Ei sitten nähty enää tänä vuonna

Anonyymi-ap

Ja kyllä, olen ikävöinyt sinua ja meitä ja sitä mitä meillä oli. Surullinen tunne.

24

494

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kamala ikävä minullakin hiipparimiestä jonka elämäntehtävä on keksiä ja levittää minusta ikäviä juttuja työyhteisöönsä.

• Anonyymi00002

Mitä muka ollut? Höpöhöpö taas. Mene kävelylle

• Anonyymi00007

Ainoa jolla tarve kieltää asia olet sinä itse.

• Anonyymi00003

Mitä jos ei nähdä enää ikinä?

• Anonyymi00004

Vahvasti uskon että näin on. Vihaan sinua niin paljon.

• Anonyymi00006

Aloittaja ei vihaa ketään.

• Anonyymi00011

Sitten se on kai hyväksyttävä.

• Anonyymi00005

Mä en halua nähdä sellaista joka etsii vain hetken huvia. Tunneihmisenä tarvitsee arvostusta ja oikeaa välittämistä.

• Anonyymi00008

Kuka täällä ikävöi? Iloinen jälleennäkeminen varmaan olisi, jos nähtäisiin hänen kanssaan mm.

• Anonyymi00012

Yksi nainen vaan suruissaan.

• Anonyymi00013

Tulen käymään täällä vähemmän nyt, koska ensi vuosi alkaa uuden työn merkeissä, ja minun pitää keskittyä siihen enemmän. Ehkä kuulet, minusta vähemmän, mutta en voi lopetta mitä tunnen. En halua olla sua kohtaan välinpitämätön,elikkä ei johdu sellaisesta. En tiedä vielä mihin suuntaan elämä vie,mutta yritän miettiä sitä ja kuunnella itseäni. Olisi kiva tavata ystävällisissä tunnelmissa. Olet tänäänkin ollut ajatuksissani. -m-

• Anonyymi00014

Olemmeko seurustelleet sitten kummemmin.

• Anonyymi00016

Eivät varmasti ole vaikka niin antaa olettaa

• Anonyymi00015

Tuskin kukaan kaipaa palstalla ketään jonka kanssa oikeasti olisi jotain ollut.

• Anonyymi00017

Ei kehtaa enää olla yhteydessä suoraan, joten tänne voin kirjoitella, kun on ikävä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei kehtaa enää olla yhteydessä suoraan, joten tänne voin kirjoitella, kun on ikävä.

Tunteekohan hän samoin?

• Anonyymi00018

Onneksi ikävä on loppunut,uhkailujen myötä. Kiitän siitä sinua mies.
      Kerralla pääsin eroon tunteista.

• Anonyymi00019

🥹

• Anonyymi00020

Alunperin uusi vuodi on alkanut maaliskuussa, ennenkö joku keisarimöttö jossain vaihteli ja lisäili vähän kuukausia ja niiden aikoja.

• Anonyymi00021

Täsdä vielä aloittajan toteamus, olen nyt rypenyt tässä surun tunteessa tarpeeksi ja päätin lopettaa sen. Olen iloinen siitä että oltiin yhdessä ja kaikista vuosista, asioista joita tehtiin yhdessä ja joita koettiin yhdessä. Päätin että voin rakastaa sinua etäältä. Feel my love 🩷

• Anonyymi00022

Toivottavasti oikea saa tuntea sen.

• Anonyymi00023

Ei mulla ole enää ikävä tuollaista tyhmää ihmistä

• Anonyymi00024

Voit varmaan poistua ikäväpalstalla sitten. Täällä kun nimenomaan ikävöidään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3406
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2389
    3. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      12
      1194
    4. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      112
      1169
    5. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      48
      937
    6. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      9
      913
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      870
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      864
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      36
      692
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      196
      666
    Aihe