Kaiken suhteen meihin liittyen
Surullinen olen
25
528
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin minäkin mies, kaikki kuitenkin korjattavissa, eikä mitään ole tapahtunut. ❤️
- Anonyymi00002
😔 haluatko tarkentaa
- Anonyymi00003UUSI
Omako on surullinen vai sen toisen ospuole
- Anonyymi00004UUSI
Trollitko surullisia? Hohhoijjaa.
- Anonyymi00011UUSI
Eivät todellakaan ole..
- Anonyymi00005UUSI
Jep, sama. Kokemus jonka olis voinut ehkä jättää väliin
- Anonyymi00006UUSI
Surullinen saa olla aina välillä. Surun läpi pääsee kyllä. Hetken se ottaa.
- Anonyymi00007UUSI
Minä myös. En ole koskaan tuntenut mitään sellaista, mitä olen tuntenut häntä kohtaan. Tuntuu kun olisi kaivettu sydän rinnasta ja tallattu rautaisilla kengillä päältä. Et varmaan tiennyt, mitä tunsin.
- Anonyymi00008UUSI
Voin samaistua tähän. -sivusta
- Anonyymi00009UUSI
Minä myös.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä myös.
Eli täällä palstalla on todella kovaa henkistä väkivaltaa kokeneita (naisia?)
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eli täällä palstalla on todella kovaa henkistä väkivaltaa kokeneita (naisia?)
Juuri noin se on!
- Anonyymi00025UUSI
Juu,en varmaan. Kun pitäisi avata suunsa ja sanoittaa.
- Anonyymi00010UUSI
Reaalimaailmassa ei ole mitään teitä.
- Anonyymi00012UUSI
Ei ole eikä tule olemaan!
- Anonyymi00015UUSI
Surun läpikäyminen kuuluu normaaliin järjestykseen kun pitää luopua jostain,joka on rakas. Toivottomuus,viha,kaipaus,kosto,toivo,muistelu. Näistä aineksista kun keittää sekametelisoppaa niin alkaa se aurinkokin joskus paistamaan ja uudet virkistävät tuulet puhaltamaan. Siellä aallonpohjassa joutuu kuitenkin käymään ja viipymään hetken aikaa mutta ei jäädä jäädäkseen.
- Anonyymi00013UUSI
❤️❤️❤️
- Anonyymi00014UUSI
Älytöntä että kirjoitat täällä.
- Anonyymi00018UUSI
Missä aloittajan pitäisi kirjoitella?
- Anonyymi00017UUSI
Tänään olen ollut lähinnä helpottunut
- Anonyymi00019UUSI
Lopettakaa Trollit tämä teatterinne!
- Anonyymi00020UUSI
Koko aloitus pelkkää roskaa ja kiusantekoa.
- Anonyymi00026UUSI
Vaatimaton kaunis nainen saa paikan täydellä ylöspidolla, kunhan käy töissä ja maksaa laskut. Niin ja huolehtii penskat kouluun. Ja ja ja.....
- Anonyymi00027UUSI
Miksi surullinen?
Välillämme on vain hyviä asioita. - Anonyymi00028UUSI
En surisi vielä etukäteen, ennen kuin kaikki on koettu. Vaikka tämä koetteleekin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133