se hyvä ettei koirat tai sorsat pelästy, muutenkin
se törkeää sotkua ja törsäämistä
kaupungilla ei enää paukutus tuhlaa rahaa
19
273
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä päätös 👌
- Anonyymi00002
Tultiin jokirantaan perheen kanssa katsomaan yhteisöllistä jäälyhtytapahtumaa. Eipä oo Kajaanin yhteisö kovin iso ja tiivis. Lapset itkee ja parkuu tylsyyttä ja kyselee ilotulituksen perään. Emäntä huutaa olematonta uuden vuoden vastaanottoa ja motkottaa ainakin loppu vuoden, kun parasta antia on kaukana paukkuvat papatit. Saakelin kylmä viima kaiken kukkaraksi. Tästä on hyvä jatkaa juhlavuotta.
- Anonyymi00004
Lähe ryyppäämään niinku muutkin
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Lähe ryyppäämään niinku muutkin
Ei uskalla lähteä kotoa minnekään, kun on äskeisestä joenrantareissusta sellainen mykkäkoulu päällä sen jälkeen kun huuto loppui.
- Anonyymi00009
Hyppää jokeen niin hermot jäähtyy, uita se akkasi myös niin loppuu se nalkutus. Ei varmaan puhu sinulle koko vuonna, saat olla rauhassa.
- Anonyymi00010
Tuo on vielä pientä olen itse köyhä ei yhtään kaveria eikä naista ei mitään. Täysin masentunut yli viisi vuotta putkeen. Minua kukaan ei edes huomaa. Makaan päivät pitkät sängyllä tekemättä mitään.
- Anonyymi00011
Jos saisit skitsofrenia diagnoosin kuten minä tietäisit miten paha sitten on olla
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos saisit skitsofrenia diagnoosin kuten minä tietäisit miten paha sitten on olla
Eikös skitsofreniaan anneta lääkitys. Sillä ainakin ne harhat poistuvat ja pää selkiytyy. Minulla on kaksi erilaista mielialalääkettä ja kyllä niistä apua on. Tosin vähän eri mielisauraus on mutta silti
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eikös skitsofreniaan anneta lääkitys. Sillä ainakin ne harhat poistuvat ja pää selkiytyy. Minulla on kaksi erilaista mielialalääkettä ja kyllä niistä apua on. Tosin vähän eri mielisauraus on mutta silti
Ei lähde mitkään muut kuin näkö ja kuulo harhat sekä vainoharhat muuten kaikki oireet on vieläkin vaikka on lääkitys joka toimii. Eristäydyn jatkuvasti ihmisistä. Yksin on paljon helpompi olla. Toiminta kyky niin alhainen etten pärjää omillani edes täysin ilman tukia
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei lähde mitkään muut kuin näkö ja kuulo harhat sekä vainoharhat muuten kaikki oireet on vieläkin vaikka on lääkitys joka toimii. Eristäydyn jatkuvasti ihmisistä. Yksin on paljon helpompi olla. Toiminta kyky niin alhainen etten pärjää omillani edes täysin ilman tukia
Olen masentun koko ajan
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jouduin luopumaan kaikista sosiaalisen median käytöstä poistin kaikki tilini jokaisesta some palvelusta koska minulla tukee heti kun käytän niitä vainoharhaisuutta ja harhaluuloja ja alkoholi tekee minut paranoidiksi
Nöihin ei auta edes lääkitys. En käytä enää yhtäkään sosiaalisen median palveluja. Minulla ei ole edes YouTube kanavaa vaikka kylläkin käytön YouTubea musiikin kuunteluun jne ja alkoholiin en koske - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jouduin luopumaan kaikista sosiaalisen median käytöstä poistin kaikki tilini jokaisesta some palvelusta koska minulla tukee heti kun käytän niitä vainoharhaisuutta ja harhaluuloja ja alkoholi tekee minut paranoidiksi
Nöihin ei auta edes lääkitys. En käytä enää yhtäkään sosiaalisen median palveluja. Minulla ei ole edes YouTube kanavaa vaikka kylläkin käytön YouTubea musiikin kuunteluun jne ja alkoholiin en koskeMutta juurihan kirjoitit että lääkkeet poistivat aistiharhat ja harhaluulot.
- Anonyymi00020
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei uskalla lähteä kotoa minnekään, kun on äskeisestä joenrantareissusta sellainen mykkäkoulu päällä sen jälkeen kun huuto loppui.
Oot mamelo, et uskalla.
- Anonyymi00003
Sorsille voisi järjestää ilotulituksen
- Anonyymi00006
Onneksi ei kaupunki tulittele
- Anonyymi00008
Paukutus siis tuo rahaa, erikoista.
- Anonyymi00012
Hyvähän tuo on katsella kun toiset ampuu. Omat rahat säästyy tänäkin vuonna.
- Anonyymi00013
Nämä raketinperkeleet pitää kieltä. turhaa roskaa. ja pauketta eikä paukuttelioita kiinnosta siivoaminen.
- Anonyymi00019
Tuo oli hyvä että makaan päivät pitkät sohvalla eikä kukaan huomaa mua.ei ole mikään ihme ettei huomaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1548329KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4327412Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512557- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811520