Jos mies etsii naista mielessään pitkä suhde, hänen kannattaa viestiä olevansa huolehtiva, elinvoimainen ja valmis läheiseen suhteeseen.
Mitä mieltä
30
282
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä -elinvoimalle on tarvetta ja sitä on käytettävä.
- Anonyymi00002
Valmis läheiseen suhteeseen oli hyvä
- Anonyymi00003
Joo, ihan hyvä. Toi elinvoimainen kuulostaa erikoiselta paitsi jos mies on tyyliin 60v ylöspäin
- Anonyymi00004
Kosisin yhtä naista, jos tietäisin missä on ja että onko se soveliasta. Ei ole soveliasta kosia varattua, eikä naista, joka ei ole valmis rakastamaan ja kunnioittamaan juuri minua miehenään.
- Anonyymi00009
Miksi olet varatusta kiinnostunut
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi olet varatusta kiinnostunut
En sanonut että on varattu, vaan en tiedä onko. Ei ole soveliasta kosia jos ei tiedä.
- Anonyymi00012
Kysymällä selvii varmaan.
Taikka tunnisteiden kera täällä edes joskus sanoa jotain eikä aina täysin ilman. - Anonyymi00015
Mitähän kunnioitettavaa sinussa on muuta kuin sanoja? piian arvolla palkitset.
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
En sanonut että on varattu, vaan en tiedä onko. Ei ole soveliasta kosia jos ei tiedä.
Kosiminen ei muutenkaan ole normaali ensiaskel.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Juuri tuohon vastasin äsken, etten tee kotitaloustöitä ollenkaan! Teen niitä vain omassa kodissani!
- Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kysymällä selvii varmaan.
Taikka tunnisteiden kera täällä edes joskus sanoa jotain eikä aina täysin ilman.Täällä on melko uteliasta porukkaa. Pyydetään tunnisteita antamatta itse ainoatakaan.
- Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
No sitä tarkoitinkin, että en halua olla naisen kanssa joka ei yksinkertaisesti kykene kunnioittamaan minua oli syy mikä tahansa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kosiminen ei muutenkaan ole normaali ensiaskel.
Ainoa normaali. Kaikki muu on kieroutunutta ja pelkkää leikkiä.
- Anonyymi00005
Kannattaa myös viestiä olevansa vapaa, eikä varattu!
- Anonyymi00008
uffaffaa
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
uffaffaa
Ei se kaikille kato ole ihan selvää tuokaan.
Kokemusta löytyy - Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
uffaffaa
Ja tää nyt oli vähän vttuilua eräälle, joka tuskin lukee 😉
- Anonyymi00007
Kannattaa sanoa suoraan mitä etsii. Siinä säästyy aikaa ja mahdolliset sydänsurut.
- Anonyymi00022
Minä olen usein toistanut sen etten halua parisuhdetta kenenkään kanssa ja ystäväksi haluan 70v miehen!
- Anonyymi00011
Luotettava pitkä suhde on paras. En ymmärrä miten jotku edes pystyy kevyisiin suhteisiin.
- Anonyymi00016
Nainen tarvitsee mieheltä turvallisuuden ja sitoutumisen tunteet. Siinä sanojen ja tekojen on oltava linjassa.
- Anonyymi00017
Suomi naiset haluaa rentun ja hoivattavan äijän.
- Anonyymi00029
Turhaa yleistystä!
- Anonyymi00018
köh Köh
- Anonyymi00021
Minusta ei tarvi huolehtia, voin huolehtia miehestä.
- Anonyymi00026
Ja mitäs ajattelit noista mistään olevan hyötyä jos et osaa silti pitää naisesta huolta
- Anonyymi00027
Kyllä sä vielä löydät oikeanlaisen naisen ja vaimon jonka kanssa on helppo ja hyvä olla, eikä tarvitse palstalla olla ja olla rakkaudeton ja kaipaava.
- Anonyymi00031
Hyviä vinkkejä tulevaan.
- Anonyymi00032
Ottakaahan opiks.
- Anonyymi00030
Ei oo mieltä. On vain Jumalan tahto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153