Siis mitä

Anonyymi-ap

Voiko jättää sut ja S naisen rauhaan ,joo toki voin :)

18

292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Laitan tästä vähän näitä raksun likaisia tiskejä takas kaappiin

• Anonyymi00002

Teen tänään porkkanalaatikkoa nii syökää. Te kaksi nakkeja likaiselta lautasilta

• Anonyymi00003

Wau. Täällä selvästi on saavutettu jo hiekkalaatikkoikäisten henkinen taso 😃 😂Älä heitä hiekkaa toisten silmiin!

• Anonyymi00005

No jep hiekkaa on heitetty toisen silmii silkaaa valettaa ,vaikkka hän ei ymmärrä varmaan sanontaa

• Anonyymi00009

Nää on sieltä peltosaaresta. Eikös se von paroon ollu yötä siellä yksärin lääväs=0

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Nää on sieltä peltosaaresta. Eikös se von paroon ollu yötä siellä yksärin lääväs=0

Kerroppa lisää. Alkoi kiinnostaa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kerroppa lisää. Alkoi kiinnostaa.

Eikös ne aamulla hehkuttaneet täällä

• Anonyymi00004

Ja tää tyyppi on ylläpitäjä 😂 Hyvin menee, paremmin menisi kyllä kokonaan ilman ylläpitoa.

• Anonyymi00010

Älähän höpäjä siellä nyt hölmöjä hönö.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Älähän höpäjä siellä nyt hölmöjä hönö.

Taidat olla mode koska muut on samaa mieltä.

• Anonyymi00006

Ja siivoa ihmeessä kotisi, elätkö sikolätissä kun pitää tarjoilla ruokia likaisista astioista?

• Anonyymi00012

Eikös se kehunu että boheemi on boheemi koti missä asuu. Minä olen ajatellut että se ei olis kaikilla boheemeillä likanen sikolätti.

• Anonyymi00007

Kerroppa nyt oikeasti, että jos/kun sinä olet homo, niin mitä tarvetta sulla on tähän? Tää on mennyt yli hilseen jo pitkään.

• Anonyymi00011

Mietin minäkin, mikä on motiivi. Kateus, menettämisen pelko, saavutettujen etujen vartiointi?
        Mutta näin pohjalaisena akkana sanoisin, että tuleppa poika tänne niin niistän sinulta nenän.
        Sivusta ihmettelen

• Anonyymi00008

Kaikki S:t on syytä jättää omaan arvoonsa.

• Anonyymi00014

s nainen on vasta lähdössä, se on teukäs lapsesi luokse. oli mukana viemässä minun lapsia..... Robert tietää ja janoaa kostoa 😂 tsemppiä! siellä jossain omat raju5t taistelut. vie terkkuja sille putkäletille, no mä en hyvä, ja piti lapsiani katsomossa. ja vaati alas ja minähän menin. rakkaus voittaa kaikki esteet niin myös maan päällä. kuin taivaassa kuin helvetissä. hyvää matkaa! ja good luck for the war trip.

• Anonyymi00015

ja minä toin itseni lisäksi ylös kaikki 3. yksi on vielä hoidossa enkelten luona, ja jos luoja suo, vielä syntyy tänne perheeseen. tässä taikasana jonka karjut maan kielellä Jeesuksen nimeen portit auki elävien kirjoissa vielä tilaa. sinne meneminen on vielä karmeaaa, ylös tuleminen on kahta karseampaa.

• Anonyymi00017

älä tule ikinä sanomaan etten rakasta lapsiani tai mikään olisi minulle tärkeämpää tai että vahingoittaisin heitä ikinä. tai olisin heille vaaraksi. minä matkasi läpi helvetin heidän luokseen, olen lähes kuollut 10 kertaa ja ottanut turpaan, kuunnellut mitä vittuillua ikinä kuulekaan, ottanut syylleni muiden juttuja ja hakkauksia. mutta tuota lausetta älä ikinä tule sanomaan minulle errä olisin vaaraksi lapsilleni. kuolisin heidän vuokseen joka ikinen päivä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      83
      6402
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      444
      4471
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      62
      3644
    4. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      116
      2295
    5. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2275
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      1026
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      980
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      44
      875
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      90
      810
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59