Miten saada duunarit tuottamaan

Anonyymi-ap

19 vuoteen ei ole tuottavuutta ollut!

Kuten tiedämme, aidosti tarvitaan vain kolmannesta duunareista.

Että semmoisia " duunareita"...

26

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

Maalaisten ei kannattaisi kommentoida asioita, joita ei sivistymättömyytensä takia ymmärrä.

Tuottavuus on kiinni ennen kaikkea liiketoimintamallista ja liiketoiminnan kannattavuudesta. Laskennallisesti Supercellin koodarin työn tuottavuus on aivan huippuluokkaa, kun taas tappiota tuottavan strat-upin (jonkalainen Supercelkin oli joskus vuosia sitten) koodarin työn tuottavuus on surkea - itse asiassa negatiivinen. Eikä tämä kerro mitään siitä kumpi tuottaa tuotantokelpoista koodia nopeammin.

P. S.
      Koska maatalouden tuottama lisäarvo on pienempi kuin maataloustukien määrä, niin jokaisen maataloudessa työskentelevän tuottavuus on negatiivinen.

• Anonyymi00014

Hohhoijaa mitä puppua.

• Anonyymi00028

"P. S.
        Koska maatalouden tuottama lisäarvo on pienempi kuin maataloustukien määrä, niin jokaisen maataloudessa työskentelevän tuottavuus on negatiivinen."

Huhhuh mitä potaskaa kirjoittelet. Häpeäisit!

Onko tilastokeskus tuttu?

• Anonyymi00038

P. S.
        Koska maatalouden tuottama lisäarvo on pienempi kuin maataloustukien määrä, niin jokaisen maataloudessa työskentelevän tuottavuus on negatiivinen."

Maataloustoimialan tuotos on noin 5,5 miljardia. Tuet lienevät noin 1,65 miljardia.

P.S.
        Mitenkäs meni noin niinkuin omasta mielestä?

• Anonyymi00023

Ja näitähän sitten hyysätään.

• Anonyymi00024

Tairaa olla toiveajattelua jotta työmies alkaas tuottamaan

• Anonyymi00025

Aloitus on taas palstahörhön tuttua pellervolaista potaskaa.

Suomi on usein tuottavuustasoltaan EU-keskiarvon yläpuolella, mutta taakse jäävät monet suuret taloudet kuten Irlanti, Belgia, Alankomaat ja Ruotsi.

Tuottavuus per työtunti tai per työntekijä ovat Eurostatin pääindikaattoreita.
      Ne kertovat, kuinka paljon tuotettua arvonlisää (BKT) saadaan aikaan yhtä työtuntia kohti tai yhtä työntekijää kohden.

• Anonyymi00026

Ja näitä sitten demut hyyssää.

• Anonyymi00027

"pellervolaista potaskaa"

siis hesalaista?

• Anonyymi00029

Duunarit saadaan kannattaviksi , kieltämällä kännykät työaikana .

• Anonyymi00030

Erinomainen idea! Siitä se lähtee.

• Anonyymi00031

Itse olen nykyään työkyvyttömyyseläkkeellä ja firmani on edelleen hengissä tosin harrastustilassa.
      Eläkkeeni lisäksi saan tehdä töitä tietyn verran (2/5).
      Kokemus kuitenkin osoitti että työntekijöillä firman pyörittäminen ei onnistu juurikin tuon tuottavuusongelman takia.
      Jo ennen eläköitymistä jouduin irtisanomaan lähes kaikki työntekijät jotta taloudellinen tilanne koheni ja sain velat maksettua.
      Siis miettikää, ilman työntekijöitä tienasin pirun paljon enemmän.
      3 työntekijää söi minun työn tuotosta 70 000€, siis he söivät oman tuottavuutensa lisäksi minun oman työpanoksen lähes täysin.
      Kun muutin yhtä ainoaa osa-aluetta eli työntekijämäärää niin kannattavuus nousi 2000€ => 60 000€:n, miten tuossa voi olla työnjohdossa tai firman toimintatavoissa se ongelma?

• Anonyymi00032

vai semmosen tarinan nettosaaja pummin piä tälläkertaa tuotti...

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

vai semmosen tarinan nettosaaja pummin piä tälläkertaa tuotti...

Jaa että nettosaaja.
        Olen elämäni aikana maksanut tuloveroja n. 450 000€ ja eläkemaksuja n. 400 000€ edestä.
        Lisäksi tulee kulutusveroja yms. varmaan tuollaisen 400 000€ edestä.
        Jos olen maksanut veroja ja veroluonetisia maksuja 1,2 miljoonaa ja sairasteluuni olen käyttänyt yksityisiä sairaanhoitopalveluja niin minäpä se olen se pahimmasta päästä oleva nettosaaja.
        Avaappa vähän sinun nettomaksujasi, ettei vain paljastuisi että itse olet nettosaaja.

• Anonyymi00034

nii,
        jos olist tehnyt töitä,
        etkä vain peräkammarissa haavellut,

minulla jokaisen miehen piti tuottaa vähintään 3X palkkansa verran,
        ni sai olla töissä...

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Jaa että nettosaaja.
        Olen elämäni aikana maksanut tuloveroja n. 450 000€ ja eläkemaksuja n. 400 000€ edestä.
        Lisäksi tulee kulutusveroja yms. varmaan tuollaisen 400 000€ edestä.
        Jos olen maksanut veroja ja veroluonetisia maksuja 1,2 miljoonaa ja sairasteluuni olen käyttänyt yksityisiä sairaanhoitopalveluja niin minäpä se olen se pahimmasta päästä oleva nettosaaja.
        Avaappa vähän sinun nettomaksujasi, ettei vain paljastuisi että itse olet nettosaaja.

Lisääkö vielä niiden saamiesi veronmaksajien kustantamien tukien määrät vastaavalta ajalta.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Lisääkö vielä niiden saamiesi veronmaksajien kustantamien tukien määrät vastaavalta ajalta.

Kun rakennusalalle ei oikein ole makseltu tukia enkä ole työllistänyt työllistämistuella kun pakkaavat olemaan sellaisia seisojia.
        Joten tuet 0€, voithan sinä sen jonon jatkoksi lisätä jos se oloasi helpottaa.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Kun rakennusalalle ei oikein ole makseltu tukia enkä ole työllistänyt työllistämistuella kun pakkaavat olemaan sellaisia seisojia.
        Joten tuet 0€, voithan sinä sen jonon jatkoksi lisätä jos se oloasi helpottaa.

Oletin sinun olevan maatalousyrittäjä, koska tämä on ’maatila ja metsä’ -palsta.
        Sori siitä…

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Oletin sinun olevan maatalousyrittäjä, koska tämä on ’maatila ja metsä’ -palsta.
        Sori siitä…

Niin, eikös tämä ole "maatila ja metsä"-solvauspalsta?

• Anonyymi00045
        UUSI

nii,
        aloittajakin solvaa maatalous"yrittäjiä"...

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

nii,
        aloittajakin solvaa maatalous"yrittäjiä"...

Näyttää solvaavan duunareita?

• Anonyymi00036

Moninainen ongelma,
      kun pääomat ei investoi, vaan lepäilee.
      Massa-työttömyys, niin työvoima lepäilee, jne jne.
      Ei voi mitään osapuolta vain syyttää..
      Olisiko siis systeemi ongelmaa?
      - Eräs Tilannekatsaus ;
      https://youtu.be/64cF7CKzr40?si=yJGAeyEAFjcL2x6g

• Anonyymi00037

Jos maksat työttömyydestä niin saat työttömiä.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Jos maksat työttömyydestä niin saat työttömiä.

Näin se menee. Työttömyystukien leikkaus on hyvä vaihtoehto.

• Anonyymi00041

Juuri näin.
        Kyse on elinkeinoelämän rakenteestä. Suomessa ei ole investoitu uusiin korken jalostusarvon aloihin, joissa työn tuottavuuskin on paras.

Suomalainen omistaja on kärsimättömän ahne. Jakokelpoinen pääoma kupataan ulos osinkoina eikä yrityksiltä vaadita kasvua eikä niiden anneta sijoittaa voittojaan kasvuun.

• Anonyymi00040

Miten saada turkistarhaus tuottamaan?
      Miten saada Vornanen pysymään työssä veronmaksajien piikkiin?
      Miten saada kansa maksamaan Tynkkysten koti ja tuleva suurperhe?
      Miten taata myös jatko Purran laatuviini maisteluihin verovaroin?
      Miten taata että myös jatkossa Willen kännykkä räpläys työajalla maksetaan verovaroin?
      Tässä sitä ihmetellään että miten, no velekaa ottamalla.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7266
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5408
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3335
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      49
      2350
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1288
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe