Jossain minun someista. 🥺 Sitten voisin alkaa sinun kamuksi ja jutella siellä ja sitten voisi tavata jne. 🥰
Alkaisitpa edes kamuksi/seuraajaksi
17
561
Vastaukset
- Anonyymi00001
En käytä Fb
- Anonyymi00002
Olis ihana olla hänen kamunsa.
- Anonyymi00003
Kenelle keneltä?
Naiselle vai miehelle? - Anonyymi00004
en oo enää missään faces, ig, yms, ne on nähty...
- Anonyymi00005
Usein somessa lähestyvät kauniilla profiilikuvilla ja kuvilla ylipäätään. Kaiken takana voi olla kuitenkin esim. mies, jota rumempaa ei sisäisesti ja ulkoisesti voisi edes kuvitella. Se on tämän päivän nykytodellisuutta, valehtelu ilman mitään omatuntoa ja inhimillisyyttä.
- Anonyymi00007
Aijon vähentää Somessa netissä oloa rajusti ensi vuonna .
Minä sain järkkyttyä niin pahoin etten ikinä toivu .
Mikään ppysykooogia ei tähän auta
Ehkä aika .
En luota netissä enää kehenkään lähestyjään missään
Nii kovan tarinan elämä lahjoitti
Kysyn vain että miksi aina minä
Tämän sivuston jätän nyt
En pysty olemaan täällä enää. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aijon vähentää Somessa netissä oloa rajusti ensi vuonna .
Minä sain järkkyttyä niin pahoin etten ikinä toivu .
Mikään ppysykooogia ei tähän auta
Ehkä aika .
En luota netissä enää kehenkään lähestyjään missään
Nii kovan tarinan elämä lahjoitti
Kysyn vain että miksi aina minä
Tämän sivuston jätän nyt
En pysty olemaan täällä enää.Minustakin netin anti on ollut se kun on joutunut henkisesti ja jopa fyysisesti kärsimään näiden netin kautta kohtaamien ihmisten tekosia. Olen alkanut miettimään, onko maapallolla jo olemassa joitain avaruusoliota, joilla ei näyttäisi olevan yhtään empatiakykyä ja halua ja kykyä ajatella toisen kannalta asioita ja ylipäätään ajatella reilusti ja inhimillisesti. Sen sijaan painotetaan rahan autuutta, vaikka sillä et saa ensimmäistäkään positiivista tunnetta aikaan jos et ole kykenevä sitä oikeaa tunnetta antamaan persoonana ja luonteen kautta. Luonto loi tunteet ja rakkauden, ihminen loi rahat, siksi rahan ja rakkauden välillä ei ole mitään yhteyttä. Toki voi olla rahaa ja silti rakastaa, mutta raha ei generoi sitä tunnetta vaan ihminen.
- Anonyymi00013
Niinpä! Sitä tekee yksi tietty oman lapseni ikäinenkin!
- Anonyymi00008
Lähestyin elämäni naista ryhtymällä hänen seuraajakseen. Ei haittaa että sain jo kahdesti pakit aiemmin. Aijon yrittää sata kertaa 🧡.
- Anonyymi00010
Arvasin että se olet sinä. Ei mitään toivoa kaveruudesta ennen kuin asiat on selvitetty, kuten tiedät.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Arvasin että se olet sinä. Ei mitään toivoa kaveruudesta ennen kuin asiat on selvitetty, kuten tiedät.
Kulta, en ole minä… Lähestyn irl myöhemmin😉
Hyvää Uutta Vuotta rakas…❤️ - Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä asioita haluaisit selvitellä? Olen valmis purkamaan asiat nyt.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä asioita haluaisit selvitellä? Olen valmis purkamaan asiat nyt.
Hei haloo?
- Anonyymi00011
Itse en mene mihinkään somealustoihin. Periaatepäätös aikanaan. En alkujaankaan ymmärtänyt niitä. Olen kai vähän autistinen.
- Anonyymi00014
Ihan samoin ajattelen minäkin!
- Anonyymi00017
Yhden neidin kamu haluaisin toki olla.
- Anonyymi00018
Ethän sä mies edes ole omien sanojesi mukaan aktiivinen somessa? Ristiriitaista viestintää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061