Norjalainen taisi kuolla sen maskin takia. Mutta varmaan suomalaiset hiihtäjätkin sen tietävät. Ja sehän ei ole edes kiellettyä. Mutta taitaa olla moraalisesti väärin? Ei siitä ainakaan puhuta ja kirjoitella. Eikö hiihtäjät sitä yhteisleireillä käytä? Vai onko niin, että muutamat hiihtäjät eivät osallistu yhteisleireille juuri sen takia, että voivat harjoitella omassa rauhassaaan ja käyttää maskia? Toki ilman sääntörikkomuksia.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Vuokatissa on ainakin kaksi alppimajahuonetta, joita voi varata myös tavallinen ihminen. Samoin Pajulahdessa.
- Anonyymi00002
2017 Lahden MM-hiihdoissa norjalaiset käyttivät maskeja ennen kisaa. On epäily, että ottivat lisähappea "lisäjollain".
- Anonyymi00003
Reijo Jylhä kertoo haastattelussa, että suomalaisilla ei ole tuollaisia maskeja.
Lisähappea käytettiin 1980-1990 taitteessa, mutta ne olivat lähinnä norjalaisten ärsyttämiseen. Heillähän oli jo tuolloin epo tuotannossa. Jopa ennen venäläisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831042
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su367900Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177894- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37558
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta156552