Tunteesi niin se olisi meidän välistä. Miksi ajattelet että pilkkaisin sinua siitä muille.
Jos kertoisit
15
404
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaivattuni ei koskaan kuvittelisi, että ajattelisin tuollaista hänestä.
- Anonyymi00002
mies uskon sinusta vain hyvää vaikka tiedänkin paljon
nyt hyvää yötä- Anonyymi00003
niin lähellä mutta niin kaukana
- Anonyymi00004
En hetkeäkään usko, että pilkkaisit. Pelkään vain, että koet asian ahdistavaksi ja pieni pelko, että siitä koituisi minulle seuraamuksia.
- Anonyymi00005
En ikinä aiheuttaisi sinulle seuraamuksia. Tiedät sen.
- Anonyymi00006
Joutuisin tekemään päätöksiä
- Anonyymi00007
Mitä seuraamuksia?
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ikinä aiheuttaisi sinulle seuraamuksia. Tiedät sen.
Niin kyllä tiedänkin. Olet rakas.
- Anonyymi00008
Luulen että oikeanlaisten ihmisten löydettyä toisensa kaikesta olisi helppo keskustella, luottamuksella ja rakkauden lempeällä otteella
https://www.youtube.com/watch?v=szz4DGUwuG0&list=RDszz4DGUwuG0&start_radio=1 - Anonyymi00010
Yksi naurahdus vastaukseksi menneisyydessä riittää. Vaikka tunnen mitä, niin sitä virhettä en enää ääneen toista kenenkään kohdalla. Ennemmin vien tunteeni hautaan. Katselkoot toinen vaikka kristallipalloa.
- Anonyymi00011
Olen kertonut jo hänelle ja sain tyrmäävän vastauksen tosin sellaisen hassunhauskan, jolle olen voinut naureskella varsinkin jälkeenpäin. :) m-n
- Anonyymi00012
Joku kiristysmekanismi olisi varmasti hyvä kehittää, olet aivan oikeassa: vaikka vanhojen kuvien näyttäminen.
- Anonyymi00014
Itse en vain usko että nainen välittäisi minusta. Olen liian vaisu ja outo. En anna syytä välittää. Tunnen itseni tosi ulkopuoliseksi. Semmoiseksi kenellä ei ole arvoa ja merkitystä. No on minulla arvoa ja merkitystä muutamille ihmisille, mutta muille ei. Enkä tiedä, miten voisin tulla jollekin uudelle merkitykselliseksi.
- Anonyymi00015
Olemalla oma itsesi. Muutahan ei voi, eikä kannata, kun et siihen voi vaikuttaa.
Omalla kohdalla jokainen ihminen, jonka kohtaan ja juttelen on jollakin tavalla merkityksellinen.
- Anonyymi00016
En mä uskokaan. Luulen et kasvotusten olisit aika herkkänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153