Ei se kivalta tuntunut, miten kylmästi kohtelit. Se sattui. Jos halusit päättää kaiken silloin, olisit sanonut vaan suoraan 😢
Miehelle - - - -
52
773
Vastaukset
- Anonyymi00001
Anna olla jo
- Anonyymi00023
En!
- Anonyymi00048UUSI
Ketä naista yrität maalittaa tämän äijän jodlauksen taakse? No se on tiedossa kyllä, mutta kerro vaikka vaihteeksi siitä mihin heppuun yhdistät tämän ulinan ja ennen kaikkea millä piippetit perusteella. Se vasta kiinnostaakin. T naiselta pläskille
- Anonyymi00002
En halunnut. Luulin sen olevan selvää. Haluan sua niin paljon, ettei sille löydy sanoja.
- Anonyymi00006
Et halunnut minua. Se oli selvää.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ok.
- Anonyymi00022
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jospa ymmärsit väärin. Puhuminen kannattaa aina.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jospa ymmärsit väärin. Puhuminen kannattaa aina.
Ei voi puhua jos toinen välttelee puhumista -sivusta
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei voi puhua jos toinen välttelee puhumista -sivusta
Eikö vastaa puheluihisi vai mitä tarkoitat? Soittoa ilmoille vain!
- Anonyymi00003
Anteeksi. En halua päättää mitään en vaan uskalla tehdä mitään.
- Anonyymi00005
Jos et pysty toimimaan tai ottamaan askelta, minun on tulkittava se päätökseksi.
- Anonyymi00007
Olenko niin paha ja pelottava ihminen vai kenties kuitenkin rakastava ja anteeksiantava? ❤️
Mn tumma - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos et pysty toimimaan tai ottamaan askelta, minun on tulkittava se päätökseksi.
Auta minua ole kiltti. On tämä sen arvoista vaikka onkin haasteita.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mies pystyy kyllä jos hän haluaa. Jos hän oikeasti haluaa hän toimii🫂
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Missä tarvitset apua?
Ap - Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei tipu lämpöö enkä sano juu
- Anonyymi00028
Anonyymi00008 kirjoitti:
Millä tavalla🙄
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olenko niin paha ja pelottava ihminen vai kenties kuitenkin rakastava ja anteeksiantava? ❤️
Mn tummaT T
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mn tummaEi ole mahdollista, kun ei löydy alotuksia.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
T T
Tarkoittavatko nämä puumerkit sitä, että yrität vetää nk yleisöäsi ku litran mittaa sillä, että tämä henkilö esiintyisi ”m-naisena”? Laita hyvä pullero paremmaksi ja pissi reviirisi täyteen muitakin jumalatarmaisia merkintöjä tässä hän esittääpi nyt sitä ja sitä. Sie ei ole tässä olennaista varmaan edes sulle sinänsä että tunteeko tämä panettelemasi henkilö ketään sellaista henkilöä krtä käytät täällä teinahtavassa piirileikissä keppihevosena vai ei
- Anonyymi00004
Miehelle neljä kirjainta ilmeisesti. Mutta onhan niitä satoja tuhansia.
- Anonyymi00030
Viisikirjaimiset miehet saavat olla tällä kertaa rauhassa naisen vihalta.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Viisikirjaimiset miehet saavat olla tällä kertaa rauhassa naisen vihalta.
Onnea teille, kävelkää sen kunniaksi dressmann kävelyä puoli tuntia.
- Anonyymi00010
Tuo sun viestisi on täysin viettelyä, senkin pierupää.
Terveisin. tuu tänne sanomaan, niin tiärät tullees
Rauhallisesti, turvallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=vA55DqbGa0A&pp=0gcJCR4Bo7VqN5tD- Anonyymi00012
Oletko ylpeä viestistäsi?
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oletko ylpeä viestistäsi?
Sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa
Mikä kipu sisälläsi myllää?
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mikä kipu sisälläsi myllää?
Tällä aloittajaäijällä eli ensimmäisen kommentin kirjoittajalla vaivaa eniten varmaan naisen kosketuksen kaipuu. Mikä on sinun selitys sille, että näet vaivaa näin banaalilla tavalla näistä jonnin joutavista säkeistöistä?🤔
- Anonyymi00013
Yrittäkää miehet nyt säilyttää arvonne kun kohtelette naisia 👍
- Anonyymi00014
Torjuit jo joten mitä vttua?
Ei ole enää mitään sanottavaa.- Anonyymi00016
Ok..🙂
- Anonyymi00051UUSI
On tullut palstasetä ja älöittäjä jokseenkin selväksi, että purat näitä naisiin liittyviä pettymyksiä näillä näytelmilläsi
- Anonyymi00015
Sinä kohtelit minua kylmästi.
- Anonyymi00018
Aika mielenkiintoista. Kyllä miehet sodissa talvella kohtaa kylmän kohtelun. Nyt syytät naista ja oikeutat oman käytöksesi?
- Anonyymi00021
Sinähän porisit kuin puurokattila.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Aika mielenkiintoista. Kyllä miehet sodissa talvella kohtaa kylmän kohtelun. Nyt syytät naista ja oikeutat oman käytöksesi?
Luuletko, että naiset eivät osaisi käyttäytyä kylmästi?
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Luuletko, että naiset eivät osaisi käyttäytyä kylmästi?
I can froze one’s hair from sorry behind.
- Anonyymi00025
Kuulostaapa tutulta
- Anonyymi00041UUSI
Kuulostaa ihan tavanomaisella trolleilta.
- Anonyymi00026
Selviät tästä sillä, että annat mulle kaikkesi.
- Anonyymi00027
Rakastelulla selviät tästä nainen, ja minä päätän asennot.
- Anonyymi00031
🫱🫲👌
- Anonyymi00035UUSI
Sorry
Ovi on kiinni jo
- Anonyymi00033UUSI
ihan ensin tunnisteita esille: kuka ja kenelle, sitten jos aihetta on, jatkokeskustelut yksityisesti
- Anonyymi00037UUSI
Valittajia aina löytyy, tämäkin.
- Anonyymi00038UUSI
Kannattaa mennä jatkohoitoon Ap:n.
- Anonyymi00042UUSI
Luudilla.
- Anonyymi00049UUSI
Muista humanistihatun omaava nainen osoittaa tyhmyytesi proosailemalla guben avauksessa hieman vaikka niuvanniemestä sun muusta mistä olet täällä jankuttanut aloittaja aloittaja aloittaja kuuluu niuvaan. Noloa tohtorska🤦♀️
- Anonyymi00044UUSI
En olisi halunnut mitään päättää itseppähän pelleilit en katsele sellaista hyvällä
- Anonyymi00045UUSI
Maailma ei ole mustavalkoinen, eikä virheetön. Kukaan ei ole täydellinen. Se joka ei voi sietää rosoista ei voi hyväksyä sitä itsessäänkään.
- Anonyymi00046UUSI
Vastaus ei ole rauhaan pyrkivä vaan syyttävä.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Maailma ei ole mustavalkoinen, eikä virheetön. Kukaan ei ole täydellinen. Se joka ei voi sietää rosoista ei voi hyväksyä sitä itsessäänkään.
Ei pettäjän kanssa jatketa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1394046Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va212012Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos461729Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3421584Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201433Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi441390Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801214Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti211086Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1361042- 76957