän se tavallaan oli, kun velipoikaa nolotti, mutta suostui kuitenkin meitä kolme likkaa panemaan aina vuorollaan, kun luvattiin ettei me kerrota hänen runkutteluistaan mitään. Olihan velipojalla melkoinen mulkku, ikinä en ole sen kokoista kellään miehellä sen jälkeen nähnyt, ihan valtava, vaikka muuten on velipoika pieni kokoinen.
Kortonkeja me toki ostettiin, kun vanhin meistä oli jo ammattikoulussa ja pääsi ostamaan niitä helpommin. Eihän me mistään kyläkaupasta niitä kehdattu ostaa. Paljaalla ei yhtään annettu velipojalle pillua, ei haluttu kläppejä!
Ei me kovin pitkään sitä peliä velipojan kanssa pidetty, mutta kyllä me monta pakettia niitä kortonkeja siinä pelissä käytettiin. Tarkkaan vaan piti ne käytetyt kortongin aina hävittää, poltettiin ne siellä yläkerran Porin-Matti uunissa, ettei niitä vaan jäänyt mihinkään vanhempien näkyville.
Meistä on nyt jo vanhempi sisko kuollutkin syöpään, joka niitä kortonkeja hankki meille. Ei me olla siitä puhuttu, vaikka joskus tapaillaankin keskenämme. Se oli sitä nuoruutta silloin.Tälläistä se oli silloin ennen.
- Anonyymi00060
Anonyymi00031 kirjoitti:
Meistä on nyt jo vanhempi sisko kuollutkin syöpään, joka niitä kortonkeja hankki meille. Ei me olla siitä puhuttu, vaikka joskus tapaillaankin keskenämme. Se oli sitä nuoruutta silloin.On siinä ollut velipojalla herkkua tarjolla, kun kolmea pillua on päässyt panemaan.
- Anonyymi00088
Sulla selvästi on jotain lestadiolaisia vastaan?
- Anonyymi00022
Kyllä viime kesänä tuli paneskeltua siskoni kanssa mökillä kun olimme kaksin.(systeri 22v mie 25 ) Humalassa sitä on rohkeempi ja estot häippäsee, Mutta hyvää oli vaikka harvoin se huonoa on ;)
- Anonyymi00029
Hyi helvata, kuinka ette häpeä ? ?.
- Anonyymi00103
Meilläkin siskon kanssa pienessä humalassa meno aika estotonta.sisko ihan himmoittee kyrpää suuhun ja että laukean hänen peppuun
- Anonyymi00032
Siskoni 20v minä23v kerran pari ollaan tehty toisille. Ei pano hommia mutta suu seksiä tehtiin. Tyytyväisiä oltiin
M23- Anonyymi00034
Ja jos sopeva hetki koittaa niin otamme uusinnan
M23 - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ja jos sopeva hetki koittaa niin otamme uusinnan
M23pääsitkö monesti pistämään siskoas
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
pääsitkö monesti pistämään siskoas
Aikoi että nyt viikonloppuna kokeillaan ihan kunnon naintia. Käyttää ehkäsyä, toivo että paljaalla pitäis pillu täyttää. Himokas ilta ja yö edessä, kulli kovana ja pestynä jään odotteleen
M23 - Anonyymi00049
Anonyymi00036 kirjoitti:
Aikoi että nyt viikonloppuna kokeillaan ihan kunnon naintia. Käyttää ehkäsyä, toivo että paljaalla pitäis pillu täyttää. Himokas ilta ja yö edessä, kulli kovana ja pestynä jään odotteleen
M23Miten teillä viikonloppu meni? Omat nuoruusvuodet muistui mieleen.
- Anonyymi00033
Siskoni 24 v asusteli mun luona tuossa pariseen vuotta sitten kun sen silloinen poikakaveri pisti sen pihalle.Silloin tuli oltua petipuuhissa sen kanssa, ja selvinpäinkin olimme mutta kyllä humalassa oli sit vähä villimpää se touhu yleensä
- Anonyymi00104
Mikään eii ole himoittavaa kuin nousuhumalassa oleva kiimainen sisko joka imee kunnolla kyrpää
- Anonyymi00037
Mieheni teki aikoinaan paljon reissu hommia ja olikin viikot aina työmatkoilla niin monesti tuli kutsuttua oma veli kylään tyydyttämään minut.
- Anonyymi00043
Tunsin aikoinaan avioparin jonka mies oli laivastossa kapiaisena.parin viikon merellä olon aikana vaimo soitti veljensä apuun, veli huudatti siskoaan niin että naapuritkin kuulivat.Ei siis mitenkään harvinaista.
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tunsin aikoinaan avioparin jonka mies oli laivastossa kapiaisena.parin viikon merellä olon aikana vaimo soitti veljensä apuun, veli huudatti siskoaan niin että naapuritkin kuulivat.Ei siis mitenkään harvinaista.
Olen merimiehen vaimo. Oma veli on tullut tutummaksi sängyssä kuin oma mies.
- Anonyymi00107
Ihanaa.miten sait veljesi houkuteltua panemaan sua
- Anonyymi00039
Veli minuakin kävi panemassa kun oli reissuhommissa pohjoisen suunnalla missä minä olin opettajana ja yöpyi minun luona niillä reissuillaan. Minulla ei vielä silloin ollut poikaystävää, niin hyvin se kävi silloin.
- Anonyymi00041
Oliko teillä aiempaa yhteistä panokokemusta!
- Anonyymi00059
Anonyymi00041 kirjoitti:
Oliko teillä aiempaa yhteistä panokokemusta!
Olihan meillä hieman aiempaa kokemusta, olin silloin 19 vuotias ja veli 22 vuotias, kun olin kesälomalla vanhempien maatilalla ja tehtiin heinähommia porukalla. Minun vanha huone yläkerrassa oli muussa käytössä ja siinä heinäkiireissä sitä ei alettu järjestämään minulle, niin nukuin alakerrassa veljen huoneessa hänen parisängyn toisella puolella. Siinä sitä sitten aloiteltiin ne panohommat hieman yllättävästi ja jatkettiin sitten koko minun loman ajan.
- Anonyymi00046
Aika vaikea on koittaa myydä joitain vanhoja VHS porno leffoja, kun niitä pääsee katsomaan ihan ilmaiseksi netistä. Mutta kotitekoiset Suomalaiset videot, voisi olla helpompi saada myytyä, kun uskon että sellaisille on nykyään enemmän kysyntää.
- Anonyymi00047
Älkää vastatko tuohon ylläolevaan kommenttiin koskaan mitään. Kyseessä on mainosbotti joka osaa vähän vaihdella sanamuotoja ja järjestystä! Jossain vaiheessa se tulee laittamaan kommentin tuon kommentin alle jossa se kertoo että niitä vanhoja videoita muka löytyy jostain ilmaiseksi ja siinä on jokin linkki. Älkää MISSÄÄN TAPAUKSESSA menkö sitä klikkaamaan!!!
- Anonyymi00053
Eipä tuota voi tutkia. Yli 1 %, alle 10 %.
- Anonyymi00061
Masturboin siskoni nähden joskus ja hänkin välillä samalla katsellessaan mun runkkaamista. Ja olihan siinä jotain pussailuakin lomassa, aika kiihkeitä kielareitakin, ja jotain muuta pikkuhiplailua, vaikkei nyt varsinaiseen yhdyntään, ainakaan kunnolliseen päädyttykään.
Sai alkunsa siitä, kun kärähdin siskolleni erään kerran runkkaamisesta. Olin aloitellut juuri touhut ja ehtinyt pienen hetken aikaa touhuamaan tuolloin, kun tupsahti yllättäen mun huoneeseeni ja näki, kun olin kulli kädessäni ja tajusi mitä tein.- Anonyymi00062
Kerro tarkemmin, alkoi kiinnostamaan ja vähän kiihottamaankin. Voit kertoa yksityiskohtaisemminkin☺️
Ja tuo "ei varsinainen"-yhdyntä jäi mietityttämään myöskin..🤔 mielenkiintoinen ilmaisu ja käsittenäkin jo aika erikoinen ainakin mulle. - Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kerro tarkemmin, alkoi kiinnostamaan ja vähän kiihottamaankin. Voit kertoa yksityiskohtaisemminkin☺️
Ja tuo "ei varsinainen"-yhdyntä jäi mietityttämään myöskin..🤔 mielenkiintoinen ilmaisu ja käsittenäkin jo aika erikoinen ainakin mulle.Sain joskus sormettaakin häntä ja hän runkkasi mun kaluani samalla, usein vielä loppuun saakka ja sekin tuntui hyvältä laueta, kun hän piti sillä hetkellä terskaani kädessään hyväillen sitä samalla, kun ejakuloin.
Joskus pidin häntä takaapäin sylissäni, hyväilin hänen pilluaan ja hieroin samalla kaluani hänen pakaroitaan vasten. Pari kertaa tulin sitenkin hänen pepulleen.
Yksi aika vakijuttu oli se, kun olin nelinkontin hänen päällään, siis käsieni ja jalkojeni varassa, ja runkkasin aika railakkaastikin samalla ja hän sormetti itseään, kun hän makasi alla haarat levällään jalat koukussa. Pussailtiin siinä samalla ja välillä hän vain katseli, kuinka vatkasin kädellä mulkkunai ja hän antoi itse pillulleen kyytiä, mitä puolestani vilkaisin välillä, ja sitten annoin vain sperman lentää hänen päälleen, kun sen aika tuli.
Yhdessä vaiheessa mentiin vähän pidemmälle. Sisään hän ei varsinaisesti antanut työntää, mutta antoi laittaa kaluni pään huultensa väliin sen verran, mitä se nyt menikin.
Ja siinä sitten ihan mitättömin pikkuliikkein tuli liikuteltua kalua sen verran, kun voi. Ja välillä pökin hellästi hänen klittaansa terskallani.
Se vaan oli ehkä vähän turhankin tehokasta toimintaa, hänkin kyllä sai orkun melki joka kerta sillä, kun tunsi ne mun pikkuliikkeet häppäreidensä välissä, mutta mulle se kuuma kosteus oli vähän liikaakin ehkä. Ei yleensä varoitellut pahemmin, yhtäkkiä tuli se eka tuntemus että kohta tulee, ja siinä samassa alkoi jo tulemaankin.
Eka kerralla en ehtinyt enkä oikein tajunnutkaan vetäytyä kauemmas, joten koko satsi purskahteli hänen häppäreidensä väliin. Silloin hänkin kyllä tuli ja aika helvetin villisti, terskani kai heilui nytkähdysteni voimasta sen verran reilusti siinä huulilla, että sen liike aiheutti hänelle sen orkun ja vasta tilanteen mentyä ohitse hän tajusi kysyä, että niin sulta tuli justiinsa..?
Sen jälkeen tehtiinkin niin, että "muljuttelin" terskaani hänen huultens välissä siihen asti, kunnes tuli se eka tuntemus, jolloin vedin kiireesti kärjen ulos ja painauduin häntä vasten ja hieroin itseäni hänen karvoitustaan vasten ja ejakuloin häpykummulle karvojen sekaan. - Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Sain joskus sormettaakin häntä ja hän runkkasi mun kaluani samalla, usein vielä loppuun saakka ja sekin tuntui hyvältä laueta, kun hän piti sillä hetkellä terskaani kädessään hyväillen sitä samalla, kun ejakuloin.
Joskus pidin häntä takaapäin sylissäni, hyväilin hänen pilluaan ja hieroin samalla kaluani hänen pakaroitaan vasten. Pari kertaa tulin sitenkin hänen pepulleen.
Yksi aika vakijuttu oli se, kun olin nelinkontin hänen päällään, siis käsieni ja jalkojeni varassa, ja runkkasin aika railakkaastikin samalla ja hän sormetti itseään, kun hän makasi alla haarat levällään jalat koukussa. Pussailtiin siinä samalla ja välillä hän vain katseli, kuinka vatkasin kädellä mulkkunai ja hän antoi itse pillulleen kyytiä, mitä puolestani vilkaisin välillä, ja sitten annoin vain sperman lentää hänen päälleen, kun sen aika tuli.
Yhdessä vaiheessa mentiin vähän pidemmälle. Sisään hän ei varsinaisesti antanut työntää, mutta antoi laittaa kaluni pään huultensa väliin sen verran, mitä se nyt menikin.
Ja siinä sitten ihan mitättömin pikkuliikkein tuli liikuteltua kalua sen verran, kun voi. Ja välillä pökin hellästi hänen klittaansa terskallani.
Se vaan oli ehkä vähän turhankin tehokasta toimintaa, hänkin kyllä sai orkun melki joka kerta sillä, kun tunsi ne mun pikkuliikkeet häppäreidensä välissä, mutta mulle se kuuma kosteus oli vähän liikaakin ehkä. Ei yleensä varoitellut pahemmin, yhtäkkiä tuli se eka tuntemus että kohta tulee, ja siinä samassa alkoi jo tulemaankin.
Eka kerralla en ehtinyt enkä oikein tajunnutkaan vetäytyä kauemmas, joten koko satsi purskahteli hänen häppäreidensä väliin. Silloin hänkin kyllä tuli ja aika helvetin villisti, terskani kai heilui nytkähdysteni voimasta sen verran reilusti siinä huulilla, että sen liike aiheutti hänelle sen orkun ja vasta tilanteen mentyä ohitse hän tajusi kysyä, että niin sulta tuli justiinsa..?
Sen jälkeen tehtiinkin niin, että "muljuttelin" terskaani hänen huultens välissä siihen asti, kunnes tuli se eka tuntemus, jolloin vedin kiireesti kärjen ulos ja painauduin häntä vasten ja hieroin itseäni hänen karvoitustaan vasten ja ejakuloin häpykummulle karvojen sekaan.Aikamoisella riskillä leikitte jos tosiaan sulla oli kalu "huulten välissä" niin kuin kerroit ja pelasitte sitä siihen asti että laukesit. Se että jouduit vetämään kärjen ulos kuulostaa kyllä enemmän siltä että käytännössä olitte jo yhdynnässä.
Kivalta se leikki varmaan tuntui, ei siinä mitään. - Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Aikamoisella riskillä leikitte jos tosiaan sulla oli kalu "huulten välissä" niin kuin kerroit ja pelasitte sitä siihen asti että laukesit. Se että jouduit vetämään kärjen ulos kuulostaa kyllä enemmän siltä että käytännössä olitte jo yhdynnässä.
Kivalta se leikki varmaan tuntui, ei siinä mitään.Niinhän sitä mentiin, tai leikittiin kuten asian itse ilmaisit. En nyt väittänytkään sitä turvalliseksi, kerroin vain, miten asiat menivät.
Ja eka laukeaminen tapahtui tosiaan terskan ollessa huulten välissä, eli pääsi sisään kyllä, kuulten väliin ainakin ja kyllähän siitä nyt varmasti siittiöitä meni syvemmällekin siskoon. Joitakin varmasti myös ihan "perille saakka". Ja oli tuuria, ettei tullut raskaaksi.
Niin ja sanotaanhan sitäkin, että vaikka laukeaisi päälle vain, eli huulille/riittävän lähelle pimppaviivaa, että siitäkin voi mennä veijareita sisään ja siittiöitä yleensä tule ulos jo ennen varsinaista siemensyöksyäkin.
Niin ja tuo nyt on, miten haluaa tulkita. Jos senttikin sisässä on jo yhdyntä jonkun mielestä, niin se kai on jo yhdyntä sitten. Ja tietty sisällähän se tietyssä mielessä olikin, vaikkakin kärki oli vain häpyhuulten välissä, vaikka se ei mennytkään edes kalvolle saakka. Siis tiedäthän sen, että häpyhuulten välissä on se kohta, missä on se emätinaukko ja sinnehän mies työntää kalunsa sisään. Kärki voi olla huulten välissä sen olematta kuitenkaan emätinaukon sisällä.
Mutta tulkintakysymys sekin, komsii komsaa, potato vai potatoe, kuten britit sanoo.
Mukavaa silti oli sekin. Ja muu.
Kuten tuossa kuvailinkin näitä masturbointi-sessiointejamme. - Anonyymi00071
Anonyymi00065 kirjoitti:
Aikamoisella riskillä leikitte jos tosiaan sulla oli kalu "huulten välissä" niin kuin kerroit ja pelasitte sitä siihen asti että laukesit. Se että jouduit vetämään kärjen ulos kuulostaa kyllä enemmän siltä että käytännössä olitte jo yhdynnässä.
Kivalta se leikki varmaan tuntui, ei siinä mitään.Joillekin, kuten sinulle näemmä, yhdyntä on sitä kun terska häpyhuulten välissä. Muille se on sitä vasta sitten kun immenkalvo on puhki
- Anonyymi00063
Sisko tuli pantua viime Juhannuksena. Tavattiin Jokilaivassa. Lähdettin jatkoille hänen luokseen Sisko Paimiosta. Sukunimi pysyköön salassa.
- Anonyymi00067
Kerran pantiin muutama kuukausi sitten.
Olimme kaksistaan kotona eräänä viikonloppuna, vanhemmat olivat jossain reissussa ja tuli käytyä saunassa yhdessä samaan aikaan ilman mitään taka-ajatuksia. Toki olin nyt huomioinut hänet, ihan kivan-näköinen ja -kroppainen pimu, ei mikään lauta tm.
Ja kai hänkin nyt oli mua katsonut joskus.
Oltiin sitten saunan jälkeen kämpän puolella, siskolla kylpytakki, mulla pelkkä pyyhe lanteiden ympärillä.
Siskon tissit ja pillu vilahtivat välillä näkysällä, mutta ei tullut mainittua mitään, ajattelin että vilautelkoot. En tiedä, tekikö tarkoituksella mutta ei mua nyt ainakaan haitsnnut tuo.
Menin hakemaan kaljan jääkaapista ja piti tehdä voileipä, kun huomasin kuinka sisko ilmestyi keittiöön ja aloitti sanoen, hei tota noin...mä ajattelin vähän tossa saunassa.. samalla päästi kylpytakin aukeamaan paljastaen itsensä kunnolla mulle ja siinä vaiheessa jäin katsomaan häntä, rintoja ja jalkovälissä olevaa karvakolmiota.
Niin, kysyin aavistellen jotain.
Tää on vähän pervoa, mutta haluttaisko sua naida..? Hän kysyi jatkaen, mua ainakin panettaa ja mä vaan ajattelin nähdessäni sut saunassa, että saisit pillua, jos huolit multa..
Mua hämmensi koko tilanne, ei oltu ikinä mietittykään mitään tuollaisia yhteisjuttuja tai muutenkaan, mutta samalla mulla väkisinkin slkoi seisomaan hiljalleen. Vielä kun näin hänen vartalonsa ja ajattelin että saisin sitä.
Hän huomasi pyyhkeen kohoavan ja hymyili arasti. Näyttäisi ainakin kiinnostavan, hän huokaisi. Siinä vaiheessa sain vadta suuni auki ja sanoin mikäs siinä.. tosi romanttista, mutta en muuta keksinyt. Hän tuli lähelleni ottaen pyyhkeeni pois ja painautui mua vadten ja alimme suutelemaan. Kaluni painautui hänen karvoitudtaan vadten täydessä paraati kunnossa. Mihin lentäis, kysyin ja hän vastasi: sopiiko tässä pöydän päällä? Muuta ei tsrvittu, hän nousi idtumaan reunalle ja kaatoi itsensä makuulle
Ensin polvistuinnnuolemasn ja hyväilemään häntä alhaslta, kunnes hän nosti mut poskista pitäen ylös ja pyysi työntämään sisään. Lähestyin häntä ja hän ohjasi mut huulille ja ennen kuin tajusinkasn, olin jo hänessä ja aloitin rytmikkäät työntelyt. Huohotimme molemmat ja hän hoki hiljaa, syvemmälle, just noin... Aloin päästä jo hekuman huipulle, kunnes yhtäkkiä hoksasin ja keskeytin.liikkeet kysyen ehkäisystä. Hän kiihkoissaan käski jatkamaan todeten samalka, joo on ne, älä huoli, en mä muuten ois ehdottanut mitään. Jatkoin nylkyttävää tahtia, kunnes siskoni koukisti jalkansa niin, että polvet olivat melki rinnoissa kiinni ja jotenkin onnistui puristamalla tekemään itsestään vieläkin tiukemman alkaen voihkimasn samalka voimakkaasti
Itse lisäsin tahtia ja työntelin syvemmälle, kunnes yhtäkkiä tunsin olevani lähellä. Nyt..huohotin ja tein muutaman todella syvän työnnön. Ja ensimmäinen syöksy tuli melkeinpä räjähtämällä purskahtaen ja loput tuli nopeina ja vahvoina sykäyksinä siskoni sisään. Pidin käsiäni samalla hänen oakaroillaan ja hän alkoi vatkamaan kädellään klitoriksen kohtaa melkinrsivokkaasti himokkaan ilmeen kanssa, kunnes ei kestänyt enäö, vasn ourkautui itsekin voimakkaasti kovan aaaahhh-huudon kanssa. Ja katselin samalka, kuinka hänen pillunsa supisteli pitäen mua samalla vielä sisässään. Olimme vielä siten orkkujen jäljiltä raskaasti hengittäen, kunnes sisko katsoi lua söpösti hymyillen sanoen kiitos.. sitten hän jotenkin pyörähtämällä siirtyi pöydältä pous kullini luiskahtaen samalka hänedtä ulos ja hän lähti saunaa kohden. Alapesulle kaiketi. Mietin siinä vieläkin vähän, kulli siskostani limaisena, että mitä just tapahtui.. hetki vähän vei mennessään tai jotain. Sitten vasta, tai ainakin tuntui siltä, tajusin juuri nsinerni omaa siskoani ja päästäneeni vielä spermat hänen sisäänsä. Ei hitto sentään, tuli vähän tuuletusfiilikset. Ajattelin kyllä samalka, että toivottavasti sillä nyt on oikeasti ehkäisy käytössä..- Anonyymi00086
Joskus aikanaan oltiin porukalla mökillä ja vanhempamme lähtivät käymään muualla aamusta. Joku heidän tuttu tarvitsi apua jossain jutussa ja sanoivat käyvänsä kaupassa samalla.
Oltiin siskon kanssa kumpikin omassa yöpymistilassa vielä heidän lähtiessä ja jossain vaiheessa ajattelin lähteä hakemaan syötävää keittiöstä.
Oletin siskoni olevan vielä sängyssään tm, joten painelin munasillani keittiö+oleilutilaan, mutta yllätyksekseni siskoni oli siellä ja myöskin alasti. Tai no, oli hänellä t-paita, mutta siinä ei riittänyt mitta tarpeeksi alas asti.
No voi vittu..., hän tokaisi heti ekana hänen käännyttyä suuntaani katseeni päätyessä tuijottamaan hänen haaroväliään, pillunhuulten erottuessa karvoituksen seasta. Mutta hieman luonnon lapsena jatkoi, että ei kai tässä mitään..enää.. vilkaisten samalla kaluani. Aloimme tekemään syötävää minun vilkaistessa ajoin hänen pilluaan ja täydellistä persettä vuoron perään. Välillä taisi tahallaan ehkä kumartua nostamaan jotain mun suuntaan pyllistäen.
Ja mulkkuni nousi väkisinkin pystyyn, minkä huomasi sitä vilkaisten välillä hymähtäen. Aikamne siinä pyörittyämme ja seisokin jatkuessa terhakkaana hän yhtäkkiä meni pöydälle asettuen, nosti jalkansa reunalle ja levitti haaransa oikein levälleen nojaten samalla kyynärpäidensä varassa ja katsoi minua. Sitten sanoi viekkaasti hymyillen: Nussi toi pois, kun mielesi kerta tekee, toi häiritsee mua..
Aluksi luulin hänen pelleilevän, tuntien hänen huumorinsa, mutta hän vain levitti haarojaan entisestään jos mahdollista, hieraisi sormillaan klittaa ja huulten välissä niitä hieman levittäen ha tokaisi: Nussi nyt vaan.." Sitten heitti hielä haadteen: Saat päästää sisään jos nussit.., virnistäen päälle. Muuta ei tarvittu, menin lähemmäs sopivan matkan päähän ja aloin laittamaan kaluani oikeaan kohtaan hänen pilluansa vasten. Kiusoittelin eka kiusoitellen häntä hieromalla päätä häntä vasten ja sitten aloin varovaisesti työntämään sisään hänen katsoessa tarkkaan, kuinka kaluni upposi hiljalleen sentti sentiltä hänen häppäreidensä väliin. Kunnes tokaisi syvään huohottaen, työnnä se nyt sisään jo, enben kuin porukat tulee takas..!! Työnsin sen nopeasti niin syvälle, kuin kaluni vain meni, pidin sitä hetken aikaa aloillaan ja sitten aloin nopean koko mitan mittaisen työntelyn.
Hän asettui selälleen pitäen haarat levällään yrittäen oysyä työnnöistäninhuolimatta aloillaan ja näytti nauttivan siutä, kuinka kullini junttasi edestakaisin hänen pillussaan.
Katsoi minua hymyillen ja voihkien, just noin, sähän oot kunnon siitossonni.., hän hoki. Tuntuuko hyvältä, hän kysyi ja vastasin tuntuvan.
Aloin pääsemään lähelle orkkuani ja lisäsin vauhtia ja voimaa työntöihin, mihin hän vastasi painamalla alapäätä mua vasten tarraten samalla mua pakaroista kiinni ihan kuin varmistaakseen mun pysyvän sisällä. Nautiksä, hän kysyi huohottaen ja vastasin kiihkossani jotain joo, voi luoja sun pillus on ihana..mä en kestä kauaa..
Nussi ja tuu muhun...hän voihki, enkä kestänyt kauaa, kun tunsin olevani ihan lähellä. Hidastun tahtia ja viimeiset työnnöt tein runttasmalla puräen pienen tauon välissä. Sitten painauduin tiukasti häntä vasten ja multa pääsi ekat orkkumörähdykset.
Katso mua, HEI, kato mua hän melkein huusi pitäen mua tiukasti itseään vastenja toisella kädellä kosti leukaani ylöspäin, kunnes katseemme kohtasi. Runttasin vielä kerran ja sitten siemensyöksyni alkoikin ja katselimme toisiamme, hän hymyillen mua silmiin samalla, kun mulkkuni alkoi sykkimään hänen sisällään sylkien siemennestettäni ja tunsin oikein, kuinka spermani roiskui ja levisi hänen pilluunsa joka nytkähdyksellä.
Just noin, hän sanoi huohottaen ja hymyillen mulle. Päästä kaikki muhun..ahh.. syöksyni oli jo lopullaan kun yhtäkkiä hän tarrautui tiukasti muhun kiinni ja alkoi jotenkin kouristelemaan ja hän ihan kuin hieroi alapäätään mya vasten jalat täristen. Melkeinpä valittavan huudon päästessä samalla hänen huuliltaan. Sitten hän rauhoittui, olimme siinä vielä hyvänkin aikaa alapäämme tiukasti toisiaan vasten kullini niin syvällä hänessä kuin se vain mahtui sinne sen tehdessä vielä pieniä, säväreitä antavia nytkähdyksiä. Ja hän katsoi mua taas hymyillen. Katseltiin toisiamme ja nautittiin siitä, miltä yhdynnässä oleminen tuntui. Sitten hän totesi kysyvästi, että olikohan tämä tässä, kaikki taitaa ainakin olla sisällä viimeistä pisaraa myöden. Taitaa olka, myönsin vastahakoisesti. Olisin halunnut olla vielä sisässä, mutta oli aika erkaantua. Vedin kaluni hitaasti ulos sitä samalla katsoen ja tein sen niin, että hänkin näki sen. Hitsi toi näyttää hyvältä, on vieläkin ihansn turvonnut ja minusta limaisen liukas.., hän sanoi kullistani. Kiitos, tuntui hyvältä laueta suhun, sanoin kun en muuta keksinyt. Aloin vähän ihmettelemään, miksi halusi kaiken sisään, mua nyt ei kiihkossani muu kiinnostanutkaan kuin laueta sisään, vaikka ajattelinkin koko ajan sen olevan siskoni pillu. Hän vain sanoi, että se oli jo ajatuksena niin rivoa ja sitä kautta sairaan kiihottavaa, että päästäisin siemensyöksyni - Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Joskus aikanaan oltiin porukalla mökillä ja vanhempamme lähtivät käymään muualla aamusta. Joku heidän tuttu tarvitsi apua jossain jutussa ja sanoivat käyvänsä kaupassa samalla.
Oltiin siskon kanssa kumpikin omassa yöpymistilassa vielä heidän lähtiessä ja jossain vaiheessa ajattelin lähteä hakemaan syötävää keittiöstä.
Oletin siskoni olevan vielä sängyssään tm, joten painelin munasillani keittiö oleilutilaan, mutta yllätyksekseni siskoni oli siellä ja myöskin alasti. Tai no, oli hänellä t-paita, mutta siinä ei riittänyt mitta tarpeeksi alas asti.
No voi vittu..., hän tokaisi heti ekana hänen käännyttyä suuntaani katseeni päätyessä tuijottamaan hänen haaroväliään, pillunhuulten erottuessa karvoituksen seasta. Mutta hieman luonnon lapsena jatkoi, että ei kai tässä mitään..enää.. vilkaisten samalla kaluani. Aloimme tekemään syötävää minun vilkaistessa ajoin hänen pilluaan ja täydellistä persettä vuoron perään. Välillä taisi tahallaan ehkä kumartua nostamaan jotain mun suuntaan pyllistäen.
Ja mulkkuni nousi väkisinkin pystyyn, minkä huomasi sitä vilkaisten välillä hymähtäen. Aikamne siinä pyörittyämme ja seisokin jatkuessa terhakkaana hän yhtäkkiä meni pöydälle asettuen, nosti jalkansa reunalle ja levitti haaransa oikein levälleen nojaten samalla kyynärpäidensä varassa ja katsoi minua. Sitten sanoi viekkaasti hymyillen: Nussi toi pois, kun mielesi kerta tekee, toi häiritsee mua..
Aluksi luulin hänen pelleilevän, tuntien hänen huumorinsa, mutta hän vain levitti haarojaan entisestään jos mahdollista, hieraisi sormillaan klittaa ja huulten välissä niitä hieman levittäen ha tokaisi: Nussi nyt vaan.." Sitten heitti hielä haadteen: Saat päästää sisään jos nussit.., virnistäen päälle. Muuta ei tarvittu, menin lähemmäs sopivan matkan päähän ja aloin laittamaan kaluani oikeaan kohtaan hänen pilluansa vasten. Kiusoittelin eka kiusoitellen häntä hieromalla päätä häntä vasten ja sitten aloin varovaisesti työntämään sisään hänen katsoessa tarkkaan, kuinka kaluni upposi hiljalleen sentti sentiltä hänen häppäreidensä väliin. Kunnes tokaisi syvään huohottaen, työnnä se nyt sisään jo, enben kuin porukat tulee takas..!! Työnsin sen nopeasti niin syvälle, kuin kaluni vain meni, pidin sitä hetken aikaa aloillaan ja sitten aloin nopean koko mitan mittaisen työntelyn.
Hän asettui selälleen pitäen haarat levällään yrittäen oysyä työnnöistäninhuolimatta aloillaan ja näytti nauttivan siutä, kuinka kullini junttasi edestakaisin hänen pillussaan.
Katsoi minua hymyillen ja voihkien, just noin, sähän oot kunnon siitossonni.., hän hoki. Tuntuuko hyvältä, hän kysyi ja vastasin tuntuvan.
Aloin pääsemään lähelle orkkuani ja lisäsin vauhtia ja voimaa työntöihin, mihin hän vastasi painamalla alapäätä mua vasten tarraten samalla mua pakaroista kiinni ihan kuin varmistaakseen mun pysyvän sisällä. Nautiksä, hän kysyi huohottaen ja vastasin kiihkossani jotain joo, voi luoja sun pillus on ihana..mä en kestä kauaa..
Nussi ja tuu muhun...hän voihki, enkä kestänyt kauaa, kun tunsin olevani ihan lähellä. Hidastun tahtia ja viimeiset työnnöt tein runttasmalla puräen pienen tauon välissä. Sitten painauduin tiukasti häntä vasten ja multa pääsi ekat orkkumörähdykset.
Katso mua, HEI, kato mua hän melkein huusi pitäen mua tiukasti itseään vastenja toisella kädellä kosti leukaani ylöspäin, kunnes katseemme kohtasi. Runttasin vielä kerran ja sitten siemensyöksyni alkoikin ja katselimme toisiamme, hän hymyillen mua silmiin samalla, kun mulkkuni alkoi sykkimään hänen sisällään sylkien siemennestettäni ja tunsin oikein, kuinka spermani roiskui ja levisi hänen pilluunsa joka nytkähdyksellä.
Just noin, hän sanoi huohottaen ja hymyillen mulle. Päästä kaikki muhun..ahh.. syöksyni oli jo lopullaan kun yhtäkkiä hän tarrautui tiukasti muhun kiinni ja alkoi jotenkin kouristelemaan ja hän ihan kuin hieroi alapäätään mya vasten jalat täristen. Melkeinpä valittavan huudon päästessä samalla hänen huuliltaan. Sitten hän rauhoittui, olimme siinä vielä hyvänkin aikaa alapäämme tiukasti toisiaan vasten kullini niin syvällä hänessä kuin se vain mahtui sinne sen tehdessä vielä pieniä, säväreitä antavia nytkähdyksiä. Ja hän katsoi mua taas hymyillen. Katseltiin toisiamme ja nautittiin siitä, miltä yhdynnässä oleminen tuntui. Sitten hän totesi kysyvästi, että olikohan tämä tässä, kaikki taitaa ainakin olla sisällä viimeistä pisaraa myöden. Taitaa olka, myönsin vastahakoisesti. Olisin halunnut olla vielä sisässä, mutta oli aika erkaantua. Vedin kaluni hitaasti ulos sitä samalla katsoen ja tein sen niin, että hänkin näki sen. Hitsi toi näyttää hyvältä, on vieläkin ihansn turvonnut ja minusta limaisen liukas.., hän sanoi kullistani. Kiitos, tuntui hyvältä laueta suhun, sanoin kun en muuta keksinyt. Aloin vähän ihmettelemään, miksi halusi kaiken sisään, mua nyt ei kiihkossani muu kiinnostanutkaan kuin laueta sisään, vaikka ajattelinkin koko ajan sen olevan siskoni pillu. Hän vain sanoi, että se oli jo ajatuksena niin rivoa ja sitä kautta sairaan kiihottavaa, että päästäisin siemensyöksynihänen sisäänsä. Ja sanoi sen tuntuneen vielä paremmalta ja riettaammalta kuin hän oli uskonutkaan ja sillä oli saanut orkkunsa. Ihan sillä siis, kun sai veljensä eli mun spermat sisäänsä. Oli vielä tuntenut mun sykäykset sisällään, vaikka oli luullut, ettei niitä tunnu.
Tuli aika hyvä mieli, vaikka olo oli myöskin vähän outo, vaikkakaan ei kaduttanut. Lisäsi kyllä heti, että hänellä on ehkäisy kunnossa, jos sitä mietin.
Hän nousi pöydältä, olimme molemmat todella raukeita, en ole kovinkaan usein sasnut niin hyvää ja rentouttavaa orkkua kuin mitä sain tuolloin ja hänkin oli samassa jamassa.
Pöydällä oli aika paljon meidän eritteitä, mitkä hän pyyhkäisi hätäisesti rätillä pois.
Sitten mentiin peseytymään.
Hän antoi mun katsella senkin, kun hän pissasi, sanoi sen olevan ihan normijuttu naisella seksin jälkeen. Putsaa jotenkin pillua sisältä kait tai jotain. Sekin näytti hyvältä, kun hän kyykistyi syvään kyykkyyn jalat levällään ja pian häppäreiden välistä tulikin kunnon kusikaari, melkeinpä purskusi kovalta näyttäneen paineen kanssa ja pissaamisen jälkeen se näytti vielä jotenkin supistelevan veikeästi. - Anonyymi00089
Anonyymi00087 kirjoitti:
hänen sisäänsä. Ja sanoi sen tuntuneen vielä paremmalta ja riettaammalta kuin hän oli uskonutkaan ja sillä oli saanut orkkunsa. Ihan sillä siis, kun sai veljensä eli mun spermat sisäänsä. Oli vielä tuntenut mun sykäykset sisällään, vaikka oli luullut, ettei niitä tunnu.
Tuli aika hyvä mieli, vaikka olo oli myöskin vähän outo, vaikkakaan ei kaduttanut. Lisäsi kyllä heti, että hänellä on ehkäisy kunnossa, jos sitä mietin.
Hän nousi pöydältä, olimme molemmat todella raukeita, en ole kovinkaan usein sasnut niin hyvää ja rentouttavaa orkkua kuin mitä sain tuolloin ja hänkin oli samassa jamassa.
Pöydällä oli aika paljon meidän eritteitä, mitkä hän pyyhkäisi hätäisesti rätillä pois.
Sitten mentiin peseytymään.
Hän antoi mun katsella senkin, kun hän pissasi, sanoi sen olevan ihan normijuttu naisella seksin jälkeen. Putsaa jotenkin pillua sisältä kait tai jotain. Sekin näytti hyvältä, kun hän kyykistyi syvään kyykkyyn jalat levällään ja pian häppäreiden välistä tulikin kunnon kusikaari, melkeinpä purskusi kovalta näyttäneen paineen kanssa ja pissaamisen jälkeen se näytti vielä jotenkin supistelevan veikeästi.Sulla on muuten ihan helvetin perverssi sisko..
- Anonyymi00069
Olen lihaksikas ja komea nuori 23-v mies. Minulla on seksi suhde jokaiseen siskooni, kun asutaan syrjäkylässä jossa ei paljon muita alle 30-v ole, ehkä hädin tuskin 50.
Siskoni ovat 25-v, jonka kanssa suhde alko ollessani 15-v, 21 -v, jonka kanssa suhde alko ollessani 16-v, 18 -v, jonka kanssa suhde alko ollessani 19-v sekä 16 -v, jonka kanssa suhde alko ollessani myös 19-v.
Minulla on myös isoveli joka mukana ollut koko ajan ja itse asiassa hän otti minut mukaan kun oli 13-v panemaan isosiskoa joka silloin 15-v. Veljeni aloitti seksisuhteen isosiskoni kanssa kun oli 15-v, nyt 27-v.
Voin kertoo enemmän jos haluutte.
Laittakaa vaik sähköposteja jos haluutte kuulla.
TM23- Anonyymi00150
Sekin halu insestiin menee suvuttain, vähän niinkuin moni muukin asia.
- Anonyymi00073
Luultavasti tuota siskon ja veljen kesken paneskelua on harrastettu enemmän syrjäkydillä ja maatiloilla, kun nuorille tulee seksi haluja, niin on toki luonnollista, että veli alkaa kattomaan siskon persettä ja myös siskolle tulee halu saada tuntea ja mieli saada tietää, miltä se kyrpä ja paneminen tuntuu.
Uskon että ollaan päädytty harrastamaan seksiä, koska sitä ollaan haluttu saada tietää miltä paneminen tuntuu ja toki myös, koska on seksihaluja.
Mutta uskoisin, että nykyään sitä sisarrusten kesken harrastetaan vähemmän, kuin aikaisemmin, sillä nykyään kun on niin paljon noita erilaisia deitti sivustoja, joitten kautta voi hakea seuraa ja on myös yllättävän paljon tarjolla ihan maksullista seuraa.
Ja ennen 70-90 luvulla ei ollut tarjolla deittipalveu sivustoja, eikä pornovideoita saatavilla kuin VHS kaseteilla, mutta nykyään nuoret voi ottaa kännykän esille ja katto pornoa.
Netistä löytyy nykyään tosi paljon myös Suomalaista pornoa, niin uskon että tuota sisarrusten kesken paneskelua, on nykyään vähemmän.
Hyvää pornoa löytyy yllättävän helposti ja on kaikenlisäksi täysin ilmaista, ennen 70-90 luvulla, piti joko ostaa tai vuokrata se VHS/DVD porno elokuva.
Nykyään riittää että on tietokone tai kännykkä.
Netistä löytyy muun muassa tälläistä Suomalaista pornoa.
https://www.erome.com/a/zwe1xSAN
https://www.erome.com/a/XmXPZB9M- Anonyymi00074
Tuo on varmasti ihan totta, että nuo deittisivustot ja erilaiset ilmaiset pornosivustot ovat vähentäneet sitä siskon/veljen paneskelua.
Mutta mitenköhän paljon sitä tapahtuu, että isä panee omaa tytärtä.
Tuossakin videolla, tuo mies on iän puolesta sen verran vanhempi tuota naista, että tuo mies voisi olla tuon naisen isä. - Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Tuo on varmasti ihan totta, että nuo deittisivustot ja erilaiset ilmaiset pornosivustot ovat vähentäneet sitä siskon/veljen paneskelua.
Mutta mitenköhän paljon sitä tapahtuu, että isä panee omaa tytärtä.
Tuossakin videolla, tuo mies on iän puolesta sen verran vanhempi tuota naista, että tuo mies voisi olla tuon naisen isä.Onpas kyllä mukavan oloinen tyttö, tosiaan ihan on kuin isänsä kanssa luontevasti jutustelisi.
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Onpas kyllä mukavan oloinen tyttö, tosiaan ihan on kuin isänsä kanssa luontevasti jutustelisi.
Totta tosiaan, nyt kun katsoin uudestaan tuon videon, niin en ihmettelisi, jos tuossa videolla tosiaan olisi tytär ja isi, jotka siinä juttelee mukavia normi arki juttuja, aika luontevasti tytär juttelee oman isänsä kanssa, samalla kun isi panee häntä.
Mukavan tuntuinen tytär. - Anonyymi00079
Miksi sinä spämmäät noita samoja linkkejä jokaiseen ketjuun eri tekosyillä?
Koskaan et myöskään mihinkään kommentteihin vastaan. Ilmoitan tuonne eromelle että spämmäät noita tahallaan ja vaadin noiden videoiden poistoa ja myös tilisi poistoa jos et ymmärrä alkaa lopettaa. - Anonyymi00090
Meillä kovi oman kanssa aikanaan juuri noin 80-90-lukujen taitteessa.
Asuttiin tosissaan syrjässä ja nyt käytiin saunassakin samaan aikaan(ihan porukoiden "säästäväisyyden" vuoksi ettei puita kulu liikaa). Uimareisdut kanssa yhdessä ja nekin alasti murrosiästämme huolimatta.
Saunamme oli sen verran vanhanaikainen, että suihkua ei ollut vaan pesuvateihin vettä jne.
Olin kyllä katsellut siskoani joitain kertoja vai vihkaa, mutta erään kerran sain rohkeutta tehdä aloitteen.
Hän oli alkamassa peseytymään kun tulin jäähyltä löylyyn takaisin ja sattui pyllistämään hieman mun suuntaan paljastaen pimppansa mulle ja mulla nousi seisomaan, kun näin hänen sileät häppärit pullottavina takaa päin. Hän vilkaisi taaksepäin nähden mun seisokin, ja punastui samalla myhäillen jotain. Mutta ei tehnyt elettäkään vaihtaakseen asentoa tm. Eli antoi mun katsella vilkuillen mun sojottavaa kikkeliäni samalla.
Kysyin lupaa koskea häntä ja hän sanoi, koske vain pyllistäen ehkä vähän syvempään tai muuten asettaen itseään paremmin, jolloin hänen pimppansa tuli paremmin esille. Eka koskettelin sormin hänen sävähtäessä, mutta äännähteli myös ja tajusin hänen tykkäävän ja kiihottuvan. Oma himo oli jo huipussaan.
Sitten polvistuin kiireesti ja yritin nuolla häntä takaa. Hän "pelästyi" aluksi, ennen kuin tajusi, mitä yritin ja kumartui hieman syvempään. Siinä vaiheessa hullaannuin ihan täysin tuoksusta ja mausta ja hänkin näytti olevan jo aika valmista kamaa. Jännä, kun hän ei juurikaan puhua pukahtanut mitään, jotain sanoi että toi tuntuu hyvältä mutta ei juuri muuta. Katsoi mua välillä olkansa yli. Aluksi meinadin runkata samalla, mutta en malttanut olla kysymättä, että saanko mä työntää kaluni sisään tai koskea edes sillä sua..? Ei vastannut eka, mutta sitten tuli nopea nyökkäys ja lupa koske vaan. Nousin pystyyn, menin ihan lähelle häntä ja painauduin vadten ohjaten kaluni hänen pimppaa vasten takaa päin. Olimme molemmat jo todella kiihottuneita ja sitten ohjasinkin kaluni oikeaan kohtaan ja otin häntä lanteidta kiinni. Hän työntyi mua vasten ja työnsin itsekin samalla ja ihan yhtäkkiä pienen alkunylkytyksen jälkeen kaluni upposikin häneen kokonaan hänen voihkaistessa, melkeinpä parahtaen samalla.
Hetken olin aloillani ja sitten aloin varovaisesti työntelemään hänen painaessa peppuaan tiukemmin mua vadten samalla, kun hän katseli mua olkansa yli hymyillen. Lisäsin tahtia ja loppuviimeksi hän hytkyi aikalaillakin työntöjeni tahtiin samalla, kun pidin häntä käsillä tukevasti lanteista kiinni. Toi tuntuu hyvältä, hän voihki, kun aktimme oli jatkunut jo hyvänkin aikaa..
Sitten hän kysyi yhtäkkiä, meinaatko päästää sisään..? Yllätyin vähän mutta sanoin haluavani, jos vain saan... Hän vain nyökkäsi nopeasti ja pyysi etten lopettaisi työntelyä vielä. Tarkoitti kai, etten tulisi vielä. Hän voihki vähän kovempaa ja käski sanomaan sitten, kun tulee, jos ehdin. Nyökkäsin vuorostani ja sitten kun jonkin ajan päästä tunsin lähestyväni huippua, sain hätäisesti puuskutettua, että nyt alkaa olemaan lähellä. Hän alkoi työntämään persettään tiukemmin mua vasten ja slkoi pitämään uikuttavaa ääntä, enkä kestänyt kauempaa, vaan aloin työntelemään rajummin, melkein rynkyttäen, kunnes kaluni alkoi jäykistymään ensimmäisen ryöpsähdyksen merkiksi ja huohotin nyt tulee.. ja työnsin nin syvälle kuin kaluni vain meni ja tarrasin melkeinpä kuon hengenhädässä siskoni lanteisiin kiinni. Ja sitten sykkiminen alkoi. En pystynyt muuta tekemään kuin örähtelemään puuskuttaen pitäen hänestä kiinni samalla, kun ladkin diemeniäni häneen. Ja hän oli siirtänyt toisen kätensä alakautta pimpsalleen ja tajusin hänen sormettavan klittaansa. Ja siinä samassa hän alkoi värisemään äännellen voimakkaasti ja loppuviimeksi jouduin melii kannattelemaan häntä.
Orkkujen jälkeen olimme vielä jonkin aikaa siinä asennossa ja hyväilin hänen rintojasn, kunnes sitten vedin kaluni ulos hänestä. Näin vielä harmasta eritettä hänen vaosdaan, ennen kuin hän nousi myöskin raukeana takaisin pystyyn. Sepäs tuntui hyvältä, hän totesi hiljaa vilkaisten mua samalla hymyillen ja posket punottaen. Ja niin se tuntui itsestänikin. Hän tulikin vielä seurakseni lsuteille löylyttelemään hasrat levällään jalat koukussa mun suuntaan. Samalla katselin kuinka hänestä valui vielä nesteitä ulos. Vähän kyllä kuumotti jälkeen päin, mutta eipä tuosta mitään ladta tulkut, pelkkää mielihyvää ja kiva muisto - Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Meillä kovi oman kanssa aikanaan juuri noin 80-90-lukujen taitteessa.
Asuttiin tosissaan syrjässä ja nyt käytiin saunassakin samaan aikaan(ihan porukoiden "säästäväisyyden" vuoksi ettei puita kulu liikaa). Uimareisdut kanssa yhdessä ja nekin alasti murrosiästämme huolimatta.
Saunamme oli sen verran vanhanaikainen, että suihkua ei ollut vaan pesuvateihin vettä jne.
Olin kyllä katsellut siskoani joitain kertoja vai vihkaa, mutta erään kerran sain rohkeutta tehdä aloitteen.
Hän oli alkamassa peseytymään kun tulin jäähyltä löylyyn takaisin ja sattui pyllistämään hieman mun suuntaan paljastaen pimppansa mulle ja mulla nousi seisomaan, kun näin hänen sileät häppärit pullottavina takaa päin. Hän vilkaisi taaksepäin nähden mun seisokin, ja punastui samalla myhäillen jotain. Mutta ei tehnyt elettäkään vaihtaakseen asentoa tm. Eli antoi mun katsella vilkuillen mun sojottavaa kikkeliäni samalla.
Kysyin lupaa koskea häntä ja hän sanoi, koske vain pyllistäen ehkä vähän syvempään tai muuten asettaen itseään paremmin, jolloin hänen pimppansa tuli paremmin esille. Eka koskettelin sormin hänen sävähtäessä, mutta äännähteli myös ja tajusin hänen tykkäävän ja kiihottuvan. Oma himo oli jo huipussaan.
Sitten polvistuin kiireesti ja yritin nuolla häntä takaa. Hän "pelästyi" aluksi, ennen kuin tajusi, mitä yritin ja kumartui hieman syvempään. Siinä vaiheessa hullaannuin ihan täysin tuoksusta ja mausta ja hänkin näytti olevan jo aika valmista kamaa. Jännä, kun hän ei juurikaan puhua pukahtanut mitään, jotain sanoi että toi tuntuu hyvältä mutta ei juuri muuta. Katsoi mua välillä olkansa yli. Aluksi meinadin runkata samalla, mutta en malttanut olla kysymättä, että saanko mä työntää kaluni sisään tai koskea edes sillä sua..? Ei vastannut eka, mutta sitten tuli nopea nyökkäys ja lupa koske vaan. Nousin pystyyn, menin ihan lähelle häntä ja painauduin vadten ohjaten kaluni hänen pimppaa vasten takaa päin. Olimme molemmat jo todella kiihottuneita ja sitten ohjasinkin kaluni oikeaan kohtaan ja otin häntä lanteidta kiinni. Hän työntyi mua vasten ja työnsin itsekin samalla ja ihan yhtäkkiä pienen alkunylkytyksen jälkeen kaluni upposikin häneen kokonaan hänen voihkaistessa, melkeinpä parahtaen samalla.
Hetken olin aloillani ja sitten aloin varovaisesti työntelemään hänen painaessa peppuaan tiukemmin mua vadten samalla, kun hän katseli mua olkansa yli hymyillen. Lisäsin tahtia ja loppuviimeksi hän hytkyi aikalaillakin työntöjeni tahtiin samalla, kun pidin häntä käsillä tukevasti lanteista kiinni. Toi tuntuu hyvältä, hän voihki, kun aktimme oli jatkunut jo hyvänkin aikaa..
Sitten hän kysyi yhtäkkiä, meinaatko päästää sisään..? Yllätyin vähän mutta sanoin haluavani, jos vain saan... Hän vain nyökkäsi nopeasti ja pyysi etten lopettaisi työntelyä vielä. Tarkoitti kai, etten tulisi vielä. Hän voihki vähän kovempaa ja käski sanomaan sitten, kun tulee, jos ehdin. Nyökkäsin vuorostani ja sitten kun jonkin ajan päästä tunsin lähestyväni huippua, sain hätäisesti puuskutettua, että nyt alkaa olemaan lähellä. Hän alkoi työntämään persettään tiukemmin mua vasten ja slkoi pitämään uikuttavaa ääntä, enkä kestänyt kauempaa, vaan aloin työntelemään rajummin, melkein rynkyttäen, kunnes kaluni alkoi jäykistymään ensimmäisen ryöpsähdyksen merkiksi ja huohotin nyt tulee.. ja työnsin nin syvälle kuin kaluni vain meni ja tarrasin melkeinpä kuon hengenhädässä siskoni lanteisiin kiinni. Ja sitten sykkiminen alkoi. En pystynyt muuta tekemään kuin örähtelemään puuskuttaen pitäen hänestä kiinni samalla, kun ladkin diemeniäni häneen. Ja hän oli siirtänyt toisen kätensä alakautta pimpsalleen ja tajusin hänen sormettavan klittaansa. Ja siinä samassa hän alkoi värisemään äännellen voimakkaasti ja loppuviimeksi jouduin melii kannattelemaan häntä.
Orkkujen jälkeen olimme vielä jonkin aikaa siinä asennossa ja hyväilin hänen rintojasn, kunnes sitten vedin kaluni ulos hänestä. Näin vielä harmasta eritettä hänen vaosdaan, ennen kuin hän nousi myöskin raukeana takaisin pystyyn. Sepäs tuntui hyvältä, hän totesi hiljaa vilkaisten mua samalla hymyillen ja posket punottaen. Ja niin se tuntui itsestänikin. Hän tulikin vielä seurakseni lsuteille löylyttelemään hasrat levällään jalat koukussa mun suuntaan. Samalla katselin kuinka hänestä valui vielä nesteitä ulos. Vähän kyllä kuumotti jälkeen päin, mutta eipä tuosta mitään ladta tulkut, pelkkää mielihyvää ja kiva muistoOlitte kaiketi kuitenkin kaksistaan saunassa silti, vaikka mainitsit yhdessä saunomisesta säästln verukkeella? Siis ettei vanhemmat olleet mukana. Tuskin olisi onnistunut muuten tuo, tai sitten teillä on todella vapaamielinen perhe...😉😄
Pisti vasn silmään tekstistä..
Mutta noin se kyllä usein tapahtui ainakin aikanaan, ekat kokemukset tuli usein "oman väen kesken". Serkkujen kanssa kaiketi yleisimmin, mutta sisarusten välillä myöskin.
Me emme panneet siskoni kanssa, mutta hiplailtiin kyllä senkin edestä ja katseltiin toisiamme ja tutustuttiin muuten tarkemmin sukupuolielimiinkin ja niiden toimintaan. Ja sillä mä opin pitämään naista hyvänä käsin ja nuolemallakin, kun sisko antoi harjoitella omallasn.
Masturboitiin myös usein yhdessä.
Siskoani kiinnosti ja kiihottikin nähdä jätkän runkkaavan ja ihan se, miten se tapahtuu. Taisi ihan alkuvaiheessa ennen ekaa kimppamasturbointia kysyäkin multa tai ainakin miettineensä sitä, miltä se näyttää kun jätkältä tulee. Niinpä mä sitten näytin hänelle joskus, kun oltiin kahden kotona ja mentiin suihkutiloihin "opettelemaan".
Oli hauskakin tilanne, sen muistan hyvin vieläkin. Sanoin, että mun in saatava katsella häntä alastomana, täytyy nähdä pillu samalla että kiihottaa tarpeeksi. Joten hän istui eteeni suihkujakkaralle alapää paljaana ja levitti haaransa oikein levälleen ja kysyi, riittääkö tämä? Ja riittihän se, ei mennyt kauaakaan, kun soermat lensivät pitkin suihkutilaa😅 - Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Olitte kaiketi kuitenkin kaksistaan saunassa silti, vaikka mainitsit yhdessä saunomisesta säästln verukkeella? Siis ettei vanhemmat olleet mukana. Tuskin olisi onnistunut muuten tuo, tai sitten teillä on todella vapaamielinen perhe...😉😄
Pisti vasn silmään tekstistä..
Mutta noin se kyllä usein tapahtui ainakin aikanaan, ekat kokemukset tuli usein "oman väen kesken". Serkkujen kanssa kaiketi yleisimmin, mutta sisarusten välillä myöskin.
Me emme panneet siskoni kanssa, mutta hiplailtiin kyllä senkin edestä ja katseltiin toisiamme ja tutustuttiin muuten tarkemmin sukupuolielimiinkin ja niiden toimintaan. Ja sillä mä opin pitämään naista hyvänä käsin ja nuolemallakin, kun sisko antoi harjoitella omallasn.
Masturboitiin myös usein yhdessä.
Siskoani kiinnosti ja kiihottikin nähdä jätkän runkkaavan ja ihan se, miten se tapahtuu. Taisi ihan alkuvaiheessa ennen ekaa kimppamasturbointia kysyäkin multa tai ainakin miettineensä sitä, miltä se näyttää kun jätkältä tulee. Niinpä mä sitten näytin hänelle joskus, kun oltiin kahden kotona ja mentiin suihkutiloihin "opettelemaan".
Oli hauskakin tilanne, sen muistan hyvin vieläkin. Sanoin, että mun in saatava katsella häntä alastomana, täytyy nähdä pillu samalla että kiihottaa tarpeeksi. Joten hän istui eteeni suihkujakkaralle alapää paljaana ja levitti haaransa oikein levälleen ja kysyi, riittääkö tämä? Ja riittihän se, ei mennyt kauaakaan, kun soermat lensivät pitkin suihkutilaa😅Naisena minulle on jäänyt mieleen elävästi, kuinka kiehtovalta se tuntui nähdä ensimmäistä kertaa, kun mies saa siemensyöksyn..:)
Toki olimme joskus parhaan tyttökaverin kanssa katsottu jotain isän tai muun pornofilmejä, joissa oli myös miesten ejakulointia, mutta olihan se ihan eri asia nähdä se luonnossa elävnä. Tai siis livenä.
Miespuolinen serkkuni näitä mulle näytti ja opetti joskus yläasteikäisenä, masturboi myöskin nähteni ja olin antanut hänen ensin katsella ja koskea mua.
Oli jotenkin niin hektisen näköistä nähdä, kuinka kalu ensin turposi ja jäykistyi serkkuni kädessä ja yhtäkkiä sen kärjestä ruiskahti pitkä ja paksu roiskahdus harmaata limaa. Ja määrä vain lisääntyi parin seuraavan ruiskahduksen aikana ainakin ja se nytkähtely. Näytti enemmänkin krampeilta kokemattoman silmään, mutta serkku tuntui nauttivan näistä "krampeista":D
Ja kiihottihan se jotenkin itseäkin.
- Anonyymi00077
On kyllä kaunis tytär isillä.
- Anonyymi00078
Jos tuossa videolla on tytär ja isi, niin ihmeen rennosti tytär juttelee, kun ottaa huomioon, että isi panee häntä.
En kyllä usko, että tuossa videolla oisi isi ja tytär paneskelemassa.
Ei kai se nyt niin yleistä ole, että tytär harrastaisi seksiä oman isänsä kanssa.
Jos tuossa oikeasti naisen isä panee tuota naista, niin luulis, että silloin käyttäisivät kortsua, jottei tytär tule raskaaksi omalle isille.- Anonyymi00102
Kaippa tytär isän kanssa rennosti jutteleekin kun ei olla ventovieraita. Ei isän ja tyttären yhtyminen varmasti yleistä ole ja jos paneskelemaan on päädytty niin varmaan muutkin konstit kuin kortsu on käytössä.
- Anonyymi00094
Saunoimme ajoittain samaan aikaan siskoni kanssa teini-ikäisinä, kun asuimme vielä kotona.
Koko perheemme suhtautui tuolloin jo alastomuuteen aika luontevasti, joten siinä nyt ei ollut mitään ongelmaa. Olin tosin kylläkin huomioinut siskoni muutokset ja naiseksi "muuttumisen" siinä ajan mittaan.
Erään saunakerran aikana sitten tapahtui.
Hän touhusi siinä jotain itsekseen ja eräässä vaiheessa hän kumartui aika syvään, en muista nyt enää miksi, mutta kuitenkin. Ja hänen peppunsa oli suoraan mun suuntaani ja näin, kuinka hänen pillunsa tuli takaapäin esille, se oikein "pullistui" esille reisien välistä ja totta kai mä kiihotuin sekunneissa senenempää ajattelematta. Voi olla, näin jälkeen päin ajateltuna, että teki sen tahallaankin.
Nousin samantien jalkeille ja menin tarpeeksi lähelle ja kosketin hänen pilluaan.
"Mitä sä teet..??!!?", hän inahti vähän säpsähtäen ja taisi värähtääkin samalla, kun ujutin peukaloni pilluvakoa pitkin hänen klitalleen. Mutta ei estellyt ja kostui silmänräpäyksessä. Olinkin kuullut joskus, että nainen yleensä kiihottuu tosi nopeasti, kun hänen klittaa hyväilee peukalolla. Syytä en tiedä, mutta siskon kohdalla ainakin se piti paikkansa.
"Sä näytit niin hyvältä, oli pakko koskea..", vastasin jo kiihotuksesta huohottaen ja jatkoin hyväilyä. Mitä hän antoi jatkaa.
Sitten pudotauduin nopeasti polvelle ja aloin nuolemaan häntätakaa ja siinä vaiheessa hän jo voihki äänekkäästi.
Sitten ajattelin, että kyllä mä panen häntä. Himotti jo niin helvetisti ja lisäksi tiesin hänellä olevan pillerit, joten tiesin, ettei raskausriskiä ainakaan ole.
Nousin ylös ja menin tarpeeksi lähelle alkaen hyiväilemään häntä kullillani hieroen sen päätä häpyhuulia vasten ja niiden ympärillä. Välillä laitoin sitä hieman sisään, mutta vedin sen äkkiä pois. Kunnes hän melkeinpä kiukkuisen kuuloisena tiuskaisi: " Työnnä se vittu nyt jo sisään..!!!"
Joten asetin sen oikeaan kohtaan, otin siskoa tukevasti lanteista kiinni ja työnsin kullini niin syvälle kuin se vain meni hänen melkeinpä parkaistessa nautinnosta samalla.
Pysyin hetken aikaa aloillani ja sitten aloin työntelemään. Pitkiä, koko mulkun mittaisia työntöjä jääden joka työnnön päätteeksi hetkeksi aikaa aloilleni. Ja miten hän voihkikaan ja valitteli nautinnosta. Kumartui vielä hieman syvempään ja työnsi persettään mua vasten.
Kauaa ei kylläkään mennyt, kun aloin olemaan jo superkiihkoissani ja lisäsin vauhtia. Hän nojautui käsin laudetta vasten saadakseen paremman tuen itselleen ja hoki jotain hiljaa itsekseen.
Kunnes tein vielä muutaman kunnollisen survaisun ja sain ähkäistyä tulevani. Hän sanoi kiireesti anna tulla vain, ja alkoi katselemaan mua olkansa ylitse samalla, kun sykäykset alkoivat.
Ihan sen näköisenä, kuin hän olisi nautiskellut siitä, miltä sykäykset tuntuivat hänen sisällään ja odottaen, että saan päästettyä kaiken sisään. Ja mä katselin häntä puuskuttaen ja nautin siitä, miltä se tuntui.
Siemensyöksyn loputtua ksyin, voidaanko olla näin vielä hetki? Hän nyökkäsi vain ja oltiinkin siinä asennossa aika hyvänkin aikaa siihen asti, kunnes hän alkoi kuivumaan kiihotuksestaan ja erektioni alkoi löystymään pois.
Hän nousi ylös hymyillen ja sanoi naurahtaen, että sepäs tuntui hyvältä. Lisäsi vielä, että oli kiva, kun en lähtenyt heti pois siemensyöksyn saatuani. Totesi vielä kiusoitellen, että sä taisit varmistaa, että spermat pysyy sisällä ja siittiöt pääsee matkalle varmemmin kohtuun..:)
Kuulosti hiton kiihottavalta, kun hän sanoi sen.
Otettiin vielä hetken päästä uusinta ja vähän rauhallisemmin, kestinkin vielä reilusti pidempään, kun ekat spermat oli päästetty jo pois.
Illalla vielä, kun saunakokemus pyöri mielessäni, hiivin hiljaa siskoni huoneeseen, kun vanhempani olivat jo nukkumassa.
Siskoni olikin vielä hereillä, vaikka oli jo sängyssä.
Saanko mä vielä tulla sun viereen edes hetkeksi aikaa?, mä kysyin.
Juu, hän vastasi ja nosti peittoa sivuun ja huomasin hänen olevan alasti.
Riisuin nopeasti omat alkkarini pois ja kömmin hänen viereensä ja hän laittoi peittonsa päällemme.
Hetki siinä köllöteltiin, kunnes käänyimme kyljelle kasvot vastakkain ja aloimme hyväilemään toisiamme.
Työnsin käteni hänen haaroväliinsä ja hyväilin hänen pilluaan, loppuvaiheessa runkkasin häntä työntelemällä keskisormeani ja nimetöntä hänessä edes takaisin ja reunimmalisilla sormilla samalla hyväilin muita kohtia. Ja hän otti kullini käteen ja alkoi runkkaamaan mua. Teki sitä vielä tosi hyvin, ei koskenut terskaan lainkaan, vaan puristi sopivan kovaa varresta ja teki liiketä niin, ettei se mennyt terskan päälle saakka kertaakaan.
Sitä tehtiin siinä pitkän aikaa pussaillen samalla, kunnes en kestänyt enää, vaan aloin nousemaan hänen päälleen. Ja hän kierähti aika vikkelästikin selälleen levittäen haaransa samalla, että pääsin vaivattomasti hänen syliinsä ja aloin ohjaamaan kädelläni kulliani oikeaan kohtaan. Ja kun tunsin sen olevan sopivasti pillunhuulten välissä, aloin työntämään sitä sisään.- Anonyymi00095
Hän kiusoitteli mua hieman jotenkin sjupistamalla alapään lihaksiaan, joten en meinannut millään saada sitä työnnettyä sisään, mitä vähän ihmettelinkin, kun saunassa olin päässyt hänen sisäänsä aika helpolla. Sanoikin vähän jotain asiasta, että hän vähän lisää kiihotusta tällä.
Mutta vihdoin ja viimein pääsin sitten hänen pilluunsa ja aloin työntelyt.
Työntelin aika vauhdilla tasaiseen tahtiin ja me suudeltiin aikamoisia kielareita koko ajan samalla. Onneksi 2 aiempaa siemensyöksyäni takasi sen, etten ollut kovinkaan herkkä, joten akti kesti ja kesti tuntuen silti mahtavalta.
Kunnes tunsin taas orkun lähestyvän ja aloin nylkyttämään aika raivoisasti, sänkykin heilui ja nitisi. Kävi mielessä sekin, että jos porukat herää ja kuulee, mutta en välittänyt siitä enempää. Halusin vaan laueta taas siskoni pilluun.
Hänkin voihki korvaani ja hoki, just noin, älä lopeta. Ääni nojusi hieman kimeäksi yhdessä vaiheessa ja hän alkoi tärisemään, mistä arvasin hänen saaneen orkun. Joten rynkytin vielä nopeammin ajatellen, että nyt on mun vuoroni.
Ja sitten se taas alkoi. Ensin jäykistyin kivikovaksi ja liikkumattomaksi, jolloin tein vielä pari nopeaa survaisua. Ja sitten nytkähtely alkoi, jolloin runttasin sen siskooni juurta myöden ja jähmetyin aloilleni nauttien siitä, kun kullini sykki siskoni märän pillun sisään taas siemeniäni samalla puuskuttaen raskaasti.
SIemensyöksyni loputtua hän sanoi ihanalla äänellä, "Sä tulit muhun..taas.." Äänestä tajusin, että oli myöskin nauttinut todella paljon.
Kun kovin kiihko oli ohitse ja olo sopivan raukea, hän nosti kasvojani käsin poskista ja katsoi minua. Hitto sä oot aikamoinen, hän sanoi hymyillen. Sanoi vielä jatkaen, että onneks hänellä on pillerit, niin voi olla rauhassa sisällä loppuun saakka.
Nousin hänen sylistään ja kierähdin hänen vierestään, totesin tuntuneen myös mahtavalta.
Siliteltiin vielä toisiamme.
Mun piti palata omaan huoneeseeni, mutta aamulla heräsinkin hänen vierestään ja hän oli sylissäni.
Olinkin kaiketi nukahtanut raukeudesta johtuen hänen viereensä ja nukuimme yhdessä sen loppuyön.
Onneksi heräsin ennen vanhempiani, niin ehdin luikkimaan vähin äänin huoneeseeni ja ehdin käydä vielä suihkussakin. Missä huomasin, että kaluni oli vielä "siskoinen":D hänen eritteet oli muuten kuivuneet, mutta terskavako oli vielä hänestä tahmea. - Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Hän kiusoitteli mua hieman jotenkin sjupistamalla alapään lihaksiaan, joten en meinannut millään saada sitä työnnettyä sisään, mitä vähän ihmettelinkin, kun saunassa olin päässyt hänen sisäänsä aika helpolla. Sanoikin vähän jotain asiasta, että hän vähän lisää kiihotusta tällä.
Mutta vihdoin ja viimein pääsin sitten hänen pilluunsa ja aloin työntelyt.
Työntelin aika vauhdilla tasaiseen tahtiin ja me suudeltiin aikamoisia kielareita koko ajan samalla. Onneksi 2 aiempaa siemensyöksyäni takasi sen, etten ollut kovinkaan herkkä, joten akti kesti ja kesti tuntuen silti mahtavalta.
Kunnes tunsin taas orkun lähestyvän ja aloin nylkyttämään aika raivoisasti, sänkykin heilui ja nitisi. Kävi mielessä sekin, että jos porukat herää ja kuulee, mutta en välittänyt siitä enempää. Halusin vaan laueta taas siskoni pilluun.
Hänkin voihki korvaani ja hoki, just noin, älä lopeta. Ääni nojusi hieman kimeäksi yhdessä vaiheessa ja hän alkoi tärisemään, mistä arvasin hänen saaneen orkun. Joten rynkytin vielä nopeammin ajatellen, että nyt on mun vuoroni.
Ja sitten se taas alkoi. Ensin jäykistyin kivikovaksi ja liikkumattomaksi, jolloin tein vielä pari nopeaa survaisua. Ja sitten nytkähtely alkoi, jolloin runttasin sen siskooni juurta myöden ja jähmetyin aloilleni nauttien siitä, kun kullini sykki siskoni märän pillun sisään taas siemeniäni samalla puuskuttaen raskaasti.
SIemensyöksyni loputtua hän sanoi ihanalla äänellä, "Sä tulit muhun..taas.." Äänestä tajusin, että oli myöskin nauttinut todella paljon.
Kun kovin kiihko oli ohitse ja olo sopivan raukea, hän nosti kasvojani käsin poskista ja katsoi minua. Hitto sä oot aikamoinen, hän sanoi hymyillen. Sanoi vielä jatkaen, että onneks hänellä on pillerit, niin voi olla rauhassa sisällä loppuun saakka.
Nousin hänen sylistään ja kierähdin hänen vierestään, totesin tuntuneen myös mahtavalta.
Siliteltiin vielä toisiamme.
Mun piti palata omaan huoneeseeni, mutta aamulla heräsinkin hänen vierestään ja hän oli sylissäni.
Olinkin kaiketi nukahtanut raukeudesta johtuen hänen viereensä ja nukuimme yhdessä sen loppuyön.
Onneksi heräsin ennen vanhempiani, niin ehdin luikkimaan vähin äänin huoneeseeni ja ehdin käydä vielä suihkussakin. Missä huomasin, että kaluni oli vielä "siskoinen":D hänen eritteet oli muuten kuivuneet, mutta terskavako oli vielä hänestä tahmea.🔥🔥
- Anonyymi00098
Itsellä ei ole siskoa mutta haluaisin nähdä vaimoni nussimassa veljensä kanssa
- Anonyymi00105
Minä haluaisin nähdä kun siskoni ottaa isältään suihin ja lopuksi antaa sen tulla takaapäin.
- Anonyymi00111
Anonyymi00105 kirjoitti:
Minä haluaisin nähdä kun siskoni ottaa isältään suihin ja lopuksi antaa sen tulla takaapäin.
Olis kyllä kiihottavaa katseltavaa.isä nussis pikkuista takaapäin
- Anonyymi00099
Teen paljon reissu töitä ja useampana kertana vaimoni veli on tullut pihalla hymyillen vastaan vaimoni on kotona kanssa pelkissä alusvaatteissa silloin niin epäilen että vaimoni nussii veljensä kanssa minun poissa ollessa tämä ei minua kyllä haittaa niin en viitsi ottaa asiaa puheeksi
- Anonyymi00100
Sain vahingossa tietää että tyttöystäväni veli fantasi seksistä siskonsa kanssa ja nyt minua on alkanut kiihottaa ajatus että pääsisin näkemään heidän nussivan
- Anonyymi00101
Eräällä lomareissulla joskus teineinä nukuttiin lomapaikassa tässä perinteisessä "siskonpedissä". Ja oli kyllä nimensä veroinen.
Oltiin siinä 14-16v välillä(puolitoista vuotta ikäeroa).
Yhtenä yönä heräsin siihen, kun siskoni piti jotain ihme ääntä ja liikkui vähän oudosti.
Ja sitten tajusin jotenkin, että hän onanoi/masturboi ja vielä ihan pokkana vieressäni. Oli kaiketi laskenut sen varaan, että nukun riittävän sikeästi tai jotain..
Kysyin kuiskaamalla vielä varmuudeksi ja vähän piruuttanikin, että mitä sä teet..? Mutta hän ei vastannut mitään, vilkaisi vain mua vähän samein katsein ja koko ajan antoi itselleen hoitoa samalla. Taisi olla jo niin pitkällä menossa Nautintomaahan, ettei välittänyt/pystynyt lopettamaan kesken.
Ja mä väkisinkin kiihotuin koko hommasta, vaikka hän nyt oli peiton alla, eli en nähnyt mitään varsinaisesti. Siis muuta kuin sen, miten hän liikkui ja käsi liikkui peiton alla.
Hei, anna mä vähän.., aloin kinuamaan ja menin saman peiton alle, mutta hän sanoi jotain että hän on jo ihan lähellä muutenkin jatkaen haarovälinsä vatkaamista.
Pyysin uudestaan ja aloin hiplaamaan hänen rintaansa, ajattelin että jos siitä tajuaisi jotain. Ja olisin kyllä lopettanut heti, jos olisi kieltänyt, mutta ei. Antoi mun hyväillä rintaansa ja sitten alkoikin pussaamaan mua jatkaen masturbointiaan samalla.
Kunnes yhtäkkiä, hän päästi ensin ihan kuin sellaisen pienen vinkaisun ja sitten vetikin mut vauhdilla päälleensä ja levitti haaransa samalla niin, että mahduin niiden väliin. Vähän kuin putosin hänen syliinsä.
Ja kullini osui hänen karvoitustaan vasten, mistä sain ihan hitonmoiset sävärit jo pelkästään.
Hän otti kalustani kiinni ja alkoi kääntämään sitä sopivaan kulmaan ohjaten sitä lähemmäksi pilluaan ja kuiskaten hoputti mua, nopeesti nyt, nopeesti nopeesti!!!
Ja sitten osuin oikeaan kohtaan ja työnsin aika helvetinmoisella vauhdilla ja upposin soljahtaen hänen sisäänsä hänen päästäessä vaikeroivan voihkaisun samalla ja kietaisi jalkansa vielä ympärilleni.
En aikaillut sekuntiakaan, vaan aloin työntelemään rytmikkäästi ja joka työnnöllä sain sellaiset sävärit, että olin jokaisne kohdalla ihan varma, että nyt tulee. Mutta kestin kuitenkin ihmeenkin kauan ja siskoni ynisi ja voihki hiljaa allani joka työnnöllä.
Kunnes alkoi hilojaa uikuttamaan korvaani ah ah ah nostaen samalla alapäätään tiukemmin mua vasten ja sitten jöykistyi aloilleen. Syvemmälle, voimakkaammin.. hän käski erikseen ja tein kuten käsky kävi.
Kunnes sitten oma orkkuni alkoikin, vielä pari voimakasta, syvää työntöä ja tunsin, kuinka aloin ruikkimaan.
Hän vapisi allani ja painoin lantiotani tiukasti häntä vasten kaluni nytkähdellessä hänen sisällään minun huohottaessa samalla raskaasti hänen korvaansa.
Ajatuksissa kävi kyllä, ettei ole kortsua, mutta en välittänyt sillä hetkellä pätkääkään. Niin hyvältä tuntui saada orkku hänen lämpimässä ja märässä pillussa, etten piitannut mistään. Keskityin vain siihen, kuinka hyvältä se tuntui.
Orkkujen jälkeen maattiin siinä vielä hetki, sitten hän katsoi mua päästäen vielä aika syvän puuskauksen ja sitten totesi vain, että sun taitaa olla aika nousta pois.
Ja pakkohan se oli sitten.
Hän kysyi vielä, miltäs tuntui. Hymyilikin vähän samalla.
Alkoi ujostuttamaan, en tiedä huomasiko hän sitä, mutta vastasin vain, että tuntuihan se. Ja lisäsin, että alkoi vain panettamaan ihan helvetisti, kun herättyäni tajusin, mitä hän tekee.
Ei jaksettu edes mennä alapesulle, vaan nukahdetiin siinä jossain vaiheessa.
Aamulla herättiin aika hyvissä ajoin ja siten, kun huomattiin muiden vielä nukkuvan, pantiin vielä kerran.
Hän makasi hieman kyljellään päällimmäinen jalka koukussa eteen, joten pääsin aika helposti takakautta sisään ja pantiin lusikka-asennossa.
Se oli aika tekninen ja ehkä vähän eläimellinenkin akti, hän vain makasi aloillaan ja mä makasin puoliksi hänen päällään tehden tasaista, nylkyttävää liikettä, kunnes tulin.
Hän kai vielä tunsi tai huomasi muuten sen, kun aloin olemaan lähellä, ja käski päästämään sisään. Minkä mielelläni teinkin.
Orkkuni oli ehkä asennosta johtuen aika kova ja tuntui ainakin, ettei sykkiminen lopu lainkaan. SInänsä metkakin, kun olin kuitenkin jo lauennut kertaalleen muutamaa tuntia aiemmin.- Anonyymi00106
Mites kun ei ollut kortsua ? Selvisittekö säikähdyksellä?
- Anonyymi00113
Anonyymi00106 kirjoitti:
No mitäs luulet?
Joka ketjussa utelet samoja adioita..🙄 - Anonyymi00114
Anonyymi00106 kirjoitti:
Ei siinä mitään, vähän kävi mielessä kyllä sekin, että hän tulisi raskaaksi, muttei mitenkään vahvasti eikä häiritsevänä.
Eikä sitä siinä itse tilanteessa miettinyt yhtään.
Alkoi tuntumaan vain niin hyvältä ja vielä kun hän käski päästää sisään, niin sitä vain halusi kahta kovemmin laueta. Ja halusin kyllä itsekin vain päästää stvälle sisään.
Niinpä rynkytin loppuvaiheessa mahdollisiman nopeasti ja kovaa, kunnes aloin ejakuloimaan.
Samalla työnsin niin sybälle kuin vain pystyin, pidin kättäni hänen alavatsallaan ja painoin kasvoni hänen hiuksiinsa puuskuttaen samalla raskaasti, kun kullini ruiskautteli siemennestettäni häneen. Ja hän oli rauhallisesti aloillaan silittäen takaraivoani sen koko ajan, kun kullini nytkähteli hänen pillussaan.
En kyllä tiedä, miksi hän käski päästää sisään, mutta en kyseenalaistanutkaan koko asiaa. Ehkä hänellä oli muunlainen ehkäisy tai sitten vain halusi ottaa riskin ja tuntea siemensyöksyni sisällään senkun uhalla, että tulee raskaaksi. Aika pervoa kylläkin, mutta mitä siitä..? Sain "siementää" hänet ja selvittiin diitä ilman seurauksia.
Ja kyllähän se jotenkin kiihotti/kiehtoi jälkeenkin päin, kun katsoin häntä pari päivää yhdyntämne jälkeen tietöen, että siittiöitäni seikkaili vielälin hänen elimistössä. Ja huomasin, kuinka hänkin välillä katsoi mua jotenkin miettivästi, ehkä jotenkin poissaolwvan oloisena hieman. Ehkä ajatteli samaa.. - Anonyymi00115
Anonyymi00114 kirjoitti:
Ei siinä mitään, vähän kävi mielessä kyllä sekin, että hän tulisi raskaaksi, muttei mitenkään vahvasti eikä häiritsevänä.
Eikä sitä siinä itse tilanteessa miettinyt yhtään.
Alkoi tuntumaan vain niin hyvältä ja vielä kun hän käski päästää sisään, niin sitä vain halusi kahta kovemmin laueta. Ja halusin kyllä itsekin vain päästää stvälle sisään.
Niinpä rynkytin loppuvaiheessa mahdollisiman nopeasti ja kovaa, kunnes aloin ejakuloimaan.
Samalla työnsin niin sybälle kuin vain pystyin, pidin kättäni hänen alavatsallaan ja painoin kasvoni hänen hiuksiinsa puuskuttaen samalla raskaasti, kun kullini ruiskautteli siemennestettäni häneen. Ja hän oli rauhallisesti aloillaan silittäen takaraivoani sen koko ajan, kun kullini nytkähteli hänen pillussaan.
En kyllä tiedä, miksi hän käski päästää sisään, mutta en kyseenalaistanutkaan koko asiaa. Ehkä hänellä oli muunlainen ehkäisy tai sitten vain halusi ottaa riskin ja tuntea siemensyöksyni sisällään senkun uhalla, että tulee raskaaksi. Aika pervoa kylläkin, mutta mitä siitä..? Sain "siementää" hänet ja selvittiin diitä ilman seurauksia.
Ja kyllähän se jotenkin kiihotti/kiehtoi jälkeenkin päin, kun katsoin häntä pari päivää yhdyntämne jälkeen tietöen, että siittiöitäni seikkaili vielälin hänen elimistössä. Ja huomasin, kuinka hänkin välillä katsoi mua jotenkin miettivästi, ehkä jotenkin poissaolwvan oloisena hieman. Ehkä ajatteli samaa..Varmasti ajatteli samaa. Useasti ollaan oman siskon kanssa noista alkuaikojen tapahtumista ja ajatuksista juteltu ja kyllä tuo on silloin ollut hyvin vahvasti ajatuksissa ja ihan kaikilta kanteilta. Alkuun huomattavasti kielteisempänä, mutta siihen liittyi tietysti se että silloin asuttiin vielä kotona ja ei tietenkään oltaisi pystytty sitä selittämään mitenkään ja kiinni ei haluttu jäädä. Oltiin melkein paranoideja sen ehkäisypuolen kanssa. Myöhemmin alettiin pohtimaan myös mahdollisuutena kun kummallakaan ei muita ollut ja aika kuitenkin kului. Nettiaika jotenkin muutti sosiaalisia suhteita ja esimerkiksi deittailua hyvin radikaalisti. Kun oltiin yhdessä ennen nettiä, sukulaiset ja kaverit tuli käymään ihan tuosta vaan. Sitten tuli puhelimet ja aina tuli soitto tai tekstari että voiko tulla käymään ja nyt sitten nettiaikaan ollaan esimerkiksi omia vanhempia nähty vain kerran vuodessa jouluna. Toki viestejä menee ja sisko soittelee puhelimella heille harva se päivä mutta en ihmettelisi yhtään jos ihan vain tämän ”yksinäisyyden ajan” vuoksi puskee uusia pareja ja heille lapsia kun sellaista yhteisöllisyyttä ei tunnu enää olevan. Varsinkin tuo korona aika teki selvän eron aiempaan ja esimerkiksi silloin me viimein päätettiin että yhdessä ollaan loppuun asti eikä enää muita suhteita ajatella. Oltiin sitä ennen oltu jo pitkään yhdessä, aina vuodesta 2010 lähtien, mutta aina sellainen pieni ajatus että voidaanko me olla yhdessä loppuun asti. Suosittelen kaikille sisaruspareille jotka joko asuu jo yhdessä tai miettii yhdessäoloa että tehkää vaan päätös siitä että olette yhtä koska meillä se helpotti kaikkea kun se suhde ei enää ollut kakkossijalla.
- Anonyymi00108
Siskoa en ole pannut, mutta hänen kavereitaan sitäkin enemmän ja paria serkkulikkaa, näistä toki on jo aikaa kymmeniä vuosia.
Eka kerta oli siskon kaverin kanssa kun olin 13v. vanha ja hän pari vuotta vanhempi.
Viimeisestä kerrasta on aikaa melko tarkkaan vuosi, kun mökillä paneskelin "lapsenlapseni" kanssa.
Lainausmerkeissä siksi, että en ole hänen biologinen vaari vaan avioliiton kautta tullut "vaariksi" toki olen ollut hänen elämässään hänen syntymästä lähtien.
Hän oli silloin 16v. Nyt 17v.
Ja hän oli aloitteen tekijänä vaikka ette sitä tietenkään uskokaan.- Anonyymi00110
Uskotaan, uskotaan, mutta tuo sinun kommenttisi on täysin turha kun se ei liity mitenkään ketjun aiheeseen. Ketä kiinnostaa tässä ketjussa se että panin ihan kirjaimellisesti naapurin Riitta vaimoa toissa viikonloppuna tai se että työkaverini synnytti miehelleen minun salaa siittämän lapsen vuonna 2006? Kannattaa jo tuossa iässä alkaa oppimaan huomioimaan se että mistä ketjussa keskustellaan ennenkuin alkaa avautumaan.
- Anonyymi00112
Anonyymi00110 kirjoitti:
Uskotaan, uskotaan, mutta tuo sinun kommenttisi on täysin turha kun se ei liity mitenkään ketjun aiheeseen. Ketä kiinnostaa tässä ketjussa se että panin ihan kirjaimellisesti naapurin Riitta vaimoa toissa viikonloppuna tai se että työkaverini synnytti miehelleen minun salaa siittämän lapsen vuonna 2006? Kannattaa jo tuossa iässä alkaa oppimaan huomioimaan se että mistä ketjussa keskustellaan ennenkuin alkaa avautumaan.
Totta mitä sanot.
Ei riitä, että osaa lukea, vaan pitää myös ymmärtää lukemansa.
- Anonyymi00116
Nyt on tullu vielä pahemmaks tää mun ja pikkusiskon suhde tilanne jossa siskon käytös on vahvistanu jo liian monta kertaa että see on rakastunu muhun, Tunteet tulee enempi esiin mitä alussa niin reippaasti piilotti.
Ite tuun hulluks kun itellä kans syntyy nää rakkaus tunteet. Ja sattuu oleen oma pikkusisko. Mulla välillä menee järki että en voi uskoo todelliseks tätä. Ja välillä menee kyrpä ihan kovaks ku sulattaa tätä meininkiä.- Anonyymi00117
Joopa joo. Alaikäiset ei kirjoita tuolla tavalla, joten voit lopettaa tuon leikkimisen.
- Anonyymi00119
Olin siinä 14v kintaalla, kun kärähdin joskus erektion kanssa mua 3 v vanhemmalle siskolleni.
En siis tehnyt mitään itseni kanssa, kyseessä oli vain tuohon ikään kuuluneet "vahinkoseisokit" tai miksikä niitä haluaakin sanoa.
Hän oli kait jäänyt vähän miettimään niitä ja oli sitten päättänyt opettaa mua asioiden suhteen tai muuten vain helpottaa oloani. Tai ainakin tarjota mahdollisuutta siihen kanssaan.
Erään kerran olimme kaksistaan ulkona, ihan vain istuskeltiin rauhassa viltillä vähän syrjäisemmässä paikassa ja meillä oli jotain evästäkin mukana.
Niin siskoni yhtäkkiä kysyi, olenko halukas harrastamaan seksiä? Lisäsi vielä, että oli vain alkanut ajattelemaan moista, kun oli nähnyt mut muna pystyssä muutaman kerran, mistä nyt ujostuin ihan hitosti, vaikka muistin tilanteet.
Sanoin vain, että tietysti mua panettaa aika useinkin ja voisin kyllä pannakin, jos jostain saisi pillua... En ollut vielä ihan perillä tilanteesta, taisin vielä tuossa vaiheessa ajatella, että hän halusi vain muuten tietää. Kun oli joskus kysynyt jostain kaveristaankin, että olenko mä lätkässä siihen, kun olin joskus katsonut häntä hivenen pidempään.
No, sisko yllätti mut ja kysyi seuraavaksi, että haluisitko sä panna mun kanssa, jos hän antaisi?
Siinä vaiheessa vedin ihan punaiseksi ja aloin kakomaan tai änkyttämään jotain ihmeellistä ja sain sanottua vain, etten ole ajatellut asiaa..
Sisko on kyllä aika hottis mielestäni, juuri sen näköinen, jonka tasoista olin joskus ajatellut saavani. Tai siis toivonut.
AIka hiton uhkea ja kurvikaskin, ehkä vähän pulska, mutta enempikin uhkea eikä mikään helvetin kukkakeppi.
Olimme joskus ala-asteikäisinä rakentaneet majan erääseen metsikköön lähellämme, mitä olimme pitäneet kunnossa ja viettäneet siellä aikaa muutenkin. Ja oltiin muutamaa viikkoa aikaisemmin yöpyneetkin siellä pienellä kaveriporukalla vähän kaljaa ym virvokkeitakin ottaen jne.
Niin hän sanoi, että voitaisiin mennä vaikka heti majalle yhtymään, jos vain haluan. Lisäsi vielä, että mä olen tosissani eikä siitä kerrota sitten kenellekään, jos pannaan..
Mietin vielä hetken aikaa, lähinä sitä, että onko se nyt ihan oikeasti tosissaan ja ilkeänkö mä.. Mutta sitten pillun saaminen vei voiton, mulla alkoi seisomaan jo pelkästä ajatuksesta, että mulla olisi nyt mahdollisuus ja vielä tuon näköisen kanssa, jota panisin kyllä mielelläni. Katselin vielä häntä hänen kesämekossaan, minkä läpi kjuitenkin näkyi selvästi hänen muotonsa. Hyvä, täyteläinen perse ja lanteet sekä isot rinnat. Joten nyökkäsin.
Hän nousi samantien pystyyn vetäen mut ylös myöskin ja sanoi että mennään sitten..
Hän meni vielä aikas viettelevää persekeinua mun edellä fillareille ja vilkaisi taakseen hieman ilkikuirsen näköisenä mua. Ja hänen katseensa kävi kyllä mun miehustallakin, missä erektion aiheuttama pullotus näkyi selvästi.
noin 10min päästä olimmekin majalla ja kiiruhdimme sen suojiin.
Siskoni ei aikaillut yhtään, vaan veti mekkonsa nopeasti päältään ja pikkarit jalastaan pois paljastaen täyteläisen ja runsaskarvaisen häpykumpunsa, minkä seasta pillunhuulet ja koko herkku muutenkin erottui selvästi. Rintsikoita hänellä ei ollutkaan.
Ota vaatteet pois, hän käski topakasti, ja otinkin seisokin ponnahtaessa vapaasti esille sojottamaan terhakkaana yläviistoon.
Hän katseli sitä hetkisen ja sitten asettui makuulle levittäen haarat mun suuntaan ja katsoen pua rintojensa ylitse samalla, kun mä katselin hänen karvoituksen seasta pullottavia, täyteläisiä ja kiihotuksesta jo turvoksissa olevia pillunhuulia. Ja näin samalla, kuinka hänen pilluvakonsa kohdalla karvoitus jo kiilsi, eli hän oli aikalailla valmista kamaa jo.
Tule jo mun päälle, mä haluan sun mulkkusi muhun, hän hoputti, ja mä melkeinpä pinkaisin hänen lähelleen pudottautuen alas nelinkontin. En vielä malttanut mennä hänen päälleen, vaan työnsin kasvoni hänen haaroväliin ja haistoin kunnolla hänen pilluaan ja nuolin huulten välistä. Hän sävähti samantien voihkaisten, mutta otti mua kiireesti korvista ja veti hellästi, mutta määrätietoisesti mut päälleen ja kuiskasi korvaani että nyt työnnät sen sisään etkä vitkuttele..
Samalla hän otti mulkustani kiinni, teki muutaman nopean vetoliikkeen saaden sen vieläkin kovemmaksi ja ohjasi sen sitten oikeaan kohtaan, kun olin tarpeeksi lähellä. Nyt...työnnä kovaa..., hän jo vaikertaen huokaisi korvaani ja minähän työnsin.
Ja se upposi niin vaivattomasti hänen kuumaan ja kosteaan elimeensä, että meinasin pökertyä siihen paikkaan. Sain puuskutaen sanottua vain, kuinka ihanalta hänen pillunsa tuntuu. Niin tunnut säkin, hän vastasi.
Hän kietoi jalkansa nopeasti ympärilleni, etten vain pääsisi luiskahtamaan hänestä ulos tai vetäytymään liikaa muutenkaan, ja sitten aloin työntelemään.
Kävi vain köpelösti, 4-5 hätäistä ja voimakasta työntöä, kun alkoikin tuntumaan samalta, kuin miltä oli joskus tuntunut saadessani yöllisiä siemensyöksyjä, joihin olin pari kertaa herännyt, ja sain sanottua puuskutuksen lomasta jotain, että ei hitto, nyt jo... Minkä hän tajusi heti, mitä tarkoitin,- Anonyymi00120
jolloin hän kietoi jalkansa ympärilleni oikein tiukkaan, etten pystynyt liikkumaan oikeastaan yhtään mihinkään suuntaan. Hän huohotti vain ja tein vielä muutaman refleksin omaisen survaisun ja liikuimme koko paketti sen voimasta enemmänkin kuin että mulkkuni olisi liikkunut enää hänen sisällään.
Ja sitten sykkiminen alkoi, en pystynyt muuta kuin öristen painautumaan tiukemmin häntä vasten ja tarrasin häntä tiukasti olkapäistä kiinni pitäen hänet tukevasti paikallaan samalla, kun survoin alapääni niin tiukasti häntä vasten, kuin vain pystyin samalla, kun tunsin miten mulkkuni sykki hänen pillussaan ja spermani levisivät hänen sisuksiinsa voimakkaina purskahduksina. Samalla huohotin ja puuskutin hänen korvaansa hänen pitäessä musta tiukasti kiinni ja hoin, kuinka hyvältä tuntuu..
Sitten aloin sykkimisen hiipuessa rauhoittumaan itsekin ja tein vielä muutaman työnnön jälkilämmössä tuntiessani vielä pieniä sykäyksiä kalussani. Hänkin oli hellännyt otettaan sen verran, että mullkuni pystyi liikkumaan taas edestakaisin hänen sisällään ja yhtäkkiä hän jäykistyi, painoi alapäätään mua vasten ja alkoi melkeinpä tärisemään, kunnes jäykistyi aloilleen kovaa voihkien. Ja tunsin, kuinka märkää tuli ihan hitosti kastellen mutkin kunnolla reisiä myöden. Hän vielä vapisi hetken aikaa, ennen kuin hänen hengityksensä alkoi tasaantumaan ja hän tuntui muutenkin alkavan "vointumaan". Tuliks sulta..?, mä kysyin tyhmänä. Hän piti vain päätään mun kaulakuoppaa vasten ja nyökkäsi. Sanoi vielä squirtanneensa, mitä häneltä aina tulee lauetessa. Kuiskasin huomanneeni.
Maattiin siinä vielä pitkän aikaa hikisinä ja voipuneina sylikkäin.
Mitäs tykkäsit pillusta, hän kysyi hetken päästä. Tykkäsin ihan helvetisti, mä haluan saada sua uudestaankin, vastasin topakasti ja meitä alkoi hymyilyttämään.
No, otetaan hetken päästä uusiksi, levätään hetki. Ja sitten mennään kyllä maisemareittiä, vaikka kyllä tää pikapanokin hyvältä tuntui.
Ja niinhän me tehtiin. Oltiinkin sitten samalla vauhdilla aamuun asti majalla, parasta oli se, kun olimme koko ajan alasti muutenkin, niin sain katsella häntä ja hänen herkkujaan aika ruokottoman vapaasti. Ja tosiaan, kyllähän siinä tuli vielä yön mittaan pantua muutaman kerran.
PAras akti sillä kerralla oli se, kun hän yhtäkkiä asettui nelinkontin pyllistäen mulle erittäin syvään, jolloin hänen pillunsa oli hyvin esillä ja mä nuolin häntä pitkän aikaa takaa päin ja sormetin hänen klittaansa peukalolla, jolloin hän sai ihan älyttömät orkut siitä hyvästä jo.
Ja ennen kuin hänen pillunsa lakkasi supistelemasta, mä työnsinkin jo sisään ja annoin palaa.
Välillä lopetin työntelyt hetkeksi aikaa, kun aloin tuntemaan siemensyöksyn lähestymisen, ja sitten kun tuntemukset rauhoittuivat, jatkoin.
Sain pitkitettyä sitä kertaa hyvinkin ainakin kolmeen varttiin, ennen kuin annoin periksi ja päästin lastini taas häneen.
Hän oli ihan pökerryksissä ja mäkin olin kyllä aika veto poissa. Mutta kivaa oli ja sain kunnon kyytiä+oppia ja siinä naitiinkin useamman viikon ajan aika säännöllisesti.
Jossain vaiheessa mulla vasta tuli mieleen, taisi olla seuraavana päivänä tuon majareissun jälkeen, että pitäisköhän ehkäisyä käyttää, mutta hän katsoi mua hetken aikaa kuin jotain hölmöä purskahtaen sitten nauramaan.
Mä otin vähän itseeni siitä, mutta hän sai sitten sanottua, että hänellä on pillerit. Kysyi vielä, että luulitko, että mä olisin muuten antanut sun päästää spermat sisään, jos mulla ei olisi mitään suojaa?
Vastasin vähän nolona että niin no joo, enpä hoksannut ajatella sen enempiä..
Oli kyllä mahtava kesäloma, sain pillua melkeinpä joka päivä ja joinakin kertoina menimme majalle ja naitiin useamman kerran yön aikana. Joskus vähän hempeämmkin ja joskus aika railakkaan himokkaasti. Välillä meni niinkin, että hädin tuskin saatiin vaatteet pois päältä, kun mä jo asetin hänet vauhdilla makuulle, käänsin selälleen ja olin samantien muna kovana hänen päällään ja aloin vain nylkyttämään ilman mitään isompia lämmittelyjä. Ja toisin päin. Välillä nippa nappa ehdin selinmakuulle, kun hän jo istahti mulkkuni päälle alkaen railakkaan ratsastamisen. Ja nuo kerrat kestivätkin vain joitakin minuutteja, ennen kuin multa tulikin jo.
- Anonyymi00121
Pari viikkoa sitten nain siskoani.
Olen 18v ja hän 17, asumme vielä kotona, meillä on vielä aina ollut läheiset välit.
Olin herännyt aamulla ja olin käynyt veskissä, takaisin huoneeseeni mennessä katsoin siskoni huoneeseen, kun ovi oli sen verran auki, että näin sinne tirkistelemättä. Hän oli jo jalkeilla ja ilkialastomana, oli vissiin nukkunutkin alasti.
Hän huomasi mut ja jäi katsomaan mua hymyillen, ei edes yrittänyt peitellä itseään tai mitään, toivotti vain hyvät huomenet.
Vastasin toivotukseen ja katseeni harhaili väkisinkin alaspäin päätyen hänen tummaan karvakolmioon hänen haaroissaan ja mulla alkoi seisomaan. En voinut sille mitään, mulla on aamuisin muutenkin halut kovimmillaan ja tietty se ei ainakaan vähentänyt niitä, kun näki terhakjaat teinitissit ja rodella kauniin pillun.
Hänen katseensa laskeutui hiljalleen mun alaoäähän ja pullottaviin boksereihin. Mitä sä teet..?, hän kysyi melki kuiskaten, vaikka nyt varmaan tajusi heti tilanteen. Punastuin ja änkytin jotain, mutta hän naurahti ja jatkoi, et ei se mitään.., ota se esille.
Kesti hetken, ennen kuin tajusin, mutta sitten vedin kiireesti bokserit jalasta pous ja jäin jatkamaan tuijotustani paljas muna pystyssä sojottaen.
Tolkehan täytyy tehdä jotain, sopiiko se?, hän kysyi ja nyökkäsin vain miettien että mitä tulee..
Hän tuli luokseni ja kyykistyi eteeni ottaen kaluni suuhunsa ha teki varrelke runkkausliikkeitä damalka saaden sen vieläkin kovemmaksi. Sitten otti sen ulos suustaan ja hieroi sitä kasvojaan vasten ja olin jo ihan täpinlissäni olken ihan varma, että kohta tulee.
Ihan kuin hän olisi aavistanut sen, joten hän lopetti sen ja lähti viemään kädestä pitäen mua huoneeseensa.
Hän asettui selälleen haarat levällään pöydän päälle vetäen mut lähelleen. Kun olin tarpeeksi lähellä, hän laittoi jalkansa olkapäilleni ja tarrasi kalustani kiinni ja hyväili sillä ensin alapäätään. Olin jo todella kiihottunut ja sanoin haluavani panna häntä. Hän nyökkäsi, asetti kaluni oikeaan kohtaan ja oyydi työntämään sen sisään. Sisään et sitten päästä.., hän vielä vannotti, jolloin nyökkäsin vain ja aloin työntelemään aika takovasti katsellen välillä, kuinka kaluni oli hänen pillussaan liikkuen edestakaisin ja hänkin vilkaisi välillä sitä. Hänkin kuitenkin asennosta johtuen näki, kuinka kaluni katosi hänen häppäreidensä väliin. Syvemmälle ja pidä siellä, hän huohotti pitäen käsiään mun lanteillani, jolloin työnsin sen mahdollisimman syvään ja tein lyhyitä, muutaman sentin nopeita työntöjä hänen voihkiessa ja huohottaessa niiden tahtiin saaden aika puankin orkun. Enkä enää itsekään kestänyt hänen lämmintä ja märkää pilluansa pidempään, vaan sain joten kuten puuskutettua, että multa tulee ihan justiinsa. Vedä se ulos, hän vinkaisi melki kiljahtaen ja mä rein vielä 3-4 todella nopeata työntöä, jolloin tunsin kaluni käykistyvän ja ensimmäisen purskahduksen jo nousevan eturauhaseen tai mihin se nyt aluksi nouseekaan. Sitten vetäisin sen kiireesti ulos kostean äänen kuuluessa samalla ja ehdin nipoanappa painamaan kaluni hänen häpykumpuaan vasten, kun siemensyöksy alkoikin. Hän katsoi sitä pitäen kaluani kädellään itseään vasten samalla, kun kaluni roiskautteli paksuja, harmaita spermaroiskeita hänen melki mustille pillunkarvoilleen, ekat pari roisketta meni hänen alavtsalleen jopa, melki napaan saakka. Puuskutin siinä aikani hänen katsellessa ejakulointiani, kunnes olin purskautellut koko satsini hänen vatsalleen ja karvoilleen. Pidä sitä tukevasti aloillaan, pyysin, ja työntelin vielä muutaman kerran nauttien siitä, miltä hänen karvoituksensa tuntui vielä siemensyöksystä tuntoherkkänä ollutta terskaani vasten.
Sitten katselimme toisiamme hymyillen ja hän kysyi vähän leikitellen, että helpottiko? Mitäs luulet, vastasin, ja aloimme nauramaan☺️
Ei hitto, nyt täytyy mennä pesulle, hän sanoi. Samperin siemenlinko, hän vielä lisäsi ja nauroimme lisää.
Onneksi olimme kotona kahden, niin saimme peseytyä ja olka muutenkin rauhassa.- Anonyymi00122
Taisi kiusoitella sua alunperin...😄
Ties vaikka olisi alunperinkin jättänyt oven raolleen ja touhunnut huoneessaan nudena siinä toivossa, että liikut siinä sopivasti ohitse ja näet hänet..🤔 kun kerta olitte vielä kotona kaksistaan.
Ja jos nyt ei ollut ennakoinutkaan tilannetta, niin sitten ainakin tuossa vaiheessa jäi aloilleen itseään esitellen, kun huomasi sinut ovella🙂 eikä siinä mitään, kivahan tuo on, että on tuollainen sisko, joka antaa katsella itseään ja päästää vielä panemaankin, kun näkee että toista haluttaa☺️
Enkä yhtään ihmettele kuvailusi perusteella, että sait seisokin, vaikka et kovin tarkkaa kuvausta antanutkaan hänen kropastaan muuten.
Olisitko halunnut laueta häneen ja tehnyt sen, jos hän olisi antanut luvan/käskenyt tekemään niin? - Anonyymi00123
Anonyymi00122 kirjoitti:
Ties vaikka olisi alunperinkin jättänyt oven raolleen ja touhunnut huoneessaan nudena siinä toivossa, että liikut siinä sopivasti ohitse ja näet hänet..🤔 kun kerta olitte vielä kotona kaksistaan.
Ja jos nyt ei ollut ennakoinutkaan tilannetta, niin sitten ainakin tuossa vaiheessa jäi aloilleen itseään esitellen, kun huomasi sinut ovella🙂 eikä siinä mitään, kivahan tuo on, että on tuollainen sisko, joka antaa katsella itseään ja päästää vielä panemaankin, kun näkee että toista haluttaa☺️
Enkä yhtään ihmettele kuvailusi perusteella, että sait seisokin, vaikka et kovin tarkkaa kuvausta antanutkaan hänen kropastaan muuten.
Olisitko halunnut laueta häneen ja tehnyt sen, jos hän olisi antanut luvan/käskenyt tekemään niin?Sen verran omasta tilanteestani, olemme siskoni kanssa suurin piirtein teidän ikäisiä ja naidaan aina, kun olemme kaksistaan kotona. Välillä pikapanoja, oikein selkaista eläimellistä rynkytystä ilman isompia esileikkejä, ja välillä sellaisia maraton-akteja. Kun olen hänen sylissään ja sisällään vain aloillaan ja teen satunnaisen työnnön silloin tällöin, muuten pusutellaan ja jutustellaan ym kivaa, ja multa tulee sitten kun tulee.
Mä saan päästää sisäänkin, siskollani on kuitenkin pillerit. Mikä on mahtavaa ja siskonikin tykkää. Nauttii siitä, kun tuntee mun kalun nytkähtelyt sisällään eikä sorkuakaan tule niin paljoa. Tietty spermaa valuu aina aktin jälkeen ulos, mutta hän pitää aina sidettä pikkareissaan seuraavaan päivään adti, kun suurin osa mun mälleistäni on tullut ulos hänestä. - Anonyymi00124
Anonyymi00122 kirjoitti:
Olisitko halunnut laueta häneen ja tehnyt sen, jos hän olisi antanut luvan/käskenyt tekemään niin?Saattoihan se olla sitäkin.. Kääntyi ainakin ihan avoimesti ja ehkä vähän "ruokottomastikin" mua kohden pimppa selkeästi esillä.
Hänellä on vielä aika korkealle nouseva pilluviiva, tai häpyrako kai se viralliselta nimeltään on, ja hänen pimppansa tulee vielä aika lailla eteenpäin, ei sillä lailla katoa reisien väliin, kuten joillakin naisilla. Siis siten,e ttä pilluviivakaan ei välttämättä näy kuin korkeintaan hieman sitä kohtaa, mistä se koko rako alkaa.
Niin eihän siitä näystä pystynyt olemaan kiihottumatta, vaikka nyt olin koko ajan tietty tietoinen, että siskohan siinä on kun patsastelee herkut esillä mun nenän edessä.
Olisin kyllä enemmän kuin mielelläni päästänyt spermat sisään, mutta kun käsky kävi, että ulos ajoissa, niin pakkohan se oli totella. Ja kyllä mä sen itsekin tiesin, että sisarusseksissä varsinkin raskaus on todellakin helkkarin iso ei.
Ja hyvältä se laukeaminen tuntui noinkin, ei sen puoleen.
Ja hän oli jotenkin kivan näköinen, kun hän nosti vielä päätään ja katsoi, kuinka kaluni sykki spermaa ulos siinä hänen käsiensä ja häpykarvoituksen välissä sotkien hänet tosiaan napaa myöden.
Sillä kai kuittailikin mua siemenlingoksi:D Ja olihan se selvä, kun aamusta varsinkin on oikein kiihotumisherkkä ja superhalukas, ja edellisestä runkkukerrastanikin oli jo muutama päivä, että spermaa tosiaan tuli.
ja kyllähän me suihkussa vielä hiplailtiin toisiamme...
Vaikka ei tuo tosiaan ainakaan mun puoleltani ollut mitenkään suunniteltu juttu ja sattumalta se tuntui muutenkin. Ja jos siskoni nyt oli ehkä ajatellutkin jotain, niin ajatteliko kuitenkaan ihan seksiä..? Siis että päädytään panemaan. Saattoihan se olla vain sitäkin pelkästään, että halusi esitellä mulle itseään tai muuten mun näkevän hänet alasti...
Kuitenkin oli kiva, että noin tapahtui ja tosiaan saatiin rauhassa olla keskenämme.
Ja ehkä jotain tapahtuu jatkossakin, kun seuraavan kerran ollaan kahdestaan. Mutta sen näkee sitten. - Anonyymi00125
Anonyymi00124 kirjoitti:
Saattoihan se olla sitäkin.. Kääntyi ainakin ihan avoimesti ja ehkä vähän "ruokottomastikin" mua kohden pimppa selkeästi esillä.
Hänellä on vielä aika korkealle nouseva pilluviiva, tai häpyrako kai se viralliselta nimeltään on, ja hänen pimppansa tulee vielä aika lailla eteenpäin, ei sillä lailla katoa reisien väliin, kuten joillakin naisilla. Siis siten,e ttä pilluviivakaan ei välttämättä näy kuin korkeintaan hieman sitä kohtaa, mistä se koko rako alkaa.
Niin eihän siitä näystä pystynyt olemaan kiihottumatta, vaikka nyt olin koko ajan tietty tietoinen, että siskohan siinä on kun patsastelee herkut esillä mun nenän edessä.
Olisin kyllä enemmän kuin mielelläni päästänyt spermat sisään, mutta kun käsky kävi, että ulos ajoissa, niin pakkohan se oli totella. Ja kyllä mä sen itsekin tiesin, että sisarusseksissä varsinkin raskaus on todellakin helkkarin iso ei.
Ja hyvältä se laukeaminen tuntui noinkin, ei sen puoleen.
Ja hän oli jotenkin kivan näköinen, kun hän nosti vielä päätään ja katsoi, kuinka kaluni sykki spermaa ulos siinä hänen käsiensä ja häpykarvoituksen välissä sotkien hänet tosiaan napaa myöden.
Sillä kai kuittailikin mua siemenlingoksi:D Ja olihan se selvä, kun aamusta varsinkin on oikein kiihotumisherkkä ja superhalukas, ja edellisestä runkkukerrastanikin oli jo muutama päivä, että spermaa tosiaan tuli.
ja kyllähän me suihkussa vielä hiplailtiin toisiamme...
Vaikka ei tuo tosiaan ainakaan mun puoleltani ollut mitenkään suunniteltu juttu ja sattumalta se tuntui muutenkin. Ja jos siskoni nyt oli ehkä ajatellutkin jotain, niin ajatteliko kuitenkaan ihan seksiä..? Siis että päädytään panemaan. Saattoihan se olla vain sitäkin pelkästään, että halusi esitellä mulle itseään tai muuten mun näkevän hänet alasti...
Kuitenkin oli kiva, että noin tapahtui ja tosiaan saatiin rauhassa olla keskenämme.
Ja ehkä jotain tapahtuu jatkossakin, kun seuraavan kerran ollaan kahdestaan. Mutta sen näkee sitten.Mukava ja aika sexykin sisko sulla kuvauksesta päätellen.
Toivottavasti antaa sulle toistekin, kun kerta tunnuitte tykkäävän tuosta ekasta kerrastannekin ja touhu on muutenkin teille molemmille ok.
Ja kannattaa kyllä hankkia ehkäisy, pillerit on hyvä vaihtoehto. Kierukkaa ei kai ainakaan noin nuorelle kovin herkästi laiteta. Olen käsittänyt, että yleensä sellainen laitetaan vasta sitten jos on saanut jo ainakin yhden lapsen..
Ihan silläkin, kun raskaus on nyt aina aika paukku, mutta sisarusten välillä ehdottoman ei-asia tietty. Minkä nyt tiedättekin. Ja toinen pillereissä on hyvä, kun voi laueta sisäänkin ihan huoletta.
Oman kanssa ihan ehdoton juttu jo tuntemustenkin vuoksi, tuntuu ihanalta saada siemensyöksy lämpimän ja märän pillun sisällä. Ja siskonikin tykkää siutä, kun tuntee mulkun nytkähtelyt sisällään. Ja on sanonut jotain, että sekin tuntuu jotenkin kivalta, kun sitä valuu aika pitkäänkin ulos aktin jälkeen, vaikka se sotkeekin pikkarit, jos ei laita vuotosuojaa niihin.
- Anonyymi00126
Olimme joskus yhtenä kesänä sukuloimassa serkkujemme luona maalla useamman viikon ajan ja päädyin naimaan serkkuni kanssa.
Olin 15v ja serkkuni oli 17v tuolloin, hän oli vielä niin helvetin himottavan näköinen sexyperse, ettei tosikaan. Ei haitannut yhtään, vaikka olikin serkku.
Yllätyin kyllä silti, kun pääsin panemaan häntä, ehdotti itse sitä vielä, eli ei tarvinnut "jallitella" yhtään että antaisi nyt edes vähän.
Hän oli aikanaan rakentanut majan yhteen paikkaan jonkun matkan päähän veljensä kanssa ja siellä tuli käytyä tuolloinkin, kun haluttiin omaa nuorten aikaa ja yhtenä päivänä olin siellä hänen kanssaan kaksistaan, kun eka kerta tapahtui. Ja siellähän tuli käytyä sitten muutenkin silloin tällöin siinä loman mittaan.
Erään kerran sitten olimme siellä taas ja pano oli aika spontaani, kiehnättiin siinä hetki, sitten hän polvistui eteeni alkaen imemään munaani ja kun olin tarpeeksi kova, hän keri mekkonsa helmat ylös, asettui yhteen kohtaan selälleen makaamaan jalat levällään ja aloin panemaan häntä seisomen itse aktin ajan. Ja työntelin vaan himokkaana ähkien niin kauan ja kovin, kunnes tulin päästäen koko satsin hänen sisäänsä hänen voihkiessa ja väristessä jalat koukussa edessäni.
Stten lähdettiin takaisin jossain vaiheessa, hän pyyhki suurimmat eritteet haaroistaan pois ja mäkin vähän jollain paperilla tm pyyhkäisin kaluani limoista puhtaaksi.
Ajattelin ettei mitään tule tapahtumaan, mutta illalla 14v siskoni ottikin asian puheeksi, kun olimme alkamassa maate. Nukuimme vielä tilajärjestelyjen vuoksi kaksistaan omassa pikkusopessa keskenämme ja hän sanoi yhtäkkiä omalta paikaltaan parin metrin päästä, että oli nähnyt meidän panevan päivällä. Oli ollut tulossa myös majalle, mutta oli nähnyt meidät serkun kanssa ja nähnyt, mitä olimme touhuamassa ja oli jäänyt seuraamaan. Säikähdin aluksi, mutta hän sanoi heti, ettei hätää, ei hän siitä kerro kenellekään, hän vain on miettinyt sitä koko päivän. Oli nähnyt aika hyvinkin kaiken ja sanoi sen näyttäneen hienolta ja kiihottavaltakin. Sen, kuinka serkku oli ollut polvillaan edessäni munani suussaan ja se, kuinka olin aktivaiheessa lähestynyt serkkuani muna pystyssä ja työntänyt sen hänen sisäänsä. Ja itse aktikin vielä, juuri se, kuinka työntelin pakarat jännittyen joka työnnöllä ja loppuvaiheessa olin painautunut pakarat tiukkoina serkkuani vasten möristen ja puuskuttaen ja hänen liikkuen omaa liikettään.
Siskoni kysyi yhtäkkiä, että voisiko hän saada kanssa munaa..?
Mä takeltelin ja olin että mitä vittua.. Mutta sitten toisaalta olin jo palautunut hyvin päivän "koitoksesta" ja hyvinkin kykenevä uuteen touhuun.
En puhunut mitään, mutta hetken oltuani hiljaa, nousinkin äkkiä ja menin siskoni viereen saman peiton alle ja menin oikein liki. Kysyin vielä, että oletko nyt AIVAN varma sitten..?, mihin hän nyökkäsi ja katsoi mua hämärässä silmiin. Vähän odottavasti.
No ei kai tässä sitten mitään ja hamuilin käteni peiton alla hänen keholleen ja sitten aika piankin siirsin sen hänen haaroväliinsä ja aloin hellästi hieromaan ja hyväilemään hänen pilluaan. Hän säpsähti ekaksi ja säpsähteli vähän muutenkin, oudoksestaan kait, olin kuitenkin eka, jonka hän antoi koskea sinne, mutta hän myöskin kostui silmänräpäyksessä. Vielä kun liikuttelin sormiani edes takaisin häppäreiden välissä osuen välillä klittaan.
Hän alkoi pusuttelemaan mua voihkien ja otti myöskin jo erektiossa olleen kaluni käteensä kättään liikuttaen, kunnes hän ei kestänyt enää yhtään, vaan kysyi hätäisesti, että nousisitko jo mun päälle..?
Joo mä nousen, vastasin alkaen kääntämään häntä selälleen samalla, kun aloin nousemaan päälle ja levitin hänen jalkojaan samalla päästäkseni asettumaan sopivaan asentoon. Sitten muistin ja kysyin hätäisesti:"Niin sulla ei taida olla pillereitä tai mitään..?" ja hänen vastatessa kieltävästi sanoin vetäväni ajoissa ulos.
Se oli sillä sitten selvä ja asetin kaluni kohdilleen ja aloin työntämään varovaisesti sisään.
Hän alkoi pitämään ääntä, häntä jännittikin hitosti, sen kuuli, mutta oli myöskin todella kiihottunut.
Hitto toi tuntuu.. Ei tarkentanut, mutta käsitin kyllä että hyvältä ja hän odotti, miltä se alkaa tuntumaan, kun päästäisiin kunnolla vauhtiin.
Sua saattaa kyllä sattua kohta.., varoitin, kun tiesin, ettei hän ollut vielä ollut ainakaan yhdynnässä kenenkään kanssa. Hän vastasi tietävänsä, mutta komensi vain että anna mennä..
Ja mähän annoin. Ja sitten vihlaisikin, hän vinkaisi melkeinpä kirkaisten nopeasti ja tarrasi mua kynsin selästä kiinni painaen kasvonsa mun rintaa vasten, mutta sitten huohtus vain lisäsi ja hän alkoi voihkimaankin, kun olin päässyt kokonaan sisään.
Onko sun hyvä olla..?, kysyin varoen ja hän nyökkäsi nopeasti kasvot edelleenkin mun rintakehää vasten.
Aloin työntelemään ja kiihko lisääntyi kummallakin sen myötä. Aloin itsekin olla todella hurmoksessa ja nautin siitä ihan helvetisti, miltä hän tuntui.- Anonyymi00127
Hän oli todella liukas ja lämmin alapäästään, että jouduin pinnistelemään onnistuakseni olemaan laukeamatta heti alkuunsa. Ja tiukka. Mulla on nyt aika keskivertokikkeli ainakin omasta mielestäni, ja tuntui silti, että mahdun nippa nappa liikkumaan hänessä sen, mitä tarvitsee.
Hän huohotti ja voihki hiljaa ja yhtäkkiä tokaisi mun korvaani:"Tää tuntuu yhtä ihanalta kuin miltä se näytti teillä serkun kanssa.."
Olin vähän ylpeä itsestäni ja kuiskasin takaisin hänen tuntuvan myös todella ihanalta ja kehotin vain nauttimaan, miltä alapäässä tuntuu.
Ja yhtäkkiä hän alkoikin tärisemään päästäen pienen huudakhduksenkin nostaen lanteitaan painaen niitä tiukasti mua vasten. Ja sitä kesti hyvänkin aikaa, ihan kuin hän olisi saanut vähän useammankin kuin yhden.
Meinasin olla aloillani, mutta hän huohotti hokien että älä lopeta työntämistä.. Joten jatkoin.
Hän rauhoittui hieman, joten aloin itse työntelemään kunnolla ajatellen, että nyt on mun vuoro.
Työntelin aika vauhdilla pitkiä työntöjä, joka kerta pohjaa myöden ja nopeutin tahtia sitä mukaa, mitä paremmalta alkoi tuntumaan. Kunnes tunsin alun olevan jo aika liki, jolloin aloin tikkaamaan kunnolla ja kuiskasin, että multa tulee kohta..
Hän levitti jalkojaan lisää antaen mulle hyvän tilan viedä itseni loppuun, kysyi kyllä vielä, että vedäksä sen sitten ulos kuten lupasit..? Joo mä vedän, vastasin nopeasti jatkaen rynkyttämistä.
Kunnes jähmetyin aloilleni, tein vielä pari survaisua ja tokaisin puuskuttaen Nyt tulee... ja vedin kiireesti ulos ensimmäisen ryöpyn lähtiessä liikkeelle. Ja ehdin just ja just ulos, kun eka satsi ryöpsähti siskoni päälle ja sitten loputkin spermat tuli nopeina sykäyksinä pitkin siskoni karvoitusta ja alavatsaa. Hieroin vielä kaluani häntä vasten, ennen kuin hän laittoi kätensä väliimme. Toisella hän koitteli alapäätään tunnustellen hänen päälleen roiskimaani spermaa ja toisella hän hyväili kaluani.
Hän katseli mua hämärässä hymyillen ja antoi mulle pikkupusuja.
Toi tuntui hyvältä, hän sanoi taas, ja lisäsi että sulta tuli aika paljon. Vai onko toi normimäärä, hän lisäsi vielä.
En mä tiedä, aika normi kai toi on... Tosin on jo toinen kerta tänään kun tuli.
Hän halusi vielä tietää, tykkäsinkö ja tykkäsinhän mä.
Sen vielä halusi tietää, päästinkö mä silloin päivällä serkun kanssa sisään vai kastelinko hänetkin samanlailla kuin siskoni, ja sanoin päästäneeni sisään. Ihan sillä, kun serkulla on jo pillerit.
Jutusteltiin siinä aika pitkänkin aikaa maaten vierekkäin sylitysten.
Siskoni halusi tietää, suostuisinko panemaan häntä vielä joskus uudestaankin, nyt kun hän on jo kerran ollut kanssani. Lisäsi vielä, että jos hän saa pillerit jossain vaiheessa, niin haluaisi kokea ja kokeilla senkin, että saisi siemennesteet sisään.
Lupasin, että varmasti pannaan vielä uudestaan ja niin usein, kun hän vain haluaa.
Ja kyllähän me pantiinkin vielä myöhemminkin ja sai myöskin spermat sisäänsä aikas monta kertaa. Oli hakenutkin pillerit syksymmällä terveydenhoitajalta jo melki heti, kun koulut alkoivat taas.
SIihen se sitten jäi, kun muutin 17 vuotiaana pois kotoa ja vielä sen verran kauemmas, ettei nähty muutaman vuoden aikana, kun joitain satunnaisia kertoja.
Ja sitten, kun taas aloimme näkemään useammin, hän olikin jo vakiintunut. Olivat tuolloin seurustelleet jo hyvänkin aikaa nykyisen miehensä kanssa ja kyllähän mäkin perheellistyin omalle taholleni.
Kivat muistot kyllä jäi tuosta ajasta ennen omilleen muuttoa.
Kerran kävi kyllä hauskasti, olimme mökillä ja kävimme koko porukalla sekasaunassa.
Ja mulla katse harhautui siskoni pillullekin siinä pari kolme kertaa ja viimeisellä kerralla hän huomasi sen. Ja hän katsoikin mua samantien silmiin ja hänelle levisi oikein leveä ja lämmin hymy. Muisti itsekin ja ihan hyvällä kaiketi. Ilme tuntui kertovan, että niin mielelläsi säkin siellä kävit aikanaan.. - Anonyymi00129
Anonyymi00127 kirjoitti:
Hän oli todella liukas ja lämmin alapäästään, että jouduin pinnistelemään onnistuakseni olemaan laukeamatta heti alkuunsa. Ja tiukka. Mulla on nyt aika keskivertokikkeli ainakin omasta mielestäni, ja tuntui silti, että mahdun nippa nappa liikkumaan hänessä sen, mitä tarvitsee.
Hän huohotti ja voihki hiljaa ja yhtäkkiä tokaisi mun korvaani:"Tää tuntuu yhtä ihanalta kuin miltä se näytti teillä serkun kanssa.."
Olin vähän ylpeä itsestäni ja kuiskasin takaisin hänen tuntuvan myös todella ihanalta ja kehotin vain nauttimaan, miltä alapäässä tuntuu.
Ja yhtäkkiä hän alkoikin tärisemään päästäen pienen huudakhduksenkin nostaen lanteitaan painaen niitä tiukasti mua vasten. Ja sitä kesti hyvänkin aikaa, ihan kuin hän olisi saanut vähän useammankin kuin yhden.
Meinasin olla aloillani, mutta hän huohotti hokien että älä lopeta työntämistä.. Joten jatkoin.
Hän rauhoittui hieman, joten aloin itse työntelemään kunnolla ajatellen, että nyt on mun vuoro.
Työntelin aika vauhdilla pitkiä työntöjä, joka kerta pohjaa myöden ja nopeutin tahtia sitä mukaa, mitä paremmalta alkoi tuntumaan. Kunnes tunsin alun olevan jo aika liki, jolloin aloin tikkaamaan kunnolla ja kuiskasin, että multa tulee kohta..
Hän levitti jalkojaan lisää antaen mulle hyvän tilan viedä itseni loppuun, kysyi kyllä vielä, että vedäksä sen sitten ulos kuten lupasit..? Joo mä vedän, vastasin nopeasti jatkaen rynkyttämistä.
Kunnes jähmetyin aloilleni, tein vielä pari survaisua ja tokaisin puuskuttaen Nyt tulee... ja vedin kiireesti ulos ensimmäisen ryöpyn lähtiessä liikkeelle. Ja ehdin just ja just ulos, kun eka satsi ryöpsähti siskoni päälle ja sitten loputkin spermat tuli nopeina sykäyksinä pitkin siskoni karvoitusta ja alavatsaa. Hieroin vielä kaluani häntä vasten, ennen kuin hän laittoi kätensä väliimme. Toisella hän koitteli alapäätään tunnustellen hänen päälleen roiskimaani spermaa ja toisella hän hyväili kaluani.
Hän katseli mua hämärässä hymyillen ja antoi mulle pikkupusuja.
Toi tuntui hyvältä, hän sanoi taas, ja lisäsi että sulta tuli aika paljon. Vai onko toi normimäärä, hän lisäsi vielä.
En mä tiedä, aika normi kai toi on... Tosin on jo toinen kerta tänään kun tuli.
Hän halusi vielä tietää, tykkäsinkö ja tykkäsinhän mä.
Sen vielä halusi tietää, päästinkö mä silloin päivällä serkun kanssa sisään vai kastelinko hänetkin samanlailla kuin siskoni, ja sanoin päästäneeni sisään. Ihan sillä, kun serkulla on jo pillerit.
Jutusteltiin siinä aika pitkänkin aikaa maaten vierekkäin sylitysten.
Siskoni halusi tietää, suostuisinko panemaan häntä vielä joskus uudestaankin, nyt kun hän on jo kerran ollut kanssani. Lisäsi vielä, että jos hän saa pillerit jossain vaiheessa, niin haluaisi kokea ja kokeilla senkin, että saisi siemennesteet sisään.
Lupasin, että varmasti pannaan vielä uudestaan ja niin usein, kun hän vain haluaa.
Ja kyllähän me pantiinkin vielä myöhemminkin ja sai myöskin spermat sisäänsä aikas monta kertaa. Oli hakenutkin pillerit syksymmällä terveydenhoitajalta jo melki heti, kun koulut alkoivat taas.
SIihen se sitten jäi, kun muutin 17 vuotiaana pois kotoa ja vielä sen verran kauemmas, ettei nähty muutaman vuoden aikana, kun joitain satunnaisia kertoja.
Ja sitten, kun taas aloimme näkemään useammin, hän olikin jo vakiintunut. Olivat tuolloin seurustelleet jo hyvänkin aikaa nykyisen miehensä kanssa ja kyllähän mäkin perheellistyin omalle taholleni.
Kivat muistot kyllä jäi tuosta ajasta ennen omilleen muuttoa.
Kerran kävi kyllä hauskasti, olimme mökillä ja kävimme koko porukalla sekasaunassa.
Ja mulla katse harhautui siskoni pillullekin siinä pari kolme kertaa ja viimeisellä kerralla hän huomasi sen. Ja hän katsoikin mua samantien silmiin ja hänelle levisi oikein leveä ja lämmin hymy. Muisti itsekin ja ihan hyvällä kaiketi. Ilme tuntui kertovan, että niin mielelläsi säkin siellä kävit aikanaan..On muuten yllättävänkin tehokasta kiihoittamaan, kun näkee muiden naivan.
Tuli vain mieleen, kun siskosikin halusi saada sinua nähtyään teidät serkkusi kanssa aktissa..
Vaikka tuo on jo aika ääripäätä kylläkin, että on valmis ottamaan oman veljensä saadakseen haluamaansa. - Anonyymi00130
Anonyymi00129 kirjoitti:
On muuten yllättävänkin tehokasta kiihoittamaan, kun näkee muiden naivan.
Tuli vain mieleen, kun siskosikin halusi saada sinua nähtyään teidät serkkusi kanssa aktissa..
Vaikka tuo on jo aika ääripäätä kylläkin, että on valmis ottamaan oman veljensä saadakseen haluamaansa.Onhan se.
Hänkin oli kiihottunut kaiketi ihan sillä, miltä koko tilanne oli näyttänyt ja kun oli tajunnut, mitä tapahtuu.
Jutteli vain myöhemmin, että oli kostunut aika lailla itsekin, kun oli nähnyt kikkelini pystyssä, serkkuni jalat levällään makuulla koko paketti esillä ja kun olin alkanut lähestymään häntä. Oli vielä ehtinyt näkemään, kuinka kikkelini oli asettunut kohdilleen serkun elimelle ja alkanut uppoamaan sisään. Oli ehtinyt näkemään sitä sisäänmenoa jonkun verran, ennen kuin olin sitten tietysti päässyt niin lähelle häntä, että takamukseni peitti näkymän.
Ja tietty sekin sitten, miten lantioni oli tehnyt liikettä serkkuni jalkojen välissä.
Ja ymmärrän kyllä ihan, miksi oli kiihottunut ja alkanut ajattelemaan, että haluaa saada samaa.
Vaikka yllättihän se silti, että alkoi minulta pyytämään seksiä, mutta kivaahana se oli.
Ja tuo tilanne on tosiaan jäänyt myöskin hyvin mieleen, kun huomasi aikanaan myöhemmin tosiaan mun katselevan hänen pilluaan. Hänen hymy ja katse oli kyllä näkemisen arvoiset.
- Anonyymi00131
Vaimoni veli käy aina kun olen reissuhommissa nussimassa siskoaan. Kaksi lasta on mitkä olen pitänyt ominani vaikka todellisuudessa voivat hyvin olla myös vaimoni veljen
- Anonyymi00132
Kauanko tätä on kestänyt?
- Anonyymi00133
Anonyymi00132 kirjoitti:
Kauanko tätä on kestänyt?
Reilu 7 vuotta vanhin lapsemme on 6 vuotias
- Anonyymi00134
Anonyymi00133 kirjoitti:
Reilu 7 vuotta vanhin lapsemme on 6 vuotias
Tai en tiedä kauanko pidempään silloin yllätin heidät palattuani aiemmin töistä kotiin ja sanoin senkun jatkavat kunhan saan myös itse tyydyttää tarpeeni
- Anonyymi00135
Anonyymi00134 kirjoitti:
Tai en tiedä kauanko pidempään silloin yllätin heidät palattuani aiemmin töistä kotiin ja sanoin senkun jatkavat kunhan saan myös itse tyydyttää tarpeeni
Miten saisin ja sen veljen nainti onnistuu lapsiperheessä...?
- Anonyymi00136
Anonyymi00135 kirjoitti:
Miten saisin ja sen veljen nainti onnistuu lapsiperheessä...?
Siskon...
- Anonyymi00137
Anonyymi00136 kirjoitti:
Siskon...
Iltaisin ja öisin on hyvä kun lapset pitäisi nukkua ja kiihottaa entistä enemmän jos sattuu jäämään kiinni ja heille jää muistoja kuinka sisarukset nussineet keskenään. Harmiksi siskolle tullut vasta kaksi poikaa niin eivät voi jatkaa tätä mutta josko saataisi kohta sisko mukaan
- Anonyymi00138
Anonyymi00137 kirjoitti:
Iltaisin ja öisin on hyvä kun lapset pitäisi nukkua ja kiihottaa entistä enemmän jos sattuu jäämään kiinni ja heille jää muistoja kuinka sisarukset nussineet keskenään. Harmiksi siskolle tullut vasta kaksi poikaa niin eivät voi jatkaa tätä mutta josko saataisi kohta sisko mukaan
Itse näin teininä siskoni kanssa kun äitini pani veljensä kanssa niin eikö mekin sitten päädytty nussimaan
- Anonyymi00161
Anonyymi00138 kirjoitti:
Itse näin teininä siskoni kanssa kun äitini pani veljensä kanssa niin eikö mekin sitten päädytty nussimaan
Olen joskus aiemmin kirjoittanut tänne osasia siitä mitä itse näin aikoinaan kun tulin kaverilta kotiin. En ole kuitenkaan kaikkea viitsinyt paljastaa. Näin sen kun setäni oli naimassa äitiä takaapäin. Äiti oli polvillaan sohvalla ja setä oli takana ja pani menemään. Isä oli myös vieressä ja veteli käteen. Meillä oli olohuoneessa läpikuultavat verhot ja illalla kun kävelin pienen metsikön läpi takapihalle, se näkyi selvästi. Siinä hetkessä siitä ei ajatellut sen kummempaa. Sitä vain ajatteli että se on seksiä ja tietenkin salaista. Mutta pikkuhiljaa omassa mielessä ollut vyyhti alkoi selkeytyä ja palaset loksahdella paikalleen. Meidän vanhin sisarus oli tuntunut aina vähän siltä niinkuin hän ei ihan kuuluisi joukkoon. Sitten kuulin mm. Sen että setä oli rakentanut mökin siskolleen. Siis meidän äidille. Se oli tapahtunu 60 luvun lopulla. Äiti oli tullut aika pian raskaaksi ja mennyt sitten isän kanssa erikoisluvalla naimisiin. Äiti aina muisti kertoa siitä kuinka mummi oli aina suhtautunut jotenkin epäilevästi äitiä kohtaan ja esimerkiksi oli pakottanut äidin töihin, kun muut, hänen nuoremmat sisarensa saivat opiskella. Äiti siis joutui elättämään itsensä ja tietysti lapsensa ja ”miehensä.” Olen nimittäin aika varma nykyään että äiti meni pakkoraossa naimisiin koska meidän isä ei ole oikeasti, ainakaan vanhimman sisaremme isä. Setä kävi tuolloin vielä kun itse olin teini, silloin tällöin yökylässä, vaikka myöhemmin se oli muuttunut niin että he lähtivät jonnekin juhlimaan johon siis meitä lapsia ei tietenkään otettu mukaan. Olen mietitnyt myös kun minulla on muisto siitä tilanteesta kun olin lattialla leikkimässä ja äiti tuli viereeni ja kysyi että haluaisinko pienen siskon tai veljen ja olen aika varma että onkohan setää käytetty siinäkin apuna. Tuohon aikaan ei ole mitään seulontoja ollut ja ne kaikki pienet asiat mitä olen huomannut lapsuudessa ja nuoruudessa, osuu vain niin täydellisesti yksiin että vaikka isä onkin ollut hyvä isä meille ja on aina huolehtinut kaikesta, niin silti sedän paikka on ollut äidille hyvin läheinen ja läheisempi kuin isän. Setä on myös ollut opettamassa meitä lapsia aina välillä ja tukenut enemmän kuin muiden sedät. Tuotakaan en olisi huomannut mutta kun aikoinaan opin tuntemaan kavereiden perheitä ja sukua ja että kuinka läheisiä he ovat, se läheinen suhde setään on ollut poikkeavaa vaikka ei tietenkään huonolla tavalla. Sekin on ollut jännä huomata että äidin sisarukset, eli siis tätini, hoitivat mummin hautaan saakka. Mutta sitten taas äiti on ollut se joka on hoivannut aikanaan hänen omia tätejään hautaan saakka, joten ihan selvästi äidin ja mummin välillä oli selvä kuilu jostain syystä, jonka epäilen johtuneen sedän ja äidin väleistä.
- Anonyymi00139
Siskoni mies tekee paljon reissutöitä ja olenkin laskenut spermat siskoni sisään luultavasti useammin kun hänen mies
- Anonyymi00140
Kyllä veljen kyrpä ja sperma on tullut tutuksi kun mies on viikot kauempana töissä eikä ehdi kotiin
- Anonyymi00142
Sama meillä.
Mä olen kylläkin sinkku, joten panetan veljellä itseäni.
Hän on (onneksi) sen sortin panokone, että nai muakin ihan mielellään☺️
Tänä aamuna sain viimeksi, kun hän oli jäänyt yöksi luokseni.
Heräsin siihen, kun hän hiplaili pilluani ja tunsin hänen kivikovan mulkkunsa persettäni vasten. Olin jo märkä, joten hiplasin hänen vehkeitäön vielä hetken ja sitten asetuin sopivaan asentoon ja hän olikin samantien puolittain päälläni työntyen sisääni ja nussi mua lusikka-asennossa.
Ei kyllä taevinnut paljoakaan, kun mä laukesin jo ja sitten hänkin survaisi muutaman kerran tidelka nopeasti ha syvälle jähmettyen sitten sloilleen alkaen puuskuttamaan korvaani ja sitten tunsinkin, kuinka hänen mulkkunsa alkoi nytkymään mun pillussani.
Hän laittoi vielä kätensä rinnalleni ja otin itse häntä jostain kiinni ja pidettiin toisistamme noin kiinni siemensyöksyn ajan.
Sitten hän vain titesi rauhoituttuaan, että häntä panetti vaan hitosti tuntiessaan vielä mut ja tuoksuni vieressään. Naurahdin vain, ettei mitään, oli kiva herätys ja otan aina mielelläni hänet ja hänen irkkunsa sisääni, kun hän haluaa.
Maattiin siinä pitkään hän sisälläni, kunnes oli pakko nousta ylös. Oli kiva tehdä aamiaista, kun hänen spermaa alkoi valumaan ulos ja reiteni olivat siitä liukkaat🫢☺️ - Anonyymi00143
Anonyymi00142 kirjoitti:
Sama meillä.
Mä olen kylläkin sinkku, joten panetan veljellä itseäni.
Hän on (onneksi) sen sortin panokone, että nai muakin ihan mielellään☺️
Tänä aamuna sain viimeksi, kun hän oli jäänyt yöksi luokseni.
Heräsin siihen, kun hän hiplaili pilluani ja tunsin hänen kivikovan mulkkunsa persettäni vasten. Olin jo märkä, joten hiplasin hänen vehkeitäön vielä hetken ja sitten asetuin sopivaan asentoon ja hän olikin samantien puolittain päälläni työntyen sisääni ja nussi mua lusikka-asennossa.
Ei kyllä taevinnut paljoakaan, kun mä laukesin jo ja sitten hänkin survaisi muutaman kerran tidelka nopeasti ha syvälle jähmettyen sitten sloilleen alkaen puuskuttamaan korvaani ja sitten tunsinkin, kuinka hänen mulkkunsa alkoi nytkymään mun pillussani.
Hän laittoi vielä kätensä rinnalleni ja otin itse häntä jostain kiinni ja pidettiin toisistamme noin kiinni siemensyöksyn ajan.
Sitten hän vain titesi rauhoituttuaan, että häntä panetti vaan hitosti tuntiessaan vielä mut ja tuoksuni vieressään. Naurahdin vain, ettei mitään, oli kiva herätys ja otan aina mielelläni hänet ja hänen irkkunsa sisääni, kun hän haluaa.
Maattiin siinä pitkään hän sisälläni, kunnes oli pakko nousta ylös. Oli kiva tehdä aamiaista, kun hänen spermaa alkoi valumaan ulos ja reiteni olivat siitä liukkaat🫢☺️Ihan helvetin sexyä...👍👍👍❤️
- Anonyymi00144
Anonyymi00143 kirjoitti:
Ihan helvetin sexyä...👍👍👍❤️
Onhan tuo.
Oli kyllä ihana herätä, kun sai hellää klittahoitoa ja siinä vaiheessa, kun oli tulossa sisääni, niin kun tunsin hänet itseäni vasten ja kuinka hänen kullinpää seikkaili pillunhuuliani vasten, kunnes osui oikeaan kohtaan ja humpsahti sisään. Sillä varmaan tulinkin niin nopeasti ekan kerran. Ja hänen orkkunsa, kuinka kireeksi hänen pakaransa jännittyi ja sitten tunsinkin mulkun alkavan nykimään sisälläni hänen silitellessä ja puristellessa tissiäni samalla..☺️🫢
Jostainhan sitä on pakko saada mulkkua ja spermaa sisään, onneksi nyt veljeltä saa kumpaakin vaikka miten, vaikka nyt onkin tosi pervoa..🫢🫢🫢
Hän kyllä sanoikin joskus, että nai mua mielellään, tykkää miltä mä tunnun. Ja heitti vielä ilkikurisesti, että sama se nyt sinänsä on, mihin pilluun hän siemenensä päästää😄 tarkoitti ihan sitä, ettei häntä haittaa yhtään naida omaa siskoaan. Vielä kun mulla on pillerit. - Anonyymi00145
Anonyymi00144 kirjoitti:
Onhan tuo.
Oli kyllä ihana herätä, kun sai hellää klittahoitoa ja siinä vaiheessa, kun oli tulossa sisääni, niin kun tunsin hänet itseäni vasten ja kuinka hänen kullinpää seikkaili pillunhuuliani vasten, kunnes osui oikeaan kohtaan ja humpsahti sisään. Sillä varmaan tulinkin niin nopeasti ekan kerran. Ja hänen orkkunsa, kuinka kireeksi hänen pakaransa jännittyi ja sitten tunsinkin mulkun alkavan nykimään sisälläni hänen silitellessä ja puristellessa tissiäni samalla..☺️🫢
Jostainhan sitä on pakko saada mulkkua ja spermaa sisään, onneksi nyt veljeltä saa kumpaakin vaikka miten, vaikka nyt onkin tosi pervoa..🫢🫢🫢
Hän kyllä sanoikin joskus, että nai mua mielellään, tykkää miltä mä tunnun. Ja heitti vielä ilkikurisesti, että sama se nyt sinänsä on, mihin pilluun hän siemenensä päästää😄 tarkoitti ihan sitä, ettei häntä haittaa yhtään naida omaa siskoaan. Vielä kun mulla on pillerit.Ootko antanu veljen panna tiukkaa peppua.ite haaveilen siskoni pienestä pepusta❤️
- Anonyymi00153
Anonyymi00145 kirjoitti:
Ootko antanu veljen panna tiukkaa peppua.ite haaveilen siskoni pienestä pepusta❤️
En enkä suostu siihen, mun hanuriin ei työnnetä mitään, se on vain silittelyä varten. Veli ei ole onneksi ikinä halunnutkaan edes yrittää sitä.
Taisi joskus mainitakin, että pitää sitä jotenkin homomaisena eikä muutenkaan ymmärrä niitä, jotka haluaa työntää kalunsa naisen peräaukkoon, kun siinä on kuitenkin pillu ihan vieressä. - Anonyymi00158
Anonyymi00153 kirjoitti:
En enkä suostu siihen, mun hanuriin ei työnnetä mitään, se on vain silittelyä varten. Veli ei ole onneksi ikinä halunnutkaan edes yrittää sitä.
Taisi joskus mainitakin, että pitää sitä jotenkin homomaisena eikä muutenkaan ymmärrä niitä, jotka haluaa työntää kalunsa naisen peräaukkoon, kun siinä on kuitenkin pillu ihan vieressä.Joopa joo. Trolli taas vauhdissa ja vastailee muiden puolesta.
- Anonyymi00162
Anonyymi00158 kirjoitti:
Joopa joo. Trolli taas vauhdissa ja vastailee muiden puolesta.
Miten niin trolli? Vastasin rehellisesti, miten asia on, kun itse aloit puhumaan anaalipanosta.. ihme tyyppi olet. Ei kaikkia kiinnosta pätkääkään työntää/ottaa mulkkua peräaukkoon.
- Anonyymi00163
Anonyymi00145 kirjoitti:
Ootko antanu veljen panna tiukkaa peppua.ite haaveilen siskoni pienestä pepusta❤️
Ja toisekseen, on ihan fakta, että anaaliseksistä pitävä tai sitä haluava mies on vähintäänkin tällainen ns gay-curious. Eli on kiinnistunut gay-seksistä, mutta kantti ei riitä homoseksiin, niin sitten pannaan naista peräaukkoon.
Ihan niin kuin se muka muuttaisi tosiasiaa jotenkin.. peräaukko on peräaukko, ihan sama onko miehen tai naisen. - Anonyymi00170
Anonyymi00163 kirjoitti:
Ja toisekseen, on ihan fakta, että anaaliseksistä pitävä tai sitä haluava mies on vähintäänkin tällainen ns gay-curious. Eli on kiinnistunut gay-seksistä, mutta kantti ei riitä homoseksiin, niin sitten pannaan naista peräaukkoon.
Ihan niin kuin se muka muuttaisi tosiasiaa jotenkin.. peräaukko on peräaukko, ihan sama onko miehen tai naisen.Joo joo, lopeta jo ja kasva aikuiseksi. Käy etsimässä ne ”faktat” siitä että mies on homo tai biseksuaali jos hän haluaa naida naista perseeseen. Nauretaan sitten yhdessä sinun trollailuille.
- Anonyymi00171
Anonyymi00170 kirjoitti:
Joo joo, lopeta jo ja kasva aikuiseksi. Käy etsimässä ne ”faktat” siitä että mies on homo tai biseksuaali jos hän haluaa naida naista perseeseen. Nauretaan sitten yhdessä sinun trollailuille.
No selitä minulle, mikä sinua siinä perseeseen panemisessa niin viehättää sitten?
Peräaukko on samanlainen miehellä ja naisella, niin miksi ihmeessä haluat työntää mulkkusi naisen peräaukkoon, kun siinä ihan vieressä on emätin, mihin sen voi työntää ja mikä on alunperinkin sitä varten kehittynyt.
Enkä nyt trollaile edelleenkään mitään enkä ketään. Olen se nainen, kenelle kirjoitit kommenttisi, missä kyselit sydän-emojin kanssa, olenko päästänyt veljeni peppureiälleni.
Suutuit kaiketi, kun sanoin suoraan, miten asia on ja sinua kiukuttaa, kun tosiaan moni muu ei halua työntää eikä ottaa mulkkua peräaukkoon.
Ja voit olla ihan mitä mieltä tahansa, onhan se aika helvetin homoa haluta panna perseeseen.
Ja toisekseen, yksikään mies ei todellakaan ikinä tule työntämään mulkkuaan mun perseeseeni. Ei veljeni eikä muutkaan. Ja veljeni onneksi on sen verran normaali, ettei häntä perspano kiinnostakaan. - Anonyymi00172UUSI
Anonyymi00171 kirjoitti:
No selitä minulle, mikä sinua siinä perseeseen panemisessa niin viehättää sitten?
Peräaukko on samanlainen miehellä ja naisella, niin miksi ihmeessä haluat työntää mulkkusi naisen peräaukkoon, kun siinä ihan vieressä on emätin, mihin sen voi työntää ja mikä on alunperinkin sitä varten kehittynyt.
Enkä nyt trollaile edelleenkään mitään enkä ketään. Olen se nainen, kenelle kirjoitit kommenttisi, missä kyselit sydän-emojin kanssa, olenko päästänyt veljeni peppureiälleni.
Suutuit kaiketi, kun sanoin suoraan, miten asia on ja sinua kiukuttaa, kun tosiaan moni muu ei halua työntää eikä ottaa mulkkua peräaukkoon.
Ja voit olla ihan mitä mieltä tahansa, onhan se aika helvetin homoa haluta panna perseeseen.
Ja toisekseen, yksikään mies ei todellakaan ikinä tule työntämään mulkkuaan mun perseeseeni. Ei veljeni eikä muutkaan. Ja veljeni onneksi on sen verran normaali, ettei häntä perspano kiinnostakaan.En ollut se joka kysyi sinulta siitä, enkä myöskään suuttunut. Minä kommentoin vain sinun täysin asiatonta ja asiantuntematonta kommenttiasi. Itseasiassa nauroin sille kuinka asiantuntemattomia ihmisiä vielä, vuonna 2026, on olemassa. Nauroin sinulle koska olet aivan uskomattoman tyhmä ja minusta kieltämättä tuntuu että sinä suutuit kun tajusit että nyt jäit toiseksi.
Nyt ymmärrä tämä. Minua ei kiinnosta se haluatko sinä tai sinun veljesi mitään sinun perseeseen. Se on sinun oma asiasi ja se ei ole tämän pointti. Sinä vaan et malttanut jättää asiaa siihen, vaan aloit selittämään että persepanijat ovat "vähintään" gay curious, mutta että kantti ei muka riitä miehen kanssa vehtailuun ja että ihan "faktat" todistavat sen.
Sinulle ei sitten tullut mieleen se että useat naiset pitävät anaaliseksistä ja anaalimasturboinnista. Sehän on homoa, mutta heillä ei vain ole kanttia homoseksiin?
Olet pelkkä homofoobikko, etkö olekin? Olet ihan ehta homofoobikko, eikä tuo viestisi ole ensimmäinen homovastainen viestisi joita olet täällä levitellyt.
Kun edelleenkin ilmaiset kuinka "sanoit suoraan kuten asiat on", niin etsi nyt vaan ne "faktat" kuten pyysin ja joita väitit olevan muka olemassa ja lopeta tuo turha paskanjauhaminen. - Anonyymi00174UUSI
Anonyymi00172 kirjoitti:
En ollut se joka kysyi sinulta siitä, enkä myöskään suuttunut. Minä kommentoin vain sinun täysin asiatonta ja asiantuntematonta kommenttiasi. Itseasiassa nauroin sille kuinka asiantuntemattomia ihmisiä vielä, vuonna 2026, on olemassa. Nauroin sinulle koska olet aivan uskomattoman tyhmä ja minusta kieltämättä tuntuu että sinä suutuit kun tajusit että nyt jäit toiseksi.
Nyt ymmärrä tämä. Minua ei kiinnosta se haluatko sinä tai sinun veljesi mitään sinun perseeseen. Se on sinun oma asiasi ja se ei ole tämän pointti. Sinä vaan et malttanut jättää asiaa siihen, vaan aloit selittämään että persepanijat ovat "vähintään" gay curious, mutta että kantti ei muka riitä miehen kanssa vehtailuun ja että ihan "faktat" todistavat sen.
Sinulle ei sitten tullut mieleen se että useat naiset pitävät anaaliseksistä ja anaalimasturboinnista. Sehän on homoa, mutta heillä ei vain ole kanttia homoseksiin?
Olet pelkkä homofoobikko, etkö olekin? Olet ihan ehta homofoobikko, eikä tuo viestisi ole ensimmäinen homovastainen viestisi joita olet täällä levitellyt.
Kun edelleenkin ilmaiset kuinka "sanoit suoraan kuten asiat on", niin etsi nyt vaan ne "faktat" kuten pyysin ja joita väitit olevan muka olemassa ja lopeta tuo turha paskanjauhaminen.Miksi sitten kyselet anaalipanojen perään ja muiden halusta siihen? Olet sama tyyppi, joka kyseli sitä, esität vain muuta henkilöä. Väitä mitä nyt väitätkin.
Turha suuttua siitä, ettei muita kiinnosta pätkääkään se, mitä itse himoitset. Mutta jatka etsimistä, löydät vielä jonkun, joka antaa työntää anaaliinsa. Miehen tai naisen. Ehkä löydät rauhan itsellesi ja haluillesi sen jälkeen, etkä sekoa suorasta sanomisesta enää. Miten voikin joku seota siitä noin, ettei muut ole samanlaisia..🙄🙄🙄🙄 - Anonyymi00175UUSI
Anonyymi00172 kirjoitti:
En ollut se joka kysyi sinulta siitä, enkä myöskään suuttunut. Minä kommentoin vain sinun täysin asiatonta ja asiantuntematonta kommenttiasi. Itseasiassa nauroin sille kuinka asiantuntemattomia ihmisiä vielä, vuonna 2026, on olemassa. Nauroin sinulle koska olet aivan uskomattoman tyhmä ja minusta kieltämättä tuntuu että sinä suutuit kun tajusit että nyt jäit toiseksi.
Kun edelleenkin ilmaiset kuinka "sanoit suoraan kuten asiat on", niin etsi nyt vaan ne "faktat" kuten pyysin ja joita väitit olevan muka olemassa ja lopeta tuo turha paskanjauhaminen.Ja toisekseen, eikös täällä ole erikseen tämä peppuseksi-osiokin. Sinun kannattaisi varmaan kysellä sieltä peppupanojen perään, jos ne kerta sinua niin kiehtoo ja kiihottaa..
Ja ihmeen hyvin sinä "tiedät" tai tunnut "tietävän", mistä naiset pitävät.
Varmaankin alkaisit aktin alkaessa survomaan lupaa kysymättä kaluasi toisen anaaliin sillä verukkeella että kun useat ja monet naiset nyt vain tästä tykkäävät. - Anonyymi00176UUSI
Anonyymi00174 kirjoitti:
Miksi sitten kyselet anaalipanojen perään ja muiden halusta siihen? Olet sama tyyppi, joka kyseli sitä, esität vain muuta henkilöä. Väitä mitä nyt väitätkin.
Turha suuttua siitä, ettei muita kiinnosta pätkääkään se, mitä itse himoitset. Mutta jatka etsimistä, löydät vielä jonkun, joka antaa työntää anaaliinsa. Miehen tai naisen. Ehkä löydät rauhan itsellesi ja haluillesi sen jälkeen, etkä sekoa suorasta sanomisesta enää. Miten voikin joku seota siitä noin, ettei muut ole samanlaisia..🙄🙄🙄🙄Sinulla taitaa olla luetun ymmärtämisessä jotain pahasti vialla. Kertonee siitä että olet tällä hetkellä suorastaan raivoissasi ja erittäin epätoivoinen koska jätät vastaamatta suoriin kysymyksiin ja sen sijaan vetoat täysin epäolennaisiin asioihin ja alat keksimään asioita omasta päästäsi.
Lue vielä kerran tuo viestini läpi ja yritä ymmärtää se. Sen lisäksi, ala jo etsiä niitä ”faktoja” joita lupasit olevan olemassa.
Vai onko nyt niin ettei sinulla ole mitään faktoja koskaan ollutkaan, et uskalla sitä tunnustaa ja tyhmänä kuvittelit että sinun omat kuvitelmasi menevät läpi muka faktoina? - Anonyymi00178UUSI
Anonyymi00172 kirjoitti:
Kun edelleenkin ilmaiset kuinka "sanoit suoraan kuten asiat on", niin etsi nyt vaan ne "faktat" kuten pyysin ja joita väitit olevan muka olemassa ja lopeta tuo turha paskanjauhaminen.Aika mielenkiintoinen tuo kohta:"Useat naiset tykkäävät anaaliseksistä ja anaalimasturboinnista. Sehän on homoa mutta heillä ei ole kanttia homoseksiin?"
Ei millään pahalla, mutta miten naiset edes kykenisivät homoseksiin? Lesbouskin kyllä on homoseksuaalisuus-kategoriassa, mutta kyse on tosiaan lesboudesta naisten homoseksuaalisuuden ollessa kyseessä. Nythän teillä oli puhe miesten välisestä homoseksuaalisuudesta puhetta, eikö? Ja naisethan eivät samanlaiseen homoseksiin kykene ihan silläkään, koska heillä ei ole penistä. Vaikka heillä "olisi kanttia" siihen.
Esimerkkisi ontuu hieman.
Kuitenkin vielä äänestät itse itseäsi..
Kannattaisi ehkä ihan oman mielenterveytesi vuoksi katsella muita ketjuja tai pitää vaikka ihan kunnon nettitauko. Kun kerran tunnut olevan itse ihan hiilenä jonkun sanomisesta, ei ole tervettä tuollainen enää. Tai hakea vaikka resepti rauhoittaville, jos tilanne on nyt jo niin paha, kuten näkyy olevan..
Sillä ei ole merkitystä, mitä olet tai olet olematta. Oletko gay, gay curious tai sitten vain ihan "periaattestakin gay-yhteisön puolesta hermostuva ja sen vuoksi yhteisön puolia pitävä heteroherrasmies" tm..
Ja koska aina on ja tulee olemaan sitä, että joku loukkaa sinua tai sanoo mielestäsi jotain raivostumisen arvoista väärää tai mitä vaan ja tulet aina olemaan naama nurinpäin. Vaikka ei siinä mitään, jos tykkäät elää elämääsi naama nurin päin, mutta usko pois, elämänlaatusi paranisi huomattavasti, jos nyt vähän viitsisit nähdä vaivaa.
Ja jos joku ei piittaa pätkääkään anaaliseksistä, olkoon syy sille ihan mikä vaan, miksi ei piittaa, niin mitä vitun väliä sillä on? Saatikka että olisi niin paljon, että siitä täytyy seota noin? Terve ihminen ei sekoa noin.
Ja toisekseen, taisi olla joskus viime vuoden puolella, kun täällä pitkin nettiä kiersi eräs henkilö raivoamassa ihmisille ja syytämässä heitä hitonmoisella raivolla raiskauksista ja mistä kaikista. Joissakin ketjuissa käski ja kehotti ihmisiä silpomaan sukupuolielimiään, lähinnä miehiä leikkaamaan kalunsa irti. Kehui vielä tehneensä ilmiantoja raiskauksista ja mitä nyt mesoikaan. Taisi olla syynä muutaman ketjun sulkemisellekin. Kirjoitustyylisi ja raivosi asiasi puolesta on ihan samaa kuin tällä raiskauksista syyttelijällä ja itsensä silpomiseen ihmisiä yllyttäneelle. Taidat olla sama tyyppi.. Kirjoitustyylisi ja asioiden ilmaisu on sinulla ja tällä tyypillä ainakin ihan samanlainen.
Puolisen vuotta olikin ihmeen hiljaista.
Viime vuonna pakkomielteenäsi oli seksirikokset, nyt taas anaalipanot ja heidän tuomitsemisensa, jotka eivät sitä halua tehdä.
Riehut taas täällä aikasi, kunnes katoat, saat ehkä muutaman ketjunkin poistetuksi, ja pomppaat taas jossain vaiheessa raivoamaan jostain eri asiasta. ensi vuonna viimeistään, jos et ennenkin.
Mutta ei mitään, jos haluat jatkaa mitä tuo nyt sinulla onkin...
Seuraavaa sekoamisjaksoasi odotellessa ja sitä, mistä sillä kertaa pimahdat. - Anonyymi00179UUSI
Anonyymi00176 kirjoitti:
Sinulla taitaa olla luetun ymmärtämisessä jotain pahasti vialla. Kertonee siitä että olet tällä hetkellä suorastaan raivoissasi ja erittäin epätoivoinen koska jätät vastaamatta suoriin kysymyksiin ja sen sijaan vetoat täysin epäolennaisiin asioihin ja alat keksimään asioita omasta päästäsi.
Lue vielä kerran tuo viestini läpi ja yritä ymmärtää se. Sen lisäksi, ala jo etsiä niitä ”faktoja” joita lupasit olevan olemassa.
Vai onko nyt niin ettei sinulla ole mitään faktoja koskaan ollutkaan, et uskalla sitä tunnustaa ja tyhmänä kuvittelit että sinun omat kuvitelmasi menevät läpi muka faktoina?Niin ja muuten, mistä tiedät ja noin varmaksi, mistä naiset pitävät? Kerro ihmeessä.
- Anonyymi00180UUSI
Anonyymi00179 kirjoitti:
Niin ja muuten, mistä tiedät ja noin varmaksi, mistä naiset pitävät? Kerro ihmeessä.
Ja se ei tosiaan riitä perusteeksi, että sinua itseäsi anaaliseksi kiinnostaa ja kiihottaa ja sitä kautta olet päätynyt siihen tulokseen, että "niin monet ja useat naiset tykkäävät anaaliseksistä ja anaalimasturboinnista".
Toki heitäkin varmaan on, jotka siitä tykkäävät tai se ainakin menee siinä, missä muukin ja muunlainenkin seksi, mutta aika yleistystä tuo sinulta silti on.
Ja tosiaan, sinulla on kyllä joku henk koht aspekti tuohon oman raivostumisesi perusteella, miten reagoit tuohon mainintaan gay-jutuista anaaliseksiin liittyen.
Se nyt on muuten ihan vitun sama, mitä ihmiset on mieltä. Koska mielipiteitä nyt on kaikilla suurin piirtein kaikesta.
Kuten sanotaan, mielipide on kuin persreikä, jokaisella on omansa ja jokainen ajattelee sen oman olevan kaikkein hienoin ja paras mahdollinen..
Itsekin pidän tuota ehkä hieman lapsellisena ja stereotyyppisenä ajattelutapana, että anaaliseksi olisi vain "homojen hommaa", mutta toisaalta, jos joku mieltää sen sellaiseksi, niin mieltäkööt. Paskaako siitä kitisemään.
Samalla asenteella saisi tosiaan olla naama nurin päin joka asiasta. Asenteista mustalaisia kohtaan, mamuja kohtaan, luonnonsuojelua kohtaan(viherpiiperoista ja "hyttytytöistä" vinkuvia) kohtaan jne jne. Ymmärrätkö pointin..?
Niin ja lueskelin tätä ketjua muuten vain ja seurasin teidän alkavaa sanasotaa.
Mutta hei, pidä lippu korkealla.
Ja jos olosi vielä vaatii, niin jatka toki uhoamistasi. Itsesi sillä vain nolaat tai teet ainakin vain ihan turhanpäiväistä riehumista lisää tähän maailmaan. Jos sallitaan tällainen teatraalinen ilmaisu. - Anonyymi00181UUSI
Anonyymi00180 kirjoitti:
Ja se ei tosiaan riitä perusteeksi, että sinua itseäsi anaaliseksi kiinnostaa ja kiihottaa ja sitä kautta olet päätynyt siihen tulokseen, että "niin monet ja useat naiset tykkäävät anaaliseksistä ja anaalimasturboinnista".
Toki heitäkin varmaan on, jotka siitä tykkäävät tai se ainakin menee siinä, missä muukin ja muunlainenkin seksi, mutta aika yleistystä tuo sinulta silti on.
Ja tosiaan, sinulla on kyllä joku henk koht aspekti tuohon oman raivostumisesi perusteella, miten reagoit tuohon mainintaan gay-jutuista anaaliseksiin liittyen.
Se nyt on muuten ihan vitun sama, mitä ihmiset on mieltä. Koska mielipiteitä nyt on kaikilla suurin piirtein kaikesta.
Kuten sanotaan, mielipide on kuin persreikä, jokaisella on omansa ja jokainen ajattelee sen oman olevan kaikkein hienoin ja paras mahdollinen..
Itsekin pidän tuota ehkä hieman lapsellisena ja stereotyyppisenä ajattelutapana, että anaaliseksi olisi vain "homojen hommaa", mutta toisaalta, jos joku mieltää sen sellaiseksi, niin mieltäkööt. Paskaako siitä kitisemään.
Samalla asenteella saisi tosiaan olla naama nurin päin joka asiasta. Asenteista mustalaisia kohtaan, mamuja kohtaan, luonnonsuojelua kohtaan(viherpiiperoista ja "hyttytytöistä" vinkuvia) kohtaan jne jne. Ymmärrätkö pointin..?
Niin ja lueskelin tätä ketjua muuten vain ja seurasin teidän alkavaa sanasotaa.
Mutta hei, pidä lippu korkealla.
Ja jos olosi vielä vaatii, niin jatka toki uhoamistasi. Itsesi sillä vain nolaat tai teet ainakin vain ihan turhanpäiväistä riehumista lisää tähän maailmaan. Jos sallitaan tällainen teatraalinen ilmaisu.Lyödäänkö vetoa että tuo ”sisko” jättää huomiotta kysymykseni ja tarraa ja turvaa nyt pelkästään sinuun ettei hänen vahingossakaan tarvitse vastata tuohon pyyntöön esittää ne väittämänsä ”faktat”?
- Anonyymi00141
Naitiin veljeni kanssa aikanaan todella paljon ja säännöllisesti, olimme kuitenkin paljon päivällä koulun jälkeen kaksistaan kotona, ennen kuin vanhemmat tulivat töistä. Ja kyllähän öisinkin se onnistui, kun vanhemmat nukkuivat aina sikeästi ja okt-asumisesta johtuen makuuhuoneet olivat kauempana toisistaan.
Eka kerta oli vähän hankala ja ehkä epämiellyttäväkin, johtuen kalvoni puhkeamisesta ja olin vielä kai jännityksestäkin johtuen todella tiukkana, melkeinpä yli kireä. Veli joutui todellakin tekemäön tlitä saadakseen työnnettyä kulkinsa mun sisään, vaikka olin todella kiihottunut.
Mutta sitten alkoi sujumaan ja nautin todella paljon siitä, miten veljeni kulli liikkui sisälläni edestakaisin ja miltä se tuntui.
Ensin käytettiin keskeytettyä ja katsoin aina, kun veli veti kullinsa nopeasti pillustani ulos ja ruikki spermansa päälleni. Joskus eka roiske lensi kasvoilleni saakka ja loputkin pitkälle päälleni, vatsalle, navalle.. hän sai todella runsaita siemensylksyjä ja hitto, miten se jäykisteli ja melkeinpä kouristeli ejakuloinnin ajan.
Hommasinkin pillerit ihan sillä, kun halusin saada sen kaiken saman sisääni.
Ja hitto miten hyvältä se tuntuikin, kun ekan kerran ejakuloi sisääni. Tunsin sen hyvin, ajattelin että pilluni menee jotenkin "sijoiltaan" siitä voimasta, miten hänen kullinsa nytkyi ja sykki sen seinämiä hinkaten. Ja kiihotti sekin, miten hän äänteli samalla ja painoi lantionsa todella tiukasti mua vasten orkkunsa ajaksi. Se nyt oli vähän hankalaa, kun hänen spermas valui musta paljon ulos aika pitkään yhdynnän jälkeen. Mutta ei siitä nyt käry käynyt. Kerran mutsi kyllä ihmetteli ja kysyikin multa, kun oli huomannut valkoisia tahroja pikkareissani laittaessaan pyykkiä koneeseen. Mutta meni sillä läpi, kun sanoin että mulla on välillä todella runsasta valkovuotoa. Niin kyselyt jäi siihen.- Anonyymi00148
Minkäs ikäisiä olitte ekalla kerralla?
- Anonyymi00152
Anonyymi00148 kirjoitti:
Minkäs ikäisiä olitte ekalla kerralla?
Yläasteikäisiä.
- Anonyymi00146
Itse en ole veljeni kanssa harrastanut seksiä mutta olen yllättänyt poikani ja tyttäreni nussimassa keskenään. Sanoinkin heille että kaikki hyvin ja tarjouduin hommaamaan tyttärelle pillerit jotta voivat nussia paljaalla
- Anonyymi00147
Oiskohan poika kiinnostunut panemaan nuin ihanaa äitiä❤️❤️❤️
- Anonyymi00149
Anonyymi00147 kirjoitti:
Oiskohan poika kiinnostunut panemaan nuin ihanaa äitiä❤️❤️❤️
En oo sama poika, mutta äitiä on kyllä pantu minun toimesta ja yhteisestä aloitteesta.
- Anonyymi00151
Mieheni nussii usein siskoaan samalla kun hänen sisko nuolee pilluani
- Anonyymi00155
Tuli teininä monesti nussittua siskoa kun jaoimme vanhempien luona asuessa huoneen. Jos vaan tilaisuus tulee niin kyllä lasken taas spermat mielellään siskon sisään
- Anonyymi00156
En ole vielä nussinut siskoani vaikka olen teinistävasti siitä haaveillut. Siskoni kutsuu minut usein kylään kun hänen mies on vähänkin pidempään pois kotoa ja on usein vain alusvaatteet yllä ja ehkäisypillerit olohuoneen pöydällä näkyvissä niin vaikeeta on ollut etten tartu kiinni ja työnnä kyrpääni hänen pilluun ja nussisi rajusti kunnes laukeaisin sisään
- Anonyymi00157
Nussimme siskon kanssa aina kun tilaisuus tulee. Sisko koittaa saada miehensä kanssa lasta mutta vedämme silti aina paljaalla ja lasken spermani siskon sisään lisää vaan kiimaamme ajatus että siskoni voi hyvin tulla raskaaksi minun spermastani
- Anonyymi00160
Itseä on käynyt veli kanssa aina nussimassa kun mieheni on reissutöissä kaksi tervettä lasta on joista ei varmuutta onko veljeni vai mieheni siittämiä
Kerran siskon kans tehtiin ns käsityöt.opetti mulle mä 15v systeri 17v nyt jo mä 66v
- Anonyymi00159
Nyt teillä jo ikää niin että eikö kannattaisi hoitaa homma loppuun ja nussia paljaalla ja laskea siementä siskon vakoon
Anonyymi00159 kirjoitti:
Nyt teillä jo ikää niin että eikö kannattaisi hoitaa homma loppuun ja nussia paljaalla ja laskea siementä siskon vakoon
totta puhut. ois mukava jutella sun kanssa
- Anonyymi00165
Teidän ei ainakaan tarvitse tuossa iässä pelätä raskautta. Joten..☺️
Me kanssa puuhataan näitä ns käsitöitä siskon kanssa ja hän ottaa suihinkin multa välillä. Ja mä nuolen häntä. Anonyymi00165 kirjoitti:
Teidän ei ainakaan tarvitse tuossa iässä pelätä raskautta. Joten..☺️
Me kanssa puuhataan näitä ns käsitöitä siskon kanssa ja hän ottaa suihinkin multa välillä. Ja mä nuolen häntä.joo ei tarvii pelätä. on vaan välimatkaa. katotaan kesällä. jatkoo teille
- Anonyymi00164
Jos alle 20v on tehnyt jotain sellaista jonka kumpikin on hyväksynyt silloin, niin onko yli 40v iässä enää tarve pyörittää asiaa. Kaikki kuitenkin tekee aina joskus jotain tyhmää.
- Anonyymi00169
Mitäs mitäs, vituttaako poikaa kun ei ole saanut edes omalta siskoltaan..?
- Anonyymi00177UUSI
Anonyymi00169 kirjoitti:
Mitäs mitäs, vituttaako poikaa kun ei ole saanut edes omalta siskoltaan..?
Omalta isältäni olen saanut jo ennen kuin peruskoulun aloitin...
- Anonyymi00166
Sisikoni kanssa viimekesänä päädyimme harrastamaan seksiä kun olimme mökillä pienessä humalatilassa, siitä se sai sit jatkoa, Nykyään useinkin teemme kumpikin sinkkuja ja liki 30v molemmat, hauskaa on kumpikin nauttii
- Anonyymi00167
Tulen koulusta kotiin. Huhuile tullessa ja potki kengät pois ja mene äkkiä huoneeseen *jes! ketään ei ole kotona, äkkiä äkkiä* Kone päälle, vyö auki, pöksyt polviin, pornot pyörimään. Runkkaa antaumuksella, kunnes näet ruudun lasin heijastuksesta (sellainen vanhan ajan paksu monitori) jonkin oudon takana. Säikähdän mutta en reagoi vielä ennen kuin tiedän mitä on tekeillä. Kuikin ruutua kuin vaihtaakseni pornoa samalla kun yritän katsoa heijastumasta taakseni. Sisko oven raossa. Päässä humisee tuhat ajatusta. Missä vaiheessa se kotiin tuli? Miksi se oven raossa kyttää, on bustannu mut runkilta. Valmistaudun jo huutamaan että painuu vit... Hetkinen, se katsoo kiinnostuneena... Kaksi ääntä päässä. "Se on sisko, hyi helv.. lähetä se helv..." ja toinen ääni: "anna sille kunnon näytös, täähän voi johtaa vaikka mihin!" Olin kuitenkin jo lähellä orkkua ennen kuin huomasin asian ja kiihotuin itse asiassa entistä enemmän. En paljastanut että näin sen, enkä katsonut ovelle päin vaan jatkoin runkkaamista, otin röhömmän asennon tuolilla. Orkku lähestyy. Yleensä olisin ottanu paperia ja tullu siihen mutta tällä kertaa, tappi kunnolla pystyyn, paidan alareunaa ylöspäin...
...Yhtäkkiä sisko tulee luokse, ottaa kesäshortsit pois, pikkupöksyt pois ja...
Päässä huutaa, että mitä hittoa nyt tapahtuu?!!
... mitä hittoa, se asettautuu siihen kalun päälle jokin erittän limanen märkä lämmin ... Sehän on sisko! mitä se oikein touhuaa... plurts... onpas mukava olo, tuoli narisee, litinää kuuluu, vyön solki kilisee jossain alhaalla, sisko vinkuu, itse olen aloittanu jonkin oudon örähtelyn... ajattelen, entäs ehkäisy?... mullahan on paljas melkein juuri lauennut kikkeli siskon sisällä... on kuin sähköisku olisi tulossa *olkoot*... sisko keinuu päällä... alapäässä tuntuu tuttu kiehuminen *kohta lentää*...tuoli narisee... vyön solki kilisee... ei kyllä mun on pakko sanoa: *hei multa tulee ihan just, nouse pois*... Sisko kiihdyttää tahtia entisestään... *anna tulla* mietin että mitävit.... Sitten tunnen alhaalla kun pimppi aloitti oikein puristuksen... oikein kunnon limainen litinä... sisko vinkuu jo äänekkäästi... huomaan, että nyt on myöhästä, koko keho tärisee ja vapisee, pakko luovuttaa, ei sisko nouse tuosta...
Otan siskosta tukevan halausotteen ja örähdän kunnolla ja tunnen alhaalla kun eka läjä lähti liikkeelle, toka, kolmas nykäsy, neljäs. Mielessäni mietin, että tää oli aika raju purkautuminen. Ollaan hetki paikoillaan. Sitten sisko nousee ylös. *älä pelkää, oon pillereillä*. Sisko ottaa paperia pöydältä, pyyhkii paikkojaan, laittaa pikkarit ja kesäshortsit takasin jalkaan ja lähtee huoneesta. Katon omaa mahan päällä makaavaa punapäistä läpimärkää kikkeliä, vieläkin pientä valkoista vuotoa tulee päästä. Pyyhin paikat ja alkkarit ja farkut takasin ylös (nehän oli vain polvien tasalla koko ajan).
Olin häpeissäni ... puoli tuntia... Kunnes mielen valtasi ennemmin, että hetkinen, multa meni poikuus, sain oikeaa pimpulaa. Viis siitä että se oli oma sisko. Itse asiassa se tuntui pirun hyvältä. Yöllä jo runkkasin sängyssä miettien tapahtumaa.
Kun asiasta siskon kanssa saatiin tilaisuus jutella, sisko oli pahoillaan, hän vain oli niin kiimassa että mikä tahansa kikkelin tapainen kelpasi siihen hätään. Hän bustasi mut runkilta ja kiihottui siitä näystä vain niin kovasti, että se johti asiaan. Tajusin kuitenkin hyvin nopeasti saman minkä siskokin tajusi. Tämä asia pysyy joka tapauksessa salaisuutena, joten oikeastaan mitään hirveää ei tapahtunut. Lohduttelin siis, että ei se nyt niin hirveää ollut. Päinvastoin, se oli itse asiassa aika kivaa.
Seuraavalla kerralla kun porukat jätti meidät sopivan pitemmäksi ajaksi kahden, pantiin uudelleen täysin alasti, kunnolla ja sängyssä. Sisko opetti mulle ihan kaiken naisista. - Anonyymi00168
Olis kyllä ihana päästä kimppaan mukaan nussimaan jonkun siskoa
M44 - Anonyymi00173UUSI
ei tietoa kuin yleistä on mutta on tulluttestattua siskon vehkeetkin :) ja voin sanoa että ei ollut huonoa ;)
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481997Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 671120
- 221027
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73936Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907