Kateelliseksi se voi tulla kun iskut silmäsi minuun?
Tajusitko miten
43
477
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä. Se voi alkaa merkkaimemaan tuolin jalkoja kostoksi.
- Anonyymi00002UUSI
Taisi merkkailla että toinen olisi täysin nolla jotta oma arvo säilyisi
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
No ei, kissoilla on sellainen tapa jos ne kokee että omistaja tykkääkin jostain toisesta enemmän.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Öö mitenkähän se olisi onnistunut 😂
- Anonyymi00004UUSI
Kissa vaihtaa omistajansa jos se on huono tai ilkeä se ottaa hatkat
- Anonyymi00006UUSI
Miks. Huuleni kuitenkin hakeutuu hänen huuliin. Käteni hänen käteen. Kehoni hänen syliin. Aika turhaa.
- Anonyymi00008UUSI
Mutta ajatuksesi ja tunteesi minuun.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joo ootkin niin ystävällinen ja henkisesti läsnä. 😂
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja hän tietää sen
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joo ootkin niin ystävällinen ja henkisesti läsnä. 😂
Paljon mukavampi kuin joku toinen
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Paljon mukavampi kuin joku toinen
No se toinen on kyllä hirveä sitten. Ihmettelen miksi teille kukaan on mukava.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja hän tietää sen
Ihminen jika vaan saa itkemään. Ei ole ajatusten arvoinen.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihminen jika vaan saa itkemään. Ei ole ajatusten arvoinen.
Sait sen itkemään.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sait sen itkemään.
Se ei sai minut. Sehän vaan nauraa ja kiusaa muita.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ymmärrä
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei se sai minut. *
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
En ymmärrä
Voi harmi. En minäkään ymmärrä.
- Anonyymi00007UUSI
Kateus ja viha vie kalatkin vedestä
- Anonyymi00015UUSI
Kateus johtuu pohjimmiltaan huonosta itsetunnosta. Se ei ole kenenkään muun syy, että itsellä on heikko itsetunto. Maailmassa riittää aina kadehtittavia. Eihän sitä muuta ehtisikään kuin vain kadehtia.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kateus johtuu pohjimmiltaan huonosta itsetunnosta. Se ei ole kenenkään muun syy, että itsellä on heikko itsetunto. Maailmassa riittää aina kadehtittavia. Eihän sitä muuta ehtisikään kuin vain kadehtia.
Joo no tervettä ei ole selän takana mustamaalata ja yrittää pilata toisen elämä.
- Anonyymi00012UUSI
En ole oikeastaan kateellinen ihminen. Tottakai tulen surulliseksi, kun ymmärrän, ettei niitä molemminpuolisia tunteita ja toiveita ollut. En ole myöskään ihminen, joka menisi toisten väliin. Kunhan rajojani kunnioitetaan, pysyttelen nätisti sivussa omassa kuoressani. Osaan olla hiljaa ja huomaamaton. Olen aika hyvä siinä.
- Anonyymi00018UUSI
Mutta et kunnioita toisen rajoja
- Anonyymi00019UUSI
Kenestähän tässä puhutaan?jättäkää ainakin varatut rauhaan!tuskin teistäkään kovin moni välittää!
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mutta et kunnioita toisen rajoja
Kuinka niin?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kenestähän tässä puhutaan?jättäkää ainakin varatut rauhaan!tuskin teistäkään kovin moni välittää!
Voin vakuuttaa, että varatut olen jättänyt rauhaan. Yhden kanssa puhuin eilen ja tein selväksi, että kaverilinjalla mennään.
- Anonyymi00026UUSI
Eiköhän se mennyt niin, että sinä kiusasit/pilkkasit häntä ja sait hänet sillä itkemään ja käyttäytymään veemäisesti sinua kohtaan. Minä en häntä ole itkettänyt. Vai muistatko, että hän olisi ollut sinulle ilkeä ennen kuin jankkasit hänelle siitä onko meidän välillä jotain? Niinpä. Teissä on vähän molemmissa vikaa. Eiköhän sinun olisi aika unohtaa jo tämäkin aihe ja tehdä hänen kanssa sovinto. Pyydätte molemmat toisiltanne anteeksi omaa käytöstänne ja voitte sitten molemmat jättää koko naurettavuuden taakse. Vuosikin vaihtuu sopivasti. Hyvä hetki aloittaa puhtaalta pöydältä.
- Anonyymi00027UUSI
En ole ikinä jankannut mitään tuollaista.
Sivusta M nainen - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
En ole ikinä jankannut mitään tuollaista.
Sivusta M nainenNo sitten ei ilmeisestikään ollut sinulle.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
No sitten ei ilmeisestikään ollut sinulle.
Ei ollut, eikä edes vastaillut.
- Anonyymi00035UUSI
Lopeta se ainainen toisten asioihin puuttuminen!
- Anonyymi00036UUSI
Eo se sentäs saanut mua itkemään, mutta turhauduin pahasti ja sain tarpeekseni kaikesta siitä pahasta mitä on mulle tehnyt. En tule ikinä tekemään minkäänlaista sovinnonelettä hänen laiselle ihmiselle sillä hänen luonnehäiriönsä ei sillä parane eikä tuollainen ihminen tule käytöstään koskaan muuttamaan.
- Anonyymi00037UUSI
Kyllä se käytös muuttui siitä kun sinä näytit tunteesi minua kohtaan. Minä näin koko ajan että jotain on mutta joku muu varmisti sen lopulta. Et ymmärrä ehkä miten sellainen loukkaa jos tunteita on käytetty tavallasi hyväksi.
- Anonyymi00038UUSI
Minä kiusasin ja pilkkasin? Huomaatko miten livahdat kaikesta vastuusta aina pois ja käännät syyn muiden niskoille
- Anonyymi00039UUSI
Itketithän kun vein tilanteemme hänen tietoon. Eikö se ole reilua?
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Itketithän kun vein tilanteemme hänen tietoon. Eikö se ole reilua?
Ei meillä ole ollut mitään tilannetta. Olet valehdellut hänelle.Silloinhan sinä itketit häntä enkä minä.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ei meillä ole ollut mitään tilannetta. Olet valehdellut hänelle.Silloinhan sinä itketit häntä enkä minä.
Olet vain niin kiero
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Minä kiusasin ja pilkkasin? Huomaatko miten livahdat kaikesta vastuusta aina pois ja käännät syyn muiden niskoille
Mistä vastuusta? Olen jo tunnustanut, että ihastuin siihen. Ja ilmaisin jo melkein kaksi vuotta sitten ettei sinusta ja minusta voi tulla mitään. Mistä pitäisi ottaa vastuu?
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kyllä se käytös muuttui siitä kun sinä näytit tunteesi minua kohtaan. Minä näin koko ajan että jotain on mutta joku muu varmisti sen lopulta. Et ymmärrä ehkä miten sellainen loukkaa jos tunteita on käytetty tavallasi hyväksi.
Ilmaisin jo melkein kaksi vuotta sitten, ettei sinun ja minun välille tule mitään. Sitä ennen hänen ja minun välillä ei ollut yhtään mitään. Eikä minua ja häntäkään ole koskaan tulossa, joten se ja sama. Miten olen käyttänyt hyväksi?
Ja kuka muka varmisti ja mitä? Joku täysin ulkopuolinen ei varmasti tiedä tilanteesta mitään.
- Anonyymi00028UUSI
En usko että sulle kukaan voi olla kateellinen, sori
- Anonyymi00031UUSI
Mie en oo silmiä iskenyt keneenkään, mut muhun on isketty vähän joka suunnasta, eikä mua kiinnosta kuka on kateellinen ja kenelle.
- Anonyymi00032UUSI
Musta tuskin on kukaan kiinnostunut eli ohi.
- Anonyymi00033UUSI
Kun tulette tuohon,on yhtä vittuilua koko ajan ja paskan jauhamista,ei todellakaan ihme,jos ette pärjää mmuiden ihmiste esim.naapureina!
- Anonyymi00034UUSI
enpä ole kateellinen kellekään. oma elämä menee juuri sellaiseksi kun töitä on tehty, välillä. vaikeimman kautta, kiitos vaan joillekin. mutta se on heillä itsellään pian edessä. joten lycka till ja paljon tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1476588Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul323587Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3023168Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota702814Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma52262- 201807
Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp381669- 141632
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri51604Kokoomuksen ja perussuomalaisten kannattaisi yhdistyä
Näin saataisiin yksi yli 30 prosentin puolue, jolla olisi riittävästi voimaa jatkaa tarpeellisten rakennemuutosten läpi81376