Venäläiset, venäjä mieliset tulisi siirtää Venäjälle.
Venäläiset pois Suomesta
12
207
Vastaukset
- Anonyymi00001
Putin mielusiä myös kanta Lieksalaisissa, samaan kyydityksen.
- Anonyymi00002
Ei ne hakua sinne kun joutuisivat sotaan parempi Suomessa nauttia elintasosta ja haukkua suomalaisia
- Anonyymi00003
Ukrainan trolli activoitui.
- Anonyymi00010
Entä törkyturpa ja Ano jotka hakivat lisää venäjän hyökkäys joukkoihin?
- Anonyymi00005
Millä voimilla? Voi, voi kun naurattaa....
- Anonyymi00006
Piniksessä on voima! 💪
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Piniksessä on voima! 💪
Kun pinis activoituu sitä ei pysäytä kukaan 👆
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kun pinis activoituu sitä ei pysäytä kukaan 👆
Sulla ei sitävaaraa. Ollut pitkään aikaan.
- Anonyymi00013
Törkyturpa lupasi ruplia heille. Tosin itse karkasi rintamalta.
- Anonyymi00009
Kuten tämä putlerin ahnuksennuolia ja pietarin trollitehtaan käynyt. Joka väittää olevansa rehellinen suomalainen. Kuitenkin on ottanut osaa putlerin sotaan. Josta tosin karkasi. Joten takaisin henkisesti kotimaahansa venäjälle. Sieltähän saapalkan ruplissa. Joten tämä jamalin ihmemaailman Ylipääjohtaja törkyturpa heti rajanyli. Siellä on haku tästä rintamakarkurista.
- Anonyymi00015
Mitähän tää hourii? Onko tää ihan vajakki?
- Anonyymi00016
Ei tulisi vaan pitää ja henkselit passiin vedettävä eli karkotus.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585574KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993635Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182438Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91278Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671078- 1021069
- 891051
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181032Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975