Oletteko myyneet Loimaalla kultaa /kultakoruja ja onko suositella jotain paikkaa? Arvioivatko muuten Loimaan kultasepänliikkeessä esim. arvokoruja tai ostavatko jopa? Entä kiertävät autot? Niistä ei varmaan parasta hintaa saa. Toisaalta monesti varmaan kannattavampaa myydä joku koru koruna eikä ns. romukultana.
Kullan myynti
4
81
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Yritin myydä kultaani Loimaan torilla, mutta ei mennyt kaupaksi. Siellä päin on kuulemma totuttu nelijalkaisiin kultiin.
- Anonyymi00002UUSI
Tukijullit ostaisi, kun eivät ole naista tavanneet äitinsä jälkeen. Ei menisi kaikki tukirahat viinaan.
- Anonyymi00003UUSI
Ainakaan siihen kiertämään kulta autoon ei kannata myydä. Ja jos sulla on kulta koruja niin laita vaikka torin sivulle myyntiin, Turun tiellä on se kultasepän liike voit arvioittaa kullan siellä ja kysyä mitä se Agneta maksaisi
- Anonyymi00005UUSI
Juhani Lankinen Myrskylinnankadulla arvioi mitä on kulta korun hinta, sekin voi ostaa.
Sillä on siellä liike KELLO LANKINEN
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906485Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4544570Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1222499Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372339Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02101Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m261089En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691010Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta53980- 95893
- 66784