niin sinä käytät sitä minun pilkkaamiseen. Pääset ilkkumaan ja kiusaamaan ja nauramaan ystäviesi kanssa. Olen pistänyt merkille nykynaisten kovat arvot. Olen tärkeä vain jos minusta on hyötyä tai olen yhtä kovia arvoja omaava komea alfauros.
Mitä jos tunnustan tunteeni sinuun
49
785
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on vanhojen gubbien kohtalo
- Anonyymi00007
Älä höpötä.
- Anonyymi00002
Älä tavoittele omaa tasoasi parempaa, nolaat vain itsesi kaikkien silmissä.
- Anonyymi00004
Mikä hiton taso?? onko meille tulossa kastijärjestelmä myös??
Tasot on ameeboille jotka eivät muusta ymmärrä. - Anonyymi00006
Ei mitään tasoja ole olemassakaan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tasot on ameeboille jotka eivät muusta ymmärrä.Samaa mieltä ,eiköhän olla kaikki samalla tasolla.
- Anonyymi00010
Ahaa, olet sitä parempaa aatelia.
Selevä. - Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tasot on ameeboille jotka eivät muusta ymmärrä.Kyllä sinä vielä tasot opit. Tasoasteikolla 0 -10 tason 2 ei kannata tavoitella esim. 8.
Sinulla ei ole mitään mahdollisuutta onnistua, koita käsittää, kaikki vaan nauraa sinulle, kun häpäiset itsesi. - Anonyymi00027
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä sinä vielä tasot opit. Tasoasteikolla 0 -10 tason 2 ei kannata tavoitella esim. 8.
Sinulla ei ole mitään mahdollisuutta onnistua, koita käsittää, kaikki vaan nauraa sinulle, kun häpäiset itsesi.Mitään tasoja ei ole olemassakaan. Ihmisten ominaisuuksien arvottaminen on täysin subjektiivista, vaikka sinut onkin ohjelmoitu ajattelemaan tietyllä tavalla.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mitään tasoja ei ole olemassakaan. Ihmisten ominaisuuksien arvottaminen on täysin subjektiivista, vaikka sinut onkin ohjelmoitu ajattelemaan tietyllä tavalla.
Sinulla on joku ideologia, joka ei perustu faktoihin, tai sitten edustat tason 1 - 2 tyyppiä ja intät siksi vastoin järkisyitä. On olemassa eri tasoja, ethän sinä voi mopollakaan mennä moottoritielle.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinulla on joku ideologia, joka ei perustu faktoihin, tai sitten edustat tason 1 - 2 tyyppiä ja intät siksi vastoin järkisyitä. On olemassa eri tasoja, ethän sinä voi mopollakaan mennä moottoritielle.
Nuo "tasot" eivät nimenomaan perustu faktoihin.
Anna kun arvaan, olet omasta mielestäsi asteikollasi viitosen yläpuolella. Keskiarvoa parempi, mutta et kuitenkaan täysi kymppi, koska haluat olla muka nöyrä. Yrität vain tuntea itsesi erikoiseksi muiden ihmisten keskellä ja kohottaa omaa egoasi. - Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Nuo "tasot" eivät nimenomaan perustu faktoihin.
Anna kun arvaan, olet omasta mielestäsi asteikollasi viitosen yläpuolella. Keskiarvoa parempi, mutta et kuitenkaan täysi kymppi, koska haluat olla muka nöyrä. Yrität vain tuntea itsesi erikoiseksi muiden ihmisten keskellä ja kohottaa omaa egoasi.Kaikki tietää, että on olemassa eri tasoja, kaikessa, ihmisten keskenkin. Ei asia kieltällä miksikään muutu, parempi kun vaan hyväksyt tasosi.
Vanha sanonta pitää edelleen paikkansa: ei mopolla mahottomia... - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kaikki tietää, että on olemassa eri tasoja, kaikessa, ihmisten keskenkin. Ei asia kieltällä miksikään muutu, parempi kun vaan hyväksyt tasosi.
Vanha sanonta pitää edelleen paikkansa: ei mopolla mahottomia...Nämä tasot eivät taida olla kovin itsestäänselviä. Pelkkä ulkonäkö ja raha ei riitä, kun taustalla voi olla vaikka mitä. - sivulta
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kaikki tietää, että on olemassa eri tasoja, kaikessa, ihmisten keskenkin. Ei asia kieltällä miksikään muutu, parempi kun vaan hyväksyt tasosi.
Vanha sanonta pitää edelleen paikkansa: ei mopolla mahottomia...Minä en lokeroi itseäni enkä muita ihmisiä mihinkään tasoihin, sillä se on täysin järjen vastaista. Kuka määrittelee, millä tasolla joku on? Ei ihmisille voi määritellä mitään tasoja, sillä ihminen on liian moniulotteinen tuollaiseen kategoriointiin.
- Anonyymi00042
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ahaa, olet sitä parempaa aatelia.
Selevä.Ehkä joskus lauvantaisin vaikka? Sivusta älä jaksa
- Anonyymi00047
Anonyymi00035 kirjoitti:
Minä en lokeroi itseäni enkä muita ihmisiä mihinkään tasoihin, sillä se on täysin järjen vastaista. Kuka määrittelee, millä tasolla joku on? Ei ihmisille voi määritellä mitään tasoja, sillä ihminen on liian moniulotteinen tuollaiseen kategoriointiin.
Noita tasoja voisi määritellä esim. pinnallinen mies, joka omasta mielestään edustaa tasoa 9, koska hänellä on urheiluauto, oma asunto ja hyvin pyyhkii. Eikä hän voi ymmärtää jos nainen ei häntä arvostaisi korkealle. Mies ajattelee, että tunneasiatkin voi hoitaa rahalla, saada nainen rakastamaan häntä. Yllättäen jos nainen ei painotakkaan rahaa vaan rakkautta tärkeimmäksi, nainen voi rankata miehen vaikka tasolle yksi sen vuoksi kun mies ajattelee rahan kautta kaikkea, ajattelee vain itseään, eikä osaa ottaa naista huomioon tavalla, joka mahdollistaisi parisuhteen.
- Anonyymi00003
En tarvi tunnustusta
- Anonyymi00005
Älä ajattele noin. Kaivat vain itselles kuoppaa tuolla tavalla. Maailma ja ihmiset ovat juuri sellaisia kuin sinä uskot niiden olevan.
- Anonyymi00043
Henkilökohtainen reviiri suomes o n 70 cm
- Anonyymi00008
Minulla ei ole kovat arvot
- Anonyymi00011
Mutta Arvolla voi olla kovana.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Arvolla toimi enää mikään. Nimim. Kokemusta löytyy
- Anonyymi00028
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olipahan vitsi! Kyllä nyt naurattaa.
- Anonyymi00036
Anonyymi00013 kirjoitti:
Arvolla toimi enää mikään. Nimim. Kokemusta löytyy
Ota arpa käteen
- Anonyymi00044
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ota arpa käteen
Ooh tätä sanojen tanssia
- Anonyymi00012
Ei pelkästään naiset tuota tee (jos joku tekee), kyllä myös miehetkin ja hän teki juuri niin kun otin kerran yhteyttä joten on omakohtaista kokemusta. Silti kannatan tunteiden näyttämistä toiselle tunnustellen, riippuen tilanteesta ja ihmisestä. Se on sen ihmisen asia jod käyttäytyy lapsellisesti ja epäkunnioittavasti. Tunteet ovat ihan normaali asia elämässä.
- Anonyymi00014
Tää nyt on varmaan vitsillä tai puoliksi vitsillä kirjoitettu, mutta vastaan silti.. Jos et ole teinille tunnustamassa, niin et saa naurua ja ilkkumista ja tuskin edes teiniltä.
Alfa voi sitä paitsi olla hyvinkin pehmoinen ja hellyttävän söpö 😉- Anonyymi00016
Alfasta tulee mieleen susi. Ihmisestä puhuttaessa steroidi pumpattu pikku kullinen mies. Kumpi on pehmoinen ja söpö?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Alfasta tulee mieleen susi. Ihmisestä puhuttaessa steroidi pumpattu pikku kullinen mies. Kumpi on pehmoinen ja söpö?
Pikku k*llitkin on ihan söpöi ja niin on sudetkin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Pikku k*llitkin on ihan söpöi ja niin on sudetkin.
Juu prinssinakillakin on tehty ihmeitä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Juu prinssinakillakin on tehty ihmeitä.
On, keittiöissä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
On, keittiöissä.
Oon mä kuullut, että jopa lapsia on sillä kautta aikojen saatu aikaiseksi.
Tämähän nyt ei mitenkään liity koko nakkikeslustelu aloitukseen. - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
On, keittiöissä.
Juu ja makkaris ja pesuhuonees.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oon mä kuullut, että jopa lapsia on sillä kautta aikojen saatu aikaiseksi.
Tämähän nyt ei mitenkään liity koko nakkikeslustelu aloitukseen.Olet kuullut?? Ihme kavereita jos omasta tai lastentekopuuhista pienellä kullilla kertoilevat lopeta valehtelu heti!
- Anonyymi00019
Nosta rimaa korkeammalle itse. En ikinä haikailisi miehen perään josta pitäisi pelätä jotain tuollaista.
- Anonyymi00045
Sää vissii luit rämän äijän vuodatuksen just niinku halusit ja larppaat täällä vuoropuhelua omassa pääasia jonkun tietyn kanssa. T naiselta voimia sinullekin
- Anonyymi00023
Miksi rakastat naista, joka on luonteeltaan noin ilkeä, että pilkkaisi sinua? Taisit ihastua pelkkään ulkonäköön.
- Anonyymi00026
Ei hän ole ilkeä. Pistää vain epäilemään, että jos onkin tyly niitä kohtaan, joista ei tykkää, ja jos on vahvat inhon tunteet.
- Anonyymi00031
En ole kertonut nytkään kenellekään "meistä". En kertoisi sittenkään, jos kertoisit tunteistasi. Mutta tämä olikin varmaan jollekin alle 30v. naiselle. Kuin hänelle.
Nainen 50+ - Anonyymi00032
Muutaman kerran olen kokeillut mitä vastaa hän, kun oli upea daami kyseessä, että jos mentäisi ulos. Kerran meinasi onnistua ja asuttiin useampi vuosi saman katon alla, mutta se ei toiminut lopulta kuitenkaan.
Sitten siirryin ulkomaille, olikin ihan eri asetelma, minua alettiin pyytää ulos. Niinhän siinä sitten kävi, että vaimo on ulkomaista alkuperää. - Anonyymi00037
”Kovat” arvot vai enemmänkin ”hyvät” arvot? Jos sinulla ei ole mitään salattavaa, tuon ei pitäisi olla ongelma vaan olet arvojesi kanssa jo entuudestaan samalla viivalla. Rakkaus ei myöskään katso hyötyä tai ulkokuorta.
- Anonyymi00038
Älä ajattele minusta noin, koska se ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi00039
Jokaisella meistä on ihmisarvo ja jokainen ihminen on laulun arvoinen. Epäileminen ja vertaileminen vie pahaan oloon. Toisesta ihmisestä hyötyminen olisi surullista.
Toivon, että kohtaat erilaisia naisia tulevaisuudessa. - Anonyymi00040
Mun ystävillä ollut vaikka minkälaista hiihtäjää sekä mulla. En usko mikään enää naurattaisi vaikka yrittäisi.
- Anonyymi00041
Me ihmiset koemme täällä elämässä monenlaisia tunteita se on normaalia.
Useimmilla ihmisillä on elämässään tärkeitä asioita asioita joista haluaa pitää kiinni.
Ihmisiä ketkä kuuluvat elinpiiriin ja keiden kanssa haluaa pitää yhteyttä.
Ei kannata mustamaalata sinulle vierasta ihmistä ja kuvitella, että sillä systeemillä pääset tavoitteeseen johon pyrit. Ei kaikki ihmiset etsi mitään hyötyä, miksi etsiä sitä ihmisistä ketkä eivät kuulu elinpiiriin ja keiden kanssa et ole tekemisissä millään tavalla.
Täällä julkisella palstalla ei synny minkäänlaista kiintymystä eikä rakkaus suhdetta.
Antaisin ilmiölle aivan toisenlaisen nimen < riippuvuus kirjoitteluun ja täällä tapahtuu myös ajattelematonta sekä lapsellista kiusaamista joka ei johda mihinkään hyvään.
Riippuvuus joka syntyy joillekkin ihmiselle voi muuttua pahaksi ongelmaksi ajan kanssa.
Jokainen ihminen saa itse päättää siitä, että kuinka haluaa elää elämänsä yhteiskunnassamme. Monista paineista ja vaatimuksista huolimatta useimmille ihmisille selviytymisen luulisi olevan elintärkeä asia.
Rakkautta ei kannata etsiä epätoivoisesti kuin henkensä edestä ja sieltä suunnalta, missä sitä ei ole luvassa sinulle.
Rakkaus on laaja käsite ja se saapuu ihmiselämään jos näin on tarkoitettu ja aika on oikea siihen. Rakkaus ei tule koskaan painostuksella tai pakottamalla toiseen ihmiseen.
On osattava päästää irti / luopua mahdottomasta päähänpinttymyksestä tai haaveesta.
Koska on hyvä ymmärtää, että kaikki ei voi vain muuttua todeksi kun sinä haluat näin.
Asiat ja tapahtumat joissa ei ole mitään järkeä sinun elämääsi. Koska se mikä sopisi / olisi OK Sinulle ei ole välttämättä samoin tuolle toiselle ihmiselle.
Pysähdy siis aina ajattelemaan toista ihmistä, sitä, että mitä tuo toinen ihminen haluaa.- Anonyymi00046
Ei kutun juusto monologien monotoninen mies eli aapee surreal
- Anonyymi00048
Älä tule puhumaan mulle mistään tunteista, sillä tulet kokemaan pettymyksen.
En ole väkivaltainen nainen, mutta suorasanainen olen kaikessa.
Minä en ilku, kiusaa, naura kenellekkään päin naamaa.
Vastaukseni löydät itsestäsi ja siitä millainen olet ihmisenä.
Tunteet eivät todellakaan kehity täällä, julkisella roska palstalla toisilleen vieraiden ihmisten välillä. - Anonyymi00049
Höpötystä.
- Anonyymi00050
Etpä sinä sitä naista kovin korkealle arvosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161210
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101054Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46884
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019880- 39767
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt199690