Jotain muuta kuin pelokas valehteleva huijari. Olisit ollut se keneen rakastuin irl, mutta et ollut
Olisipa ollut
16
327
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Millä perustelet pelokas valehteleva huijari ? Onkohan näin.
- Anonyymi00002UUSI
Juuri noin.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Juuri noin.
Ohohon se e no o o oin nytkitn vvavpipisen kakkauttaaltttaan iiihhihi
vlaehtleva hi hihiiiri sivusta - Anonyymi00014UUSI
Puhuu kääntespsykologisesti itsestään myöskin
Sivusta - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ohohon se e no o o oin nytkitn vvavpipisen kakkauttaaltttaan iiihhihi
vlaehtleva hi hihiiiri sivustaEi ole sinulle tämä
Minä en vapise mutta teksti on minulle .
- Anonyymi00003UUSI
Kohtasin si casanovan valehtelevat kai siksi että naiselta harvoin saa pimpsakkaa olemalla rehellinen
- Anonyymi00004UUSI
Mitäs jos se huijari olikin feikkiprofiili, josta hän on täysin tietämätön?
- Anonyymi00007UUSI
Siihen kasvetaan tavallaan häpeään ja siihen että kukaan ei tämmösen naisen kanssa ole tosissaan koskaan eikä rakasta kun näyttää pojalta geenien takia oppii työntämään pois vaan kun tietää et ne lähtis muutenkin paremman tullessa kohille en usko todellisuudessa et kukaan rohkeesti sanois mulle rakastavansa mua asioista huolimatta joita on pitkä lista
- Anonyymi00012UUSI
Sama täälä
Ja mulla on oikeita salaisuuksia siihen päälle
Jotka sovi kaikkien korville - Anonyymi00016UUSI
Sä olet mies miksi esität jotain tyttöä
- Anonyymi00009UUSI
Harmi homma että se J nainen huijari
- Anonyymi00011UUSI
Kyse Ei ole J alkavasta naisesta.
- Anonyymi00013UUSI
Samaa voisin sanoa sinulle J mies
Niin metsä vastaa kun sinne huutaa!
Et saa aikaiseksi koska olet ahdistunut
Pelokas ja sidottu muualle .- Anonyymi00017UUSI
Kaiku. Niinhän se toimii toistellen traumojen syntyä. Pelokuus taas ei tule ilman uhkailuja ja epäreiluutta.
T J mies. - Anonyymi00018UUSI
Ei ole minulta tällaiset. Tuntuu pahalta, mikäli kuvittelisit niin.
- Anonyymi00020UUSI
Ryynäri, tytär ryynäri, niin.
T.nyt on kysymys rikosoikeudellisista asioista, niin,
Rauhallisesti, turvallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=Mna1a7qvy_0
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest124719Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul854231Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2323480Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1053045Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma342586- 241931
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri61759Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed881634- 2221603
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell661520