meikata uudeksi vuodeksi 😍👝💄 sit voitas ottaa kuvia vaikka someenki 😁👩❤️👩☺️
Kyllä sä saisit mut
19
216
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Lesbot ei kiinnosta nuorempi k. Sorry
- Anonyymi00003UUSI
en oo heterosta kiinnostunut. sorry
- Anonyymi00002UUSI
susta tulis tosi nätti kun sun ihokin on niin hyvässä kunnossa atm
- Anonyymi00004UUSI
Ei kyllä oo tällä hetkellä. Kipeitä finnejä pukkaa niinku tieni iässä
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kyllä oo tällä hetkellä. Kipeitä finnejä pukkaa niinku tieni iässä
ai otan osaa. mansikkamaa elämä on raskasta. myös sivussa kuuntelijalle onneks hänellä ilmeiseshi paremmin asiat nykysin
- Anonyymi00010UUSI
Niin mä olen kyllä kuullut muiltakin ,tiedä sitten....
- Anonyymi00005UUSI
😊😊
💅🤏- Anonyymi00007UUSI
Voi laittaa kynsilakkaaki ☺️ mulla on itellä geelilakkauks tarvikkeetki, mut harvemmin jaksaa laittaa 😆
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Voi laittaa kynsilakkaaki ☺️ mulla on itellä geelilakkauks tarvikkeetki, mut harvemmin jaksaa laittaa 😆
💋
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
💋
voitas sit suudellakin kyllä 💋☺️
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
voitas sit suudellakin kyllä 💋☺️
Meidän huulet sopisi hyvin yhteen kun ovat melko samanlaiset 😘😘
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
👄👄👀👌🏻
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
👄👄👀👌🏻
🫦🫦🫦
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
niii sopis 😘 mä en uskaltanut viimeksi kääntyäkään ku olit siinä vieressä, oisin muuten pian varmaan suudellut sinua yks kaks varoittamatta 🤭🥵
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
niii sopis 😘 mä en uskaltanut viimeksi kääntyäkään ku olit siinä vieressä, oisin muuten pian varmaan suudellut sinua yks kaks varoittamatta 🤭🥵
Ei ois kyllä haitannut 🤭😘😘
- Anonyymi00009UUSI
Tiedätkö sen että sä olet kaunis ilman meikkiäkin❤️ Voin mä sulle kevyen meikin tehdä vaikka en ole hyvä siinä jos sä sitten meikkaisit mut 😉😊
- Anonyymi00011UUSI
Voi kiitos, niin säkin olet ❤️ mut kyllä sä taidat meistä se parempi meikkaaja olla 😘
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Voi kiitos, niin säkin olet ❤️ mut kyllä sä taidat meistä se parempi meikkaaja olla 😘
Voi kiitos, en mä omasta mielestä mutta jos sä näin sanot niin kai se on uskottava 🙂
- Anonyymi00018UUSI
👀
👃
👄💄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1536962Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul373895Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3123290Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota702860Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma82317- 211893
Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp481775- 151696
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri51654Kuka kävi Vaattunkikönkäällä ampumassa ilmakiväärillä matkailuautosta ikkunoita rikki?
25 päivänä tätä kuuta jouluyönä 3-4 aikoihin721480