Mitä olet tehnyt toisen miehen kanssa ja mitä haluaisit itse tykkään pukeutua naiseksi ja ottaa kyrpää sisään tai panna naiseksi pukeutunutta mutta myös ihan normi mies kiinnostaa enemmän kuin nainen jos haluat nussii miestä suuhun ja sisään niin ota yhteyttä 50v vatsaa kyllä on
Oonko mä ainoa
7
158
Vastaukset
sama juttu itsekkin pukeudun naisten asuihin , ja kullia olen imenyt sekä ollut miehelle panopuuna
- Anonyymi00001UUSI
Haluan pukeutua ja laittautua meikkeineen kaikkineen. Ja antautua miehelle, vaikka ukm olenkin. Muutamia miehiä tavannut, mutta en ole vielä uskaltanut mitään. Yksi mies on hieronut hameeni päältä autossa ja olen lauennut pikkareihini.
T. Ukm55v- Anonyymi00005UUSI
Pääsispä kokeilee sun kullia hameen alta ja ihmeen sitä myös pikkareitten läpi. Itel jo seisoo pelkästä ajatuksesta
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pääsispä kokeilee sun kullia hameen alta ja ihmeen sitä myös pikkareitten läpi. Itel jo seisoo pelkästä ajatuksesta
Lisäksi olen tavannut yhden miehen kaksi kertaa, istuttu autossa ja juteltu kaikenlaista tyttöilystä. Molemmat ukm ja salassa kaikki, toinenkin kaveri siis käytti asuja, sukkikset ja vinyylihame. Muutamalla levarilla olen käynyt myös ulkoilemassa, todella kivaa, mutta en ole uskaltanut mitään seksiä kokeilla. Muuten olen käynyt ihan kaupoissa yms ulkoilemassa.
T. Ukm55v
- Anonyymi00002UUSI
Mistä päin M 58 S.joki
- Anonyymi00003UUSI
Sjoelta olis 50v sukkis mies tarjolla
- Anonyymi00004UUSI
Etelä-savossa myös 40v tyttöilijä. Bi vers ukm. olen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest886444Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4474505Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön633674Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1202399Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372309Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m231051En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691000Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52946- 91842
- 59725