Niin paljon halunnut varattua? Jos se on kuitenkin ongelma?
Miksi olet
25
430
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se ei ole minulle ongelma. Olenhan itsekin varattu. Päinvastoin, ongelma minulle olisi, jos hän ei olisikaan enää varattu.
Naiselta- Anonyymi00002
Horoooo
- Anonyymi00006
Hyvä
- Anonyymi00003
Tunteet vain tuli. Olin tyhmänkin moraalinen, mutta sille en voi enää mitään.
- Anonyymi00021
Mitä tarkoitat tyhmän moraalinen?
- Anonyymi00004
Haluan mä appelsiinejakin, vaikken voi syödä niitä. Ja tykkään kissoista, vaikka olen allerginen.
- Anonyymi00005
En ole kiinnostunut varatuista. He ovat jo valintansa tehneet.
- Anonyymi00007
i love you 🌛
- Anonyymi00008
Tietääkseni kukaan ketä tällä hetkellä ajattelen ei ole varattu. Varatuille tai jos niin käy ilmi myöhemmin että on valehdellut sanon ettei kiinnosta ja se on välitön luottamuksen menetys.
- Anonyymi00009
Eihän kukaan tietoisesti valitse kehen rakastuu, mutta huomaan sen, että pidättelen itseäni ja tunteitani, koska tiedostan todennäköisesti luvassa olevan sydänsurun. Tai no sydänsuru nyt kuitenkin on jo olemassa. Varattu on kuitenkin varattu ja kyllä minä haluam kuitenkin vakaan parisuhteen satunnaisten hetkien sijaan.
- Anonyymi00017
Kyllä valitsee. Itse olen välittömästi vetäytynyt hommasta, kun on tullut esiin että varattu. En halua olla minkäänlaisessa pettämisessä osallisena. Sitä minkäänlaista suhdetta kun ei lähde rakentamaan, ei mitään tunnesidettä pääse syntymään. So simply ass that
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä valitsee. Itse olen välittömästi vetäytynyt hommasta, kun on tullut esiin että varattu. En halua olla minkäänlaisessa pettämisessä osallisena. Sitä minkäänlaista suhdetta kun ei lähde rakentamaan, ei mitään tunnesidettä pääse syntymään. So simply ass that
Sinun piti siis päästä pätemään moraalista ylemmyyttäsi?
Teoriassa kyllä, käytännössä suurin osa ikäluokkani miehistä on varattuja ja joidenkin kanssa on tekemisissä muutoinkin kuin satunnaisesti kohtaamalla. Sinkkuus, kun ei tee kenestäkään automaattisesti yhteensopivaa tai takaa rakastumista. Vaikkei syntyisikään suhdetta niin, jos on rakastunut vaikuttaa jokainen toinen lohdutuspalkinnolta tai korvikkeelta, eikä sekään ole hyvä perusta suhteen rakentamiselle. Sinulta jäi Ilmeisesti sisäistämättä kommenttini osia, jossa ilmaisin tahtovani parisuhteen satunnaisten hetkien sijaan.
Ass vaan sinullekin. - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinun piti siis päästä pätemään moraalista ylemmyyttäsi?
Teoriassa kyllä, käytännössä suurin osa ikäluokkani miehistä on varattuja ja joidenkin kanssa on tekemisissä muutoinkin kuin satunnaisesti kohtaamalla. Sinkkuus, kun ei tee kenestäkään automaattisesti yhteensopivaa tai takaa rakastumista. Vaikkei syntyisikään suhdetta niin, jos on rakastunut vaikuttaa jokainen toinen lohdutuspalkinnolta tai korvikkeelta, eikä sekään ole hyvä perusta suhteen rakentamiselle. Sinulta jäi Ilmeisesti sisäistämättä kommenttini osia, jossa ilmaisin tahtovani parisuhteen satunnaisten hetkien sijaan.
Ass vaan sinullekin.Ei ollut pätemistä, kerroin vain miten itse toimin. Ei siinä riko kuin itsensä, jos aloittaa suhteen varatun kanssa. Enkä ajatellut että just sinä toiminut noin, mutta yleisellä tasolla totesin että ei kannata. Ja silloin kun päästää toisen liian lähelle, voi sellainen tunnesidos syntyä. Ja asia johtaa aina yleensä johonkin toiseen asiaan. Ihmisillä kun on voimakas sukupuolivietti, mikä on kyllä ihan normaalia. Mutta se miten himojensa kanssa toimii, on myös valinta. Mutta jos asia on päästetty ihan vahingossa vaikka liian pitkälle, voi itse kukin olla heikko tilanteen syntyessä. Siksi avainsana on tässä asiassa ennakointi.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ihan sama täällä. Kahdesti on tullut tuollainen tilanne vastaan elämässä.
- Anonyymi00010
Kyllä se on ongelma aina ollut
En pidä pettämisestä
Se on jotenkin väärin
Mutta olen ajautunut tekemään
Kaikenlaista syntiä joka on ollut
Ihan väärin
Ihan kun jokin paha ottaisi välillä ohjat
Joka ei kuuntele minua .
Minussa on toinen puoli .
Joka syntyi kun piti viedä mieli pois
Niistä hetkistä lapsina kun tuli turpaan
Vaikkei se ollu edes minun syyni miksi äiti raivosi
Naiselta - Anonyymi00011
Asiaa
- Anonyymi00012
Hyvä
- Anonyymi00013
Keskity omaan elämääsi.
- Anonyymi00014
ehkä juuri siksi että hän on varattu..
- Anonyymi00015
Niin. Kas siinäpä pulma.
- Anonyymi00016
Nolosti kuvittelin päässäni joskus jotain rakkautta vaikkei sitä ollut. En tarkastanut statusta ennen lähestymistä. Amatöörivirhe.
- Anonyymi00018
Kuka mu ihan noi yleisesti saalistajien unelmia varattu nainen joka on parisuhteessa joka ei toimi ei tarvi paljon leperrellä lämpimiä kun on jo haarat auki kun tuntuu niin hyvältä kun joku kehuu sama toimii toki huonon itsetunnon omaavan naisen kanssa
- Anonyymi00020
Varatulle sopii varattu salasuhteeseen. Nainen ei häiriköi, on hienotunteinen, ei esitä marttyyriä, sopii reilusti tapaamisajoista ja - tilanteista. Hänen kanssaan ei ole arkea vaan pelkkiä juhlahetkiä. Antaa parhaat palat minulle, eikä nalkuta arkisista asioista.
- Anonyymi00024
Pet
- Anonyymi00023
Taas jotain valehtelua varatusta naisesta.
Tarinoitsijoiden perhe-elämiltä vaikuttaa.
Tulee mieleen kun kaikkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143