ja että et ole kiinnostunut vieläkään. Jos se vaikka helpottaisi tätä maniaa uskoa olemattomia. Olenhan jo vuosia hukannut unelmoidessani sellaista, mikä ei ole totta ja mikä ei voi toteutua.
Jos olisit kiinnostunut sinulla olisi keinoja tuoda se esiin, antaisit vinkkejä ja jotenkin ymppäisit minut mukaan viesteihisi. Olen yrittänyt löytää viittauksia minuun, mutta hyvälläkään mielikuvituksella on vaikea löytää jotain positiivista minun suhteeni.
Naiselle, jota pidän ihanana
Sano mulle suoraan, ettet rakasta
35
490
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kysy siltä ja lopeta uhriutuminen. Tuskin rakastaa
- Anonyymi00002
riviin järjesty.
- Anonyymi00003
Vielä kun kerrot kuka itse olet ja kuka hän on niin viestisi ehkä hyvällä tuurilla tavoittaa jonkun joka kertoo hänelle jos ei hän itse satu huomaamaan mutta epäilen onnistumisprosentti silti miehet yleensä ruiskuttaa kaipuutaannvasta siinä vaiheessa kun eivät enään ketään muuta saa yksinkertaista kun tuntee miehet kuin omat taskuunsa kuinka niin olenhan mies itsekin ainoa kenenkä perään mies ruiskuttaa muusta syystä on ensi rakkaus miksi ei ole koskaan päässyt tästä yli ja silti yritti jatkaa elämäänsä meni veetuiksi kun ei osannu laskea exästä irti niin taas käy naisilla parisuhteessa kun eivät pysty exäänsä unohtamaan vertaavat exäänsä nyksäänsä mies vertaa taa ex rakkauttaan nyksäänsä jos he vertailua tekevät
- Anonyymi00004
Nyxä ja exä, voi että.
- Anonyymi00036
"Ruiskuttaa"😅🤣😂
- Anonyymi00005
Minkä ikäinen foxteri on haussa sinulla ap öa?
- Anonyymi00006
Ei tunteet kuole ne vain kuoletetaan
- Anonyymi00009
Juu mutta ei sekään onnistu ainakaan multa.
- Anonyymi00007
Jos tietäisin että olet hän?
- Anonyymi00037
En ole hän nyt tiedät
- Anonyymi00008
Laitat vaan hyvät tunnisteet ja katsot, mitä vastaa.
- Anonyymi00011
Kysy siltä älä muilta
- Anonyymi00016
Juu tumma ikä 75v ontuu vähän hiuksia sukupuolta en nyt muista.
- Anonyymi00017
En laita kiusaajille mitään tietoja.
- Anonyymi00031
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juu tumma ikä 75v ontuu vähän hiuksia sukupuolta en nyt muista.
😄😄😄😄 pihinää
- Anonyymi00013
Tilanne ei ole muuttunut. En ole kiinnostunut eikä se tilanne tule muuttumaan. Olen mennyt eteenpäin. Menisit sinäkin. Voit ottaa yhteyttä, jos haluat saman vastauksen irl. Vastasin kuin eräälle.
- Anonyymi00015
Ei ollut aloitus minulta. En kuvittele enää mitään, yritän mennä itsekin eteenpäin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei ollut aloitus minulta. En kuvittele enää mitään, yritän mennä itsekin eteenpäin.
Jaa yrität no onhan sekin jotain.
- Anonyymi00020
Hänen ei ole tarvinnut mennä eteenpäin, koska on kulkenut kuten ennenkin, eli ei edes pysähtynyt minun kohdallani.
Enkä minä mene eteenpäin. Makaan kuopassa hakattuna. - Anonyymi00023
Sua.
- Anonyymi00028
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se on hyvä. Kaikkea hyvää ja onnea jatkoon.
- Anonyymi00030
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hänen ei ole tarvinnut mennä eteenpäin, koska on kulkenut kuten ennenkin, eli ei edes pysähtynyt minun kohdallani.
Enkä minä mene eteenpäin. Makaan kuopassa hakattuna.Miksi sitten enää odotat häneltä merkkejä? Vai oletko sivusta (ei-ap)?
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miksi sitten enää odotat häneltä merkkejä? Vai oletko sivusta (ei-ap)?
Ehkä hänellä oli syitä kävellä ohi...
- Anonyymi00018
No jos olet hän, jees mutta oletko hän?
- Anonyymi00022
Nonni juu olen hän hän.
- Anonyymi00024
Jos joudut anelemaan, hän ei ole arvoisesi.
- Anonyymi00026
Sinua...
- Anonyymi00027
Vinkkejä ja vinkkejä...hoitakaa asianne palstan ulkopuolella niin kuin aikuiset tosissaan olevat ihmiset tekee. Tietysti voihan sitä huudella ja etsiä vinkkejä kunnes elämä päättyy etsien edelleenkin vinkkejä ja varmisteluja palstan kautta. Ei ennenkään kymmeniä vuosia sitten ihmiset ole tälläistä paikkaa tarvinnut vaan kysymällä ihmiseltä itseltään.
- Anonyymi00029
En tunnista joten voi vastata niinku asia on.
- Anonyymi00032
Lyhyt vastaus niin suoraa kuin voin antaa!
Olet minulle mahdoton en voi ajatella harkitsevani edes.
En pidä sinusta missään mielessä
En ole koskaan ollut rakastunut sinuun ehkä joskus vähän ihastunut.
Tunne joka meni menojaan rytinällä.
Sinussa on asioita, mitä en voi hyväksyä.
Täysin sopimaton mies olet!
Mikä onkaan ymmärrys kun et tajua, että et voi kävellä lapseni yli ikinä...- Anonyymi00034
Ei mitään tommosta.
- Anonyymi00035
Sinä et voi tietää jonkun viestin olevan häneltä ellei nimeään alle laita! Lopeta hourailu ja luota IRL ja ole sen mukaisesti!
- Anonyymi00038
En kyllä tarkoita tän palstan viestejä. Sori.
- Anonyymi00039
Lopeta kalle heti!
- Anonyymi00040
En voi sanoa niin ja valehdella, ellet halua.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523396Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512382Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121190- 1111163
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48927Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46854
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va8845- 35679
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt194656