Kumman laittaisit päällesi?
Ja valitsisiko mieluiten hilkkapäisen mekossa sipsuttelevan sairaanhoitajan?
Vai
Pamppu kädessä saapastelevan poliisikissan?
Mekko vai univormu?
17
1881
Vastaukset
- hevari
minut näkee yleensä joko mustassa mekossa/hameessa tai housuissa ja takissa/viitassa. :)
- natsuli
itselleni laittaisin jonkun space-uniformun ja vaimon pukisin poliisikissaksi ;)
katsottiin just elektra ja sain siitä pahoja vaikutteita.. Lasketaanko sarjakuva-samurain asu uniformuksi? - Ei hilkkaakaan
vaan housut ja t-paita tai sitten se vihreä "yläosa" jollaista myös miehet samassa yksikössä käyttävät. Pitää muistaa tsekata työvaatteet ennen kuin vaihtaa työpaikkaa... mekkoa ei ikänä!
En halua univormua. Poliisin nykyiset työvaatteet vaikuttavat asiallisilta, mutta eivät tee minuun sen kummempaa vaikutusta. - Pir
... olisi valita, niin sitten poliisin formu. Tosin, eihän hoitsut käytä enää niitä kaameita 60-luvun hilkkoja mekkoja, nykyasut ovat ok ja niitä voisi pitää. Asustepuoli on siis kehittynyt, toivottavasti hoitoalan palkkaus kohta myös :). En käytä mekkoja, lähin myönnytys on kävelypuku. Mieluiten housuasu. No niin, tämäkin tärkeä info tuli annettua.
- ehdottomasti
Nää meidän kenttäpoliisit tekevät työtään yliseksyissä haalareissa :o). Saappaatkin ovat maiharit. Juhlavetimet on aika mageet, mutta eipäs niitä poliiseja tuolla ulkona näe saapastelemassa niissä. Ja pamppuhan ei sillon kuulu muutenkaan repertuaariin.
Eli, kai mä otan sen kenttähaalareissa partioivan kissan ;o). *purrrrrrrrrr*- Rvalle vastaan aina
Olen rouva Möykkysen fani, joten vastaanpas tähänkin..
Iltaan ja vapaalle: lyhyt musta mekko, missä aprikoosin värisiä palleroita,
Ja duuniin vihreää: sortsit, t-paita, kalastajan liivi, paksuranteinen kello, vahvat kulmat ja toffeenmakuista huulipunaa, hiukset kiinni, ja kaunis hymy. Nin urakat joutuvat...
T. Se toimittajaa etsivä - rva möykky
Rvalle vastaan aina kirjoitti:
Olen rouva Möykkysen fani, joten vastaanpas tähänkin..
Iltaan ja vapaalle: lyhyt musta mekko, missä aprikoosin värisiä palleroita,
Ja duuniin vihreää: sortsit, t-paita, kalastajan liivi, paksuranteinen kello, vahvat kulmat ja toffeenmakuista huulipunaa, hiukset kiinni, ja kaunis hymy. Nin urakat joutuvat...
T. Se toimittajaa etsiväMielenkiintoista.. Vaikka toimittaja en olekkaan, heh
- tämä
laittaisi ehdottomasti univormun päälle. Ja sen sairaanhoitajan ottaisin mielummin..been there, done that. ;)
- adalia2
Mä käytän mekkoja ja hameita.
Ja en osaa sanoa, kumman valitisin noista kahdesta. - Biksu
.. sykähdytä juurikaan. Tosin unelmanaiseni päällä sekin on pirun seksikäs ;)
Univormuista pidän enemmän. Maailmalla reissatessa on silmään osunut jos jonkinlaista uniormua naisten päällä ja jos sen kantaja sattuu vielä olemaan silmääni miellyttävä, niin onhan sitä kiva seurailla.
Itse tosin pukeudun mieluiten näin kesällä bikineihin. Mahdollisimman pieniin, ettei jää liikaa rusketusraitaa.. - RaitaVioletti
En pukisi kumpaakaan enkä haluaisi toisella olevan kumpaakaan. No ehkä se univormu, jos olisi pakko valita, toiselle.
- ehdottomasti
hellapoliisin uniformun ja naiselleni sellainen nahkainen käy oikein hyvin.
- Putkiratio
mekon ja valitsisin sairaanhoitajan. En tiedä miksi.
- fani :)
Hmm... Mieluiten laittaisin päälleni univormun, jonkinlaista on tullut pidettyäkin... :) Sellaisessa vain viihtyy.
Silloin tällöin täytyy kyllä pukeutua hameeseenkin, vieläpä miniversioon...
Ja oma pää kääntyy sekä univormujen että hameiden perään. :)- rva möykky
..että oot mun fani
Vaik mun kysymukset on, pöh, aika simppleitä - ja kertovat jotain mun yksoikoisesta ajattelutavastani..
Oon kai putkiaivoinen nainen, eikä tää suomen kielikään oikein suju..
Aurinkoista kesää Sulle toivoen
- näistä
kumpikaan uniformu vaan ihan toisenlainen uniformu, joka onneksi kullalta löytyy ja minulta sitten lääkärinä tuo valkoinen takki=) Olemme kieltämättä näyttävä pari=)
- liihotus
Tää ei niin ymmärtäis tätä hoitsuista intoilua...ihmisiä mekin olemme,emmekä mitään "seksisymboleja"!!!!!!!!!!
terv.hilkkapäinen hoitsu^¤^
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38719- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689