Olen 35-vuotias nainen ja olen koko ikäni hävennyt itseäni. Viime aikoina olen ymmärtänyt, että lapsuuteni kokemukset ovat aiheuttaneet minulle suuren häpeätrauman, mikä on johtanut siihen, että olen kärsinyt masennuksesta koko ikäni ja olen myös vetäytynyt tietyistä ihmiskontakteista. En ole esimerkiksi koskaan harrastanut seksiä tai käynyt edes treffeillä, enkä ole enää edes varma, johtuuko se oikeasti siitä, että minua on jotain vikaa vai siitä, että en itse anna itselleni siihen mahdollisuutta. Nyt sitten häpeän myös kokemattomuuttani. Lisäksi minulla oli lapsuudessa allergia, joka aiheutti purentavian, joka ei kuitenkaan ollut niin suuri, että sitä olisi lähdetty hoitamaan julkisella. Esteettinen haitta kuitenkin jäi. Parikymppisenä otin jo leukaimplantin, mikä paransi profiiliani hieman. Nyt mietin, lähtisinkö kalliiseen ja haastavaan leukojen korjausleikkaukseen, jossa leukojen virheasento korjattaisiin oikeaksi. Lisäksi löydän ulkonäöstäni koko ajan kaikkea muutakin korjattavaa, enkä enää edes tiedä, ovatko virheet niin merkittäviä kuin miltä minusta tuntuu. Nyt mietin sitä, että jos korjautan naamani leikkauksilla, häpeääkö sen jälkeen loppuelämäni sitä, että naamani ei ole omani ja että koin tarpeelliseksi muokata sitä? Kehtaanko koskaan paljastaa asiaa esim mahdolliselle seurustelukumpppanille, jos sellainen vielä joskus löytyisikin? Menenkö vain ojasta allikkoon ja sitten minua ei hyväksytä sen takia? Ja kuitenkin olisin vain toivonut, että joku olisi rakastanut minua tällaisena kuin olen ja sanonut, että en tarvitse mitään operaatioita. Koen olevani ansassa, jossa on vain huonon vaihtoehtoja.
Sanottakoon tähän, että olen ihme kyllä saanut tehtyä tutkinnon ja päässyt mukaan työelämään, mikä on kyllä täysin mielialalääkkeiden ansiota, mutta silti miltei ihme.
Mutta, onko täällä ketään kohtalotovereita?
Avautuminen
2
90
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täällä vastaavanlainen mies. Tee säpöosoite tätä vartem ja sovitaan siellä tapaaminen. Harrastetaan ensitapaamisella suojaamatonta s*ksiä ja perustetaan perhe. Rakkautemme hedelmä alulle heti ensitapaamisella.
- Anonyymi00002
Sä mietit liikaa nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143