Oonko mä ainoa

Anonyymi-ap

Mitä olet tehnyt toisen miehen kanssa ja mitä haluaisit itse tykkään pukeutua naiseksi ja ottaa kyrpää sisään tai panna naiseksi pukeutunutta mutta myös ihan normi mies kiinnostaa enemmän kuin nainen jos haluat nussii miestä suuhun ja sisään niin ota yhteyttä 50v vatsaa kyllä on

7

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama juttu itsekkin pukeudun naisten asuihin , ja kullia olen imenyt sekä ollut miehelle panopuuna

• Anonyymi00001
      UUSI

Haluan pukeutua ja laittautua meikkeineen kaikkineen. Ja antautua miehelle, vaikka ukm olenkin. Muutamia miehiä tavannut, mutta en ole vielä uskaltanut mitään. Yksi mies on hieronut hameeni päältä autossa ja olen lauennut pikkareihini.
      T. Ukm55v

• Anonyymi00005
        UUSI

Pääsispä kokeilee sun kullia hameen alta ja ihmeen sitä myös pikkareitten läpi. Itel jo seisoo pelkästä ajatuksesta

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Pääsispä kokeilee sun kullia hameen alta ja ihmeen sitä myös pikkareitten läpi. Itel jo seisoo pelkästä ajatuksesta

Lisäksi olen tavannut yhden miehen kaksi kertaa, istuttu autossa ja juteltu kaikenlaista tyttöilystä. Molemmat ukm ja salassa kaikki, toinenkin kaveri siis käytti asuja, sukkikset ja vinyylihame. Muutamalla levarilla olen käynyt myös ulkoilemassa, todella kivaa, mutta en ole uskaltanut mitään seksiä kokeilla. Muuten olen käynyt ihan kaupoissa yms ulkoilemassa.
        T. Ukm55v

• Anonyymi00002
      UUSI

Mistä päin M 58 S.joki

• Anonyymi00003
        UUSI

Sjoelta olis 50v sukkis mies tarjolla

• Anonyymi00004
      UUSI

Etelä-savossa myös 40v tyttöilijä. Bi vers ukm. olen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      88
      6444
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      447
      4505
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      63
      3674
    4. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      120
      2399
    5. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2309
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      23
      1051
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      1000
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      52
      946
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      91
      842
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59