Järkkärit levittää tietoa sinun porttikiellostasi muihin ravintoloihin

Anonyymi-ap

Mulla on porttari ainakin pariin baariin ja yhtäkkiä sitte tuli tieto, etten ole tervetullut kolmanteenkaan baariin. Ei sitä noinkaan sais tehdä! Porttikiellon pitäisi olla henkilökohtanen, eikä niin että siellä yks vaa päättää toisten menemisistä ja tulemisista muihinkin rafloihin.

9

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Koko yhteiskunnassa mikään ei ole luottamuksellista vaan röyhkeän v...mäistä, tarkoituksellisesti kaikki levitellään, oli sitten totta tai ei. kas mt-ongelmista kärsii liian moni puuha pete ja pirkkokin. ikävää, mutta näin se on.

• Anonyymi00002

Tollot ei baariin pääse.

• Anonyymi00003

Olisiko peiliin katsomisen aika?

• Anonyymi00004

Niinhän se onkin henkilökohtainen. SINÄ et pääse mihinkään ravintolaan koska et osaa käyttäytyä. Opettele räkänokka käyttäytymään ja toivottavasti porttikieltosi kestää vähintään koko ensi vuoden.

• Anonyymi00005

Voi sinua pientä...

• Anonyymi00006

Valaise meille hieman taustaa miksi olet saanut porttikiellon mainitsemaasi kahteen baariin ja voimme sitten yhdessä pohtia syitä miksi et ole tervetullut muihinkaan baareihin. Aika usein baareille , ravintoloille ja muille liikeyrityksille on eduksi jos heillä on maksavia asiakkaita niin aivan mitättömästä syystä ei ketään estetä tuomasta rahojaan liiketoimintaa harjoittaviin yrityksiin.

• Anonyymi00007

Ootko koskaan aatellut, että vika voiskin olla sinussa?

• Anonyymi00008

Kaikki Kouvolan vartijat ja järjestyksenvalvojat tuntevat toisensa. Kun perseilet yhdessä, niin kyllä siitä saa muut kuulla.

• Anonyymi00011

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      728
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      603
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      591
    6. 35
      587
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      585
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36