En saa tähän (tai osaa enää)
kirjoitettua mitä haluaisin sanoa.
Kuuntelen eveä täällä,
ja nyt tiiän että kaikki on turhaa.
Ei ole enää mitään.
Tai on yksi asia mikä täytyy tehdä.
Mun täytyy katkasta tää näkymätön yhteys, irrottautua, erottaa meidät, vapauttaa sut....
Miehelle joka löytää kyllä kirjoituksesta tunnisteet meistä.
Kiitos ja anteeks..........
17
430
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mäkin eilen Eveä kuuntelin kun tyllerö vinkui mun alla, KJEH KJEH
- Anonyymi00002
Semmosia ne kumivehkeet on kun ilma tuppaa pakenemaan alta
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Semmosia ne kumivehkeet on kun ilma tuppaa pakenemaan alta
Niinpä! Tosi mies panee paljaalla, eikä maksa elareita!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tosimies ei oo noin säälittävä ;)
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos nyt ees panemaan pääsisi paikan päälle niin sekin olisi mieheltä saavutus. Tää nyt vaan oli sivusta jollekin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos nyt ees panemaan pääsisi paikan päälle niin sekin olisi mieheltä saavutus. Tää nyt vaan oli sivusta jollekin.
Kumivehkeestä ei tartu taudit eikä kirput ja sydän ja mieli pysyy ehjänä, joten ei muulle tarvis, kiitosta vaan
sivusta vaan - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kumivehkeestä ei tartu taudit eikä kirput ja sydän ja mieli pysyy ehjänä, joten ei muulle tarvis, kiitosta vaan
sivusta vaanEi niitä tauteja tai kirppuja tartu ihan kaikista ihmisistä kuitenkaan.
- Anonyymi00006
Ei mahda mitään se on moro
- Anonyymi00007
Voisitko kertoa ees miksi?
Tai jutella kerran vielä mun kanssa suoraan?
- Anonyymi00010UUSI
En tiedä, onko tää mulle, mutta sen jälkeen, mitä olen kokenut elämässä, mulle ei mikään muu ole oikeastaan kovin tärkeää, kuin toisesta välittäminen, toisen pyyteetön rakastaminen.... Se, että tulit elämääni, oli jotain, mikä antoi merkityksen. Tunsin, että meidän oli tarkoitus kohdata ja, että minun oli tarkoitus rakastaa ja auttaa. Sinä tarvitsit sitä ja minä saan tarkoituksen elämälle. Tämä tehtävä ei ole vielä päättynyt...
Joku tuolla toisaalla sanoi, että sulla on mies, mikä tässä hiljaisuudessasi olisi takana. En ymmärrä, mitä se tarkoittaa, mutta millään muulla ei ole mitään väliä. Tehtävä on käynnissä, eikä sitä häiritse mikään.
En sitte tiedä, mikä tollanen tyyppi on, joka oikeesti näyttää tietävän jotain ja kirjoittaa niitä tänne ja esittää siihen päälle jotain väitteitä...
ei tunnisteita- Anonyymi00011UUSI
Missä joku sanoi et mulla on mies?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Missä joku sanoi et mulla on mies?
Tuolla, missä susta paljastetaan totuus. Siellä on joku runonpätkä ja, että sulla on mies. Mutta sanon tässä kohtaa, että ne yhdet ei ole pystyneet antamaan sulle sellaista, mitä tarviit. Mä annan sen sulle.
ei tunnisteita - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuolla, missä susta paljastetaan totuus. Siellä on joku runonpätkä ja, että sulla on mies. Mutta sanon tässä kohtaa, että ne yhdet ei ole pystyneet antamaan sulle sellaista, mitä tarviit. Mä annan sen sulle.
ei tunnisteitaNe yhdet..
"En sitte tiedä, mikä tollanen tyyppi on, joka oikeesti näyttää tietävän jotain ja kirjoittaa niitä tänne ja esittää siihen päälle jotain väitteitä..."
Mitä väitteitä muuten? - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ne yhdet..
"En sitte tiedä, mikä tollanen tyyppi on, joka oikeesti näyttää tietävän jotain ja kirjoittaa niitä tänne ja esittää siihen päälle jotain väitteitä..."
Mitä väitteitä muuten?Niillä yksillä tarkoitan niitä, joiden perään olet huudellut täällä. Toinen on saalistajamainen paska ja toinen on vain sairas ja liian itsekeskeinen. Kummaltakaan ei voi odottaa mitään, kun ne eivät kykene sellaiseen. Tämä jälkimmäinen tarvitsee kyllä välittämistä, mutta hän ei anna siihen mahdollisuutta.
Väitteistä olen sulle jo maininnutkin... Kummasti tuli just syyskuussa sanomaan täällä sun tunnisteisiin viitaten, että sulla on uus mies, kun suhun ei oikein saanut yhteyttä.
ei tunnisteita - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niillä yksillä tarkoitan niitä, joiden perään olet huudellut täällä. Toinen on saalistajamainen paska ja toinen on vain sairas ja liian itsekeskeinen. Kummaltakaan ei voi odottaa mitään, kun ne eivät kykene sellaiseen. Tämä jälkimmäinen tarvitsee kyllä välittämistä, mutta hän ei anna siihen mahdollisuutta.
Väitteistä olen sulle jo maininnutkin... Kummasti tuli just syyskuussa sanomaan täällä sun tunnisteisiin viitaten, että sulla on uus mies, kun suhun ei oikein saanut yhteyttä.
ei tunnisteitaMinä en ole nähnyt tai tietoinen mistään syyskuu jutusta ees.
Eikä varmaan voi olla jotain uutta miestä
kun ei oo ollut vanhaakaan.
Sulla on oikeus sun mielipiteeseen noista henkilöistä.
Mut ehkä mäkin oon sitten vaan täys pska,
kun mulle noi on hlvetin tärkeitä ihmisiä. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä en ole nähnyt tai tietoinen mistään syyskuu jutusta ees.
Eikä varmaan voi olla jotain uutta miestä
kun ei oo ollut vanhaakaan.
Sulla on oikeus sun mielipiteeseen noista henkilöistä.
Mut ehkä mäkin oon sitten vaan täys pska,
kun mulle noi on hlvetin tärkeitä ihmisiä.Olen mä siitä syyskuun jutusta sulle sanonut sillon syyskuussa ja sä vastasitkin siihen. Siinä oli, että sulla tulee uus mies uhriksi vähän väliä, jolta lainailet rahaa ja jotain... Olit kuulemma sillon "taas vaihtanut miestä".
On tosta kuvakaappaukset kyllä olemassa.
Sen ymmärrän, että toi jälkimmäinen on sulle tärkee ja, että hän on särkenyt sut ja halusin siksi tukea ja piristää ja jopa puhua suoraankin siitä, mikä on tilanne. Et halunnut sitä kuulla.
Ensimmäisestä sä et tiedä mitään muuta todellista, kuin että kyseessä on ammattimainen seksuaalirikollinen, joka pönkittää itsetuntoaan, esittämällä renttua.
Raketit on ammuttu ja saat halutessas videoo...
ei tunnisteita - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olen mä siitä syyskuun jutusta sulle sanonut sillon syyskuussa ja sä vastasitkin siihen. Siinä oli, että sulla tulee uus mies uhriksi vähän väliä, jolta lainailet rahaa ja jotain... Olit kuulemma sillon "taas vaihtanut miestä".
On tosta kuvakaappaukset kyllä olemassa.
Sen ymmärrän, että toi jälkimmäinen on sulle tärkee ja, että hän on särkenyt sut ja halusin siksi tukea ja piristää ja jopa puhua suoraankin siitä, mikä on tilanne. Et halunnut sitä kuulla.
Ensimmäisestä sä et tiedä mitään muuta todellista, kuin että kyseessä on ammattimainen seksuaalirikollinen, joka pönkittää itsetuntoaan, esittämällä renttua.
Raketit on ammuttu ja saat halutessas videoo...
ei tunnisteitaMä tiedän tarvittavan, tärkeimmän...
Sen mitä mä itse tunnen sydämessäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153