Niin ihan tavallista elämää päivästä toiseen, ei stressiä päivät kuluu askareissa. uutiset politiikka hallitus miten lie ei minua vaivaa. Toisilla paineita vaikka eläkkeellä, et voi vaikuttaa mutta palstalla elämöit miksi, luuletko vaikuttavan et pysty, mikset jätä huolet ja nauti elämästä.
Ihan tavallista
19
153
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ketäs ne "toiset" on?
- Anonyymi00017UUSI
Ne toiset on samoja kaikilla....?
- Anonyymi00002
Jotkut voivat stressaanntua siitä, että on liian "ihan tavallista". Se ei ole myöskään mitenkään kovasti nautittavaa. Toinen virkkeesi on kyllä aika huonoa soosia kielellisesti, koetapa tarkistaa sanailusi.
- Anonyymi00003
Tavallinen mitä muuta kaipaat.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tavallinen mitä muuta kaipaat.
Kaipailut ovat nyt jo ohi. Jotain muuta olisin kaivannut silloin joskus. Myöhässä yritin ja yritykseksi jäi. Mutta hyvä, että yritin.
Virkkeeseesi viitaten: ihan liian tavallinen olen siihen verrattuna, mitä olisin tahtonut olla. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaipailut ovat nyt jo ohi. Jotain muuta olisin kaivannut silloin joskus. Myöhässä yritin ja yritykseksi jäi. Mutta hyvä, että yritin.
Virkkeeseesi viitaten: ihan liian tavallinen olen siihen verrattuna, mitä olisin tahtonut olla.Yrittää pitää, ottaa aloite, siitä voi syntyä jotain.
- Anonyymi00004
Tavallinen periaate parantaa maailmaa yksinkertaisemmin.
Pertikki Tavallista vanhuutta tässä muutenkin.
Demokratia yrittää puolustaa ihmisarvoista maailman kuvaa, ei sen eteen pidä luovuttaa. Käsittämätöntä miten muutamat hirviö valtion johtajat sortaa ihmisoikeuksia, Trump elää oman illuusionsa minä minä keskipisteessä muitten hirviöitten seassa.- Anonyymi00005UUSI
Hyvä aloitus, keskittyä siihen miten itse kannattaa asettua vaikka ympärillä asiat muuttuvat ja miten asiat ottaa. Ei muiden elämää pyörittelisi kun ei voi vaikuttaa. Joutavaa painetta toisten huonoista teioista. Keskittyisi miten itse niiden huonompien ja parempien päätösten keskellä taiteilee, just niin - tavallisesti. Olen tainnut noin toimia aina, siksi ei ole olossa juuri moittimista. Keksii vain aina tavan miten selvitä, ennen selvitä hyvin, nyt riittää tuo tavallisesti. Mitäs tässä reuhaamaan.
- Anonyymi00006UUSI
Kumpa olisikin taas ihan tavallista omaa elämää. Lainalapsi muutti luokseni väliaikaisesti ja väliaika on nyt pidentynyt yliaikaansa. On vauhtia, tekemistä ja ahdasta. Ihan tässä vanha ihminen väsyy, eikä perässä pysy.
Eräänä päivänä, kun on taas hiljaista ja rauhallista, niin huokasen helpotuksesta. - Anonyymi00007UUSI
Aina vaan valitetaan, että on työttömyyttä.
Valittaa pitäisi siitä, että on yrittämisen puutetta.- Anonyymi00009UUSI
Kuka estää alkamasta yrittäjäksi, mitä siihen sanot.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuka estää alkamasta yrittäjäksi, mitä siihen sanot.
Seitsemänkymppisenä yrittäjäksi! Siitä vaan. Mitä olet ajatellut yrittää?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Seitsemänkymppisenä yrittäjäksi! Siitä vaan. Mitä olet ajatellut yrittää?
Jos sulla on rahaa, sijoita puolustusteollisuuden osakkeisiin - se on mielestäni nyt kannattavaa yrittämistä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos sulla on rahaa, sijoita puolustusteollisuuden osakkeisiin - se on mielestäni nyt kannattavaa yrittämistä.
En usko, oletko seurannut Summa Defedenceä?
On myös ostettavissa ruotsalaisia rahasto-osuuksia aseteollisuutta tuottavista yrityksistä. Ovat nyt tosi kalliita, ei minusta kannata.
- Anonyymi00011UUSI
Talvista uutta vuotta jokaiselle.
- Anonyymi00015UUSI
Kiitos samoin!
- Anonyymi00016UUSI
Tavallista elämää. 2-3 kertaa käyn lääkärissä ja jokainen lähettää erikoislääkärille. Koskaan ei tule hoitoa tai lääkettä, kaikki on normaalia, ei edes seurantaa. Oikein hävettää, mutta näin on mennyt monta vuotta.
kiinnostus on pieneen askarteluun ja vaimon ja lasten kanssa liikkumiseen ja oleiluun. TV;stä katson vain salatut elämät. Uutisiakaan en kokonaan katso, kuuntelen vaan. Harmittaa kun mikään sarja tai elokuva ei kiinnosta.
lähes kaiken ruoan laitan, mutta teen sen nopeasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1783600Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512512- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101129Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741070- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741