Tosi surullinen fiilis, kurkussa palan tunne. Miksi sä kiusaat, etkä lähesty? Peittelet sun tunteita.
Tunnetko mies saman
13
475
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Oletko lähestynyt itse häntä vielä?
- Anonyymi00003UUSI
Ei taida olla voittava kortti lähestyä syyttelemällä.
- Anonyymi00004UUSI
Jos voisit sinäkin lähestyä paremmin, kuin täällä vaan.
- Anonyymi00005UUSI
Et ole tietääkseni halunnut sen muotoista lähestymistä.
- Anonyymi00007UUSI
Kaikenmuotoista olen halunnut...
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaikenmuotoista olen halunnut...
Okei ohi, ei ole semmoista tietoa.
- Anonyymi00006UUSI
Mistä sinä tiedät, mitä hän sinusta ajattelee?
- Anonyymi00013UUSI
Sama ajatus tuli. Taitaa olla vain omaa mielikuvitusta, että mies ”peittelee tunteitaan”.
- Anonyymi00009UUSI
Pelkään, koska oot pelottava.
- Anonyymi00010UUSI
Mikä mussa on pelottavaa? :D
Ai se että tykkään susta?
- Anonyymi00011UUSI
Tykkään sinusta nuorempi nainen tummatukkainen. Olet ihastuttava. Yritin viime kerralla tulla juttelemaan siihen, jos huomasit. Ehkä ensi kerralla uskallusta minun puolelta?
Menee valitettavasti kyllä ensi viikkoon seuraavan kerran kun nähdään. - Anonyymi00012UUSI
Aloittaja olen hereillä ei ole aamulla töihin menoa, on vapaa loppu viikko töistä. Ensi viikon maanantaina taas sorvin ääreen. En, saa unta hän on minun mielessäni nytkin, ainoa ihminen mitä olen näin paljon Rakastanut elämässäni. Aloittaja minä en koskaan ole peitellyt tunteita, olen tunne ihminen hän on elämäni suurin ja tärkein Rakkaus. En, koskaan häntä kiusaisi, sehän olisi täysin älytöntä jo koko ajatus. Olen jo monet vuodet kaivannut ja Rakastanut häntä, enkä koskaan satuttaisi häntä ajtuksin enkä sanoin enkä teoin. Toivon vain sydämessäni että hänellä on asiat hyvin, niin henkisesti kuin fyysisesti. Hänen takiaan olen täällä höhlä palstalla ollut, en kenekään muun. Mutta aloittaja sinun pitää ymmärtää se, hän ei minua kaipaa eikä Rakasta. Eihän voi tunkeilla kenenkään elämään, se ei ole soveliasta. Eikä kuulu omiin tapoihin, sellainen käytös. Olen kirjoitellut tänne lievittääkseni ikävää häneen, se on oma tapani käsitellä kaipausta. Ja, toinen asia jos minulla olsi nainen jossain, enhän täällä kirjoittelisi yöllä hänelle kaipaus kirjeitä. Kyllä hän tietää jos vain tunnistaa minut teksteistäni, että ne on hänelle tarkoitettu. Minulla on ikävä häntä ja hänen läheisyyttä, enkä voi sille mitään että näin on. Ei, minu olisi pitänyt tulla tänne palstalle, olisi pitänyt pitää tämä Rakkaus omana tietonani. Mutta kun kaipasin häntä niin paljon, että kirjoitin hänelle täältä kautta.Täällä on niin paljon kaikkea sotkua ja väärinkäsityksiä.
- Anonyymi00014UUSI
Omana tietonasi pysyykin, ei täällä sinua kukaan tunnista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906475Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4514542Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1212461Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372319Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m251073En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691010Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t0980Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52966- 94876
- 62754