Olisi hienoa, jos saataisiin Himokseen kylpylä., se palvelisi varmaan useamman ikäisiä ihmisiä.. Spa osast, ja vaikka joku kuntoutuspiste työikäisten hoitoon, ja muillekkin, vähän Peurangan malliin. Lapset, huomioitu, ja vaikkapa kuntoutus osasto, nämä palvelisi varmaan ympäri vuoden , ja näiden uusien hotellien asukkaillekkin lisää aktivointia muun tarjonnan lisäksi. Moni on toivonut tätä, mutta miten sen saisi Jämsän Himoksen yhdeksi vetonaulaksi?
Toiveissa kylpylä Himokseen
9
321
Vastaukset
- Anonyymi00002
Siinähän se kuraoja mistä kanava piti tulla. Sinne vaan lilluttelemaan. Ei kesässä kukaan mitään huomasi päissään festivaaleilla, että se on kesken
- Anonyymi00003
Onhan siellä joka mökillä kylpytynnyri, ja seksibileet ovat maankuulut.
- Anonyymi00005
Myykö Matkapojat yksinoikeudella spaseksimatkoja Himoksen kylpylään?
Voiko niitä jo ennakkovarata??
- Anonyymi00004
Ei kukaan älykäs mene Himo kselle, pelkkää huutoa ja mölyä kellon ympäri.
- Anonyymi00009
Opettele kirjoittamaan uusavuton
- Anonyymi00006
Bordelli sinne pitäs tehä. Olis matkailua ja sopis siihen willinlännen imagoon ihan suoraan.
- Anonyymi00007
Se on helppoa. Rupeat kylpyläyhtiötä viisaammaksi ja paremmaksi kannattavuuden laskijaksi. Heille ei järkevää toimintaa. Ehkä sinä haluat tämän (veto)naulan lyödä lautaasi
- Anonyymi00011
Tuleeko sinne myös munkin purija osasto
- Anonyymi00012
Parempi että jatkuva mölyäminen keskittyy Himokselle. On joku paikka missä saa huutaa ja soittaa bassoa täysillä kellon ympäri, saa sotkea ja sikailla. Yksityiset jotka vuokraa mölyäjille voisi maksaa haittakorvauksen, hyvät verot saisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit825956KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3004926Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202628Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei432549Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991618Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171491- 1051397
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1321354seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1111316Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu201275