Ilkeästi oletkin välillä käyttäytynyt. Muiden naisten seurassa, pitää olla varpaillaan, sä sen sijaan tunnut , et voin luottaa ja saat mussa esiin aidoimmat puoleni. Uskon, että rakastuit aitoon minään... kuten mä suhun, no hyvää uutta vuotta sulle. Toivottavasti et enää nää painajaisia musta... 🩷🙃
Jokin sellainen pahuus puuttuu sun sielusta, mikä saa mut luottamaan suhun, vaikka
27
510
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole ikinä nähnyt päinvastoin tule keikistelemään useamminkin. Hyvää ötyä.
- Anonyymi00002
Ei ne unohdu koskaan mitä teit irl
- Anonyymi00003
Rakastun kaikissa aitoon minään. Seuraavaa rakkautta odotellessa. Odottaa ehkä jo kulman takana. Koska sinun aito minä on liian kaukana ja himmenee päivä päivältä. Hyvää uutta vuotta.
- Anonyymi00005
Kuinka monta hyvästeltävää sulla on turusta loviisaan?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siis ennen vuoden loppua
- Anonyymi00019
Anonyymi00005 kirjoitti:
En tunne ketään Loviisasta😄
- Anonyymi00004
❤️
- Anonyymi00007
En ole painajaisia hänestä nähnyt. Ehkä toivoisin häneltä kykyä hoitaa lähestymisen irl.
- Anonyymi00008
Millä tavalla hän on ilkeä?
- Anonyymi00012
Olisko terävä kieli sinne päin?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tunnistan -sivusta
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onko tää terävä kieli irl vai täällä?
Kuinka hyvin tunnette? - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onko tää terävä kieli irl vai täällä?
Kuinka hyvin tunnette?Ei tunneta lainkaan. Joku täysin random vaan.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei tunneta lainkaan. Joku täysin random vaan.
Mee pois.
- Anonyymi00009
kiva juttu tunnet mut hyvin
- Anonyymi00010
jos pelkää mua ei ymmärrä mua en jaksa itseäni selittää muhun ei ole käyttöohjeita se on vaan se vaikeus minkä yli pitää päästä niin sitten oon siin ei oo kukaan tässä elämässä päässy mun muurien läpi täysin
- Anonyymi00023
♡ ♡
- Anonyymi00011
ja jos joku ny kuvittelee ett musta on kiva olla vaikea ihminen leima ottassa niin ei ..ei ole kivaa tää on taakka mikä yrittää tuhota kaiken maan tasalle kokoajan
- Anonyymi00024
♡ ♡ ♡
- Anonyymi00014
On kivaa yrittää esittää kivan ja ihanan ihmisen taakkaa. Varsinkaan jos ei sitä itse ole. Elämästä tulee raskasta.
Sinun kaunopuheisuus hieman häiritsee kun tietää kuinka rumasti ja ilkeästi läheisillesi kommunikoit IRL. Ota mies aivot käteen.- Anonyymi00017
Kellehän tämäkin oli osoitettu?
- Anonyymi00021
Mieluusti näkisin edes painajaisia eräästä johon voisin yhdistää aloituksen asioita, jos en muuten saa nähdä.
- Anonyymi00025
Voivat olla aika ahdistavia, ruokkia pelkoja ja toistaa ikäviä menneisyyden tapahtumia. Ei kannata toivoa sellaista. Vähän kuin menneisyyden vankilassa olisit hyvin ahdistuneena ja tunnistat jo unessa sen, että näet taas sitä samaa painajaista.
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Voivat olla aika ahdistavia, ruokkia pelkoja ja toistaa ikäviä menneisyyden tapahtumia. Ei kannata toivoa sellaista. Vähän kuin menneisyyden vankilassa olisit hyvin ahdistuneena ja tunnistat jo unessa sen, että näet taas sitä samaa painajaista.
Olis sekin parempi kun tää mitä nyt on.
Hereillä.
- Anonyymi00026
Termiina(vanha) pitäisi vaihtaa.. https://www.is.fi/autot/art-2000011717890.html
- Anonyymi00027
Olit liian liukas ja turhamainen mies itselleni, sovit paremmin sinne vaimosi suuntaan. Tein väärin, kun puutuin teidän sielunkumppaneiden väliin. Itse en olisi sinne edes sopinut.
- Anonyymi00028
Ja vaimon peräaukkoon on jo puolet koko Suomen miehistä tulleet ilman maksua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen252694Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402332Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621308Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3001234- 41986
- 42977
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh100934- 77894
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94808Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175803