MAIDEN ON PASKA!

RealHeWari92

Ootte vähän naurettavia nössöjä ku kuntelette jotai paskaa Madenia! Kuuntelisitte mialummin oikeeta HEVIÄ kuten Cradle of Filthiä ja Children of Bodomia! Vittu Maiden on paska!

36

4351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meikä

      Oon sun kanssa samoilla linjoilla, Iron Maiden on maailman yliarvostetuinta kuonaa. Mutta jokaisella on oma makunsa ja monet diggaa maidenia. Bodom ja alexi on kyllä aika kingejä.

      • Tomi

        on kyllä aivan täyttä teini paskaa!!! Ei voi muuta sanoo. Mutta Bodom viellä menee.Iron Maiden on kyllä se kaikkein parhain ja kovin bändi koko universumissa, sitä ei voita mikään!!!


      • Eddie The Demon

        Älkää vastailko näihin provoihin! Nää teinixit saa vaan lisää intoa uusiin provoihin!


    • LOL

      näköjään muuten 13 vuotta vanha xD. Todellinen hevari xD
      Et taida tietää mistään mitään!

      • asdfaxd

        Ite oon 13 :( hyy miks 13 vuotiaita käytetään negatiivisena vertauskuvana:'(


    • Pekka

      Kyl siin oikeen teinihevari xD!!!
      Et taida tietää edes muita yhtyeitä,ja niin kun tosa yhes sanottiin niin Cradle Of Filth on pelkkää teini paskaa!!!
      Maiden RULEZ UP THE IRONS!!!

    • paska

      kävin kattoo maidenia hartwell areenalla ja tupa oli
      täynnä, n.12 500. Kävin kattoo taannoin Children of Bodomia lutakossa (jyväskylässä) myös siellä tupa täynnä n.400. Millä se paskuus sitten mitataan:) että sikäli.

      • deathrock

        että iron maiden on paljon vanhempi bändi, ja se selittää sen että sillä on enemmän faneja.. eihän children of bodomi ole edes kerinnyt levuttäytymään ympäri maailmaa.

        että paksuutta ei voi mitata.


    • Pentti89

      on niin perseestä kun bändi vaan voi olla. Etteköhän tekin jo kyllästy tuohon provoiluun.

      • Pentti72

        COB on oikeesti ihan hyvä heviryhmä. Never mind otsikosta. Maiden on niin suosittu ympäri maailmaa ja monen ikäisten keskuudessa, ettei se voi olla kovin paska. Varmasti myös lähes kaikkien 1980-2005 aloittaneiden heavysoittajien esikuva. Alkaen Metallicasta. Kai sekin jonkun mielestä on paska, kun on liian menestynyt.

        Kannattaako bändejä edes vertailla. Kun itse joskus -85 Maidenia aloin hintelänä teinipoikana diggaamaan, oli Beatles mielestäni surkea. Kuului kai siihen ikään. Nyt voin todeta olleeni väärässä. Molempia tulee kuunneltua ja montaa muutakin uutta ja vanhaa. Muttei vieläkään sitä iskelmää, mitä -85 pelkäsi yli kolmekymppisenä kuuntelevansa. Se on paskaa!


    • Freddy G

      no itse en oikeen pidä Maidenista MUTTA kyllä sitä ennemmin kuuntelee kuin cradlen teini paskaa

      • RealHewari92

        En oo 13 vaa 12 vitun idiootti! Ja ite oote Teinixejä ku kuuntelette jotai humppa Maidenia!


      • Freddy G
        RealHewari92 kirjoitti:

        En oo 13 vaa 12 vitun idiootti! Ja ite oote Teinixejä ku kuuntelette jotai humppa Maidenia!

        olenko puhunut jotain sinun iästäsi


    • jamppakuustoista

      Naurettavuus on suhteellinen käsite... oletko tullut ajatelleeksi että joku voi jopa pitää tuota sinun kirjoitustasi (vaikka se olisikin tosissaan kirjoitettu) naurettavana...? Nykyääm monet (varsinkin nuorempi sukupolvi) näköjään käsittää sanan hevi= deathmetal, blackmetal yms. Mutta raskas metalli oli silloin maidenin aloittamisen aikaan ehkä hieman erinlaisempaa. Samalla linjalla ovat musiikkinsa pitäneet, vaikka uusimmal levyn jotkut piisit kuulostavatkin hiukan radiorokilta. Hevi ei siis ole sitä tuplapedaalien polkemista kymmenen iskua sekunnissa kuten moni teinitiluttaja luulee. Kuunnelkaa ihmiset musiikkia joka miellyttää itseänne älkääkä stressatko siitä mitä muut kuuntelee

    • Lin

      Mitä vitun naurettavaa on kuunnella Maidenia?? Musiikki mausta ei voi kiistellä.. Ja CoF tai CoB ei ole heviä. Cof on jotain melo-blackia ja CoB melo-deathia. Joten tuu sit takas tänne vinettämää ku murrosikä alkaa..(n.2-3 vuoden päästä)

    • ala hoppariks vaan

      Meikäläinen kuunteli Iron Maidenia jo silloin kun SINÄ LAPSUKAINEN killuit vielä faijas kasseissa.

      • d>p

        no kyl JOTKUT 92-synt. jotain tietää(höm höm).. esim mä tiiän sen että maideni on oikeeta heviä eikä mikää saatanan teinivillitys. oot vitun lapselline, tekohevari92. maidenin jätkät on c.o.b:in esikuvia jos et perkele tienny!!!ja, 92 syntyneet täyttää tänä vuonna 13! vittu sua vois luulla 9-vuotiaaks...... nii ooksä poika vai tyttö? pojat joskus käyttäytyy tolleen idioottimaisesti..


    • UpTheIrons!

      Maiden on kova bändi siitä ei pääse mihinkää! Mutta Filth Ja Bodom on kans iha hemmetin kovia bändejä! Ite olin Tuskas tänä vuonna kattomassa Bodomii ja oli aika hemmetin hyvä keikka! Mä tykkään kaikista kolmesta bändistä =P

    • Finkc.

      Nössöjä? Mitä nössöö siin on jos kuuntelee sellasta musaa mistä tykkää? Et älä sä poju tuu meille sanomaan mitä pitää kuunnella. Ja mitäs hevistä nyt tossa iässä voi tietää? 13-vuotias ja tulee tänne sähläämään.

    • kyllä

      siis voi vittu mitä pellejä nykyään on olemassa

    • maidenfan

      oota vittu ekaks et kivekset laskeutuu ja tuut sit vasta tänne avautuu.

      • itse()

        parempi laulaja tai soittaja?Olet vaan katellinen kun iron maiden on niin hyvä.Hyvä 2 on black sabbath.


      • hgdfhdfg
        itse() kirjoitti:

        parempi laulaja tai soittaja?Olet vaan katellinen kun iron maiden on niin hyvä.Hyvä 2 on black sabbath.

        .-.-.-


    • Dave

      Silti Bodomin ja Filthin nössöt coveroi Maidenia.
      outoa? et ilmeisesti vielä ole vielä perillä metallimaailman kulmakivistä. Itse pidän näistä jokaisesta. Juuri Maiden ja Bodom tuovat soittoharrastukselleni haasteita ja innostusta.

    • yhgb

      voi vitun teini

    • go hell

      Cradle of Filth ja Bodomi on wannabee hevareiden paska musaa.Bodomia pidetään yleisesti teinipiireissä ihan paskana. Bodom vaihe kyllä menee ohi ja kasva vähä vanhemmaks ennen kun alat arvostella bändiä josta et tiedä mitään. Ja jos maideni on paska ja Cradle of filth paras niin miks maideni on suositumpi kun cradle of filth ja tulee aina olemaan.

    • Peke_72

      Nythän juttu on sillee että topiskin aloittajalla on se paska korvien välissä.... heh heh. hauskuuttaa mukavasti tätä mun sunnuntai iltapäivää.... Hei hei torspo!

    • powerslave...

      iho umpeen vaan kuule kersa mee sä vaa kuunteleen niitä smurffeja...... noi vitun children of bodomit on nii vitun TEINI bändejä ja vielä nii paskoja!

    • overdose

      Millä perusteilla Cradle Of Filt ja Children Of Bodom olisi parempaa kuin Iron Maiden? Eivät taida edes kuulua samaan genreen, joten on aika vaikea vertailla... Iron Maiden on "oikeasta" heviä, mutta Cradle Of Filt ja Children Of Bodom taitaa olla joko Death tai Blackmetallia. Mä en tykkää kuunnella Children Of Bodomin kaltaista "musiikkia" missä laulaja "laulaa" tai siis, niin no karjuu... Tämä "RealHewari92" on siis saanut jonkun teinien päähän pistoksen. Ja eikös se Deathmetalli ja Blackmetalli olekkin nykyään teinien suosiossa nyt? No kyllä se on ohimenevää. kyllä uskon että "RealHewari92" mieli muuttuu vielä muutamaan otteeseen...

    • ei jumankauta

      voi vittu saatanan teinixhevari!!! vittu cradle of filth on niin täyttä paskaa!!! kauas vittu se on ollu pystyssä???!!! Vittu MAIDEN on ollu YLI 20 Vuotta pystyssä,joten älä sä tuu vitun urpo sanoo et mikä on kunnon hevii ja mikä ei.... UP THE IRONS

    • Herra666Sieni

      Vitun tyhmä, CoB ei oo hevipumppu se on melodista death metallia. Ja Iron Maiden on silti parempi

    • ssl2

      hyvä.metallica. parempi.iron maiden. paras motörhead.

      • nuori hevari

        heheh kyllä näitä keskusteluja on hauska lukee XD ite oon vasta 14 ja tykkään maidenistä tosi paljon, mutta kyllä children of bodomkin on hyvä bändi. jokanen saa kuunnella mitä haluaa, eikä muiden tartte tulla valittamaan asiasta


    • Anonyymi

      Maidenin lavashow varmaan hyvä, mutta se musiikki on surkeaa. Samson oli aikanaan huomattavasti parempi.

    • Anonyymi

      Ei se oikeeta heviä ole. Manowarin kings of metal sisältää kaiken, mitä kunnon hevi on.

    • Anonyymi

      Vanhaa kunnon oikeata heviä.🎸🎹🎵

      Deep Purple.
      Led Zeppelin.
      Black Sabbath.
      Uriah Heep.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe