Naiset ja miehet +30v! Mielipiteenne!

aurinkoinen

Olen hieman päälle parikymppinen ja ihastunut kymmenen vuotta minua vanhempaan mieheen. Ihastus on molemminpuolista. Mies on lapseton ja sinkku eli täysin vapaa aloittamaan suhteen kanssani. Minua vain huolettaa miehen kavereiden suhtautuminen seurusteluumme. Suurin osa heistä on jo perheellisiä ja tunnen itseni siksi aika nuoreksi heidän seurassaan. Miehen kanssa meillä on ajatusmaailmat samalla tasolla ja varmasti olisi kavereidenkin kanssa, mikäli heihin paremmin tutustuisin. Pelottaa vain se, miten he suhtautuvat minuun. Pitävätkö ihan teininä ja ovat varauksellisia vai haluavatko aidosti tutustua minuun? Tästä haluaisinkin mielelläni kommentteja teiltä. Miten reagoisitte ym. jos porukkaanne tuppaisi yhtäkkiä kymmenen vuotta nuorempi tyttönen?

6

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiisuli

Itse olen 34v ja paras kaverini on tällä hetkellä 21v, samoin moni muu tuttuni. Heidän miesystävänsä ovat usein minun ikäisiä ja aina on juttuun tultu. Ei kyseessä ole ikä vaan kemiat, jutut, harrasteet etc, ne asiat joita yhdessä teette. Mene siis avoimin mielin omana itsenäsi juttuihin mukaan. Kaikki sujuu hyvin. Sanon sen kokemuksen syvällä rintaäänellä.Iloista kesänjatkoa sinulle!

• siinä käydä niin että nämä 10v naispuoliset
        henkilöt ovat kateellisia sinun nuoresta iästäsi!?
        itse aikoinani sain sen kokea,valitettavasti...

• mii-su kirjoitti:

siinä käydä niin että nämä 10v naispuoliset

piti olla että 10v vanhemmat naispuoliset...

• mii-su kirjoitti:

siinä käydä niin että nämä 10v naispuoliset

eikös tuo kateus ole naisten keskuudessa vähän yleisempääkin? :)

alkuperäiselle:
        ei se iästä ole kiinni, ainakaan näissä piireissä. ja jos se siinä porukassa on, niin todennäköisesti he eivät vain tajua parastaan ;)

• doctrine kirjoitti:

eikös tuo kateus ole naisten keskuudessa vähän yleisempääkin? :)

alkuperäiselle:
        ei se iästä ole kiinni, ainakaan näissä piireissä. ja jos se siinä porukassa on, niin todennäköisesti he eivät vain tajua parastaan ;)

mutta ihmeen paljon sitä esiintyy myös miesten
        puolelta....

• Sasse75

...ovat kateellisia kun kaverilla on nuori nainen! ;o)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      676
      2552
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1276
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1168
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      12
      1105
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      955
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      104
      925
    7. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      39
      877
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      873
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      751
    Aihe