Tunnetko mies saman

Anonyymi-ap

Tosi surullinen fiilis, kurkussa palan tunne. Miksi sä kiusaat, etkä lähesty? Peittelet sun tunteita.

13

475

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

Oletko lähestynyt itse häntä vielä?

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei taida olla voittava kortti lähestyä syyttelemällä.

• Anonyymi00004
      UUSI

Jos voisit sinäkin lähestyä paremmin, kuin täällä vaan.

• Anonyymi00005
      UUSI

Et ole tietääkseni halunnut sen muotoista lähestymistä.

• Anonyymi00007
        UUSI

Kaikenmuotoista olen halunnut...

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kaikenmuotoista olen halunnut...

Okei ohi, ei ole semmoista tietoa.

• Anonyymi00006
      UUSI

Mistä sinä tiedät, mitä hän sinusta ajattelee?

• Anonyymi00013
        UUSI

Sama ajatus tuli. Taitaa olla vain omaa mielikuvitusta, että mies ”peittelee tunteitaan”.

• Anonyymi00009
      UUSI

Pelkään, koska oot pelottava.

• Anonyymi00010
        UUSI

Mikä mussa on pelottavaa? :D
        Ai se että tykkään susta?

• Anonyymi00011
      UUSI

Tykkään sinusta nuorempi nainen tummatukkainen. Olet ihastuttava. Yritin viime kerralla tulla juttelemaan siihen, jos huomasit. Ehkä ensi kerralla uskallusta minun puolelta?

Menee valitettavasti kyllä ensi viikkoon seuraavan kerran kun nähdään.

• Anonyymi00012
      UUSI

Aloittaja olen hereillä ei ole aamulla töihin menoa, on vapaa loppu viikko töistä. Ensi viikon maanantaina taas sorvin ääreen. En, saa unta hän on minun mielessäni nytkin, ainoa ihminen mitä olen näin paljon Rakastanut elämässäni. Aloittaja minä en koskaan ole peitellyt tunteita, olen tunne ihminen hän on elämäni suurin ja tärkein Rakkaus. En, koskaan häntä kiusaisi, sehän olisi täysin älytöntä jo koko ajatus. Olen jo monet vuodet kaivannut ja Rakastanut häntä, enkä koskaan satuttaisi häntä ajtuksin enkä sanoin enkä teoin. Toivon vain sydämessäni että hänellä on asiat hyvin, niin henkisesti kuin fyysisesti. Hänen takiaan olen täällä höhlä palstalla ollut, en kenekään muun. Mutta aloittaja sinun pitää ymmärtää se, hän ei minua kaipaa eikä Rakasta. Eihän voi tunkeilla kenenkään elämään, se ei ole soveliasta. Eikä kuulu omiin tapoihin, sellainen käytös. Olen kirjoitellut tänne lievittääkseni ikävää häneen, se on oma tapani käsitellä kaipausta. Ja, toinen asia jos minulla olsi nainen jossain, enhän täällä kirjoittelisi yöllä hänelle kaipaus kirjeitä. Kyllä hän tietää jos vain tunnistaa minut teksteistäni, että ne on hänelle tarkoitettu. Minulla on ikävä häntä ja hänen läheisyyttä, enkä voi sille mitään että näin on. Ei, minu olisi pitänyt tulla tänne palstalle, olisi pitänyt pitää tämä Rakkaus omana tietonani. Mutta kun kaipasin häntä niin paljon, että kirjoitin hänelle täältä kautta.Täällä on niin paljon kaikkea sotkua ja väärinkäsityksiä.

• Anonyymi00014
        UUSI

Omana tietonasi pysyykin, ei täällä sinua kukaan tunnista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      90
      6475
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      451
      4542
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      121
      2461
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2319
    5. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      25
      1073
    6. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      1010
    7. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      0
      980
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      52
      966
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      94
      876
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      62