Pitäisin kyllä oikein

Anonyymi-ap

Yhteyttä jos voisin mutta et halua. Tiedän että ainoa vaihtoehto on sinut unohtaa. Vaikeaa se on kun molemmat meistä toisistamme niin paljon on välittänyt.

19

544

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Täällä voi varmaan jatkaa välittämistä.

• Anonyymi00002

No tämä kyllä estää meitä etenemästä mutta pitää tunteita pinnalla. Eli me ei kumpikaan haluta enempää.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

No tämä kyllä estää meitä etenemästä mutta pitää tunteita pinnalla. Eli me ei kumpikaan haluta enempää.

Tilanne voi ehkä muuttua vielä.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tilanne voi ehkä muuttua vielä.

Mihin suuntaan

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mihin suuntaan

Parempaa yhteyteen

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Parempaa yhteyteen

Voiko tätä paremmaksi muuttua 😅

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Voiko tätä paremmaksi muuttua 😅

Hyvä jos olet tyytyväinen tähänkin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Parempaa yhteyteen

Ei voi et tunne tilannetta
        Älä luo turhaa toivoa
        Sitä ei kaikis tilanteissa ole!

• Anonyymi00005

Kuka välittänyt kenestä?

• Anonyymi00007

Toi päivittäinen ”muista minut!” skeida alkaa tulla jo korvista .

• Anonyymi00012

Meneeks kuulolaitteestaski jo patterit?

• Anonyymi00014

No sepä kun se ei oo joka tilanteessa totta.

• Anonyymi00009

Lopeta höpötys.

• Anonyymi00010

Minkä suhteen?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minkä suhteen?

Varmaan kandeen vähentää ajatuksia ja puhetta siitä mitä on ikävä
        Ja siirtää ne omat ajatelmat muihin asioihin enenpi.
        Raijoitaa Somen lisäksi aikaa jota antaa kaipaamiselle ja ikävälle joka päivä
        Joo asiaa pitää käsitellä mutta ei koko päivää
        Päästää vaikka joku yks tunti päivässä kun hän saa vielä vallata ajatuksia mutta muuten pitää oma keskittyminen muissa asioissa
        Keskittymiskykykyni ongelman vuoksi
        Ihmiset kokevat minut etäiseksi
        Ihmissuhteet ei oo ku ihan hetkittäin ykkösasia minun mielessäni .
        Ihmiset ei vaan pysty siellä ... Ei edes kun rakastin.
        Terveisin napsy ja narsku aivo.

• Anonyymi00016

Mistä tiedät, ettei hän halua sinun ottavan yhteyttä? Mitkä tekijät ovat sinut saaneet ajattelemaan niin?

• Anonyymi00017

En halua pitää yhteyttä ihmiseen jolle oli ok valehdella ja olla aivan muuta ihmisenä mitä puhuu.
      Ole jatkossa aito itsesi ja rehellinen aina
      Aina sellainen mitä todella olet mies .
      Sillä se ihminen ja puoli sinussa on aivan ihana.
      Ja va valitse parhaat joka tykkää aidoista ja oikeasta sinusta ympärillesi
      Kaikkea hyvää sinulle mies jatkoosi ❤️

A nainen

• Anonyymi00019

Voi, että kun taas olet unohtamassa, en kyllä tiedä ketä. Mutta ei aloitus ollut minulle tarkoitettukaan, kunhan vastasin tähän. Pidä aloittaja kiinni jos oikeasti välität, jos et niin silloin päästä irti. Näin, itse ajattelen noita asioita, kaikki tai ei mitään, Rakkaus ja ihastuminen ei tunne välimuotoja kohdallani. Itse olen tunne ihminen, luovutan kaiken Rakkauden sydämestäni ja sielustani toiselle. Minua ei kukaan täällä kaipaa, mutta tulin kommentoimaan tunteista. Itse en koskaan luovuttaisi jos Rakkaudesta on kyse, koska oikeaa aitoa Rakkautta ei satu monta kertaa kohdalle. Mistäkö sen tiedän? Koska olen kokenut sydämessäni aidon ja oikean Rakkauden häneen, jota edelleen Rakastan paljon. Kun, tutkii omaa menneisyyttä huomaa että ei ole ollut monta kertaa aitoa Rakkautta. Mielestäni ihminen Rakastuu vain pari kertaa elämän aikana oikeasti, niin itselle on käynyt. Tämä nykyinen tunne häneen on kaikkein paras mitä on koskaan ollut. Tiedän kun tämä on kestänyt jo niin pitkään. Hänessä on vain niin paljon enemmäm kuin kaikissa niissä naisissa yhteensä, keiden kanssa olen ollut. Tämä ei ollut tarkoitettu loukkaukseksi niille toisille, mutta tämä on minun totuus. Mikä hänestä tekee ihmeellisen? Miksi Rakastan häntä, eikä tunne lopu ikinä? Hänessä on niin paljon semmoista mitä en tiennyt olevan olemassa, jotain yliluonnollista täytyy olla. Kun, hän saa ihmisen ihastumaan ja Rakastumaan itseenä, sillä kun hän on vain olemassa. Siihen ei ole kukaan pystynyt ennen häntä, eikä kukaan tule pystymään niin kuin hän teki sen. Se, takia minä tulen aina Rakastamaan häntä koko sydämestäni ja sielustani. Hän vain tuli ja repi Rakkautta rinnastani, näytti itsestään kaiken Kauniin sielun minulle. Tämä Rakkaus häneen on tuonut paljon, mutta kolikolla on aina kääntöpuoli, se on myös tuonut kovaa kaipauksen tuomaa tuskaa sydämeeni myös. Koittanut hajoittaa mieleni ja sieluni tällä Rakkaudella häneen, välillä onnistuen siinä. Minä aloittaja en voi kauheasti neuvoa, mutta yhden neuvon annan. Jos, oikeasti Rakastat että se sydämen pohjasta asti, niin älä luovuta vaan jatka. Minä en luovuta Rakkauttani ikinä pois, sitä ei voi viedä edes hän jota olen Rakastanut kaikki nämä vuodet. Minun on vain sopeuduttava tähän tilanteeseen missä olen ollut jo vuosia, ei tämä ole minulle uusi tilanne. Onhan se kestänyt jo vuosia. Minä en voin ketään pakottaa itseäni Rakastamaan, se ei ole Rakkauden tarkoitus suinkaan. Rakkaus on aina vapaa ei sitä voi kahlita niin kuin lintua häkkiin.

• Anonyymi00020

Kenelle?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      186
      7908
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      142
      5425
    3. Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa

Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/
      Maailman menoa
      150
      4333
    4. Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa

Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.
      Maailman menoa
      4
      3509
    5. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      73
      2877
    6. Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan

kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.
      Maailman menoa
      17
      2647
    7. Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat

Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi
      Maailman menoa
      11
      2563
    8. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      285
      2501
    9. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      147
      2410
    10. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      582
      2217
    Aihe