Sinua unohtaa vaikka tiedän että se pitää tehdä. Tunteita on niin paljon että se on vaikeaa.
En haluaisi
31
398
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi toinen pitää sitten unohtaa jos hänkään ei tahdo?
- Anonyymi00003
Siksi että tämä kuluttaa ja elämässä pitäisi mennä eteenpäin
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos molemmat välittää, ei ole järkeä luovuttaa. Ne tunteet on rikkaus kun sen oikein ymmärtää. Tehkää siitä yhdessä sopimalla ”ei kuluttavaa”. Tsemppiä
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos molemmat välittää, ei ole järkeä luovuttaa. Ne tunteet on rikkaus kun sen oikein ymmärtää. Tehkää siitä yhdessä sopimalla ”ei kuluttavaa”. Tsemppiä
Yksipuolista vaikuttaa olevan ja silti jauhaa
- Anonyymi00028
Anonyymi00017 kirjoitti:
Yksipuolista vaikuttaa olevan ja silti jauhaa
Anna asian olla mies!
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mene eteenpäin jo äläkä ruikuta.
- Anonyymi00002
Älä unohda.
- Anonyymi00004
En halua enää kärsiä 😔
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
En halua enää kärsiä 😔
Miksi kärsit?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi kärsit?
Se on vaaleanpunainen My little elephant
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se on vaaleanpunainen My little elephant
En ehkä tiedä mitä tarkoitat?
- Anonyymi00005
Olit ainoa ketä rakastin. Anteeksi
- Anonyymi00006
Muttet enää niinkö?
- Anonyymi00007
Seksiä kuitenkin toisen kanssa? Yökyläilyt ym?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Muttet enää niinkö?
No tilanne on suht ihmeellinen
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ohi lujaa
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
No tilanne on suht ihmeellinen
Millä tavoin
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
HAHHHHAAHHHHHHHAAAHHH MITÅ JUTTUJA TAAS SAA LUKEA. TUNTEMATTOMAT KYSELEE ONKO IHASTUKSELLA YÖKYLÄILÄILYÄ
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
HAHHHHAAHHHHHHHAAAHHH MITÅ JUTTUJA TAAS SAA LUKEA. TUNTEMATTOMAT KYSELEE ONKO IHASTUKSELLA YÖKYLÄILÄILYÄ
Kiitos kiittos naurut kyllä maistuu hyvä oivallus oli hahahahah
sivuspede - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei se kenellekään kuulu. Mutta omasta puolesta voin kertoa ettei ole, eikä tule.
- Anonyymi00012
Miksi pitäisi unohtaa? Sama kuin pitäisi unohtaa itsensä jos kaikki tunteet ei miellytä mitä itsessä kokee...ne on osa kokonaisuutta ja elämää. Mutta vain osa sitä, ei pääosassa. Auttaa paljon jos voit hyväksyä ne tunteet arvokkaana ja tärkeänä kokemuksena. Vaiheena tässä kohtaa elämääsi, pakata ne huolellisesti omaan lokeroon ja siirtää säilöön sinne sydämen sopukkaan. Käy joskus kurkkaamassa sitä jos haluat, mutta ei niitåä tarvitse kokoajan pitää esillä jos se tuottaa pahaa oloa. Ihan tervettä kokea tunteita, tunteettomat ihmiset on sairaita! Oot rakas😘
- Anonyymi00014
Ja myös ne ihmiset jotka niitä tunteita aiheuttaa, ei tarvi unohtaa. Ne kyllä haalistuu jos ovat haalistuakseen ja muuttuvat merkityksettömiksi. Mieltä ei oikein voi pakottaa unohtamaan. Mutta joskus sitä toivoisi.
- Anonyymi00027
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja myös ne ihmiset jotka niitä tunteita aiheuttaa, ei tarvi unohtaa. Ne kyllä haalistuu jos ovat haalistuakseen ja muuttuvat merkityksettömiksi. Mieltä ei oikein voi pakottaa unohtamaan. Mutta joskus sitä toivoisi.
Olen monesti ihmetellyt, kun en pääse yli. Vaikken näkisi aikoihin, niin kukaan ei voi mennä hänen paikalleen sydämeeni. Miksi tuntuu että toiset porskuttaa menemään, kun itse vielä itken perään?
Mietin että miksi minä olen jäänyt johonkin kiinni, vaikka se ei yhtään kannattaisi. Jotenkin erehdyin luulemaan, että meidät oli tarkoitettu yhteen. Tai sellainen mielikuva, mitä minulla hänestä on. Mutta maailma on yksi iso valhe ja romanttista rakkautta ei kaikille suoda.
- Anonyymi00019
Päästä irti.
- Anonyymi00020
Höpötystä.
- Anonyymi00022
Jehna!
- Anonyymi00023
Olet varattu?
- Anonyymi00024
Juu, en.
- Anonyymi00025
Jokaisen muistan, enkä halua unohtaa edes niitä jotka ovat rikkoneet minua. Muistan hyvät asiat ja tiedostan ettei kenenkään kanssa kannata alkaa mihinkään. Kaikki edeltävät ovat rikastuttaneet elämääni ja kehittäneet minua, joten en todellakaan ole unohtamassa heitä.
- Anonyymi00026
Sinua mies en aio unohtaa. Vaalin sydämessäni ja rakastan vaan 🩷
- Anonyymi00030UUSI
Eipä mulla enää tunteita ole kiitos sinun ja ehkä hyvä niin nyt saan olla vapaa sinusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.2027708Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest54667Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul854191Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3903692Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2043403Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1053025Suomessa valtavasti somalien yhdistyksiä, peräti 171 - mistä tulee rahat?
Suurin osa näistä sijoittuu pääkaupunkiseudulle tai Turun ympäristöön. Ovatko kaikki noista pelkkiä huijausyhdistyksiä1332578Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma312557Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp622135- 211983