Toisesta ketjusta kopioituna ajatus on hauska. Mittarilla nopeasti kainalosta että ei tarvitse punnita sen enempiä.
Haittaako pahasti kun ääliömittari on 10% - 70% ?
Itse suosin tota 3 % määrää.
Mitä ääliömittarisi näyttää tänään
22
267
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä se tällä hetlellä pitää olla vähintään 97%.
- Anonyymi00002
Pitää olla?
- Anonyymi00003
Aika korkea n. 80 %, että päästin tunteet tähän pisteeseen ja annoin rikkoa itseäni, kun toisella oli kovin mukavaa koko ajan.
- Anonyymi00018
Joo, toi on jo aika kova ääliö. Varmaan sait ainakin kaks viikkoa äsaikkua?
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Joo, toi on jo aika kova ääliö. Varmaan sait ainakin kaks viikkoa äsaikkua?
Mene vttuun!
- Anonyymi00004
Voisko tota sun ääliöä lääkitä jotenki sitten alemmas? Ota Burana ja mee kotiin.
- Anonyymi00005
Joku terveys jätti tietty voisi omia vaivan, ääliön tutkimuslaitos, ääliö ensiapu, ääliö mittarin kehityshanke/rahoitus/kerjuukampanja (vyffet omaan taskuun tietty ja joku romu tyrkylle). Ääliö vaivasille on chat, että yhteydellä tai video yhteys. Akuutissa ääliössä soita hakeen...
- Anonyymi00007
Siis tietty ähäkeen 😂
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siis tietty ähäkeen 😂
Miten ne ähäken tyypit sit koulutettais kohtaamaan niit ääliöitä, olisko ne juovuksissa vai olisko joku ääliöidenkestämispilleri reseptillä
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten ne ähäken tyypit sit koulutettais kohtaamaan niit ääliöitä, olisko ne juovuksissa vai olisko joku ääliöidenkestämispilleri reseptillä
Älanssilla piipaana paikalle ja mittari kainaloon...rintaan ja ehkä varpaaseen, esitiedot ja kontakti äpäikyn älääkärille. ihan semisti raja arvot sanelee jatkot seuraillaanko vai otetaanko kyytiin. Yli 89% vai äu jo vakava tilanne ja vaatinee välitöntä lääkitystä ääliöpitoisuuden laskemiseksi.
- Anonyymi00006
Totta,ääliöiden palsta. Joukko ääliöitä joita muutama normi koittaa saada järkiinsä. Kyllä tätä valtion pitäisi jo tukea. Voisi laittaa valtiopäivien esityslistaan ääliöhankkeet 1, 2 ja 3 ja budjettiriihessä tuohikuivaa
- Anonyymi00008
Ääliöyden mittaus nopeasti ja luotettavasti nyt myös itse palvelupisteessä☝️
- Anonyymi00009
Oisko joku sopiva yksikkö ääliöyden osoittamiseksi, äö on jo varattu muuhun tarkoitukseen...ÄU? Ääliö units? Esim?
- Anonyymi00012
Kävin labrassa mittauttaan mun äu:n, oli laskenut viime viikosta. Sain lähetteen varjojentanssikuviin missä tutkitaan tarkasti mun ääliö pitoisuudet...
- Anonyymi00011
Etsivä ääliötyö ja päälle paidat joissa lukee
VALOT PÄÄLLE
- ÄÄLIÖTYÖ - Anonyymi00013
30 sivua näitä ja toisesta ketjusta. Aika hakuammuntaa tuntuu olevan
- Anonyymi00017
Joo, se on kovin ikävää se😏 Jatka hakemista. Onnea etsintään.
Rakkaudella Ääliön mittaus tiimi😘
- Anonyymi00026
28%
- Anonyymi00027
+10% just
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153