Miehet kertovat. Tietäjät tietää.
Kansa taisteli
18
402
Vastaukset
- Anonyymi00003
Minäkin haluan taistella 🙋♂️
- Anonyymi00008
Minä haluan haistella 🥰
- Anonyymi00006
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista taistelijaa.
- Anonyymi00007
Anolle selviytymisohje Ukrainan sotaan.
https://www.youtube.com/watch?v=-mjuNgKvrhE- Anonyymi00009
Tarvitsee myös selviämisohjeen.
- Anonyymi00010
"Kuule kuinka hyö porajaat"
- Anonyymi00011
Nälkä. Haluan aamuvellini heti uuninpangolle.
- Anonyymi00012
Ota yhteyttä kelaan, ☝️
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ota yhteyttä kelaan, ☝️
Tarkoitatko Reijo Kelaa, tyyppiä joka suunnitteli ja toteutti installaation Hiljainen kansa Hyrynsalmelle?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tarkoitatko Reijo Kelaa, tyyppiä joka suunnitteli ja toteutti installaation Hiljainen kansa Hyrynsalmelle?
Soitin. Ei se tiennyt mistään mitään.
- Anonyymi00015
Törkyturpa voi kertoa viimeiset tiedot putlerin hyökkäysarmeijan tapahtumista. Josta tosin karkasi. Ja nyt on putleri käskenyt jotta kaikki rintamakarkuriksi todetut on ammuttava. Joten törkyturpa on ammuttavian listalla. Olet kuuluisa törkyturpa jopa venäjällä.
- Anonyymi00018
Tökis kun niin sanotusti muka viisas. Niin miksihän kertoo olevansa saunanlaudeiten alla jamalissa? Jos ne putinin rintamakarkuriksi tökistä etsivät ovat häneä etsimässä. Niin miksi tämä tökis itse kertoo missä hän on? Tökis putlerin trollitehtaan käyneeena pitäisi olla fiksumpi. Mutta kun pääse näppäinten ääreen kaikki unhoittuu. Ja tekee paljastuksia. Kuten venäjän reissut, ahnusenjakajana siellä,ruplat, putlerin vierailut, ja hänen rakentamasi huvila jamaliin putlerille. Ja demendiakunon niin karkuruus putlerinarmeijasta. Nyt on kuitenkin jotta karkurit teloitetaan. Ja tökis kertoo piilopaikkansa. Joten tökis et ole tosiaankin terävinkynä penaalissa. Muista kun jäät kiini,eise satu kuin hetken. Ps kuitenkin yritäolla mies äläkä taas laske housuhisi.
- Anonyymi00016
Anoa tarvitaan, porukalla on vauhkopako päällä Pokrovskissa!
- Anonyymi00017
Lähden taiselemaan 👨🦽➡️🧑🦯➡️
- Anonyymi00019
Siinnä on yritystä. Yritä olla jonkun arvoinen. Eikä kuten törkyturpa. Jolla pääsi itkuja könsät housuihin. Ja oli irtorinnat tippunneet letkupesussa.
- Anonyymi00020
Högholmen höhheli löllerö löl häh tä.
- Anonyymi00023
Minäkin olen taistellut 🙋♂️
- Anonyymi00024
Minä olin Kollaalla neljä vuotta. Luoti meni ohimosta sisään heti eka viikolla, luoti tuli niskasta ulos mitta jäin henkiin ja palasin kuuden viikon kuluttua rintamalle, sitten astuin miinaan, sairaalassa ambutoivat jalan säärestä, tekivät puujalan ja palasin taas rintamalle.
Juoksuhaudassa vihollinen heitti käsikranun, heitin sen takaisin mutta tuli toinenkin kranu ja sitä en ehtinyt heittää takaisin, sirpale iski olkavarteen, iso teräsmurikka, eikun sairaalaan ja sanoin että äkkiä pois kaivakaa se murikka ja seuraavana päivänä taas olin menossa takaisin etulinjaan ja kostoksi niitin Suomi koopeellä 70 vanhaa nurin.
Hurjistu enää tuhoisin vielä 7 panssarivaunua käsikranaateilla, millä pottunuojilla. Hyppäsin vaunun katolle ja koputin laukkuun ja huusin venäjäksi että päästäkää sisään ja äkkiä, avasivat luukun ja niin sujautun pottunuijan vaunuun ja löin luukun kiinni
Seitsemän kertaa toistin saman. Olin minä hurja silloin. Vieläkin lähtisin jos on tarvetta. Kumppanit ja reppu on porstiassa valmiina ja vanha kunnon pystykorva porstuaan nurkassa valmiina.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2282988Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1902630Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1101237Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1411198- 701098
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2971095Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3701075Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831065Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a21995Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22808