Jotenkin sulla on

Anonyymi-ap

Pakkomielle yrittää tehdä muhun vaikutus. Teet kaikkesi jotta vakuuttaisit minut erinomaisuudellasi. Miksi? Etkö vieläkään ole päässyt minusta yli? Sitäkö se on?

20

533

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Menikö miehelle?

• Anonyymi00002

Sun täytyy palvoa mua.
      mieheltä

naiselle

• Anonyymi00003

Onkohan vain sattumaa, että palstalla on näin paljon itsekeskeisiä ihmisiä?

• Anonyymi00004

Ei!

• Anonyymi00009
        UUSI

Yksi. Pitänyt kalvosulkeisia koko porukalle päivän. Nyt esiintyy naisena ja miehenä. Vastailee myös välillä itselleen että saa mieleisen keskustelun. Missä on vakkarit?

• Anonyymi00015
        UUSI

Toivottavasti on vain sattumaa..

• Anonyymi00005

ei kiinnosta muut :)

• Anonyymi00019
        UUSI

Sattuman sanelemaa

• Anonyymi00007

Miksi olet niin pakkomielteinen minua kohtaan? Ajatteletko aina minua, heti herättyäsi tai vaikka kun runkkaat?

• Anonyymi00010
        UUSI

Oot aika säälittävä🤭🤗🤗🤗

• Anonyymi00008

Et varmaan ole vielä antanu hänelle pillua jos nainen olet ja naiset kilpailee keskenään vaikka tyhjästä todistaakseen paremmuutensa miehelle ajatuksena jos tarvitsee todistaa paremmuuttaan ni mitä silloin puuttuu niin mieheltä kuin naiseltakin mä tiedän vastauksen mu arvakkaapa kerronko tänne EN ja miksi en koska minäkin olen sen itse selvittänyt ei sitä ole mulle kukaan opettanut yli puolet tiedosta mikä mulla on ihmisistä ja parisuhteita tai minkäänlaisista suhteista olen itse selvittänyt osaisin kirjoittaa pelimiehillekin kirjan kuinka nainen isketään lopun joutuisivat tekemään itse harvoin pelimieskään saa samalta naiselta edes kahta kertaa ellei tämä satu olemaan varattu

• Anonyymi00013
        UUSI

En minäkään ole kirjoja lukemalla oppinut juurikaan ihmissuhteista. Tuo on totta, että naiset kilpailevat vaikka tyhjästä keskenään. Se on naurettavaa. Terve itseluottamus ja varmuus omasta esim. naiseudesta puuttuu, jos tarvitsee jatkuvasti todistaa olevansa parempi kuin muut naiset.
        *sivusta

• Anonyymi00011
      UUSI

Että katuisit ja sitten osittain ihan muuten vaan ja vähän kateutta herättämään.

• Anonyymi00012
      UUSI

Eipä oo tullut tehtyä mitään sellaista että vaikuttus

• Anonyymi00017
        UUSI

Totta!
        Sivusta

• Anonyymi00014
      UUSI

Tai sitten ei ole mitään syytä päästä yli.

• Anonyymi00016
      UUSI

Ei mitään vaikutusta tarvi tehdä. Olla oma itsensä ja haluan vain tapailla mies . ❤️

• Anonyymi00020
        UUSI

Ei kiinnosta ikuinen tapailu. Ota vain jatkossakin pelkkiä liukuhihnamiehiä.

• Anonyymi00018
      UUSI

tottakai mä haluun tehä tulevana kesänä mun tulevaan mieheen vaikutuksen? mitä ihmettä olisin täysin typerys jos aattelisin et joo tykkää musta lääkeppäissä jeje L verkkareis no ei tykkää tai tykkää mut ei heti ainaskaan pitää olla se paras versio ja se on sillon kun oon pikkasen menevämpi. tää vuosi oli elämäni pahin tuntu kokoajan et oon saastane rotta mut nyt on pakko ryhdistäytyä läpsiä itteensä naamalle ja herätellä että nyt sä lopetat

• Anonyymi00021
      UUSI

Ei ole mitään pakkomielle !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      116
      7133
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5271
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      146
      3240
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      38
      2307
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1232
    8. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1168
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe