kaupungilla ei enää paukutus tuhlaa rahaa

Anonyymi-ap

se hyvä ettei koirat tai sorsat pelästy, muutenkin
se törkeää sotkua ja törsäämistä

19

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä päätös 👌

• Anonyymi00002

Tultiin jokirantaan perheen kanssa katsomaan yhteisöllistä jäälyhtytapahtumaa. Eipä oo Kajaanin yhteisö kovin iso ja tiivis. Lapset itkee ja parkuu tylsyyttä ja kyselee ilotulituksen perään. Emäntä huutaa olematonta uuden vuoden vastaanottoa ja motkottaa ainakin loppu vuoden, kun parasta antia on kaukana paukkuvat papatit. Saakelin kylmä viima kaiken kukkaraksi. Tästä on hyvä jatkaa juhlavuotta.

• Anonyymi00004

Lähe ryyppäämään niinku muutkin

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Lähe ryyppäämään niinku muutkin

Ei uskalla lähteä kotoa minnekään, kun on äskeisestä joenrantareissusta sellainen mykkäkoulu päällä sen jälkeen kun huuto loppui.

• Anonyymi00009

Hyppää jokeen niin hermot jäähtyy, uita se akkasi myös niin loppuu se nalkutus. Ei varmaan puhu sinulle koko vuonna, saat olla rauhassa.

• Anonyymi00010

Tuo on vielä pientä olen itse köyhä ei yhtään kaveria eikä naista ei mitään. Täysin masentunut yli viisi vuotta putkeen. Minua kukaan ei edes huomaa. Makaan päivät pitkät sängyllä tekemättä mitään.

• Anonyymi00011

Jos saisit skitsofrenia diagnoosin kuten minä tietäisit miten paha sitten on olla

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jos saisit skitsofrenia diagnoosin kuten minä tietäisit miten paha sitten on olla

Eikös skitsofreniaan anneta lääkitys. Sillä ainakin ne harhat poistuvat ja pää selkiytyy. Minulla on kaksi erilaista mielialalääkettä ja kyllä niistä apua on. Tosin vähän eri mielisauraus on mutta silti

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Eikös skitsofreniaan anneta lääkitys. Sillä ainakin ne harhat poistuvat ja pää selkiytyy. Minulla on kaksi erilaista mielialalääkettä ja kyllä niistä apua on. Tosin vähän eri mielisauraus on mutta silti

Ei lähde mitkään muut kuin näkö ja kuulo harhat sekä vainoharhat muuten kaikki oireet on vieläkin vaikka on lääkitys joka toimii. Eristäydyn jatkuvasti ihmisistä. Yksin on paljon helpompi olla. Toiminta kyky niin alhainen etten pärjää omillani edes täysin ilman tukia

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei lähde mitkään muut kuin näkö ja kuulo harhat sekä vainoharhat muuten kaikki oireet on vieläkin vaikka on lääkitys joka toimii. Eristäydyn jatkuvasti ihmisistä. Yksin on paljon helpompi olla. Toiminta kyky niin alhainen etten pärjää omillani edes täysin ilman tukia

Olen masentun koko ajan

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jouduin luopumaan kaikista sosiaalisen median käytöstä poistin kaikki tilini jokaisesta some palvelusta koska minulla tukee heti kun käytän niitä vainoharhaisuutta ja harhaluuloja ja alkoholi tekee minut paranoidiksi

Nöihin ei auta edes lääkitys. En käytä enää yhtäkään sosiaalisen median palveluja. Minulla ei ole edes YouTube kanavaa vaikka kylläkin käytön YouTubea musiikin kuunteluun jne ja alkoholiin en koske

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Jouduin luopumaan kaikista sosiaalisen median käytöstä poistin kaikki tilini jokaisesta some palvelusta koska minulla tukee heti kun käytän niitä vainoharhaisuutta ja harhaluuloja ja alkoholi tekee minut paranoidiksi

Nöihin ei auta edes lääkitys. En käytä enää yhtäkään sosiaalisen median palveluja. Minulla ei ole edes YouTube kanavaa vaikka kylläkin käytön YouTubea musiikin kuunteluun jne ja alkoholiin en koske

Mutta juurihan kirjoitit että lääkkeet poistivat aistiharhat ja harhaluulot.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei uskalla lähteä kotoa minnekään, kun on äskeisestä joenrantareissusta sellainen mykkäkoulu päällä sen jälkeen kun huuto loppui.

Oot mamelo, et uskalla.

• Anonyymi00003

Sorsille voisi järjestää ilotulituksen

• Anonyymi00006

Onneksi ei kaupunki tulittele

• Anonyymi00008

Paukutus siis tuo rahaa, erikoista.

• Anonyymi00012

Hyvähän tuo on katsella kun toiset ampuu. Omat rahat säästyy tänäkin vuonna.

• Anonyymi00013

Nämä raketinperkeleet pitää kieltä. turhaa roskaa. ja pauketta eikä paukuttelioita kiinnosta siivoaminen.

• Anonyymi00019

Tuo oli hyvä että makaan päivät pitkät sohvalla eikä kukaan huomaa mua.ei ole mikään ihme ettei huomaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      154
      8329
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      432
      7412
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      71
      3831
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      150
      3522
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      111
      2998
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      51
      2557
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2016
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1863
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1684
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1520
    Aihe