Jos joku näkijän kykyjä omaava kertoisi.
Mitä vuosi 2026 tuo minulle?
18
202
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ribuli
- Anonyymi00002
Pitäisi vähän tietää sinusta jotain. Sanasi on vain yleisiä sanoja mustaa valkoisella. Täytyy saada tuntuma
- Anonyymi00003
Sellaista itsestäni, että olen keski-ikäinen nainen ja on kova yritys kohottaa kuntoa ja pudottaa painoa. Olen tehnyt jo muutoksia. Terveelliset elämäntavat, myös ruokavalio tavoitteena. Toivon, että tuleva vuosi olisi muutoksen vuosi fyysisesti ja henkisesti. Näkyykö positiivista muutosta?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sellaista itsestäni, että olen keski-ikäinen nainen ja on kova yritys kohottaa kuntoa ja pudottaa painoa. Olen tehnyt jo muutoksia. Terveelliset elämäntavat, myös ruokavalio tavoitteena. Toivon, että tuleva vuosi olisi muutoksen vuosi fyysisesti ja henkisesti. Näkyykö positiivista muutosta?
Sullahan paino vain lisääntyy. 😆 Ja miehet kiertää sut kaukaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sullahan paino vain lisääntyy. 😆 Ja miehet kiertää sut kaukaa.
Ei lisäänny eikä miesten huomio kiinnosta. Olen syönyt vain joulun ja uuden vuoden välillä enemmän. Turha oli koko kysymys. Itse tiedän mihin pystyn. Aivan turha irvailla.
- Anonyymi00005
Syötä nuo tiedot chatgpt niin saat hyvät vastaukset
- Anonyymi00006
Ei mitään jos et itsekin tee jotain mitkä on tekojen ja tekemättömyyden seuraukset
- Anonyymi00010
Minähän teen.
- Anonyymi00007
Ainahan ne lupaa paljon rahaa, uuden rakkauden tai ylennyksen. Valitse niistä mieluinen ja yritä tehdä jotain sen saavuttamiseksi.
- Anonyymi00011
Ihan mitä haluat.
- Anonyymi00013
Mulle saa tehä mitä vaan naiselta.
- Anonyymi00017UUSI
Ihmiset tekevät toisille kuten haluavat itselleen tehtävän. Perseraiskarit raiskatkoon toisiaan.
- Anonyymi00014
Haaveilet paljon nyt. Olet tullut raskaan tien läpi. Ehkä rakkaudessa on sattunut jotain kurjaa. Olet siitä henkisen tuomiosi kärsinyt. Se on nyt loppu. Päätä se. On neuvoni. Älä ruoski itseäsi enempää. Opettele rakastamaan itseäsi ja hyväksymään itsesi. Palansoit rahan kanssa. Sinulla on kokoajan kova vauhti. Pääset kyllä kuosiin. Hyväksyt asiat ja siirryt eteenpäin. Odotat jotain kuumeisesti kaiken jälkeen. Sen pitää loppua. Ylimiettimisen. Uppoudut työhön liiaksi. Sitten tulee rakkaus. Olet valinnan risteyksessä.. Kai tämä jo riitää
Neuvoni on. Kun hyväksyt itsesi. Mikään ei tunnu enää ylitsepääsemättömältä. Pienin askelin eteenpäin. Kiitä itseäsi. Kehosi on temppelisi. Se kuuntelee kaiken. Myös jos puhut rumasti.
Hyvää yötä
Näkijä- Anonyymi00015UUSI
Tarkoitatko, että minun pitää päättää nykyinen pitkä suhteeni? Opettelen rakastamaan itseäni ja puhumaan keholleni kauniisti. Kuosiin pääseminen on tavoitteeni. Ylimiettiminen on kyllä iso ongelmani.
Rakkaus ja valinta... hmmm. En tiedä mitä tuohon sanoisin.
Kiitos ja hyvää yötä.
- Anonyymi00016UUSI
Verhojen ja turvaverkkojen pitäisi avautua ja sinun pitäisi päästää vapaasti lentoon! Tarvitset tukipilarin ja uskollisen henkilön vierellesi arkeen ja rakkauteen. Voimavara mikä potkii sinua eteenpäin ja turvasatamaan on majakka joka ohjaa sinut turvallisesti perille. Se onnellisuus ja hyvänolon tunne syntyy vain yhdestä sanasta... ja se on... niin Rakkaus
- Anonyymi00018UUSI
Ja saako hän sen sinulta mies?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja saako hän sen sinulta mies?
Tämä ei ollut aloittajalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143