ymmärtäneet sen, että projektiin olisi pitänyt valita yhdyshenkilö, jolle olisi voinut kertoa kaiken sen, että olin todellakin ymmärtänyt ihan kaiken jo vuosia sitten. Siitä hetkestä alkaen, kun kauempana asuva lapseni huusi minulle kurkku suorana, kun en mennyt hänen luokseen, vaan menin katsomaan tien viittaa ja kummallakin yksi koira mukana, hänen koiriaan molemmat!Siitä on aikaa jo monta vuotta! Ennen tähän asuntoon muuttaessani olin aivan varmasti tietoinen tietyn henkilön epävakaudesta ja kaikesta häneen liittyvästä! Se kun kerroin että olisin ns. kotiapulainen kerroin vitsinä! Kuten jo kerroin vuosia sitten, etten pysty näkemääm itseäni samassa tilassa hänen kanssaan ja siksi en olisi koskaan voinut siivota hänen kotiaan, tai astua jalallani hänen asuntoonsa! Te pilasitte elämääni turhaan, kun ette luottaneet siihen etten halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan!Projekti on ollut ehdottomasti elämäni kauhein kokemus, suorastaan helvettiä monen vuoden ajan! Aliarvioitte kykyäni ymmärtää ja jos olisi ollut yhdyshenkilö, olisin välttynyt kaikilta niiltä kauheilta vuosilta, mitä olen tässä talossa asuessani joutunut kokemaan! Osaatteko yhtään edes hävetä sitä, kuinka paljon pahaa olen teidän takianne joutunut kokemaan! Yksikään ihminen ei tuntunut ymmärtävän sitä, miksi projektia ei olisi koskaan saanut edes aloittaa!
Kunpa olisitte
3
101
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos töissä vielä on vähänkin kautta rantain kertomista, menetän elämänhaluni kokonaan! Eikä sitä saa olla enää missään koskaan, muuten en jaksa enää elää!! Minut on revitty henkisesti riekaleiksi aivan liian kauan jatkuneen elämää suuresti häirinneen projektin takia. Seuraavan vuoden aikana haluan vain keskittyä töiden tekoon, koska minulla ei ole minkäänlaista jaksamista tutustua keneenkään! Hyi teitä projektille luvan antaneita!! Minä halusin vain tehdä itselle mieluisaa työtä ja tulen loppuelämäni ajan olemaan surullinen siitä, ettei se haaveeni tule toteutumaan koskaan! Nyt ajattelen niin etten halua enää koskaan uutta ystävää minkään ikäisestä, koska nainen on aina se, joka voi joutua ottamaan vastuun toisenkin ihmisen elämästä! Minun elämässäni ovat jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! En koe minkäänlaista tarvetta jakaa ajatuksiani minulle tuntemattoman ihmisen kanssa! Ahdistaa kun ajattelenkin että niin pitäisi tehdä!
- Anonyymi00002
Koravni eivät kuule ketään sellaista jota en tunne kunnolla!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Koravni eivät kuule ketään sellaista jota en tunne kunnolla!
Koskee kaiken ikäisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1394046Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va212012Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos461729Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3421584Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201433Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi441390Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801214Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti211086Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1361042- 76957