Uskovat bi,homot, lesbot onko ollut vaikeaa minä olen etsinyt ja halunnu päästä irti mutta huolimatta siitä mies on mielessä enemmän kuin nainen ja joskus haluaisin toisen homo miehen
Kertokaa ihmeessä
14
311
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ole sitä mitä olet eletään jo 2026 ja harvemmin ketään kiinnostaa
- Anonyymi00003
Ensin synti pitää tunnustaa itselleen synniksi ja kieltäytyä sen harjoittamisesta. Se ei ole sen suurempi synti kuin muutkaan mutta synti erottaa sinut Jumalasta ja et kai halua menettää taivaspaikkaasi lihan himojen vuoksi. Pääset synnistäsi torjumalla sen ja löytämällä naisen johon rakastut oikeasti.
- Anonyymi00006
Minulla on nainen ja lapset mutta
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minulla on nainen ja lapset mutta
Ole tyytyväinen ja kieltäydy seksistä miesten kanssa. Homoseksuaalinen kiima ei anna oikeutta pettää vaimoasi. Naisesi saattaa tietää sinua kiinnostavan myös miehet ja halusi kuitenkin lapset kanssasi.
- Anonyymi00005
Uskovathan saa anteeksi syntinsä pyytämällä, joten uutta syntiä vaan putkeen ja anteeksi pyytelyä.
- Anonyymi00008
Muista että sulla on vain tämä yksi elämä ja sen eläminen omana itsenäsi on tärkeämpää kuin muiden mielipiteet.
- Anonyymi00009
Muista että sulla on vain tämä yksi elämä ja sen eläminen omana itsenäsi on tärkeämpää kuin muiden mielipiteet. Nämä muut ei tuu antaa sulle takaisin kaikkia niitä menetettyjä vuosia.
- Anonyymi00011
Mitä merkitystä niillä muutamalla vuodella on joina kieltäytyi synnistä kun voit saada kuoleman jälkeisen ikuisen elämän. Rappeutuneen ateistin maailmassa elämä päättyy kuolemaan. Kristityllä joka kuoli uskossa Jumalaan se jatkuu kuoleman jälkeen. Ateisti menee kuolemansa jälkeen ikuiseen rangaistukseen Helvetin tuleen.
- Anonyymi00012
Mitä merkitystä niillä muutamalla vuodella on joina kieltäytyi synnistä kun voit saada kuoleman jälkeisen ikuisen elämän. Rappeutuneen ateistin maailmassa elämä päättyy kuolemaan. Kristityllä joka kuoli uskossa Jumalaan se jatkuu kuoleman jälkeen. Ateisti menee kuolemansa jälkeen ikuiseen rangaistukseen Helvetin tuleen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Koska ne vuodet ovat kaikki mitä sulla koskaan tulee olemaan. Elämä päättyy kuolemaan, se on osa luonnonkiertokulkua, piditpä siitä tai et.
Sun uskonto on ollut olemassa vain vajaa 2000 vuotta. Se ei ole yhtään mitään kun ottaa koko ihmiskunnan historian huomioon, pelkkä ohi kiitävä hetki ajassa. Se on yksi monista kuolemanpelkoisten ihmisten keksimistä uskonnoista, vallankäytön väline. Usko ei myöskään ole tapa saada selville mikä on totta ja mikä ei. Usko on toiveajattelua.
Sä yrität ohjailla/manipuloida aloittajan elämää katteettomalla lupauksella ikuisesta elämästä, ja uhkailet ikuisella kärsimyksellä mikäli hän ei tottele. Hyväksikäytät aloittajan hätää uskonnolliseen käännyttämiseen, esineellistät aloittajaa.
Kasva vihdoinkin aikuiseksi. - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Koska ne vuodet ovat kaikki mitä sulla koskaan tulee olemaan. Elämä päättyy kuolemaan, se on osa luonnonkiertokulkua, piditpä siitä tai et.
Sun uskonto on ollut olemassa vain vajaa 2000 vuotta. Se ei ole yhtään mitään kun ottaa koko ihmiskunnan historian huomioon, pelkkä ohi kiitävä hetki ajassa. Se on yksi monista kuolemanpelkoisten ihmisten keksimistä uskonnoista, vallankäytön väline. Usko ei myöskään ole tapa saada selville mikä on totta ja mikä ei. Usko on toiveajattelua.
Sä yrität ohjailla/manipuloida aloittajan elämää katteettomalla lupauksella ikuisesta elämästä, ja uhkailet ikuisella kärsimyksellä mikäli hän ei tottele. Hyväksikäytät aloittajan hätää uskonnolliseen käännyttämiseen, esineellistät aloittajaa.
Kasva vihdoinkin aikuiseksi. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kasva vihdoinkin aikuiseksi.Tarjoan kristinuskon antamatoivoa. Sinun maailmasi in toivoa vailla ja pimeä.
- Anonyymi00016
Laita KIK nii jutellahan lisää
- Anonyymi00017
Tuu beibe tsättiin. Oon nimimerkki Super Macho Gay Man. Mulla tosi iso molo ja tiukka peba.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208