Uskon vielä vahvasti että kohtaan sellaisen ihmisen joka on mulle oikea ja jonka kanssa on hyvä ja onnellinen olla. Olisi kiva ottaa aluksi uusivuosi vastaan sellaisen kanssa yhdessä vaikka ensin kaverillisesti, mutta tuo tulee kyllä liian äkkiä joten katselen päivä kerrallaan. Mukavaa ja antoisaa uutta vuotta rakkautta etsiville ja tavoitteleville❤️
Kaikille on jonkunlainen
9
267
Vastaukset
- Anonyymi00001
Riippuu miten hyvin sut on mustamaalattu. Silloin on vaikea ketään löytää.
-kokemus-- Anonyymi00003
Tietysti tuo vaikeuttaa, jos noin on tapahtunut. Mutta syytöntä ei voi koskaan voittaa, vaan aina pahat puheet palaavat niitä puhuvien itsensä päälle ja vastuulle. Tietyissä tapauksissa on myös rikos, jos joku väittää jotakin väärää toisesta. Syyttömän ei kannata koskaan peljätä mitään. On itse vain kunnollinen ja muita arvostava, niin sitten kyllä kaikki aikanaan järjestyy parhain päin. Tietysti sekin on väärä syytös, jos aiheetta syyttää, että joku syyttää aihetta, vaikka niin ei olisi tapahtunutkaan. Siis olkaamme varovaisia sanoissamme. Toki aina voi kääntyä ja katua pahoja puheita. Se on ensiaskel, että voi joskus päästä irti näistä pahoista puheistaan ja niiden seurauksista. Kaikkea hyvää!
- Anonyymi00002
Varmasti kohtaat oikean vielä. Voimia!
- Anonyymi00004
En mä tarvitse mitään voimia sellaiseen, mutta kiitos kuitenkin toivotuksesta. Parasta kun on vaan oma itsensä ja kohtaa toisen ihmisenä silloin kun kohtaa ihmisen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
En mä tarvitse mitään voimia sellaiseen, mutta kiitos kuitenkin toivotuksesta. Parasta kun on vaan oma itsensä ja kohtaa toisen ihmisenä silloin kun kohtaa ihmisen.
Ok. Varmasti juuri noin. Voi hyvin!
- Anonyymi00005
Minä myös.
- Anonyymi00007
Samoin, sellainen kyllä löytyy jokaiselle joka tietää mitä etsii kumppanistaan. ❤️
https://www.youtube.com/watch?v=757SiXkPlH4&list=RD757SiXkPlH4&start_radio=1 - Anonyymi00008
Mistä etsiä kumppania? Ujous haittaa. Treffipalstoja en haöua koittaa.
- Anonyymi00010
Treffipalstoilta jotkut on löytäneet kumppanin. Baarissa olen yrittänyt jo käydä, mutta enpä tiedä, jää helposti yhden illan jutuksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522644596Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään923453Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242636Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582305Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?962189TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921489Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281319- 411306
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli721255- 56840