Avautuminen

Olen 35-vuotias nainen ja olen koko ikäni hävennyt itseäni. Viime aikoina olen ymmärtänyt, että lapsuuteni kokemukset ovat aiheuttaneet minulle suuren häpeätrauman, mikä on johtanut siihen, että olen kärsinyt masennuksesta koko ikäni ja olen myös vetäytynyt tietyistä ihmiskontakteista. En ole esimerkiksi koskaan harrastanut seksiä tai käynyt edes treffeillä, enkä ole enää edes varma, johtuuko se oikeasti siitä, että minua on jotain vikaa vai siitä, että en itse anna itselleni siihen mahdollisuutta. Nyt sitten häpeän myös kokemattomuuttani. Lisäksi minulla oli lapsuudessa allergia, joka aiheutti purentavian, joka ei kuitenkaan ollut niin suuri, että sitä olisi lähdetty hoitamaan julkisella. Esteettinen haitta kuitenkin jäi. Parikymppisenä otin jo leukaimplantin, mikä paransi profiiliani hieman. Nyt mietin, lähtisinkö kalliiseen ja haastavaan leukojen korjausleikkaukseen, jossa leukojen virheasento korjattaisiin oikeaksi. Lisäksi löydän ulkonäöstäni koko ajan kaikkea muutakin korjattavaa, enkä enää edes tiedä, ovatko virheet niin merkittäviä kuin miltä minusta tuntuu. Nyt mietin sitä, että jos korjautan naamani leikkauksilla, häpeääkö sen jälkeen loppuelämäni sitä, että naamani ei ole omani ja että koin tarpeelliseksi muokata sitä? Kehtaanko koskaan paljastaa asiaa esim mahdolliselle seurustelukumpppanille, jos sellainen vielä joskus löytyisikin? Menenkö vain ojasta allikkoon ja sitten minua ei hyväksytä sen takia? Ja kuitenkin olisin vain toivonut, että joku olisi rakastanut minua tällaisena kuin olen ja sanonut, että en tarvitse mitään operaatioita. Koen olevani ansassa, jossa on vain huonon vaihtoehtoja.
Sanottakoon tähän, että olen ihme kyllä saanut tehtyä tutkinnon ja päässyt mukaan työelämään, mikä on kyllä täysin mielialalääkkeiden ansiota, mutta silti miltei ihme.

Mutta, onko täällä ketään kohtalotovereita?

2

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Täällä vastaavanlainen mies. Tee säpöosoite tätä vartem ja sovitaan siellä tapaaminen. Harrastetaan ensitapaamisella suojaamatonta s*ksiä ja perustetaan perhe. Rakkautemme hedelmä alulle heti ensitapaamisella.

• Anonyymi00002

Sä mietit liikaa nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      142
      2784
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      26
      2734
    3. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      175
      1555
    4. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1455
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      310
      1371
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      95
      1320
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      55
      1143
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      15
      1118
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1029
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      68
      1008
    Aihe