Ihan tavallista

Anonyymi-ap

Niin ihan tavallista elämää päivästä toiseen, ei stressiä päivät kuluu askareissa. uutiset politiikka hallitus miten lie ei minua vaivaa. Toisilla paineita vaikka eläkkeellä, et voi vaikuttaa mutta palstalla elämöit miksi, luuletko vaikuttavan et pysty, mikset jätä huolet ja nauti elämästä.

24

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ketäs ne "toiset" on?

• Anonyymi00017

Ne toiset on samoja kaikilla....?

• Anonyymi00002

Jotkut voivat stressaanntua siitä, että on liian "ihan tavallista". Se ei ole myöskään mitenkään kovasti nautittavaa. Toinen virkkeesi on kyllä aika huonoa soosia kielellisesti, koetapa tarkistaa sanailusi.

• Anonyymi00003

Tavallinen mitä muuta kaipaat.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tavallinen mitä muuta kaipaat.

Kaipailut ovat nyt jo ohi. Jotain muuta olisin kaivannut silloin joskus. Myöhässä yritin ja yritykseksi jäi. Mutta hyvä, että yritin.

Virkkeeseesi viitaten: ihan liian tavallinen olen siihen verrattuna, mitä olisin tahtonut olla.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kaipailut ovat nyt jo ohi. Jotain muuta olisin kaivannut silloin joskus. Myöhässä yritin ja yritykseksi jäi. Mutta hyvä, että yritin.

Virkkeeseesi viitaten: ihan liian tavallinen olen siihen verrattuna, mitä olisin tahtonut olla.

Yrittää pitää, ottaa aloite, siitä voi syntyä jotain.

• Anonyymi00004

Tavallinen periaate parantaa maailmaa yksinkertaisemmin.

Pertikki

• Tavallista vanhuutta tässä muutenkin.
      Demokratia yrittää puolustaa ihmisarvoista maailman kuvaa, ei sen eteen pidä luovuttaa. Käsittämätöntä miten muutamat hirviö valtion johtajat sortaa ihmisoikeuksia, Trump elää oman illuusionsa minä minä keskipisteessä muitten hirviöitten seassa.

• Anonyymi00005

Hyvä aloitus, keskittyä siihen miten itse kannattaa asettua vaikka ympärillä asiat muuttuvat ja miten asiat ottaa. Ei muiden elämää pyörittelisi kun ei voi vaikuttaa. Joutavaa painetta toisten huonoista teioista. Keskittyisi miten itse niiden huonompien ja parempien päätösten keskellä taiteilee, just niin - tavallisesti. Olen tainnut noin toimia aina, siksi ei ole olossa juuri moittimista. Keksii vain aina tavan miten selvitä, ennen selvitä hyvin, nyt riittää tuo tavallisesti. Mitäs tässä reuhaamaan.

• Anonyymi00006

Kumpa olisikin taas ihan tavallista omaa elämää. Lainalapsi muutti luokseni väliaikaisesti ja väliaika on nyt pidentynyt yliaikaansa. On vauhtia, tekemistä ja ahdasta. Ihan tässä vanha ihminen väsyy, eikä perässä pysy.
      Eräänä päivänä, kun on taas hiljaista ja rauhallista, niin huokasen helpotuksesta.

• Anonyymi00007

Aina vaan valitetaan, että on työttömyyttä.
      Valittaa pitäisi siitä, että on yrittämisen puutetta.

• Anonyymi00009

Kuka estää alkamasta yrittäjäksi, mitä siihen sanot.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kuka estää alkamasta yrittäjäksi, mitä siihen sanot.

Seitsemänkymppisenä yrittäjäksi! Siitä vaan. Mitä olet ajatellut yrittää?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Seitsemänkymppisenä yrittäjäksi! Siitä vaan. Mitä olet ajatellut yrittää?

Jos sulla on rahaa, sijoita puolustusteollisuuden osakkeisiin - se on mielestäni nyt kannattavaa yrittämistä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jos sulla on rahaa, sijoita puolustusteollisuuden osakkeisiin - se on mielestäni nyt kannattavaa yrittämistä.

En usko, oletko seurannut Summa Defedenceä?
        On myös ostettavissa ruotsalaisia rahasto-osuuksia aseteollisuutta tuottavista yrityksistä. Ovat nyt tosi kalliita, ei minusta kannata.

• Anonyymi00011

Talvista uutta vuotta jokaiselle.

• Anonyymi00015

Kiitos samoin!

• Anonyymi00016

Tavallista elämää. 2-3 kertaa käyn lääkärissä ja jokainen lähettää erikoislääkärille. Koskaan ei tule hoitoa tai lääkettä, kaikki on normaalia, ei edes seurantaa. Oikein hävettää, mutta näin on mennyt monta vuotta.

kiinnostus on pieneen askarteluun ja vaimon ja lasten kanssa liikkumiseen ja oleiluun. TV;stä katson vain salatut elämät. Uutisiakaan en kokonaan katso, kuuntelen vaan. Harmittaa kun mikään sarja tai elokuva ei kiinnosta.

lähes kaiken ruoan laitan, mutta teen sen nopeasti.

• Anonyymi00019

Henkisesti vireä ihminen ei pysty tyytymään niin vähään, että vaan olla
      möllöttää.

• Anonyymi00020

Joka neljäs vuosi ihminen voi vaikuttaa. Jos ei seuraa asioita käy niinkuin
      nyt kävi. Hallitus nylkee kansan.

• Anonyymi00021

Marinin touhuja seurattiin koko edellinen hallituskausi, sitä ei äänestääjät enää halunneet.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Marinin touhuja seurattiin koko edellinen hallituskausi, sitä ei äänestääjät enää halunneet.

Puhu vaan persuista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      82
      7234
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6543
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6343
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4142
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2522
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2429
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2228
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1542
    9. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1519
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1250
    Aihe