"– Näin, mikä se nainen on!
– Psykologina voin sietää häntä, mutta hän ei voinut sietää minua, koska hän tiesi minun näkevän hänen lävitseen.
– Olemme kusessa Sannan taitamattomuuden vuoksi – nuoren kokemattoman naisen kusessa."
Ammattipsykologi Pertti Virtanen sanoo suoraan kuten asiat ovat ja se on toki hänen oikeutensa ja viitannee täysin holtittomaan rahankäyttöön hallituksessa.
Psykologin arvio Sannasta.
29
294
Vastaukset
- Anonyymi00001
Puhutko Veltosta? 🤣🤣
- Anonyymi00002
Veltto Virtanen näyttää kunnolla katkeruutensa. Viinaan menevä entinen kansanedustaja ja psykologi 🤣.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Veltto Virtanen näyttää kunnolla katkeruutensa. Viinaan menevä entinen kansanedustaja ja psykologi 🤣.
Virtanen on raskaan sarjan ammattimies asiassa kuin asiassa, etenkin psykologin hommissa. Siksi hänen mielipiteitään arvostetaan ja kuunnellaan tarkalla korvalla!
Hyvä että joku sanoo suoraan, miten asiat ovat!! - Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Virtanen on raskaan sarjan ammattimies asiassa kuin asiassa, etenkin psykologin hommissa. Siksi hänen mielipiteitään arvostetaan ja kuunnellaan tarkalla korvalla!
Hyvä että joku sanoo suoraan, miten asiat ovat!!En kyllä pidä hänen mielipiteistää.
- Anonyymi00004
onkohan joskus sekotettu potilaisiin?
- Anonyymi00006
Olet ehkä ollut potilaana? Ei siinä ole mitään hävettävää.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olet ehkä ollut potilaana? Ei siinä ole mitään hävettävää.
En ole. Pettymys? Eikä Sannakaan sen puoleen. Hänesta taidat puhua.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ole. Pettymys? Eikä Sannakaan sen puoleen. Hänesta taidat puhua.
Virtanen on ammattimies, hänen arvio siitä, miksi ollaan nyt kusessa, on 100% oikea arvio. Nykypoliitikot eivät siinä pelossa, että tulevissa vaaleissa ei saa ääniä jos puhuisi vain totta, siksi Virtasen lausunto on syytä ottaa vakavasti - sinunkin.
Virtasen kokemuksella ja ammattitaidolla kyky nähdä ihmisissä mikä on totta ja mikä feikkiä, on vastaansanomattoman korkeaa tasoa. Hän näkee ihmisen läpi ja tietää mitä pinnan alla on, ja onko siellä mitään? - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Virtanen on ammattimies, hänen arvio siitä, miksi ollaan nyt kusessa, on 100% oikea arvio. Nykypoliitikot eivät siinä pelossa, että tulevissa vaaleissa ei saa ääniä jos puhuisi vain totta, siksi Virtasen lausunto on syytä ottaa vakavasti - sinunkin.
Virtasen kokemuksella ja ammattitaidolla kyky nähdä ihmisissä mikä on totta ja mikä feikkiä, on vastaansanomattoman korkeaa tasoa. Hän näkee ihmisen läpi ja tietää mitä pinnan alla on, ja onko siellä mitään?Vaarallista ajatella noin kuten Virtanen ja sinä.
- Anonyymi00005
Virtanen on oikeassa.
- Anonyymi00010
Ei ole todellakaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ole todellakaan.
Virtanen on täysin oikeassa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Voiko muka nähhä toisen silmien läpi lukea ajatuksella toisen ajatuksia?? Vastaus ei voi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lisään kommenttiini; tuollainen ajattelutapa on vaarallista. Tosi vaarallista.
- Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
Huomauttaisin sua että ei kaikki ajattele kuten Virtanen.
Käyn itse terapiassa ja en ole vastaan psykologeja vaan päinvastoin. Oon saanu aina apua.
Virtasen menetelmät ei minusta kovin viisaita edes.
Kuunnellut oon kyllä hänen musatuotanto että musa-ammatissa osaava kyllä. Politiikassa oli myös tekijä että osasi työnsä siellä. - Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
Voiko muka nähhä toisen silmien läpi lukea ajatuksella toisen ajatuksia?? Vastaus ei voi.
Kyllä Virtanen voi, saattaa olla aika paljon sinua fiksumpi..
- Anonyymi00008
Pitää olla psykiatri, että voi tehdä sairausarvion. Psykologi ei riitä.
- Anonyymi00012
Velton pitäisi nyt mennä itse psykiatrin juttusille, koska sen puheet ovat niin sairaita.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Velton pitäisi nyt mennä itse psykiatrin juttusille, koska sen puheet ovat niin sairaita.
En ole koskaan pitänyt hänen biisien sanoituksista enkä hänen musan ulkopuolisista mielipiteistäkään psykologina ja poliitikkona.
Virtasellahan on siis historiaa myös musanesittäjänä.
- Anonyymi00016
Totuutta on monen vaikea kestää. Sanna on juurikin sellainen mitä Pertti Virtanen sanoo.
- Anonyymi00017
... ja sinä mielisairas, toistelet papukaijana toisen hullun puheita! 🤪
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
... ja sinä mielisairas, toistelet papukaijana toisen hullun puheita! 🤪
Kun totuus kirpaisee sinua noin kovasti, niin ryhdyt hyökkäämään.👺
- Anonyymi00018
Sanna on älykkyydeltään keskinkertainen ja ajaa vain omaa etuaan.
- Anonyymi00019
On shamppanjasosialisti. Ei muuta. 🍾🌹
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
On shamppanjasosialisti. Ei muuta. 🍾🌹
juuri näin
- Anonyymi00025
Sanna on huono häviäjä. Jätti hommat sillensä, kun oma puolue ei pärjännyt viime vaaleissa. Kiertelee nyt toisarvoisissa hommissa siellä sun täällä. Ei loista niissä kansainvälisissä tapahtumissa joissa oikeasti päätetään jotain.
- Anonyymi00026
Teen ristinmerkin jos neiti nokkava taas palaa politiikkaan. Luulen että edes sen oma puolue ei halua sitä sinne kiukuttelemaan...
- Anonyymi00027
Ei vaan halunnut tehdä orpolaista politiikkaa. Säästää itseään hengiltä. Minusta keskimääräistä fiksummin sanottu.
- Anonyymi00029
Aina voi nuolettaa kaulaa jos Olkku sattuu samaan kapakkaan :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1783600Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512512- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101129Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741070- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741