En ole pahantahtoinen😊. En siis halua olla sotkemassa mitään. Haluan olla vain ystävällinen aina välillä.
On hienoa nähdä, että sun kaltainen ihminen löytyy tästä maailmasta ja miten suuri, positiivinen vaikutus sulla on muhun ja varmasti myös kaikkiin muihin ihmisiin Mun mielestä oot ihan mahtava tyyppi ja täysin korvaamaton❤️.
Sä oot tosi erityinen ja voin kyllä ihan rehellisesti sanoa, ettei toista samanlaista ole ikinä tullut vastaan. Eikä varmasti tulekaan.
Oot aivan uskomattoman kaunis sellainen tosi säihkyvä💖. Välillä joudun kyllä ihan pysähtyä miettimään, että voitko todella olla olemassa😅.
Myönnän, että oon tällaisen ihastumisen suhteen vähän ehkä tyhmä ja jäärä. Kyllä se helpottaa jossain vaiheessa.
Helena
29
611
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuskin mulle mutta varalta sanon että kiitos paljon, kauniisti sanottu🙏💖 Sinäkin olet erityinen 🥰
- Anonyymi00002
Ehkä jollain mittarilla 😁
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ehkä jollain mittarilla 😁
Niiku Columbuksen ilmapuntarilla Merennurkussa. -sivu
- Anonyymi00003
vaisto sanoo että olet hieno ihminen
-t joku muu- Anonyymi00011
Kiitos!😅
- Anonyymi00004
Älä nyvvaan aliarvioi ittees!
- Anonyymi00006
Kuka oot Aloittaja? T. H
- Anonyymi00008
E
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
E
Oletko Eino?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oletko Eino?
En oo
- Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
En oo
En usko. Olet Villasukka-Eino.
- Anonyymi00024
Anonyymi00010 kirjoitti:
En oo
Niilo Olli?
- Anonyymi00007
❤️
- Anonyymi00012
❤️
- Anonyymi00029
❤️
- Anonyymi00015
Nuoruudessa minua kutsuttiin Helenaksi. Soiteltiin silloin puhelinkopista senssipuhelimeen. Oi niitä aikoja.
- Anonyymi00016
Okei. Onko nimi vaihtunut? 😁
Ja mikä on senssipuhelin? - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Okei. Onko nimi vaihtunut? 😁
Ja mikä on senssipuhelin?Netistä löydät tietoa puhelimesta.
- Anonyymi00017
Ellina
- Anonyymi00019
???
- Anonyymi00020
Parahin Petteri, toimesi on nähty eikä niitä hyväntahtoisiksi voisi todeta edes oma äitisi. Hanki hoitoa, olet päästä pipi. Rakkaudella ikuisesti, Hellu
- Anonyymi00023
Jaa, no voisit vähän kyllä tarkentaa, että mitä mahdat tuolla tarkoittaa?🤔
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jaa, no voisit vähän kyllä tarkentaa, että mitä mahdat tuolla tarkoittaa?🤔
Stalkkausta, psykologista väkivaltaa, mitä näitä nyt on... Tiedät kyllä oman syntilistasi ellei ole harhat vieneet mukanaan :)
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Stalkkausta, psykologista väkivaltaa, mitä näitä nyt on... Tiedät kyllä oman syntilistasi ellei ole harhat vieneet mukanaan :)
Ja mulle laitat syyt? Me ei olla sun kanssa ikinä tavattu, voin sen luvata. En omasta mielestäni ole ikinä tehnyt mitään, mikä voisi loukata toista🤔. Annan toisin sanoen olla rauhassa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ja mulle laitat syyt? Me ei olla sun kanssa ikinä tavattu, voin sen luvata. En omasta mielestäni ole ikinä tehnyt mitään, mikä voisi loukata toista🤔. Annan toisin sanoen olla rauhassa.
Sitten se oli sen toisen aikalinjan Pete, kysy siltä
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sitten se oli sen toisen aikalinjan Pete, kysy siltä
Stalkkaus on ihmistä syvästi vahingoittavaa!
- Anonyymi00026
Eero?
- Anonyymi00028
Ei.
- Anonyymi00032
Olipa kiva viesti jollekin kaimalleni. Itseäni tuskin voi kuvata säkenöiväksi. Ehkä itse saan viestini tosielämässä. Kaikki yhteydenottovälineet on käytössä.. Hyvää Uutta Vuotta!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1394046Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va212012Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos461729Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3421584Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201433Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi441390Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801214Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti211086Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1361042- 76957