Haluaisin halata

Anonyymi-ap

Ja pussata. En nyt enempää. Hyvät yöt 😘

47

626

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvää yötä. 🙂 k

• Anonyymi00002

Ei ollut minulta tämä🙄

• Anonyymi00005

Rakastan ihanaa K-naista ❤️❤️

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Rakastan ihanaa K-naista ❤️❤️

Minä en rakasta sinua

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä en rakasta sinua

Et ole minun K-nainen vaan joku muu

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Et ole minun K-nainen vaan joku muu

Minkä ikäinen k naisesi on? 20v

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Minkä ikäinen k naisesi on? 20v

Joo on ❤️❤️

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Joo on ❤️❤️

Yli 20 v mutta alle 30 v

• Anonyymi00016
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei ollut minulta tämä🙄

Ketä uskaltaa enää rakastaa, sillä voi myös pahoittaa toisen mielen ja se voi ahdistaa toista? Siksi tällaiseen itse suhtaudun varauksella? Syytäkin sille on, olen erehtynyt joskus todella pahasti. Toinen ei ollut silloin ainakaan itselle rakkauden arvoinen.

Sain oman jälkiviisastelun avulla oppia tulevaan? Toisen herkkyys voi olla pahastakin, jollei se ole kontrollissa toisella. Sen opin ja samalla oman herkkyyden ja sen vaikutuksen itseeni ja haavoittuvuuteni (omat heikkoudet ja niiden aiheuttamat negatiiviset vaikutukset).

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ketä uskaltaa enää rakastaa, sillä voi myös pahoittaa toisen mielen ja se voi ahdistaa toista? Siksi tällaiseen itse suhtaudun varauksella? Syytäkin sille on, olen erehtynyt joskus todella pahasti. Toinen ei ollut silloin ainakaan itselle rakkauden arvoinen.

Sain oman jälkiviisastelun avulla oppia tulevaan? Toisen herkkyys voi olla pahastakin, jollei se ole kontrollissa toisella. Sen opin ja samalla oman herkkyyden ja sen vaikutuksen itseeni ja haavoittuvuuteni (omat heikkoudet ja niiden aiheuttamat negatiiviset vaikutukset).

Minä olen samaan aikaan herkkä ja tosi vahva mies.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tunne-elämältäni olen vakaa, henkisesti kypsä ja tasapainoinen. Luonteeltani iloinen ja ystävällinen...

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minä olen samaan aikaan herkkä ja tosi vahva mies.

Uskallatko puolustaa kuinka itseäsi, jos vastassa on herkkä haavoittuvan oloinen ja uhriutuva nainen, jonka mieli voi olla jopa itsetuhoinen? Mielikuva toisesta ja toisen käyttäytymisestä aistittavissa? Pelot ja epävarmuus tekee asioista haastavempia.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Uskallatko puolustaa kuinka itseäsi, jos vastassa on herkkä haavoittuvan oloinen ja uhriutuva nainen, jonka mieli voi olla jopa itsetuhoinen? Mielikuva toisesta ja toisen käyttäytymisestä aistittavissa? Pelot ja epävarmuus tekee asioista haastavempia.

Jokaisella on vahvuuksia ja heikkouksia. En minä pelkää tunneherkkyyttä tai voimakkaita tunteita ihmisissä. Olen ollut monen ihmisen tukena, joilla on ollut vaikeaa. Minä katson toisia myötätunnon silmin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minulla on vahvat psykososiaaliset taidot

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tiedän

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tiedän

Herkkyys ja voimakastunteisuus toisessa on kaunista. Se kertoo siitä, että hänelle on asiat ja ihmiset tärkeitä.

Tärkeää on selkeä kommunikaatio ja syvä tunneyhteys, ettei vaan tule turhia väärinkäsityksiä. Väärinkäsitykset on yllättävän yleisiä, ja turhaan hankaloittavat ihmissuhteissa.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Herkkyys ja voimakastunteisuus toisessa on kaunista. Se kertoo siitä, että hänelle on asiat ja ihmiset tärkeitä.

Tärkeää on selkeä kommunikaatio ja syvä tunneyhteys, ettei vaan tule turhia väärinkäsityksiä. Väärinkäsitykset on yllättävän yleisiä, ja turhaan hankaloittavat ihmissuhteissa.

Sanos muuta

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Sanos muuta

Minun kanssa ei tarvitse olla epävarma. Haluan, että tiedät sen. Kuten sanoin: minä olen vakaa ja tasapainoinen ja minuun voi luottaa, kuten kallioon. Minun rakkauteni on ja pysyy sinuun, jos olet hän, jota kaipaan.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Minun kanssa ei tarvitse olla epävarma. Haluan, että tiedät sen. Kuten sanoin: minä olen vakaa ja tasapainoinen ja minuun voi luottaa, kuten kallioon. Minun rakkauteni on ja pysyy sinuun, jos olet hän, jota kaipaan.

Olen aina ollut varma rakkaudestasi minuun ja luotan sinuun 100%. jos siis olet hän

• Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Sanos muuta

Epävarmuus on usein elämässä läsnä. Joskus sen kokeminen on turhaa. Vahva intuitio on minua auttanut näkemään, mikä on elämässä epävarmaa ja mikä varmaa. Lainkaan kaikki ei siis ole epävarmaa, vaikka joskus tuntuisi sellaista eksistentialistista ahdistusta.

Elämä on usein epävarmaa kuin merellä, välillä myrskyää, välillä tyyntä. Ilman vaikeuksia, emme ehkä ymmärtäisi arvostaa kauneutta ja hyvää niin paljon. Epävarmuus toisaalta toimii kahteen suuntaan, joskus se tuo eteen suuria positiivisia yllätyksiä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Saatana jättäkää jo meidät rauhsan,vituttaa tuo jatkuva jankkaaminen kaivatusta me olemme aviopari,emmekä tarvi teitä!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Olen aina ollut varma rakkaudestasi minuun ja luotan sinuun 100%. jos siis olet hän

Muista aina että minä rakastan sinua juuri sellaisena kuin olet, omana aitona itsenäsi. Minusta on tosi kaunista, kun olet niin aito ja herkkä ihminen.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Olet pakkomielteinen,johon tarvit psykiatrista hoitoa!ihmiset pitää jättää rauhaan,ku sulle sanotaan niin!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Herkkyys ja pehmeys on suuri vahvuus ja voimavara.. Yleensä suurin vahvuus ihmisessä nousee aina herkkyydestä.

"Olla luja ja pysyä pehmeänä. Siinä haastetta yhdellä elämälle." Tommy Tabermannin runo
        Nämä kaksi tulee aina samassa paketissa: herkkyys ja todellinen vahvuus

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Muista aina että minä rakastan sinua juuri sellaisena kuin olet, omana aitona itsenäsi. Minusta on tosi kaunista, kun olet niin aito ja herkkä ihminen.

Samat sanat. Oot mulle niin tärkeä, ettet sitä tajuakaan

• Anonyymi00038
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Epävarmuus on usein elämässä läsnä. Joskus sen kokeminen on turhaa. Vahva intuitio on minua auttanut näkemään, mikä on elämässä epävarmaa ja mikä varmaa. Lainkaan kaikki ei siis ole epävarmaa, vaikka joskus tuntuisi sellaista eksistentialistista ahdistusta.

Elämä on usein epävarmaa kuin merellä, välillä myrskyää, välillä tyyntä. Ilman vaikeuksia, emme ehkä ymmärtäisi arvostaa kauneutta ja hyvää niin paljon. Epävarmuus toisaalta toimii kahteen suuntaan, joskus se tuo eteen suuria positiivisia yllätyksiä.

❤️

• Anonyymi00039
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Mitä paremmin tuntee itsensä ja omat heikkoudet ja vahvuudet, sitä helpommin ne voi valjastaa voimavaraksi...Se on suurinta voimaa

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mitä paremmin tuntee itsensä ja omat heikkoudet ja vahvuudet, sitä helpommin ne voi valjastaa voimavaraksi...Se on suurinta voimaa

🔥

• Anonyymi00042
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Yksi tärkeä asia, mitä elämässä olen oppinut, että on tärlkeää, ettei vaadi itseltä ja muilta täydellisyyttä. Herkkä ihminen helposti vaatii itseltään täydellisyyttä ja voi siksi helposti masentua. Nykymaailmassa on paljon vaatimusta. Todellinen syvä rakkaus ei koskaan vaadi mitään toisilta. Rakkaus vain on ja katsoo lempeyden silmin, hyväksyvästi, kuunnellen ja kauneuden nähden.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Olet kaunis ja ihana, muista se aina

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Yksi tärkeä asia, mitä elämässä olen oppinut, että on tärlkeää, ettei vaadi itseltä ja muilta täydellisyyttä. Herkkä ihminen helposti vaatii itseltään täydellisyyttä ja voi siksi helposti masentua. Nykymaailmassa on paljon vaatimusta. Todellinen syvä rakkaus ei koskaan vaadi mitään toisilta. Rakkaus vain on ja katsoo lempeyden silmin, hyväksyvästi, kuunnellen ja kauneuden nähden.

Olet oikeassa. Kukaan ei ole täydellinen ja paljon on kuitenkin vaatimuksia. Oikea rakkaus on todella ihanaa ja olen onnellinen, että olen saan kokea sen

• Anonyymi00045
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Samat sanat. Oot mulle niin tärkeä, ettet sitä tajuakaan

❤️❤️🤗

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Olet kaunis ja ihana, muista se aina

Niin säkin oot

• Anonyymi00003

Pus ja hali😘💤

• Anonyymi00004

Sama. Hyvää yötä.

• Anonyymi00012

niin minäki 🤗😚😚😚😚 hyvää yötä 💙

• Anonyymi00013

Hyvä

• Anonyymi00014

Ei tee mieli. Tunteita ei ole.

• Anonyymi00015

Haluaisin myös koskea sinuun ihan kunnolla. Uni kutsuu, nähdään siellä 👋🏻 😘

• Anonyymi00017

🔥🔥🔥🔥

• Anonyymi00050

Uus yritys tänä yönä 👋🏻 🥹 Nuku hyvin ❤️

• Anonyymi00018

Hyvää yötä rakas. Pusu😘ja hali 🤗

• Anonyymi00021

Haluan miehen rutistukseen.

• Anonyymi00040

Ohan se tuo sinun eskoki mies,rutistele sitä!

• Anonyymi00047
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ohan se tuo sinun eskoki mies,rutistele sitä!

Ohi.

• Anonyymi00048

Niin minäkin haluan vaikka kuinka näyttäisin olevan jähmettynyt 😘Hyvää yötä.

• Anonyymi00049

Niin mäkin sua kuuma L-M

ps. eilen nähtiin

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe