Tosi ärsyttävää kun pitää selittää aina ja moni ei siltikään ymmärrä&hyväksy

Anonyymi-ap

Tosi ärsyttävää kun pitää selittää aina ja moni ei siltikään ymmärrä&hyväksy sitä että on neuroepätyypillisyyttä, erikoispiirteitä ja ymmärtämis-vaikeuksiakin että ne joutuu joka kerta selittämään kun aina joku kysyy "ootko tyhmä" "miksi kirjoitat noin ootko ihan dorka" "oletko kehitysvammainen miksi oot täällä kirjottamassa" "mitä varten suutut noin herkästi ootko joku narsisti joka ei siedä itsekriitiikkiä"

huomauttaisin vain teille että minä satun olemaan ihmisyksilö jolla on epätyypillisiä piirteitä jotka ei ole ns normi-ihmisen ominaisuuksia.

Miksi mun pitäs selittää aina kaikille joka päivä mun erikoisuudestani että onko se joku ongelma teille??

Jos kirjoitan väärin niin siitäkin tulee kritiikkiä "kirjoita paremmin älä kirjoita väärin vaan kirjoita oikeaoppista kielioppia"

No miten mä voin kirjottaa oikeaoppisesti jos on esim hahmotushäiriö ja keskittymisongelmiakin??

Älytöntä vääntää rautalangasta joka kerta = ketä tahansa ärsyttää toi.

Ja mikä ongelma se on jos on syntynyt vähän vajaaksi ja lapsenmieliseksi??

Nyt alan rauhoittua kun kuuntelen nyt rauhoittavaa musaa.Vähentänyt paljon tällä palstalla kommentointia ihan oman mielenterveyteni takia. Nyt piti tulla tänne skriivaamaan.

3

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mullaha oli tossa kuukausi sitten vakava kriisi että piti käyvä ihan arvioinnissa asti eli psykiatrisessa sairaalassa kävin arvioinnissa ja mun kohdalla päädyttiin terapiahoitoon kotikaupungissani.

Se että missä kirjoittelen netissä ja mihin paikkoihin menen kirjoittamaan, on myös paljon itsestäni kiinni eli tällaisia paikkoja olen välttänyt ihan kokonaan etten kuukauteen ole käynyt tällä palstalla.

Ja aikomus on että tämän postauksen jälkeen en tule tänne kirjotteleen. En välttämättä jaksa edes lukea vastaus-kommentteja joita mahdollisesti tulee alapuolelelle.

Olen saanu jo hyvin apua ja tilanteeni on mennyt paljon parempaan suuntaan.

• Anonyymi00002

Tällä palstalla on ollu sekä että eli sekä hyviä että huonoja tuntemuksia mulla mitä ihmiset kirjottelee.

Paljo on myös itsestä kii mitä kirjottaa mut luulisin että mitä huonommin ihminen voi , sitä enemmän se myös voi tänne kirjotella mutta on mulla yksi syy täällä kirjottamiseen ollut se että oon koettanu hakea ns vertaistukea käymällä keskustelua muiden sairaiden kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4842
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3860
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1344
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1333
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      583
      1253
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe